هنگام انتخاب یک صاف کننده مو ، باید نه تنها مواد سطح بلکه تنظیمات درجه حرارت آن ، زمان گرمایش ، اندازه و شکل صفحات و موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید.

مواد سطح. همانطور که قبلاً گفتم ، بستگی به نوع مو و حالت کلی شما دارد. آهن صاف سرامیکی برای تقریبا هر نوع مو مناسب است - فقط باید دمای مناسب را تنظیم کنید. و یک صاف کننده مو تیتانیوم برای موهای متراکم و ضخیم و باریک و ضخیم ، که به سختی قابل تهیه هستند ، بهترین کار را می کند. موهای ریز ، شکننده یا آسیب دیده معمولاً به چنین ابزاری قدرتمند نیاز ندارند ، به این دلیل که آسیب احتمالی ناشی از گرما را ذکر نمی کند.

تنظیمات دما بسیاری از آهنین مسطح سرامیکی و تیتانیومی دارای تنظیمات گرمای قابل تنظیم هستند. با این حال ، برخی از مدل ها با دمای از پیش تعیین شده وجود دارد که نمی توانید آنها را تغییر دهید. قبل از خرید ، دریابید که آیا می توانید سطح گرمای مناسب را برای نوع مو خود انتخاب کنید. در غیر این صورت ، شما فقط می توانید پول را دور بیندازید.

زمان گرمایش به طور کلی آهنین تخت تیتانیوم نسبت به سرامیک ها سریعتر گرم می شوند. با این وجود ، تعداد زیادی آهنی تخت سرامیکی وجود دارد که در کمتر از یک دقیقه داغ می شوند و این بسیار چشمگیر است. بنابراین ، در بسیاری موارد ، صاف کننده های مو سرامیکی نسبت به تیتانیوم عملکرد ندارند.

عرض و شکل صفحات. بیشتر آهنین صاف ، سرامیکی و تیتانیومی دارای صفحات گرمایشی 1 اینچی با عرض هستند که باعث می شود آنها نه تنها برای صاف کردن بلکه بلغورها مناسب باشند. اگر در واقع می خواهید موهای خود را با یک صاف کننده پیچ کنید ، به شکل صفحات توجه کنید. آنها باید گرد شوند ، شاید با لبه های باریک باشد. چنین شکلی بهترین حالت برای فرهای حلقوی محسوب می شود. دختران با موهای کوتاه از صفحات باریک تیتانیوم یا سرامیک های مسطح قدردانی می کنند. و کسانی از شما که لک های ضخیم واقعاً طولانی دارند ممکن است برای داشتن یک ظاهر طراحی ساده تر و سریعتر به یک صاف کننده با صفحات پهن تر نیاز داشته باشند.

بند ناف بسیاری از آهنین مسطح و سرامیک و همچنین تیتانیوم دارای سیم برق مفصل گردنده هستند. بدیهی است ، این مفید و مناسب است. بند ناف کمتر به هم زدن است که کل فرایند یک ظاهر طراحی را ساده می کند و به شما امکان می دهد تا روی کار تمرکز کنید.

عملکرد خاموش کردن خودکار. یکی دیگر از ویژگی های مهم آهنی های تخت و سرامیک و تیتانیوم است. بعد از استفاده باید صاف کننده خود را خاموش کنید. با این وجود ، اگر خود را فراموشی می دانید ، بهتر است آهن خاموش را با خاموش شدن خودکار انتخاب کنید. و اگر تمایل دارید نگران چیزهای زیادی باشید (مثل من) ، احتمالاً قبلاً از این ویژگی اطلاع دارید.

ولتاژ دوگانه به عنوان مثال این یک ویژگی بسیار مفید برای کسانی است که دوست دارند به عنوان مسافرت سفر کنند یا فقط کارهای زیادی را انجام دهند. این امکان را به شما می دهد که از اتوی موهای خود در خارج از کشور استفاده کنید ، اما به آداپتور پلاگین احتیاج دارید تا این ابزار سوکت را در آن قرار دهد.

نظرات کاربران قبل از خرید یک آهن مسطح ، همیشه نظرات دیگران را می خوانم. بله ، من می دانم که برخی از آنها ممکن است جعلی باشند ، اما این یک داستان متفاوت است. بدیهی است که تولید کنندگان از رویکرد فروش استفاده می کنند و کاربران واقعی می توانند برخی از نقص ها را گوشزد کرده و نقاط قوت یک محصول را تأیید کنند.

استفاده از آهنی های تخت و سرامیک و تیتانیوم: پرسش و پاسخ
استفاده از آهنی های تخت و سرامیک و تیتانیوم: پرسش و پاسخ

 

در اینجا برخی از سؤالاتی که در مورد آهنیهای تخت سرامیکی و تیتانیوم وجود دارد ، پرسیده می شود. کنجکاو برای دانستن جواب ها؟ اینجا می روند!

کدام یک گرانتر است ، سرامیک یا تیتانیوم تخت آهن؟
به طور کلی ، صاف کننده های مو تیتانیوم به دلیل ویژگی های برتر ، گران تر به حساب می آیند. اگرچه بسیاری از آهنی های تخت سرامیکی می توانند با کارایی و قیمت تیتانیوم مطابقت داشته باشند. علاوه بر این ، تعداد زیادی مدل مقرون به صرفه ، سرامیکی و تیتانیوم وجود دارد.

کدام روکش ماندگارتر و ماندگارتر است؟
به طور کلی ، تیتانیوم نسبت به سایر موادی که برای صاف کننده موها استفاده می شود ، دوام بیشتری دارد. آهن مسطح با صفحات تیتانیوم بیشتر به طول می انجامد زیرا مانند صفحات سرامیکی متخلخل نیستند. بنابراین ، اگر به دنبال آهن تیتانیومی مسطح هستید ، بدون نیاز به جایگزین کردن صاف کننده ، احتمالاً سالها دوام خواهد داشت.

تیتانیوم در مقابل سرامیک: کدام یک نیاز به سرویس بیشتری دارد؟
در واقع ، هر دو نیاز به مراقبت مناسب دارند. شما باید مرتباً اتوی خود را تمیز کنید ، مطابق با راهنما از آن استفاده کنید و رویه های ایمنی را رعایت کنید. به این ترتیب تا حد ممکن آسیب های احتمالی آهن تخت خود را کاهش می دهید.

در مورد تمیز کردن ، می توانید به بخشی بروید که در مورد چگونگی تمیز کردن آهنین تخت سرامیکی و همچنین تیتانیوم صحبت خواهیم کرد. از بین مواد تمیز کننده ای که برای موادی که آهن تخت شما ساخته شده ، مناسب باشد ، را انتخاب کنید.

 

https://www.nbcnews.com/shopping/wellness/best-flat-irons-hair-straighteners-n1234372