در این سایت به آموزش راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت می پردازیم.

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

21 ایده عالی کسب و کار کوچک برای شروع در سال 2021

به دنبال یک ایده عالی تجاری هستید؟ این ایده ها به شما کمک می کند تا یک تجارت موفق را در سال 2021 شروع و رشد دهید.
بسیاری از بهترین ایده های کسب و کار کوچک برای سال 2021 شامل یک مدل کسب و کار آنلاین است.
ایده شغلی را انتخاب کنید که آگاه و علاقه مند به آن باشید.
قبل از شروع کار ، تعیین کنید که آیا تقاضای آنچه می خواهید تأمین کنید وجود دارد یا خیر.
این مقاله برای هرکسی است که به دنبال ایده برای شروع کار است.
شما می دانید که می خواهید شغلی راه اندازی کنید ، اما در بیان ایده خود زمان سختی را سپری می کنید. اگر می خواهید یک کارآفرین شوید ، مهم این است که با یک ایده عالی کسب و کار شروع کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید کمی الهام است. همه چیز با ایده ای شروع می شود که با گذشت زمان جای رشد دارد.


اگر به فکر شروع کار در سال 2021 هستید ، بسیار مهم است که عادی جدید را در نظر بگیرید. بیماری همه گیر COVID-19 در مورد چگونگی مصرف محصولات و خدمات توسط مردم بسیار تغییر کرده است. اگرچه ممکن است راه اندازی مشاغل خرده فروشی یا رستوران قبلاً ایده های خوبی بوده باشد ، اما ممکن است بهترین کار این باشد که در این افکار تجدید نظر کنید تا ببینید که سال آینده چگونه پیش می رود. به جای برخی از مشاغل سنتی ، به کارهایی فکر کنید که می توانند از چگونگی زندگی مردم در زندگی پشتیبانی کنند.

این لیست از ایده های تجاری شامل 21 نوع تجارت عالی است که به شما کمک می کند در سال 2021 و بعد از آن موفقیت کسب کنید. اگر منطقه ای را پیدا کردید که می خواهید آن را دنبال کنید ، حتما مراحل شروع کار خود را مرور کنید.

21 ایده عالی برای کسب و کار کوچک
اگر برای اداره مشاغل شخصی خود آماده هستید ، هر یک از این ایده های عالی کسب و کار را در نظر بگیرید.

1. مشاور

منبع: کرکز / گتی ایماژ
اگر در مورد یک موضوع خاص آگاه و علاقه مند باشید (تجارت ، شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ، منابع انسانی ، رهبری ، ارتباطات و ...) ، راه اندازی مشاغل مشاور می تواند یک گزینه سودآور باشد. می توانید کار مشاوره خود را به تنهایی شروع کنید ، سپس تجارت خود را توسعه داده و به مرور مشاوران دیگری استخدام کنید.

2. فروشنده آنلاین

منبع: ijeab / گتی ایماژ
علاقه مندان به لباس و / یا فروش ممکن است بخواهند راه اندازی یک تجارت آنلاین فروشنده را در نظر بگیرند. اگرچه زمان و وقف زیادی لازم است - و چشم به مد بودن است - اما این یک ایده عالی است که می توانید آن را به عنوان یک فشار جانبی شروع کرده و به یک تجارت مجدد تمام وقت تبدیل کنید. شما می توانید با استفاده از وب سایت های فروشگاه آنلاین مانند Poshmark و Mercari لباس های ناخواسته خود را بفروشید و در نهایت به وب سایت فروش مجدد خود گسترش دهید.

3. آموزش آنلاین

منبع: fizkes / گتی ایماژ
تقاضا برای آموزش آنلاین امکان گسترده ای را برای کارآفرینان برای شروع فعالیت های خود فراهم کرده است. از آنجا که این یک ایده کسب و کار آنلاین است ، شما می توانید هر موضوعی را که در آن آگاهی دارید انتخاب کنید و بدون توجه به موقعیت مکانی خود ، یک دوره را تدریس کنید. اگر دانش پیشرفته ای در مورد هر موضوع خاصی ندارید ، همیشه می توانید آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی به صورت آنلاین برای دانشجویان خارج از کشور داشته باشید.

4. دفترداری آنلاین

 

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۰۰ ، ۲۲:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

کسب درآمد از اینستاگرام - خبر آنلاین

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و یکی از برترین سیستم عامل های شبکه های اجتماعی برای تجارت است.

افراد هر روز به طور متوسط ​​بیش از 50 دقیقه در اینستاگرام می گذرانند و مهمتر از همه ، 80 درصد آنها حداقل یک نمایه تجاری را در آن دنبال می کنند.

با بحران جهانی موجود COVID-19 ، مردم به طور فزاینده ای از Instagram برای یافتن محصولات / خدمات مورد علاقه خود استفاده می کنند.

اینستاگرام دارای قابلیت های بی شماری مانند Stories ، IGTV و Live است که برای بازاریابی مناسب هستند. این مکان همچنین مکانی عالی برای تأثیرگذارانی است که در هر جای جای دنیا به رهبران فکر تبدیل می شوند.

در بین مارک ها ، بازاریاب ها ، اینفلوئنسرها و حتی کاربران عادی روند جسورانه ای وجود دارد که از این برنامه برای درآمدزایی استفاده می کنند.

برای دانستن اینکه این مسئله چقدر جدی است ، فقط می توانید Google "از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید" تا با بیش از 3 میلیارد نتیجه مواجه شوید.

در این پست ، شما تمام روش های برتر کسب درآمد در اینستاگرام را یاد خواهید گرفت.

راه های کسب درآمد در اینستاگرام
به طور کلی ، می توانید ایده های کسب درآمد در اینستاگرام را به 6 گروه عمده تقسیم کنید:

 

 

اینفلوئنسر اینستاگرام شدن
اداره یک آژانس بازاریابی شبکه های اجتماعی
فروش محصولات / خدمات
ایجاد محتوا
رانندگی به سایت شما
فروش اکانت اینستاگرام
شما باید توانایی های خود را بدانید تا بهترین روش برای کسب درآمد از اینستاگرام را انتخاب کنید. در اینجا نحوه:

1. اینفلوئنسر شدن اینستاگرام
بازاریابی اینفلوئنسر یکی از جدیدترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. حدود 70٪ شرکتها بازاریابی تأثیرگذار را بهترین راه برای افزایش نرخ تعامل و آگاهی از برند می دانند.

اینستاگرام برترین پلتفرم رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است و اینستاگرام های تأثیرگذار در اینستاگرام از این طریق درآمد زیادی کسب می کنند.

 

تأثیرگذاران اینستاگرام را می توان به چهار دسته تقسیم کرد:

· تأثیرات مگا
با میلیون ها فالوور ، آنها معمولاً برای یک پست از 5 تا 20 هزار دلار از مارک ها می گیرند. قیمت می تواند برای برخی از سوپراستارها و افراد مشهور بسیار بالاتر باشد.

· تأثیرگذارهای کلان
با کمتر از 1 میلیون فالوور ، آنها می توانند 1000 تا 5000 دلار برای هر پست حمایت مالی در اینستاگرام کسب کنند.

· تأثیرات خرد
آنها در منطقه خاصی با دنباله های حدود 100K کاربران بسیار درگیر و سرگرم کننده ای هستند. آنها می توانند برای هر پست 100 تا 500 دلار درآمد کسب کنند.

· تأثیر نانو
آنها معمولاً حدود 5000 فالوور دارند و می توانند برای هر پست تا 20 دلار درآمد کسب کنند

البته ، قیمت ها به شدت وابسته به طاقچه و همچنین وضعیت اقتصادی هستند. به عنوان مثال ، COVID-19 بسیاری از تأثیرگذاران اینستاگرام را مجبور کرده است که نرخ خود را تا 30 درصد کاهش دهند.

همچنین ، بسیاری از مارک ها مایلند روابط طولانی مدت با تأثیرگذاران اینستاگرام برقرار کرده و باعث شوند آنها مانند سفیر برند خود رفتار کنند. بدیهی است که قیمت در این موارد تفاوت چشمگیری خواهد داشت.

پیوستن به برنامه های وابسته نیز یکی دیگر از راه های تأثیرگذار برای کسب درآمد در اینستاگرام است. بازارهای وابسته مانند ShareASal چنین برنامه هایی را ارائه می دهند که به افراد تأثیرگذار کمک می کنند تا با تبلیغ لینک به حساب خود درآمد کسب کنند.

علاوه بر این ، اگر بیش از 10 هزار فالوور داشته باشند ، می توانند علاوه بر بیوگرافی ، پیوندهایی را به داستان های خود اضافه کنند و درآمد اضافی کسب کنند.

بنابراین تأثیرگذاران می توانند با تبلیغ محصولات و خدمات یک شرکت ، انتشار پست های حمایت شده ، بازاریابی شرکت های وابسته یا حتی سفیر شدن در اینستاگرام به راحتی درآمد کسب کنند.

2. اداره آژانس بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی به قدری مهم است که بسیاری از مارک ها ترجیح می دهند وظیفه را به آژانس ها اختصاص دهند. این آژانس ها حضور اجتماعی برند را در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام کنترل می کنند.

آنها معمولاً یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام قوی را برای مارک ها شامل موارد زیر ایجاد می کنند:

تحقیقات رقابت
تعریف اهداف SMART
یافتن مخاطبان هدف
تولید محتوا
تعامل با جامعه
ترویج
تجزیه و تحلیل و گزارش عملکرد
اگر یک آژانس بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای فعالیت های اینستاگرام اداره می کنید ، می توانید سالانه صدها هزار دلار درآمد کسب کنید.

مسلماً شما به یک تیم حرفه ای برای مراقبت از حساب های اینستاگرام به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته نیاز دارید.

اگر توانایی مدیریت آژانس را ندارید ، تبدیل شدن به مدیر رسانه های اجتماعی مارک ها نیز گزینه خوبی است. مدیریت حساب های تجاری اینستاگرام از کارهایی است که به دنبال آن می رود و باید مهارت کافی در آن داشته باشید تا آن را بر اساس شایستگی انجام دهید.

3. فروش محصولات / خدمات خود
همانطور که قبلاً گفتم ، اینستاگرام در دهه گذشته به یک ابزار تبلیغاتی قوی تبدیل شده است. به ویژه ، ویژگی خرید در اینستاگرام نحوه جستجوی بسیاری از کاربران اجتماعی را تغییر داده است.

https://www.khabaronline.ir/news/1497908/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

۳۱ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

کسب و کار اینترنتی برای کودکان

بچه ها وقتی مشاغل شخصی خود را باز می کنند می توانند آموزش کسب و کار عملی ببینند. با داشتن یک اتصال اینترنتی مطمئن ، دوربین دیجیتال ، مواد حمل و نقل و چند ساعت در هفته ، تقریباً هر بچه ای می تواند با یک شغل آنلاین درآمد کسب کند.

فروش صنایع دستی


مادر و دختر در خانه بسته بندی آماده می کنند
گری بورچل / گتی ایماژ
برای بچه هایی که از بافتن کلاه یا مونتاژ کیت های کاردستی لذت می برند ، این گزینه تجاری به آنها امکان می دهد از سرگرمی خود درآمد کسب کنند. فروشگاه های آنلاین مختلف مانند eBay یا Etsy به کاربران این امکان را می دهند تا اقلام دست ساز را به مشتریان در سراسر جهان بفروشند.

جوانب مثبت: بسیاری از کیت های صنایع دستی ارزان قیمت را می توان از فروشگاه های صنایع دستی محلی خریداری کرد. این کیت ها با دقت جمع شده و به محصولات جذابی تبدیل می شوند. بچه ها می توانند با خرید عمده لوازم از منابع آنلاین هزینه ها را کاهش دهند.

موارد منفی: Etsy به کاربران بالای 18 سال نیاز دارد بنابراین بچه ها به یک شریک بزرگسال احتیاج دارند. زمان لازم برای تکمیل صنایع دستی پیچیده اغلب از مزایای مالی بیشتر است. برای کسب سود ، بچه ها باید کاردستی های ساده ای را انتخاب کنند که برای اتمام آنها زمان کمی لازم است.


طراحی و جمع آوری جواهرات
گردنبند ، دستبند دوستی ، گوشواره یا دستبند مچ پا به راحتی ساخته و فروش می شوند. با محبوبیت ساخت جواهرات ، بچه ها باید بتوانند ابزارها و محصولات ساخت جواهرات را به راحتی پیدا کنند.

جوانب مثبت: این تجارت تقریباً در هر سنی مناسب بچه ها است و حداقل به نظارت بزرگسالان نیاز دارد. مشتریان به راحتی می توانند جواهرات را بصورت آنلاین خریداری کنند ، و حمل جواهرات را با هزینه محدود به راحتی انجام می دهند.

موارد منفی: بچه ها باید وسایل را مرتب نگه دارند تا مواد از هم گره نشوند و از بین نرود. قطعات کوچک می تواند برای خواهر و برادر کوچکتر خطرهای خفگی ایجاد کند.

لوازم جانبی پارچه یا لباس را بدوزید
بچه های هیپ و شیک پوش در این تجارت رشد خواهند کرد. این ایده ها شامل افزودن تکه های رنگارنگ به شلوار جین یا پیراهن ، طراحی کیف دستی و کیف پول متناسب ، مجهز کردن حیوانات خانگی با ژاکت یا جوراب ، یا تعمیر لباس های پرنعمت است.

ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

کسب و کار اینترنتی 2021

اگر توانایی این را دارید که به دیگران کمک کنید تا در هر موضوعی نتیجه دلخواه خود را بدست آورند ، به طور بالقوه شما می توانید ماهانه درآمد جدی کسب کنید ، بدون نیاز به راه اندازی هر نوع فروشگاه آنلاین با محصولات فیزیکی.

کل صنعت خودآموزی بصورت آنلاین هر ساله به صدها میلیارد دلار می رسد.

مردم می آموزند که چگونه گیتار بزنند ، چگونه باغبانی کنند ، بافندگی ، لحاف سازی ، مسابقه هواپیماهای بدون سرنشین ، ورزش های الکترونیکی و ...

اگر مهارتی دارید که دیگران به دنبال یادگیری آن هستند ، می توانید از دانش و مهارت خود برای ساختن افراد در حالی که در این راه مقداری پول نقد به دست می آورید استفاده کنید!

سود وبلاگ
روی کتاب بالا کلیک کنید تا به صورت کامل به کتاب و طرح صوتی Blogprits Blueprint دسترسی پیدا کنید!
خود را به عنوان یک مرجع در جایگاه خود تاسیس کنید ، مخاطب خود را افزایش دهید ، با آن مخاطب اعتماد کنید و راه حل های مورد نظر او را ارائه دهید.

یک کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی رایگان وجود دارد که دقیقاً نحوه کار این نوع مشاغل را به نام The Blog Profits Blueprint که می توانید به صورت رایگان دریافت کنید ، در اینجا توضیح می دهد.

بزرگترین نکته در اینجا این است که شما همیشه باید موضوعی را انتخاب کنید که دیگر هرگز از یادگیری آن خسته نشوید.

اشتیاق می تواند یک ابزار مهم باشد ، زیرا به شما انرژی می دهد تا فشار دهید ... حتی وقتی به ناهمواری های جاده برخورد می کنید.

وقتی نوبت به فروش دوره های آنلاین می رسد ، مردم کانال ها و وب سایت های YouTube خود را ایجاد می کنند ، وبینار برگزار می کنند یا کتاب الکترونیکی می نویسند تا تخصص خود را با دیگران که ممکن است مایل به اشتراک یا حتی پرداخت هزینه های پیشنهادی خود باشند ، به اشتراک بگذارند.

هر جایگاهی که باشد ممکن است باشد ، تا زمانی که مهارت و اشتیاق شدید برای ادامه یادگیری داشته باشید ، می توانید این راه حل ها را در قالب یک محصول اطلاعاتی بفروشید. محصولات اطلاعاتی یکی از بزرگترین بازارهای تجارت آنلاین است.

همچنین شروع کار با این نوع مشاغل کار زیادی نمی کند. وبلاگ خود را راه اندازی کنید ، آن فیلم ها را بگیرید ، در فیس بوک تبلیغ کنید و مخاطبان خود را بسازید. با داشتن 3.2 میلیارد نفر (یا 40٪ از جمعیت جهانی) که کاربران اینترنت هستند ، زمان بهتری برای پرش به دنیای دوره های آنلاین وجود ندارد.

اما همه اینها به یافتن جایگاه مناسب شما بستگی دارد!
اکنون ، یک دقیقه پیش شنیدید که من هنگام مراجعه به انتخاب طاقچه از کلماتی مانند "شور" یا "متخصص" استفاده می کنم.

اما اگر اشتیاق نداشته باشید چه می کنید؟

اگر در هر کاری متخصص نباشید چطور؟

... آیا هنوز هم می توانید مانند این یک تجارت موفق بسازید؟

کاملا!

ادامه مطلب...
۲۲ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

نحوه سفر و کسب درآمد از اینستاگرام در سال 2021

 

کسب درآمد از طریق اینستاگرام یا هرجای دیگر بصورت آنلاین ، در حالی که به دنیا سفر می کنید ، رویایی است که این روزها بسیاری از مردم می بینند. اینستاگرام خود این رویا را برای بسیاری از کارآفرینان آنلاین به واقعیت تبدیل کرده است.

با این حال ، بسیاری از فرصت کسب درآمد در اینستاگرام خودداری کرده و به دنیا می روند زیرا این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درآمد تمام وقت به میلیون ها دنبال کننده (یا حتی صدها هزار نفر) نیاز دارید.

اما هر کسی می تواند یک کارآفرین اینستاگرام باشد ، صرف نظر از مجموعه مهارت یا سابقه شما یا تعداد دنبال کنندگان شما.

این مطالب دیگر مربوط به عشایر دیجیتال را از دست ندهید:

>> چگونه می توان حمایت مالی Instagram را دریافت کرد

>> بهترین دوره بازاریابی دیجیتال - تدریس شده توسط یک بازاریاب دیجیتال

>> 19 شغل آنلاین از خانه که درآمد تمام وقت دارند کسب کنید

>> 6 راه سودآور برای کسب درآمد به عنوان یک عشایر دیجیتال

>> کسب درآمد آنلاین: کتابهای PDF بازاریابی دیجیتال را شروع کنید

>> 8 مزیت کارآفرین دیجیتال بودن


فهرست مطالب
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
چگونه می توان از طریق بازاریابی شرکت های وابسته و حمل و نقل قطعی در اینستاگرام درآمد کسب کرد
چگونه می توان با Dropshipping در اینستاگرام درآمد کسب کرد
فروشگاه آنلاین خود را آماده کنید
چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد
برای کسب درآمد در اینستاگرام ، من توصیه می کنم مدل کسب و کاری را که به بهترین وجهی برای شما مناسب است تحقیق و انتخاب کنید: راه اندازی تبلیغات و ترویج پیشنهادات شرکت های وابسته یا محصولات شخصی خود ، یا اگر دارای تعامل قوی و قوی هستید ، مشارکت حمایت مالی و تجاری را انجام دهید. راه اندازی تبلیغات برای کسب درآمد از اینستاگرام به شما امکان می دهد میلیاردها کاربر پلتفرم را هدف خود قرار دهید تا بدون نیاز به صدها و هزاران فالوور اینستاگرام ، بازدید با کیفیت را به یک پیشنهاد یا محصول هدایت کنید.

 

 

ادامه مطلب...
۱۸ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

اکنون یک میلیارد کاربر اینستاگرام در سراسر جهان وجود دارد. این فقط زیر یک هفتم از کل جمعیت جهان است. این س theال را ایجاد می کند: چرا روی زمین برای تصاویر سگ خود بیشتر دوست ندارید؟ خوب ، یک لحظه این فکر را نگه دارید ، زیرا این روزها ، اینستاگرام بیشتر از لایک است.

بازرگانان باهوش از بزرگ تأثیرگذاران گرفته تا شروع کار همسرتان ، از پلت فرم تصویر برای افزایش فروش و درآمدزایی استفاده می کنند. برای برخی ، این یک گزینه شغلی مشروع است. اگر نام شما کایلی جنر است ، یک فشار جانبی برای هر پست 1 میلیون دلار است.

و گرچه شما ممکن است کاملاً قادر به دستیابی به آن ارتفاعات پر سر و صدا نباشید ، روش هایی وجود دارد کسب درآمد از اینستاگرام که باعث می شود پست های اینستاگرام شما برای شما مناسب باشد ، به مخاطبان جدیدی آماده می شود تا از آمادگی های سخت بدست آمده خود جدا شوند.

جن کای ، طراح و صاحب مشاغل ، توضیح می دهد: "اینستاگرام نقش مهمی در حرفه ما دارد ، به گسترش مخاطبان و به روز نگه داشتن مشتریان ما در مورد جدیدترین سهام و تبلیغات کمک می کند."


باور نمی کنید؟ بیش از 35٪ از بزرگسالان آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند و (حداقل در ایالات متحده) 42٪ از این درآمد سالانه 75000 دلار (59،000 پوند) است ، به این معنی که باید درآمد قابل استفاده زیادی در اطراف وجود داشته باشد. با این حال ، این فقط به ایالات متحده محدود نمی شود. 80٪ از کل کاربران اینستاگرام در خارج از ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند ، به این معنی که با اصلاحات مناسب ، پست های شما می تواند مخاطبان واقعا بین المللی را جذب کند.

"اینستاگرام من زندگی من است و تقریباً هر روز در حساب های خود در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنم. من به خاطر تأیید مارک های لباس مانند boohoo و New Look به من پول داده شده است. "، می گوید ، میکروایفلوئنسر و کارآفرین Zack Smith.

باهاش ​​روبروشو؛ به هر حال همه ما به اینستاگرام معتاد شده ایم ، بنابراین ممکن است در این ساعاتی که مشغول پیمایش روی تلفن خود هستید نیز درآمد کسب کنید. به همین دلیل ما مجموعه ای از متخصصان ، از تأثیرگذارهای کوچک تا خلاقان و صاحبان مشاغل کوچک را جمع آوری کرده ایم تا نکات آزمایش شده خود را برای کسب درآمد واقعی از اینستاگرام ارائه دهیم.

میکرو آنفلوئنسر

فقط در سن 23 سالگی ، زک اسمیت برای تبلیغ مارک هایی از جمله boohooMAN ، Palmers و Nivea در اینستاگرام خود حقوق دریافت می کند. او همچنین یک شرکت رویداد و یک شرکت روابط عمومی را اداره می کند. 40،000 پیرو بعلاوه او مخاطبان آماده ای را فراهم می کند.

"حمایت های مالی راهی شگفت انگیز برای نشان دادن به مردم است که با کدام شرکت ها کار می کنید و کدام شرکت ها در واقع به شما تبلیغ محصولات و اقلام را پرداخت کرده اند. این کار به راحتی آپلود تصاویر در ساعات خاص روز و استفاده از هشتگ مربوطه است.

"همه چیز به تعداد پیروان شما بستگی دارد. دنبال کنندگان بیشتر برابر است با پول بیشتر در هر پست. شما باید افرادی را که در واقع با آنها تعامل دارید دنبال کنید ، زیرا دیگر افرادی که پست ها یا نظرات شما را دوست ندارند ، دنبال نمی کنند. من باید بسیار انتخابی باشم. بسیاری از پیروان من داستان های من را مشاهده می کنند اما تصاویر من را دوست ندارند. مرا گیج می کند.

"از نظر تصحیح خبرمایه شما ، اینستاگرام ابزاری جدید دارد که به شما امکان می دهد از پیروان خود س questionsالاتی مانند" چه چیزی می خواهید بیشتر در اینستاگرام من ببینید؟ "بپرسید. این به بازاریابی و رشد فالوورهای شما کمک می کند و بسیار مفید است "

مشاوره برای پیگیری
نسبت خود را درست دریافت کنید: "من 44 هزار دنبال کننده دارم و 4k را دنبال می کنم زیرا برای کسب و کار خوب به نظر می رسد بنابراین نسبت به عنوان تأثیرگذار مهم است."


وقت خود را مدیریت کنید: "من فکر می کنم بهترین زمان ارسال پست حدود ساعت 6 جمعه باشد زیرا همه کار خود را تمام می کنند و از تلفن های خود استفاده می کنند. من برنامه ای روی تلفنم دارم که باید به من یادآوری کند. "

هرگز بیش از حد برچسب گذاری نکنید: "هرگز از هشتگ زیاد استفاده نکنید زیرا باعث می شود صفحه شما غیرحرفه ای و آماتور به نظر برسد."

zsmith__

نویسنده Auteur


با انتشار نشریه Hings ، کریس مک کوئر ، گلاسکوئیک ، خود را به عنوان یکی از با استعدادترین نویسندگان داستان کوتاه در انگلیس معرفی کرد و از افرادی مانند ایروین ولش و لیمی تقدیر کرد. با کتاب جدید HWFG خود در ماه نوامبر ، McQueer در تبلیغات آنلاین دو برابر می شود.

"اینستاگرام برای من به عنوان یک نویسنده واقعاً مهم است. این به من اجازه می دهد از شخصیت خود عبور کنم ، این برای یک نویسنده مهم است زیرا ما اغلب به عنوان گوشه گیرهای قدیمی و بدون چهره دیده می شویم. برای من خوب است که نشان دهم چنین نیستم.

"ارزش زیادی برای نسبت دنبال کردن به پیروان قائل می شود ، اما من فکر نمی کنم که این خیلی مهم باشد. من هرگز به دلیل تعداد افرادی که آنها را دنبال می کنند ، از دنبال کردن کسی عقب نشینی نکرده ام و کمتر به آنها فکر کرده ام. خوراک شما با انبوهی از شلیک ها روبرو خواهد شد که اگر برایتان مهم نیست اگر هرچند بریزید و همه را دنبال کنید ، فقط افرادی را که دوست دارید یا به آنها علاقه دارید یا آنها را تحسین می کنید دنبال کنید.

"پرسیدن س questionsال روش خوبی برای افزایش تعامل است. استوری های اینستاگرام ابزاری عالی است و در صورت استفاده خوب ، به افزایش فروش کمک می کند. من چند کتاب ارائه داده ام: this این تصویر را به اشتراک بگذارید و مرا دنبال کنید تا فرصتی برای برنده شدن یک کتاب امضا شده داشته باشید… ’من بعضی اوقات نیز تکه های خوانده شده خود را ارسال می کنم. نویسنده ای که از درآمد اینستاگرام درخشان استفاده می کند دانیل پایپر است ، او باید به نویسندگان درس بدهد ، او با این کار نابغه است. "

مشاوره برای پیگیری
یک روز تعطیل داشته باشید: «عصرهای یکشنبه زمان اصلی ارسال پست است. همه در تلفن های خود دروغ می گویند. این زمانی است که من چیزهای تبلیغاتی را از جمله تصاویر کتاب جدیدم ، خواندن ها و امضای آینده و غیره ارسال می کنم. "

https://www.plaza.ir/mag/139911/329947/how-to-start-an-online-money-making-business/

۱۷ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

21 بهترین ساعت دیجیتال مردانه در سال 2021

ساعت های دیجیتالی معجزه می کنند. آنها دقیق ، قابل اعتماد ، چند منظوره ، به راحتی قابل خواندن و با جذابیت متمایز خود هستند. خواندن نمایشگرهای ساعت دیجیتال بسیار راحت تر از ساعت های آنالوگ است و از آنجا که در اکثر ساعت های دیجیتال از حرکات کوارتز استفاده می شود ، دقت آنها در مقایسه با ساعت های مکانیکی بیشتر است.

بعلاوه ، ساعتهای دیجیتال معمولاً به ویژگیهای مفیدی مانند چندین زنگ هشدار ، تقویم ، کرونومتر ، تایمر شمارش معکوس ، GMT ، ردیاب های تناسب اندام مجهز می شوند که در یک نمایش شیک ارائه می شوند. با تشکر از همیلتون ، شرکت ساعت سازی که اولین ساعت دیجیتالی - Pulsar P1 را در سال 1972 اختراع کرد - و نوآوری مداوم توسط شرکت های ساعت سازی ، ساعت های دیجیتال همچنان یک انتخاب محبوب برای مردان است.

مصرف کنندگان اکنون گزینه های بسیار گسترده ای دارند ، به عنوان مثال Casio با خط G-shock خود همه چیز را ارائه می دهد ، از ساعت های تاکتیکی دیجیتال بسیار مقرون به صرفه تا انتخاب های بسیار پیشرفته به اندازه کافی سخت برای Navy Seal.

در زیر بهترین انتخاب ساعت دیجیتال مردانه را مشاهده خواهید کرد که برخی از آنها چروک تر و برای مچ دست بزرگتر است. ما گزینه هایی را شروع کرده ایم که از مقرون به صرفه ترین روش کار در پایان ما برای برخی از مارک های لوکس شروع می شود ، بنابراین یک ساعت برای بودجه هر مرد وجود دارد.


تصاویر را تماشا کنید
قیمت را بررسی کنید
Timex Ironman Classic 30

قیمت را بررسی کنید
Illustrator طلای کاسیو

قیمت را بررسی کنید
سری G-Shock Black Out Basic

قیمت را بررسی کنید
Garmin Fenix ​​6 Pro ، Premium Multisport GPS Watch

قیمت را بررسی کنید
NIXON Regulus Digital

قیمت را بررسی کنید
CASIO G-SHOCK استاد G Frogman

قیمت را بررسی کنید
تایمر پرواز همیلتون خاکی هواپیمایی

قیمت Amazon.com از تاریخ 4/1/2021 ، 8:21:14 بعد از ظهر - جزئیات
فهرست مطالب
بهترین ساعتهای دیجیتال مردانه
ساعت دیجیتال Timex Ironman Classic 30
ساعت مچی Timex T5K413 Ironman Classic 30 با اندازه بزرگ سیاه و سفید / زرد و بسته بندی سریع
Timex Men's T5K413 Ironman Classic 30 (تصویر: آمازون)
بررسی قیمت در آمازون | به سایت Timex.com مراجعه کنید


ساعت مچی دیجیتال Timex Ironman Classic 30 از جنس استنلس استیل و نایلون یک ساعت شیک اسپرت و شیک است که با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می شود. این یک طراحی برجسته با عملکرد بالا دارد ، که آن را با دوام و مناسب برای ورزش می کند.

از ویژگی های اسپرت آن می توان به یادآوری حافظه 30 دور ، کرونوگراف 100 ساعته با شمارنده 99 دور ، یادآوری دور و زمان کلی آخرین تمرین در کرونو ، تایمر شمارش معکوس 24 ساعته با تکرار تا 99 و 100 اشاره کرد. -متر ضد آب برای شنا و غواصی.


علاوه بر این ، با دو منطقه زمانی و همچنین ویژگی هایی برای حفظ برنامه شما مانند تقویم ، یادآوری های 15 بار و سه هشدار قابل تنظیم با گزینه های روزانه ، روزهای هفته ، آخر هفته و هفتگی با پشتیبان گیری پنج دقیقه ای ارائه می شود.

مهمترین آن ، فناوری اختصاصی الکترولومینس تایمکس ، صفحه ساعت مچی روشن چراغ است. این ویژگی به شما کمک می کند تا صفحه نمایش دیجیتالی ساعت را در تاریکی بخوانید.

ساعت دیجیتال طلایی-تن طلایی کاسیو
هشدار ساعت کرونوگراف Casio A168WG-9 Vintage Gold Band Band Illuminator
Casio A168WG-9 طلای پرنعمت مردان (تصویر: آمازون)
بررسی قیمت در آمازون | مشاهده در eBay

Voguish در دهه 80 ، سبک پرنعمت نمادین دوباره به روند خود بازگشت و تا به امروز محبوب است. و ساعت مچی طلایی و رنگ آمیزی Illuminator از سری Casio’s Vintage می تواند شما را در عین حال مجهز به چندین ویژگی ، به سمت جلو سوق دهد.

این ساعت طلایی است ، به معنای واقعی کلمه به رنگ بدنه هشت ضلعی و دستبند استیل ضد زنگ است و به صورت کاملاً مجلسی است که می تواند تهیه کند ، زیرا چند منظوره و با دوام است.

این شامل زنگ هشدار روزانه ، سیگنال ساعت ساعتی ، تقویم خودکار و کرونومتر 1/100 ثانیه است. این می تواند زمان را به دو صورت 12 یا 24 ساعته مشخص کند. و این چراغ LED شماره گیری آن را روشن می کند. ماندگاری هفت ساله باتری آن در کنار این سخت خارجی در برابر 50 میلی متر مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر آب

ساعت دیجیتال استیل ضد زنگ Casio World Time Illuminator
ساعت دیجیتال استیل ضد زنگ کاسیو مردانه AE1200WHD-1A
روشنگر زمان جهانی کاسیو (تصویر: آمازون)
بررسی قیمت در آمازون | مشاهده در eBay

رزین ساعت نقره ای و ساعت استیل نقره ای Casio World Time Illuminator یک ساعت زیبا است که برای مسافران مد روز مناسب است.

برخی از شباهت ها با ساعت ذکر شده در بالا از کاسیو است اما برخی از ویژگی های اضافی دیگر نیز دارد.

از ویژگی های برجسته این ساعت که آن را از Vintage Illuminator متمایز می کند ، ویژگی های چند زمانه و زمان جهانی آن چهار شهر مختلف است. در ویژگی زمان جهانی آن ، یک نقشه جهان گنجانده شده است و می تواند 31 منطقه زمانی ، از جمله 48 شهر + زمان جهانی هماهنگ (UTC) را شناسایی کند. این ویژگی همچنین امکان تعویض روشنایی در روز و خاموش و همچنین مبادله شهر در خانه و جهان را فراهم می کند.

همچنین پنج زنگ هشدار روزانه شامل می شود. یک سیگنال زمانی ساعتی ، یک تقویم خودکار کامل تا سال 2099 ، یک کرونومتر 1/100 ثانیه و یک تایمر شمارش معکوس دارد. این قابلیت نمایش قالب 12 یا 24 ساعته را دارد. برای روشنایی ، دارای یک چراغ LED با مدت زمان روشنایی قابل انتخاب و Afterglow است.

با ساختار ناهموار آن از یک کیف هشت ضلعی شکل و دستبند استیل ضد زنگ همراه با آن تشکیل شده است

ادامه مطلب...
۱۵ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری