در این سایت به آموزش راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت می پردازیم.

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نکات مهم طراحی پست و استوری اینستاگرام

طراحی پست اینستاگرام در مورد موارد دیگری بیش از ایجاد یک فید زیبا است. روزگار گذشته سلفی های بی فکر گذشته است. و با این وجود ، ما عاشق پورنو غذا از دید پرندگان هستیم ، پرورش یک حساب موفق فقط مربوط به خود تصاویر نیست. طراحی استوری اینستاگرام اگرچه به طور طبیعی تمایل به بازاریابی ندارید ، اگر می خواهید یک جامعه شکوفا ایجاد کنید و نام تجاری خود را رشد دهید باید مهارت خود را ارتقا دهید.

طراححی پست اینستاگرام
 
امروز ، اینستاگرام محبوب ما به عنوان بستری عمل می کند که طراحی پست اینستاگرام هر فرد خلاق می تواند از آن بسیار بهره مند شود - به شرطی که بداند چگونه از آن به روش صحیح استفاده می کند. این ، به همراه طراحی وب پیچیده در نمونه کارها آنلاین شما ، ابزاری است که شما برای به نمایش گذاشتن کارهای خلاقانه و ارائه نام تجاری خود به سبک حرفه ای نیاز دارید. اما این همه قلب قرمز و رنگین کمان نیست.
 
هرچقدر که آثار شما از استعداد زیاد است ، همه ما نیاز به یک فشار اضافی در مسیر درست داریم طراحی استوری اینستاگرام تا مورد توجه قرار بگیریم. ما برای کمک اینجا هستیم. به غیر از بررسی یک خبر خیره کننده و ایجاد یک زبان بصری جهانی در تمام جنبه های حساب خود ، در اینجا 10 گام وجود دارد که می توانید برای تقویت حضور آنلاین خود در اینستاگرام انجام دهید.

اینستاگرام برای طراحان: 10 نکته اساسی

بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید

اجتماعی باشید

برای درگیر کردن پیروان خود راه های خلاقانه پیدا کنید

با خلاقیت های دیگر همکاری کنید

مقدار زیادی CTA اضافه کنید

منظم و ثابت قدم باشید

از هشتگ ها به طور مثر استفاده کنید

محتوای ویدئو را در IGTV به اشتراک بگذارید

درگیر داستان های خود شوید

نتایج خود را مدیریت کنید

01. بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید

بیایید از بالا شروع کنیم. بیوگرافی شما در ترغیب مردم به جستجوی بیشتر طراحی پست اینستاگرام در حساب شما ، نقشی اساسی دارد. این مهم به ویژه در صورت انجام طراحی گرافیک مستقل و مهم ایجاد حضور آنلاین و جذب مشتری بیشتر ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


بیوگرافی شما به آنها خلاصه ای سریع از اینکه شما چه هستید و آنچه را ارائه می دهید می دهد. به همین دلیل (یکی از مکان ها) جایی است که باید مهارت های خود را به نمایش بگذارید.


از 150 نویسه موجود در بیوگرافی خود نهایت استفاده را ببرید. نام ، هشتگ های مربوطه و طراحی استوری اینستاگرام معرفی آموزنده و جذاب شما یا تجارت خود را وارد کنید. فراموش نکنید که پیوندی را به وب سایت یا طراحی نمونه کارها خود اضافه کنید ، همراه با CTA (تماس برای اقدام) که بازدیدکنندگان را راهنمایی می کند تا نگاهی بیندازند. اگر بیش از یک سایت دارید ، ابزارهای مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد چندین لینک به بیوگرافی خود اضافه کنید. با درج لینک مستقیم به سایت خود از طریق بیو اینستاگرام خود ، می توانید یکی از بهترین وب سایت های نمونه کارها را در زمینه خود ارائه دهید.


ببینید چگونه Bio Magazine bio شامل تمام اطلاعات مناسب به روشنی و دقیق است ، با یک CTA به نقطه وب سایت Wix آنها.

نکاتی درباره اینستاگرام برای طراحان - مثال Amber Mag نکات Instagram برای طراحان - مثال Amber Mag
حساب کاربری Wix حساب کاربری مجله Amber.

02. اجتماعی باشید

این مورد ممکن است واضح به نظر برسد ، اما قدرت تعامل با انجمن خود را دست کم نگیرید. این روش مهم بازاریابی اینستاگرام به شما کمک می کند با طرفداران و سایر متخصصان صنعت خود پیوند برقرار کنید و همچنین سیگنال های مثبتی را به الگوریتم اینستاگرام ارسال می کند. به نوبه خود ، این می تواند عملکرد پست های شما را بهبود بخشد.


اجتماعی بودن شامل پاسخ دادن به نظرات در مورد خوراک شما ، بازدید از نمایه های دیگری است که دوست دارید و گپ زدن با افرادی که شما را دنبال می کنند یا از هشتگ های مشابه شما استفاده می کنند. و وقتی می گوییم گپ ، منظور ما فقط ارسال یک شکلک "دست در هوا" نیست. پاسخ صادقانه و معتبری ارسال کنید که باعث تقویت ارتباط می شود.

03. روشهای خلاقانه ای برای درگیر کردن پیروان خود پیدا کنید

تشویق مخاطبان برای درگیر کردن با مطالب شما راهی عالی برای جلب توجه بیشتر به کارهای شما و تبلیغ برند شخصی شماست. مشارکت بیشتر در مورد پست های اجتماعی شما همچنین می تواند توسط افراد بیشتری دیده شود. به روش های مختلفی می توان مخاطبان خود را درگیر کرد:


حرف خود را بزنید: زیرنویس های جذاب را بنویسید طراحی استوری اینستاگرام که علاقه مخاطبان شما را برانگیزد. می توانید هر از چند گاهی سوالاتی داشته باشید ، همچنین اگر متناسب با حال و هوای شما باشد ، اطلاعاتی درباره محصول خود و طنز ارائه دهید. با این کار مخاطبان شما بیشتر درگیر می شوند و احتمالاً از خواندن پاسخ ها نیز واقعاً لذت خواهید برد.

اگر همین محتوا را در حساب Pinterest خود ارسال می کنید ، سعی کنید توضیحات را دوباره متناسب کنید تا با سیستم عامل مناسب تر باشد. در اینجا می توانید نکات بیشتر درباره طراحی گرافیک Pinterest را مطالعه کنید.


اشتراک گذاری مراقبت است: محتوایی را که به شما الهام یا علاقه مند است دوباره ارسال کنید. این نشان می دهد که شما از کارهای دیگران قدردانی می کنید و دارای مجموعه ای از منابع الهام بخش هستید. همچنین اگر محتوا را با سرعت کافی تولید نکنید بسیار مفید است. فقط فراموش نکنید که بهترین آداب و معاشرت خود را با دادن اعتبار مناسب در شبکه های اجتماعی و درخواست اجازه از حساب هایی که دوباره از آنها بازنشر می کنید ، اتخاذ کنید.


به طرفداران خود عشق بورزید: با معرفی پیروان یا مشتریان خود ، جامعه ای در اطراف محصول خود ایجاد کنید. این به نوع پیشنهاد شما بستگی دارد ، اما روشهای خلاقانه ای برای درگیر کردن آنها در پست های خود پیدا کنید. می توانید به آنها نشان دهید که از کیف دستی جدیدی که اخیراً از شما خریداری کرده اند یا یکی از تصاویر شما که به دیوار خانه آنها آویزان است لذت می برند.


مسابقه و مسابقه خلق کنید: اگر واقعاً می خواهید پیروان خود را ناز کنید ، قرعه کشی در نظر بگیرید

یا مسابقاتی که آنها را وادار به پاسخگویی می کند. بالاخره چه کسی عاشق برنده شدن نیست؟ این جایزه لزوماً پر زرق و برق نیست - مثلاً می تواند کپی امضا شده یکی از کارهای شما باشد. ببینید که چگونه تصویرگر Noa Snir با یک قرعه کشی طراحی پست اینستاگرام وسوسه انگیز با پیروان خود درگیر می شود.


04. با طراحان دیگر همکاری کنید

زندگی همه چیز در مورد دادن و گرفتن است ، و اینجا نیز همین است. مبادله مهارت های شما راهی عالی برای کار با سایر افراد خلاق است و واقعاً می تواند یک موقعیت برنده باشد. به عنوان مثال ، اگر در طراحی کارت ویزیت مهارت دارید ، اما در عکاسی از محصول آنچنان با استعداد نیستید ، با یکی از دوستان خود تماس بگیرید شما می توانید در زمینه هایی که نسبت به آنها اعتماد به نفس کمتری دارید ، به یکدیگر کمک کنید و مهارت های یکدیگر را تکمیل کنید.


می خواهید آن طراحی پست اینستاگرام را یک قدم جلوتر بردارید؟ حساب های محبوب Instagram که آثار مختلفی از هنرمندان و طراحان را به نمایش می گذارد (به عنوان مثال "هاب") پیگیری کنید و سعی کنید از آنها استفاده کنید. مارک های دارای پیروان زیادی اغلب هشتگی اختصاصی دارند که می توانید برای جلب توجه آنها به کارهای خود در پست خود قرار دهید. از جمله این موارد می توان به Adobe ، Apple و The Design Kids اشاره کرد.


در موارد دیگر (مانند Design Milk و Dezeen) ، می توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید ، کارهای خود را ارسال کنید و همچنین در لیست مجله طراحی آنها قرار بگیرید. نتیجه: در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت - و در مقابل طراحی استوری اینستاگرام مخاطبان هدف مناسب.

https://www.wix.com/blog/creative/2018/08/instagram-tips-designers

۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

تولید محتوا: راهنمای ضروری

در این راهنمای اساسی برای ایجاد محتوا ، ما تعریف خواهیم کرد که ایجاد محتوا چیست ، به چگونگی توسعه فرآیند تولید محتوا ، نحوه تخمین هزینه ایجاد محتوا ، پوشش انواع مختلف تولید محتوا ، مشاوره در مورد استراتژی و محتوای ایجاد محتوا نگاه خواهیم کرد برنامه های ایجاد ، و افراد درگیر در ایجاد محتوا را لمس کنید. در آخر ، ما برخی از ملاحظات بهترین عملکرد و نکات و تکنیک های برتر را به اشتراک می گذاریم.

گام به گام از طریق این راهنما کار کنید یا به بیت هایی که می خواهید فوراً بالا بروند بروید. توصیه های این راهنما باید مورد استفاده و سازگاری قرار گیرد تا اساس کتاب ایجاد محتوای خود شما باشد.

معرفی
هر روز چه مقدار محتوا در معرض آن هستید؟ پاسخ یک سوال سخت است زیرا تولید محتوا در اطراف ماست. اطلاعات گاسی وب موجود در وب سایت هایی که مرور می کنیم ، کانال های رسانه های اجتماعی ، روزنامه ها و مجلات ، تلویزیون و فیلم ، تبلیغات ، رادیو ، ایمیل ها ، کانال های Slack ، اطلاعات مکالمات است. این یک لیست طولانی است.

برخی از این مطالب مرتبط نیستند ، برخی از آنها را بدون انتخاب در معرض آن قرار می دهیم (همه آن بیلبوردهای سفر صبح!). اما هنگامی که ما به دنبال اطلاعات ، به ویژه در رابطه با محصولات و خدمات هستیم ، انتظار داریم که این محتوا دقیق ، مفید و به موقع باشد.

این روزها ایجاد محتوا و انتشار آن آسان است ، اما چالش در ایجاد محتوای معنی دار و از راه های کارآمد است.

به همین دلیل ضروری است که سازمان ها محتوایی مناسب و مفید برای مخاطبان خود ایجاد کنند ، ضمن اینکه اطمینان حاصل شود که این یک دارایی برای تجارت آنها است. آنها باید اطلاعات لازم را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهند ، در غیر این صورت ، احتمالاً از طرف یک رقیب ، آنها آنها را در جای دیگری پیدا می کنند. ایجاد محتوای م effectiveثر و معنی دار برای ادامه حیات کسب و کارها ضروری است و کسانی که این کار را به خوبی انجام می دهند رشد خواهند کرد.

تولید محتوا چیست؟
تعریف ما از ایجاد محتوا این است:

یک تعریف مکتوب از ایجاد محتوا: ایجاد محتوا فرآیند برنامه ریزی و ایجاد محتوایی است که برای مخاطبان مفید ، در دسترس و مثر باشد و در قالب های مربوطه برای کانال های خاص ایجاد شود.

برخی از الزامات اساسی برای ایجاد محتوا وجود دارد که تعریف ما آنها را جمع می کند:

شما به برنامه ای نیاز دارید که می خواهید چه محتوایی ایجاد کنید.
بله ، این مربوط به نوشتن واقعی است ، بلکه همچنین به عنوان محتوا شامل ویدیو ، اینفوگرافیک و بسیاری از قالب های دیگر طراحی می شود.
محتوای ایجاد شده باید برای هدفی باشد و قابل دسترسی باشد.
محتوا باید با در نظر گرفتن کانال های خاصی ایجاد شود.
این الزامات اطمینان حاصل می کند که محتوا در کمک به مشتری و تجارت در رسیدن به اهداف خود موثر خواهد بود.

یک راهنمای ضروری برای ایجاد محتوا در 44 صفحه رایگان بارگیری کنید.
چرا محتوا مهم است؟
محتوا برای کسب و کار شما یک دارایی است و به شما امکان می دهد مشتریان ، چشم اندازها ، خوانندگان و کاربران به وظایف خود رسیده و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. در اینجا برخی از دلایل مهم بودن محتوا آورده شده است که ممکن است باعث ایجاد محتوای شخصی شما شود:

برای مخاطبان ارزش قائل شوید
اگر محتوایی مانند منابع آموزشی ، راهنماها و مقالات ایجاد می کنید ، این برای مخاطب ارزش ایجاد می کند و می تواند به آنها در سطح بالا کمک کند. همچنین ارزش از طریق محتوایی که به افراد در دستیابی به وظایف خاص کمک می کند ، ارائه می شود.

برند خود را بسازید (و اعتماد کنید)
آنچه مردم در مورد مارک شما (و محتوای آن) فکر می کنند بسیار مهم است به گونه ای که براساس نظر آنها به شما توصیه می کنند یا خیر. ایجاد محتوای مداوم با کیفیت و مفید همچنین اعتماد مخاطبان شما را جلب خواهد کرد.

چشم اندازهای جذاب و جذاب
اینجاست که ایجاد محتوا به عنوان یک دارایی تجاری مطرح می شود. می توانید از طریق محتوای خود اعتبار خود را نزد مشتریان و کاربران بالقوه ایجاد کنید. به جای فروش به آنها ، از طریق مطالب مفید به آنها آموزش دهید.

مشتریان موجود را خوشحال کنید
تمرکز زیادی بر ایجاد محتوا برای بدست آوردن مشتریان جدید است. اما هنوز هم باید از طریق محتوا به مشتریان و مخاطبان فعلی خود خدمات دهید. فرصت ها را برای افزودن ارزش بیشتر به عنوان بخشی از استراتژی های حفظ و رشد شناسایی کنید.

خود را به عنوان رهبران فکر قرار دهید
به یاد دارید که ما ذکر کردیم که در حال حاضر چه مقدار محتوا وجود دارد؟ یافتن آنچه که نیاز دارند در میان آن سر و صدا برای افراد دشوار است. از طریق محتوای خود خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید و آنها دقیقاً می دانند که اطلاعات مورد نظر و اعتماد را از کجا پیدا کنند.

تجارت خود را رشد دهید
رشد تجارت خود از طریق محتوا یک بازی طولانی است ، اما ایجاد محتوایی که برای برند شما صادق باشد ، برای مخاطبان شما مفید باشد و هدف تجاری قابل اندازه گیری پشت آن داشته باشد ، می تواند بازده سرمایه (ROI) شما را از محتوا بهبود بخشد. محتوای با کیفیت می تواند ترافیک ، هدایت و تبدیل بیشتری را ایجاد کند.

انتظارات مخاطبان را برآورده کنید (و از آنها فراتر بروید)
همیشه به مخاطب برمی گردد. شما باید انتظارات آنها را از طریق محتوایی که ایجاد می کنید برآورده کنید (و در صورت امکان از آنها پیشی بگیرید).

گرافیکی که آماری را نشان می دهد که 84٪ مخاطبان انتظار محتوا را دارند.
انتظار زیادی از مخاطبان برای ایجاد محتوا توسط مارک ها و سازمان ها وجود دارد ، ما در دنیایی پر از اطلاعات زندگی می کنیم

https://gathercontent.com/blog/content-creation-the-essential-guide

۱۰ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

عوامل تاثیرگذار پول درآوردن از اینستاگرام

علاوه بر ارسال مداوم پست ، شما همچنین باید قابلیت مشاهده محتوای خود را افزایش دهید زیرا هرچه افراد بیشتری بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید ، شانس شما برای فروش بیشتر است.

با مارک هایی شریک شوید که درباره آنچه شما در مورد آن هستید ، شریک هستند
شما می توانید شرکای تجاری را مستقیماً بهم بزنید یا وقتی مارک های کوچکتر (change.org) به شما نزدیک می شوند پول درآوردن از اینستاگرام ، فقط آماده باشید. با مارک های بالقوه در مکان خود تماس بگیرید و آنچه را که می توانید با استفاده از کیت رسانه خود ارائه دهید به آنها ارائه دهید. ما در مورد آنچه که در بسته رسانه ای اینفلوئنسر وجود دارد ، پستی نوشتیم ، فقط در صورتی که می خواهید بدانید چگونه یکی را تنظیم کنید.

فراموش نکنید که بسیاری از جزئیات جذاب درباره مخاطب و رویکرد خود را در اختیار آنها قرار دهید. حتماً معیارهای مهمی را اضافه کنید که به مشارکت شما ارزش بیشتری می بخشد: مانند نرخ تعامل ، میزان مخاطب و غیره.

این نکته ای است که احتمالاً باید بدانید: اشکالی ندارد که از مارک های کوچکتر شروع کنید زیرا سابقه درخشان شما در کارزارهای قبلی بخشی از مواردی است که به مارک های بزرگتر کمک می کند تا تعیین کنند آیا شما را استخدام می کنند.

ارسال شفاف
هنگام ارسال مطالب پشتیبانی شده ، حتماً به وضوح توضیح دهید که پست حمایت شده است. برای. روش معمول این است که پست را به عنوان "حمایت شده" یا "مشارکت پرداخت شده با (مارک)" برچسب گذاری کنید.

به من اعتماد کنید ، شما مشکلی با کمیسیون تجارت فدرال (FTC) نمی خواهید. حتماً دستورالعمل های آنها را بخوانید و همچنان که مرتباً به روز می شوند به بررسی آنها ادامه می دهید.

2. یک عضو شوید
دومین بهترین تاکتیک برای کسب درآمد در اینستاگرام ، وابسته شدن است. با استفاده از این نوع تاکتیک ها بیشتر در ازای دریافت پورسانت به فروش برای برند شریک - نه فقط ایجاد آگاهی - متمرکز خواهید شد.

شریک برند شما برای پیگیری فروش حاصل از تلاش شما ، پیوندی قابل پیگیری یا کد تبلیغاتی منحصر به فرد به شما می دهد.

منبع:hannahkshepherd در پست IG
منبع:hannahkshepherd در پست IG

بازاریابی وابسته اینستاگرام به استراتژی حساب شده تری نسبت به بازاریابی تأثیرگذار نیاز دارد. برای انجام هر چه بیشتر فروش ، باید برنامه ریزی جامعی برای انجام آن داشته باشید. در اینجا نحوه انتخاب موفقیت آمیز شبکه وابسته و استفاده از این روش آمده است.

بهترین برنامه های وابسته را برای نام تجاری خود انتخاب کنید ، در غیر این صورت ...
طاقچه ای متمرکز بر محصول را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی یا اشتیاق بیشتری داشته باشید. می توانید با محصولی که در زندگی روزمره استفاده می کنید شروع کنید و محتوا را با محوریت بررسی ها و موارد برجسته ویژگی های محصول ایجاد کنید.

می توانید مستقیماً به برنامه وابسته یک مارک بپیوندید یا به یک شبکه وابسته بپیوندید. برای اینکه در امنیت باشید ، هر دو را انجام دهید ، این به شانس شما آسیب نمی زند!

برخی از شبکه های وابسته معروف شامل:

همکاران آمازون

ClickBank

RewardStyle

شرکت های وابسته CJ

راکوتن

ارسال در مورد محصول
هنگامی که محصولی (محصولات) موردنظر برای تبلیغ را پیدا کردید و کدهای رهگیری یا پیوندهای خود را دریافت کردید ، پست های برجسته ای ایجاد کنید که آنها را در اینستاگرام تبلیغ می کند. به یاد داشته باشید که از تصاویر و فیلم های جالبی استفاده کنید که فقط می خواهد مردم را به خرید ، خرید و خرید وا دارد.

3. محصولات خود را بفروشید
سومین استراتژی برای کسب درآمد در اینستاگرام شما را به دنیای تجارت الکترونیکی می اندازد. Shelf تعداد قابل توجهی از تأثیرگذاران که محصولات و محصولات خاص خود را دارند بسیار جذاب است. بنابراین

اگر محصولات شخصی خود را دارید ، می توانید به جای فروش محصولات دیگران ، از زمان و نفوذ خود برای درآمدزایی استفاده کنید. اگر قبلاً صاحب مشاغل هستید ، فروش در اینستاگرام می تواند یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی شما باشد. (علاوه بر این ، همیشه ایده خوبی است که یک جریان درآمد جدید اضافه کنید.)

اسکرین شات از پست IG ازtheembroiderycart
اسکرین شات از پست IG ازtheembroiderycart

یک حساب قابل خرید تنظیم کنید
اینستاگرام گام های بلندی در زمینه سازگارتر شدن این پلتفرم برای کسب و کار برداشته است. از ویژگی های متمرکز بر خرید مانند برگه کاوش گرفته تا برچسب های محصول گرفته تا پست های قابل خرید تا داستانهای قابل خرید.

آخرین به روزرسانی طرح بندی و Instagram Checkout ، خرید را از طریق برنامه Instagram حتی برای مردم آسان تر می کند.

حساب اینستاگرام خود را به یک حساب کاربری تبدیل کنید و از این ویژگی ها بهره ببرید. و فراموش نکنید که برای برجسته سازی بیشتر محصولات خود ، یک کاتالوگ محصول ایجاد کنید!

محصولات خود را ارسال کنید
محصولات خود را از طریق پست ها و داستانهای منظم اینستاگرام وارد کنید. برای اندازه گیری موفقیت خود از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست. همچنین ، حتماً با مخاطبان خود درگیر شوید.

به همین راحتی!

سه نکته در مورد استفاده از اینستاگرام برای تجارت
اینستاگرام روز به روز در حال رشد است. افراد بیشتر و بیشتر علاقه مند به کسب درآمد در این سیستم عامل محبوب هستند. بنابراین ، چگونه اطمینان حاصل می کنید که در بالای بازی خود باقی بمانید؟ همیشه در جریان روندها و قوانین جدیدی باشید که برای کسب درآمد در اینستاگرام لازم است.

1) از زیر و بم های اینستاگرام برای تجارت آگاهی داشته باشید
نحوه کار حساب کسب و کار اینستاگرام و ویژگی هایی که فقط برای حساب های تجاری در دسترس هستند را بفهمید. مطمئن شوید که همچنین می فهمید که چگونه می توانید از حساب کاربری برای کسب درآمد بیشتر در اینستاگرام استفاده کنید.

2) یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید
بزرگترین مزیت داشتن یک فروشگاه اینستاگرام این است که شما می توانید محصول خود را یکپارچه کنید c

آتالوگ با مشخصات اینستاگرام خود. با استفاده از این ویژگی می توانید محصولات خود را مستقیماً از طریق یک تب مخصوص فروشگاه در نمایه خود ، داستان ها ، پست ها و در تب کاوش ، به کاربران اینستاگرام معرفی کنید.

3) بایدها و نبایدهای فروش در اینستاگرام را بیاموزید
اینستاگرام قوانین مفصلی در مورد نحوه ارسال ، انواع تصاویر یا فیلم هایی که باید ارسال کنید و چند بار در روز می توانید ارسال کنید. همچنین برای محدود کردن تعداد هشتگ محدودیت وجود دارد.


اطمینان حاصل کنید که برای بهبود شانس خود در کسب درآمد در اینستاگرام از این قوانین پیروی می کنید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام به عنوان Creator_title.jpg محتوا

بیا این پول را بگیریم!
اینستاگرام به طور چشمگیری در حال رشد است و مارک ها مبلغ قابل توجهی از بودجه بازاریابی خود را در این سیستم سرمایه گذاری می کنند.


چه تازه کار خود را شروع کنید و چه یک کاربر فصلی IG باشید ، می توانید با استفاده از ویژگی های جدید پلت فرم ، کسب درآمد کنید. و اکنون تعداد زیادی اطلاعات در مورد نحوه انجام این کار وجود دارد (از جمله این پست!)


بنابراین ادامه دهید و فکر ایجاد پول در اینستاگرام را با اجرای این تاکتیک های پولساز اینستاگرام به واقعیت تبدیل کنید.


تأثیرگذاری مبارک!

theshelfhttps://www.theshelf.com/influencer-resources/how-to-make-money-on-instagram-as-a-content-creator

۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری