در این سایت به آموزش راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت می پردازیم.

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

کفش پیاده روی یا کتونی مخصوص دویدن؟ کدام بهتر است؟

چرا کفش راه می رود؟
در نگاه اول ، راه رفتن و دویدن بسیار شبیه به نظر می رسد. اما وقتی از نزدیک به دو فعالیت و خواسته هایی کفش پیاده روی مردانه که آنها روی پایتان و کفش هایتان می گذارید ، دقت می کنید ، این دو کاملاً متفاوت هستند. تفاوت هایی که بر لزوم کفش و طراحی دو کفش بسیار متفاوت تأثیر می گذارد. اما قبل از اینکه به کفش برسیم ، اجازه دهید نگاهی به راه رفتن و دویدن و مکانیک بدن درگیر با هر یک از آنها بیندازیم.

هنگام قدم زدن ، وزن بدن به طور مساوی بیش از زمان دویدن بر روی پا توزیع می شود. هنگام راه رفتن ، وزن شما از پاشنه ، از طریق توپ می چرخد ​​و در یک پا پس از دیگری به انگشتان پا ادامه می یابد. این صندلی آرام ، چرخش مانند حرکت ، به پاهای شما نیاز دارد تا با هر مرحله شوک تنها 1-2 برابر وزن بدن شما را جذب کند. و در حین راه رفتن نقاطی وجود دارد که هر دو پا کاملاً روی زمین قرار دارند و وزن آنها تقسیم می شود. از طرفی دویدن (یا پا برای آن ماده) نیاز به حمایت حداقل از وزن 2-3 برابر وزن بدن شما دارد و هر مرحله دارای لحظاتی است که هیچ پای آنها روی زمین نیست. با هر مرحله ، پاشنه بیرونی قبل از توزیع وزن از طریق پا در حین حرکت S از طریق پنجه پا ، بیشترین ضربه را جذب می کند. بنابراین این معنی کفش شما چیست؟ در اصل ، این اصل بدیهی بودن داشتن ابزار مناسب برای کار است.

کفش های پیاده روی با مکانیک خاص بدن و مسیر اعتصاب راه رفتن در ذهن طراحی شده اند. آنها ساختهشده اند تا از طریق توپ پا انعطاف پذیرتر شوند تا دامنه حرکت بیشتری از طریق رول جلوی پا فراهم شود. آنها همچنین از محافظت قوس بیشتری برای محافظت از سنگین ترین نیرو در پا برخوردار هستند. برعکس ، کفش های دونده در قسمت پاشنه پا - نقطه ضربه - و محافظت کمتری از طریق توپ کف پا دارند. مقدار گرمای ایجاد شده در حرکت در حال اجرا بیشتر است ، بنابراین کفش های در حال اجرا نیز با مقدار بیشتری مش مشبک ساخته می شوند تا پا در حین ورزش خنک شود.

انتخاب کفش مناسب می تواند از ناراحتی ، آسیب دیدن جلوگیری کند و شما را به حفظ یک سبک زندگی فعال ترغیب کند. هنگام خرید کفش ، جوراب هایی را که ورزش می کنید بپوشید. کفش به محض قرار دادن کفش باید راحت باشد. پاشنه پا باید کاملاً مناسب باشد و از کفش خارج نشود. اگر کفش های تنگ است ، حتی اگر ظاهر شیک دارند ، از کشش آنها انتظار نداشته باشید. از آنجا که پاها در طول روز متورم می شوند ، بعد از ظهر یا بعد از پیاده روی طولانی ، کفش خریداری کنید. برای جلوگیری از تاول های دردناک ، کالوس ها و جلوگیری از اختلالات پا مانند ناهنجاری ها و همسترها ، به اندازه کافی اتاق در پهلو های پاهایتان ، بالای انگشتان پا را چک کنید و بین انتهای طولانی ترین انگشت پا و کفش خود حدود نیم اینچ بزنید.

هنگام انتخاب یک جفت کفش پیاده روی ، حتما نوع قوس خود را در نظر بگیرید. شما می توانید با آوردن یک کفش قدیمی به فروشگاه با خود ، یا با سفت شدن پای خود و قرار دادن آن روی یک کاغذ ، این کار را تعیین کنید. ردپای شما چیست؟ اگر زیاد ردپای خود را نمی بینید ، قوس بالایی دارید. اگر پهن باشد ، پاهای شما صاف است. پاها با قوس های زیاد به دلیل عدم جذب شوک طبیعی مستعد استرس هستند. برای رفع این مشکل ، کفش هایی با کوسن به دنبال داشته باشید. اگر پاهای شما صاف باشد ، ممکن است از بدن شما به خوبی پشتیبانی نکند و منجر به استرس عضلات و مفاصل در پاها و زانوها شود. کفش های پیاده روی که ساختاری بیشتری دارند به شما ثبات می بخشد. به دنبال کفش هایی با پشتیبانی داخلی (داخل) باشید تا بیش از حد زیبایی خود را محدود کرده و پای خود را حمایت کنید.

مهمترین چیز این است که کفش های شما احساس راحتی کنند تا از انجام ورزش خودداری کنید. هنگامی که کفش شما فرسوده می شود ، آنها باید تعویض شوند. اگر می توانید قسمت بیرونی آن را به سمت میانه مشاهده کنید یا در هنگام ورزش احساس خستگی پشتیبان را احساس کنید ، زمان آن رسیده است که یک جفت جدید باشد. حتی کفش های خوش ساخت در نهایت تخریب می شوند. بهترین توصیه برای ردیابی مسافت پیموده شده در کفش است. به طور متوسط ​​، کفش تقریباً 300-500 مایل طول می کشد ، بنابراین اگر برای ورزش قدم می زنید ، نگه داشتن هفتگی مایل در هفته به شما کمک می کند تا درک کنید که کفش های شما برای تعویض آماده است.

بهترین راه برای اطمینان از این که از ورزش لذت خواهید برد ، داشتن دنده هایی است که متناسب با آن مناسب باشد. این که تصمیم بگیرید که راه رفتن ، دویدن یا تمرین متقابل بهترین فعالیت برای شما باشد ، اکنون می توانید در مورد کفش هایی که به شما در دستیابی به اهداف خود کمک می کنند ، تصمیمی آگاهانه بگیرید.

منبع

https://www.newbalance.com/article_walking_vs_running_shoes.html

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

سرامیک در مقابل تیتانیوم: چگونه می توان یک اتو مو خوب را انتخاب کرد؟

هنگام انتخاب یک صاف کننده مو ، باید نه تنها مواد سطح بلکه تنظیمات درجه حرارت آن ، زمان گرمایش ، اندازه و شکل صفحات و موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید.

مواد سطح. همانطور که قبلاً گفتم ، بستگی به نوع مو و حالت کلی شما دارد. آهن صاف سرامیکی برای تقریبا هر نوع مو مناسب است - فقط باید دمای مناسب را تنظیم کنید. و یک صاف کننده مو تیتانیوم برای موهای متراکم و ضخیم و باریک و ضخیم ، که به سختی قابل تهیه هستند ، بهترین کار را می کند. موهای ریز ، شکننده یا آسیب دیده معمولاً به چنین ابزاری قدرتمند نیاز ندارند ، به این دلیل که آسیب احتمالی ناشی از گرما را ذکر نمی کند.

تنظیمات دما بسیاری از آهنین مسطح سرامیکی و تیتانیومی دارای تنظیمات گرمای قابل تنظیم هستند. با این حال ، برخی از مدل ها با دمای از پیش تعیین شده وجود دارد که نمی توانید آنها را تغییر دهید. قبل از خرید ، دریابید که آیا می توانید سطح گرمای مناسب را برای نوع مو خود انتخاب کنید. در غیر این صورت ، شما فقط می توانید پول را دور بیندازید.

زمان گرمایش به طور کلی آهنین تخت تیتانیوم نسبت به سرامیک ها سریعتر گرم می شوند. با این وجود ، تعداد زیادی آهنی تخت سرامیکی وجود دارد که در کمتر از یک دقیقه داغ می شوند و این بسیار چشمگیر است. بنابراین ، در بسیاری موارد ، صاف کننده های مو سرامیکی نسبت به تیتانیوم عملکرد ندارند.

عرض و شکل صفحات. بیشتر آهنین صاف ، سرامیکی و تیتانیومی دارای صفحات گرمایشی 1 اینچی با عرض هستند که باعث می شود آنها نه تنها برای صاف کردن بلکه بلغورها مناسب باشند. اگر در واقع می خواهید موهای خود را با یک صاف کننده پیچ کنید ، به شکل صفحات توجه کنید. آنها باید گرد شوند ، شاید با لبه های باریک باشد. چنین شکلی بهترین حالت برای فرهای حلقوی محسوب می شود. دختران با موهای کوتاه از صفحات باریک تیتانیوم یا سرامیک های مسطح قدردانی می کنند. و کسانی از شما که لک های ضخیم واقعاً طولانی دارند ممکن است برای داشتن یک ظاهر طراحی ساده تر و سریعتر به یک صاف کننده با صفحات پهن تر نیاز داشته باشند.

بند ناف بسیاری از آهنین مسطح و سرامیک و همچنین تیتانیوم دارای سیم برق مفصل گردنده هستند. بدیهی است ، این مفید و مناسب است. بند ناف کمتر به هم زدن است که کل فرایند یک ظاهر طراحی را ساده می کند و به شما امکان می دهد تا روی کار تمرکز کنید.

عملکرد خاموش کردن خودکار. یکی دیگر از ویژگی های مهم آهنی های تخت و سرامیک و تیتانیوم است. بعد از استفاده باید صاف کننده خود را خاموش کنید. با این وجود ، اگر خود را فراموشی می دانید ، بهتر است آهن خاموش را با خاموش شدن خودکار انتخاب کنید. و اگر تمایل دارید نگران چیزهای زیادی باشید (مثل من) ، احتمالاً قبلاً از این ویژگی اطلاع دارید.

ولتاژ دوگانه به عنوان مثال این یک ویژگی بسیار مفید برای کسانی است که دوست دارند به عنوان مسافرت سفر کنند یا فقط کارهای زیادی را انجام دهند. این امکان را به شما می دهد که از اتوی موهای خود در خارج از کشور استفاده کنید ، اما به آداپتور پلاگین احتیاج دارید تا این ابزار سوکت را در آن قرار دهد.

نظرات کاربران قبل از خرید یک آهن مسطح ، همیشه نظرات دیگران را می خوانم. بله ، من می دانم که برخی از آنها ممکن است جعلی باشند ، اما این یک داستان متفاوت است. بدیهی است که تولید کنندگان از رویکرد فروش استفاده می کنند و کاربران واقعی می توانند برخی از نقص ها را گوشزد کرده و نقاط قوت یک محصول را تأیید کنند.

استفاده از آهنی های تخت و سرامیک و تیتانیوم: پرسش و پاسخ
استفاده از آهنی های تخت و سرامیک و تیتانیوم: پرسش و پاسخ

ادامه مطلب...
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

12 اتو مو پیشرفته که موهای شما را زیبا می کند

اگرچه ما در مورد آسیب هایی که وسایل گرمایشی می تواند باعث موهای ما شود ، می دانیم ، اما مدت زمان بسیار کمی (خوب ، بیش از حد) را صرف اعمال گرما در موهای خود می کنیم. به امید کاهش شکستگی در حالی که هنوز به قفلهای صاف ابریشمی دست یافته ایم ، در جستجوی این هستیم که بهترین آهنین صاف را برای حداقل آسیب دیدگی مو پیدا کنیم.

بهترین کار برای موهای شما استفاده از یک ظاهر طراحی شده گرما به طرز اندک است ، اما اگر شما فقط نمی توانید روزهای پایانی خود را از آهن مسطح خود رها کنید ، حتماً یکی را با تنظیمات دما انتخاب کنید که بتوانید آن را کنترل کنید. پس از یافتن بهترین آهن مسطح برای شما ، روال خود را به نصف برش داده و با موهای سالم تر باد خواهید کرد.

در اینجا توصیه های ما برای بهترین آهنین تخت برای هر نوع مو ارائه شده است.

بهترین ها به طور کلی: سرامیک گلایدر حرفه ای HSI Turmaline Ionic Flat Iron

خرید در آمازون
خرید در HSIPROFESSIONAL.COM
این آهن صاف یکی از پرفروش ترین ها در بین صاف کننده های مو است و جای تعجب ندارد. فواید این آهن صاف ظاهراً بی پایان است ، اما کاربران دوست دارند بسته به روحیه شما ، چقدر راحت بتواند موهای خود را صاف ، مورب و فر کند. صفحات سرامیکی مجهز به فن آوری ویژه برای به حداقل رساندن میزان شکستگی در اثر آسیب گرما هستند. تمام آنچه شما خواهید دید به لطف داشتن صفحات یون کریستال تورمالین ، رشته های براق و براق است.

در مورد دامنه دما ، شما می توانید بین 140-450 درجه فارنهایت تنظیم کنید و هنگام سفر به مناطقی با پریزهای 220 ولت ، آن را با خود ببرید. به عنوان یک جایزه ، هر وسیله دارای یک دستکش (برای محافظت در برابر سوختگی) ، یک کیسه مسافرتی مفید و یک درمان مویی با اندازه argan به اندازه مسافرتی برای مضراب کردن پروازها در یک چنگال استفاده می شود.


بهترین بودجه: Remington S5500 1 "آهن مسطح ضد استاتیک

خرید در آمازون
WALMART را خریداری کنید
اگر بودجه لازم برای یک صاف کننده لوکس ندارید ، این آهن سرامیک مسطح از Remington این ترفند را انجام می دهد. این گرمای تخت با داشتن دمای گرمایش فقط 30 ثانیه و شش تنظیم گرما متفاوت می تواند مناسب هر نوع مو باشد. بند ناف پارچه ای بدون درهم و برهم این امکان را به شما می دهد تا هرگونه زاویه مورد نیاز را بدون هیچ گونه نگرانی دریافت کنید و حتی دارای کنترل های دیجیتالی نیز برای کمک به شما در یافتن دمای مناسب است.

هنگامی که شما یک ظاهر طراحی مو را انجام داده اید ، پس از 60 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود. از آنجا که فقط یک اینچ عرض دارد ، می توانید بدون نگرانی در مورد سوزاندن پوست خود یا ریختن یک شکل دندانه دار ناخوشایند در رشته های خود ، به ریشه های خود نزدیک شوید.


نوآورانه ترین: صاف کننده مو Dyson Corrale

خرید در DYSON.COM
Team Byrdie با صبر و حوصله در انتظار انتشار این صاف کننده سطح بعدی بود و حالا بالاخره اینجا است. به اسم Dyson درست است ، این آهن مسطح برخی از جالبترین فن آوری هایی را که تاکنون از یک صاف کننده دیده ایم ، نشان می دهد. این صفحه دارای صفحات منحصر به فرد "خمشی" است که مطابق با شکل موهای شما می باشد تا در زمان کمتری صاف شود و آسیب کمتری داشته باشد. دیوانه دیگری؟ تا 30 دقیقه بدون سیم قابل استفاده است و سبک کردن موهای شما در هر کجا که هستید راحت تر از همیشه می شود.

قیمت شیب دار است ، اما لزوماً فریادی نسبت به سایر ابزارهای مو Dyson نیست. با این وجود ، وقتی می گوییم کیفیت وجود دارد ، به ما اعتماد کنید و نتایج نیز به دست می آیند. یکی از سردبیران ما با فرهای 3C ، Dyson Corrale را آزمایش کرد و تأیید کرد که هیچ وقت موهایش را بدست نیاورد که فقط پس از یک پاس ، مستقیم باشد.

 3 ویرایشگر Byrdie سعی کنید Straightener با نام تجاری جدید Dyson - در اینجا بهترین نظرات صادقانه ما هستند

بهترین حالت برای موهای کوتاه: آهن باریک با ضخامت بسیار نازک با تیتانیوم

خرید در آمازون
ULTA را خریداری کنید
با داشتن موهای کوتاه ، چه باب و چه پیکسی ، مهمترین کیفیتی که باید در یک صاف کننده جستجو کنید ، اندازه آن است. اگرچه به نظر می رسد که یک صاف کننده ضخیم کار را سریعتر انجام می دهد ، استفاده از موهای کوتاه در واقع سخت تر است. می توانید بدون استفاده از سوزن پوست سر خود ، به ریشه ها نزدیک شوید. این آهن دارای 50 تنظیم مختلف است که تا 450 درجه فارنهایت نیز می رسد ، به شما این امکان را می دهد تا گرمای مورد نظر خود را برای یک ظاهر طراحی انتخاب کنید. از آنجا که به ریشه های خود نزدیک تر می شوید ، دامنه گرما و اندازه کوچکتر به علاوه اصلی است.


بهترین حالت برای موهای بلند: ابزارهای داغ امضا سری سرامیک آهن تخت دیجیتال

خرید در آمازون
WALMART را خریداری کنید
ما عاشق صفحات گسترده این آهن تخت هستیم زیرا این امکان را فراهم می کند تا بخش های بیشتری از مو به طور همزمان کار شود و مدت زمان لازم برای رسیدن به نتایج فوق العاده براق را کاهش می دهد. و به لطف فناوری سرامیک ، حتی کرکی ترین موها می توانند براق و صاف به نظر برسند.

 این برس های صاف کننده مو یک خشک کن و یکنواخت آهن هستند

بهترین حالت برای موهای ضخیم: Kipozi Titanium 1.75 اینچ آهن مسطح

خرید در آمازون
خرید در KIPOZI-WORLD.COM
با موهای ضخیم ، پیدا کردن یک آهن صاف که می تواند هر رشته را بدون نیاز به دفعات بیش از حد بر روی آن ، صاف کند ، مهم است. این آهنین قول انجام چنین کاری را می دهد. شما می توانید هر دما را بین 170 تا 450 درجه فارنهایت انتخاب کنید ، بنابراین می توانید کنترل کنید که چقدر می خواهید آن را گرم کنید. بعلاوه ، آن را به سرعت گرم می کند ، و باعث کاهش سرعت زمان طراحی شما می شود. این همچنین نویدبخش از بین بردن frizz و static ، دو نگرانی اساسی در مورد موهای ضخیم است.

 10 بهترین سشوار برای افرادی که موهای ضخیمی دارند

 

هنگامی که موهای طبیعی ، درشت یا بد بو دارید ، آهنین سرامیکی به تیتانیوم ترجیح داده می شوند زیرا گرما معمولاً با مواد سرامیکی به طور یکنواخت تر توزیع می شود. این صاف کننده دارای صفحات شناور است ، به این معنی که آنها برای گرفتن بهتر با موهای شما خم می شوند و رشته های شما را در تماس مداوم با گرما قرار می دهند. بند ناف هشت پا به معنی پیدا کردن مکان مناسب برای وصل کردن آهن شما خواهد بود.

این آهن تخت می تواند به 10 تنظیم گرمای مختلف برسد که تنها در 90 ثانیه از 265 تا 445 درجه فارنهایت است و پس از یک ساعت استفاده به طور خودکار خاموش می شود. مهمترین قسمت این صاف کننده فن آوری مادون قرمز است زیرا این امکان را می دهد تا گرما به کل رشته و نه فقط لایه بیرونی نفوذ کند.


بهترین حالت برای موهای مجعد: T3 Singlepass X

خرید در آمازون
ULTA را خریداری کنید
در سپهر خریداری کنید
گرفتن ظاهری بسیار صاف و براق با موهای مجعد می تواند سخت باشد. یا برای همیشه طول می کشد یا موهای شما هرگز صاف نمی شوند. این آهن مسطح وعده می دهد هر آنچه شما نیاز دارید و بیشتر باشد. به طور خاص با موهای درشت ، ضخیم و مجعد طراحی شده است. این پنج تنظیم حرارت بین 260 تا 410 درجه فارنهایت وجود دارد ، این امکان را می دهد تا بسته به نوع طراحی موی خود ، آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین از میکروچیپ تعبیه شده است تا اطمینان حاصل کنید که آهن در طول جلسه یک ظاهر طراحی شده شما در همان دمای خود باقی می ماند ، بنابراین لازم نیست نگران گرم شدن قفل های خود باشید.

 17 محصول مو که به شما اجازه می دهد فرهای شما بهترین زندگی را تجربه کنند
بهترین حالت برای موهای زیبا: Solano Sleekheat450 Iron Flat Professional

خرید در آمازون
WALMART را خریداری کنید
با موهای بسیار ریز ، یک صاف کننده می خواهید که تنظیمات پایین تری داشته باشد زیرا گرما زیادی لازم نیست تا موهای شما صاف شود. این محصول تا 170 درجه فارنهایت پایین می رود و این باعث می شود موهای ریزتری داشته باشد. فقط در 60 ثانیه گرم می شود و به طور خودکار خاموش می شود. به دلیل صفحات سرامیکی ، قادر است با زحمت روی موهای شما بپیچد و مقدار مناسب گرما را به طور مساوی در کل توزیع کند. لازم نیست نگران سرخ کردن موهای خود باشید ، به خصوص اگر نازک و شکننده تر باشد.

 9 خشک کن شگفت انگیز که موهای نازک نخواهند داشت
بهترین حالت برای موهای زائد: اصلاح کننده ضد فریز درمانی Remington S8510

خرید در آمازون
خرید در REMINGTONPRODUCTS.COM
آهن صاف ضد فریز ریمینگتون می تواند حتی موهای زبر را آرام کند. تهویه مطبوع ساخته شده با هر سکته مغزی روی موهای شما منتقل می شود تا 65 درصد حتی در رطوبت 65 درصد یخ زدگی را به شما بدهد. صفحات سرامیکی به شما امکان می دهند که آهن را مستقیماً از طریق موهای خود بکشید بدون هیچ گونه چسبیدن و لرزیدن. فقط 30 ثانیه طول می کشد تا به درستی گرم شود و پس از یک ساعت استفاده به طور خودکار خاموش شود. به علاوه ، بسیار مقرون به صرفه است

 این محصولات صاف کننده موهای ریز نخواهند داشت
بهترین سیم بی سیم: Lunata Cordless Flat Iron Styler Plus +

خرید در آمازون
خرید در LUNATABEAUTY.COM
جسیکا Mahgerefteh ، سردبیر ارشد بازرگانی Byrdie ، یکی از طرفداران بزرگ این آهن مسطح بی سیم از نوع اول است ، زیرا این تنها بی سیم است. او می گوید: "تارهای درهم تنیده وقتی که من به طور همزمان با چندین ابزار گرم کار می کنم ، وجود من است. وی گفت: "آنها بسیار ناخوشایند هستند ، بله ، اما بیش از این که به راحتی در هم تنیده می شوند و رسیدن به برخی از زوایا را دشوار می کنند بدون اینکه ابزار دیگری را از روی پیشخوان بکوبند. پریز."

اما این همه چیز نیست. منابع دیگر این آهن مسطح شامل یک محدوده دمایی است که تا 450 goes ، صفحات تیتانیومی بدون چنگال و ولتاژ دوگانه می رود ، بنابراین نیازی نیست که برای سفر بین المللی سرمایه گذاری در یک ابزار جداگانه انجام دهید.

 

http://daltonddrw50062.bloguetechno.com/--27775594

 

http://johnnyfhih95062.ampblogs.com/--32907894

 

http://cashnopo17283.onesmablog.com/--31153134

 

http://cruzhgff83949.full-design.com/--35191730

 

http://hectornnnm16272.tinyblogging.com/--33672418

 

http://landenjjji95061.affiliatblogger.com/30500239/

 

http://mylesoooo17273.blog5.net/34069238/

 

http://emiliodddb62738.diowebhost.com/28264804/

 

http://rylanooon17284.fitnell.com/32753259/

 

http://martinhiji95061.dbblog.net/23998049/

 

http://trentonuvvu40528.ezblogz.com/23730354/

 

http://jaspernnnn16273.blogs-service.com/23432493/

 

http://landenqrrr38495.designertoblog.com/23365778/

 

http://griffintttt39506.mpeblog.com/17770758/

 

http://rivereefd73849.articlesblogger.com/17598262/

 

http://arthurjkjj05162.bluxeblog.com/24011433/

 

http://griffincfgh84062.arwebo.com/17554207/

 

http://knoxfghg94061.bloggin-ads.com/17691304/

 

http://felixqrrr38405.blogerus.com/17673321/

 

http://milollml06172.blogpostie.com/17685397/

 

http://rylanabba62839.blogprodesign.com/17528089/

 

http://riverrblt63186.blog2learn.com/32109151/

 

http://sergionooo27394.qowap.com/31018423/

 

http://milokklk05162.getblogs.net/23582965/

 

http://codytvvv40628.dsiblogger.com/23834146/

 

http://rowanxyyx57305.ka-blogs.com/23270326/

 

http://collinuvww40617.timeblog.net/24591436/

 

http://reidddec72839.blogofoto.com/23647062/

 

http://cristianopoo27384.acidblog.net/23705390/

 

http://mariobbaz61627.fireblogz.com/23373941/

 

http://rowansttr38495.aioblogs.com/23735023/

 

http://shaneefff84051.free-blogz.com/23296711/

 

http://brookstuut39405.xzblogs.com/23608859/

 

http://hectorffgf83940.widblog.com/23588889/

 

http://beaufggg95061.collectblogs.com/23534489/

 

http://riverfffe83849.total-blog.com/-20745755

 

http://franciscorrqp27384.blogacep.com/984169/بهترین-اتو-مو


 

http://simoneoxg18631.ambien-blog.com/1001054/بهترین-اتو-مو

 

http://hectorqrrq28394.bloggerbags.com/1068795/بهترین-اتو-مو

 

http://messiahsuuu49505.bloggerswise.com/1015568/بهترین-اتو-مو

 

http://damienchlo39528.bloggosite.com/1068917/بهترین-اتو-مو

 

http://charlieyzaa62839.blogadvize.com/1034225/بهترین-اتو-مو

 

http://rowantssr38495.blogrenanda.com/1058327/بهترین-اتو-مو

 

http://erickxxxx50617.blogoscience.com/984424/بهترین-اتو-مو

 

http://shanevbfj17406.develop-blog.com/1075089/بهترین-اتو-مو

 

http://griffineffe83940.csublogs.com/954805/بهترین-اتو-مو

 

http://emilianohiih84950.loginblogin.com/1003682/بهترین-اتو-مو

 

http://titusxabb73849.theobloggers.com/1075179/بهترین-اتو-مو

 

http://donovanmrwz73962.thenerdsblog.com/1048152/بهترین-اتو-مو

 

http://simonstts39495.ttblogs.com/1116067/بهترین-اتو-مو

 

http://emiliojsax46913.topbloghub.com/1112998/بهترین-اتو-مو

 

http://trentonwxyz62738.win-blog.com/1176097/بهترین-اتو-مو

 

http://kylermrvy73962.vblogetin.com/1077641/بهترین-اتو-مو

 

http://dominickdggg94061.worldblogged.com/1200778/بهترین-اتو-مو

 

http://israelkmmn17284.blogzag.com/21209262/

 

http://cruzwxyy62728.jaiblogs.com/18961404/

 

http://messiahitcm31863.digiblogbox.com/18725997/

 

http://holdenjjji95051.bloginwi.com/21076052/

 

http://alexiscdff95062.look4blog.com/20888820/

 

http://finnuvvv40516.blogstival.com/17545684/

 

http://simondeed83940.designi1.com/17368899/

 

http://josuecddd73849.imblogs.net/22004536/

 

http://devinnyjt63197.ivasdesign.com/17395936/

 

http://simontvvv40516.link4blogs.com/17478437/

 

http://elliotttuut40516.mybloglicious.com/17476487/

 

http://jaidenttsr39495.educationalimpactblog.com/17380319/

 

http://remingtonnnnm16273.post-blogs.com/17342231/

 

http://emilianowwxw40516.review-blogger.com/17171319/

 

http://judahuvvv40517.blogripley.com/602699/بهترین-اتو-مو

 

http://daltonlkkj05162.blogdun.com/584887/بهترین-اتو-مو

 

http://cashdddc72849.aboutyoublog.com/478345/بهترین-اتو-مو

 

http://dallaseeee73849.dgbloggers.com/578654/بهترین-اتو-مو

 

http://franciscossss38495.blogsuperapp.com/549021/بهترین-اتو-مو

 

http://rowanegll16273.webbuzzfeed.com/527201/بهترین-اتو-مو

 

http://mylesvycg96285.59bloggers.com/518779/بهترین-اتو-مو

 

http://raymondazzz51627.blogofchange.com/644670/بهترین-اتو-مو

 

http://emiliotuvv50627.actoblog.com/581093/بهترین-اتو-مو

 

http://jaidenuvvv40516.targetblogs.com/1199142/بهترین-اتو-مو


 

۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

نحوه تمیز کردن ماشین ریش تراش برقی به روش صحیح

بدون ایستگاه تمیز کردن؟ مشکلی نیست!

در این راهنما می خواهم به شما نشان دهم که چگونه بهترین ماشین ریش تراش خود را بصورت دستی ، دوار یا فویل ، فقط در چند مرحله سریع و آسان (با تصاویر دقیق به علاوه فیلم) تمیز کنید.

بهترین قسمت؟ انجام این کار برای شما کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد - به معنای واقعی کلمه.

تمیز کردن تیغ ​​برقی به طور منظم به طور منظم مهمترین کاری است که می توانید انجام دهید - در کنار روغن کاری - به منظور طولانی تر شدن عمر آن و اطمینان از عملکرد بهینه.

بله ، یک ایستگاه تمیز کردن اتوماتیک می تواند از همه دردسرهای شما مراقبت کند.

با این حال ، همه ریش تراش ها با یک همراه نیستند و مواردی که عموماً بسیار گرانتر هستند و همچنین هزینه های مالکیت بالاتری را نشان می دهند - باید به طور مداوم راه حل تمیز کردن را نیز بخرید.

خوشبختانه ، در صورت رعایت روال ساده اما مؤثر ، اغلب تیغ های برقی مدرن بسیار آسان برای تمیز کردن دستی هستند.

بهترین روش برای تمیز کردن ریش تراش برقی
تقریبا 20 سال است که از ریش تراش برقی استفاده می کنم و بدون شک می توانم بگویم که ساده ترین و موثرترین روش تمیز کردن آنها ، آب گرم و کمی صابون مایع است.

البته این بدان معناست که ریش تراش شما ضد آب است و با خیال راحت آب قابل شستشو است.

اگر اینگونه نباشد ، شما بسیار محکوم به تحمل تمیز کردن خشک هستید (من چند نکته در مورد آن و همچنین در انتهای پست با شما به اشتراک خواهم گذاشت).

بنابراین ، قبل از حرکت به قسمت بعدی که مراحل دقیق را نشان می دهد ، مطمئن شوید که ریش تراش شما ضد آب است و می توان آن را با آب تمیز کرد.

این اطلاعات باید صریحاً در برگه مشخصات ریش تراش شما یا در دفترچه راهنمای کاربر ذکر شده باشد.

اگر طراحی نشده بود که بتواند آن را کنترل کند ، تیغ برقی خود را با آب بشویید زیرا باعث آسیب جبران ناپذیری خواهد شد.

قبل از اقدام ، مطمئن شوید که ریش تراش خاموش است و به پریز برق وصل نشده است.

از آنجا که ما برای تمیز کردن آن از آب استفاده خواهیم کرد ، شما نمی خواهید آن را به نگرانی های آشکار ایمنی وصل کنید.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه آن را تمیز کنیم.

نحوه تمیز کردن ریش تراش برقی (مرحله به مرحله)
1. بیشتر موها را از سر تراشیدن جدا کنید.
پس از اتمام اصلاح ، با خاموش کردن تیغ ​​، سر تراشیدن را برداشته و به آرامی روی قاب پلاستیکی روی لبه سینک یا میز خود ضربه بزنید.

ضربه زدن به ریش تراشیدن بر روی سینک برای خلاص شدن از شر موها.

فویل ها را روی سطح سخت نکشید ، آنها می توانند خیلی راحت آسیب ببینند.

این عمل ساده بخش عمده موها را از سر تراشیدن جدا می کند. از طرف دیگر می توانید از یک برس کوچک استفاده کنید ، اما فقط در قسمت داخلی سر و نه به طور مستقیم روی فویل ها.

اگر از ریش تراشنده دوار استفاده می کنید ، برخی قسمت جلوی واحد اصلاح را از طریق لولا (تصویر A) بهم متصل می کنند ، در حالی که برخی دیگر اصطکاک آن را دارند و باید کاملاً برداشته شوند (تصویر B).

واحد اصلاح ریش تراش

در هر صورت ، باید سعی کنید تا با استفاده از ضربه آرام روی قاب پلاستیکی ، هر چه بیشتر رشته مو را از داخل قسمت تراشیدن جدا کنید.

نکته: استفاده از یک قوطی هوای فشرده می تواند در صورتی که در اطراف آن قرار دارد نیز مفید باشد.

اگر از کرم تراشیدن یا ژل استفاده می کنید ، زدن و یا مسواک زدن موها تقریباً از این مسئله خارج نیست زیرا سر تراشیدن موها با پوست پر می شود. در عوض ، آن را سریع آبکشی زیر شیر آب دهید.

پس از برداشتن موها ، بلوک برش را دوباره ببندید و اجازه دهید به مرحله بعدی بروید.

2. مقداری آب روی سر تراشیدن بمالید ، سپس چند قطره صابون مایع را روی فویل ها / شانه ها بریزید.
کمی صابون مایع را روی فویل ها بمالید

می توانید از صابون دست ، صابون شستشوی ظرف یا حتی مقداری ژل دوش استفاده کنید.

3. ریش تراش را روشن کنید.
ریش تراش را روشن کنید تا صابون بزنید

ما می خواهیم صابون به زیبایی لطف کند و فویل / سرهای ریش تراش را بپوشاند.

به احتمال زیاد در این مرحله باید مقدار کمی آب بیشتری اضافه کنید ، بنابراین از دست آزاد خود استفاده کنید تا چند قطره قطره دیگر بپاشید و چربی را در تمام سطح سر اصلاح کنید.

بگذارید ریش تراش حدود 10 ثانیه کار کند.

نکته: ریش تراش برقی پاناسونیک حالت تمیز کردن ویژه ای دارد (به نام حالت صوتی) که با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور برای چند ثانیه فعال می شود.

اگر صاحب یک ریش تراش پاناسونیک هستید ، احتمالاً می خواهید از این مزیت استفاده کنید زیرا باعث می شود تیغه ها با سرعت بسیار بالاتری لرزش داشته باشند و هرگونه گرد و غبار سرسخت را از بین ببرند و همچنین از پاشیدگی آب جلوگیری می کنند.

4- با هنوز هم ریش تراشیدن سر ، سخاوتمندانه را با آب شیر گرم بشویید.
ریش تراش را با آب بشویید

با این کار بیشتر موهای کف و مو از سر تراشیدن جدا می شود. تقریباً 10 ثانیه آن را بشویید.

نکته: همچنین می توانید ریش تراش را با سر به سمت پایین بکشید. این در واقع از عملکرد یک ایستگاه تمیز کردن که در آن ریش تراش به سادگی روشن شده است استفاده می کند و یک محلول شوینده از روی سر منتقل می شود و موها را شستشو می دهد.

5- تیغ را خاموش کنید ، سر تراشیدن را برداشته و آن را کاملاً بشویید.
دوباره ریش تراشیده و شستشو دهید

بسته به مدل ریش تراش شما ، این می تواند کمی متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، تراشنده های پاناسونیک دارای دو تیغه داخلی (قابل جابجایی) و بقیه آنها در بلوک فویل قرار گرفته اند.

اگر ریش تراش پاناسونیک دارید ، r

ادامه مطلب...
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری