در این سایت به آموزش راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت می پردازیم.

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

تولید محتوا برای رسانه های اجتماعی؟ در اینجا 8 نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید

یکی از عوامل اصلی که می تواند وجود یک نام تجاری را در رسانه های اجتماعی تثبیت کند ، ایجاد محتوا است. ایجاد محتوا عنصر اصلی در هر استراتژی بازاریابی است و یکی از بهترین راه ها برای ایجاد پیوند بین نام تجاری و مشتریان آن است.

محتوای رسانه های اجتماعی مارک تجاری می تواند وفاداری مشتری را به خود جلب کند زیرا مستقیماً با آنها صحبت می کند. به عنوان نمایندگی نام تجاری در نظر گرفته می شود.

گاهی اوقات ایجاد محتوا برای رسانه های اجتماعی می تواند مشکل باشد ، به ویژه برای کسانی که قصد دارند کار تولید محتوا را آغاز کنند. یا مبتدی هستید یا سالهاست این کار را انجام می دهید ، امروز ما چند نکته را به شما می گوییم که هر زمان که قصد دارید تقویم محتوای بعدی خود را برنامه ریزی کنید ، در نظر داشته باشید.

 

 

1- از کدام پلتفرم استفاده می کنید؟
اولین چیزی که هنگام ایجاد محتوا باید به آن توجه کنید ، پلتفرم است.


 

هر پلتفرم نوع خاصی از محتوا را دارد! به عبارت دیگر ، اگر از اینستاگرام استفاده می کنید ، بیشتر به تصاویر ، فیلم ها یا تصاویر وابسته هستید ، اما اگر از فیس بوک استفاده می کنید ، باید بر محتوای بصری و نوشتاری تمرکز کنید.

توییتر نیز همینطور است ، از آنجا که تعداد مشخصی از کاراکترها را دارد ، باید محتوایی کوتاه و سر راست ایجاد کنید.

 

 

2- تماشاگران
وقتی به مخاطبان خود فکر می کنید ، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید ، مانند اینکه چه کسانی هستند ، رفتار آنها ، ترجیحات آنها و بسیاری موارد دیگر.

مخاطب شما کیست؟ پاسخ به این سوال بستگی به مارک و محصولی دارد که برای آن محتوا می نویسید. شما باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند ، کدام بخش را هدف قرار می دهید و آیا آنها زن یا مرد هستند. این پایه محتوای شما را تنظیم می کند.

محتوای شما باید مرتبط باشد و مشتریان شما باید با آن ارتباط برقرار کنند. این بدان معناست که هنگام ایجاد محتوا ، باید مشتری خود را ترغیب کند که با نظر دادن ، لایک کند یا به اشتراک بگذارد.

همچنین یکی از مواردی که هنگام فکر کردن درباره مخاطبان به ذهن شما خطور می کند این است که چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید. آنچه می تواند به شما در ایجاد این پیوند کمک کند ، صحبت مستقیم با آنها است.

به عبارت دیگر ، محتوای شما باید مستقیم باشد ، مشتری باید احساس کند که شما این سوال را از او می پرسید یا این اطلاعات را به او می گویید. این می تواند به آنها این احساس را بدهد که شما به عنوان یک برند به عنوان یک فرد به آنها اهمیت می دهید.

ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

6 مدل کسب و کار اینترنتی (و نحوه جذب مشتری)

فروش آنلاین مطالب آسان است. شروع کردن نیست

آیا آماده اید تا بالاخره فروش آنلاین خود را به جایی برسانید که می دانید باید باشد.

رکود فروش شما ناشی از کمبود ترافیک یا کپی نویسی وحشتناک شما نیست. مسئله این است که شما هنوز مدل تجاری مناسب را انتخاب نکرده اید.

خوب ، شما خوش شانس هستید. این مدل های تجاری آنلاین آزمایش شده و اثبات شده است که کار می کنند.

چرا این موضوع برای شما اهمیت دارد…

در 10 سال گذشته ، 13 کسب و کار و محصول راه اندازی کرده ام ، به 100 نفر کمک کرده ام و 528 نفر از باهوش ترین کارآفرینان جهان را مصاحبه کرده ام.

به طور خلاصه ، من می دانم که چگونه چیزها را به صورت آنلاین بفروشم. (و چه کسی می گوید ما کانادایی ها متواضع هستیم؟)

شاید شما ایده شلوغی دارید ، یا فقط می خواهید از کار برای شخص دیگری دست بکشید و برای خودتان کار کنید.

این مقاله شش مدل کسب و کار آنلاین سودآور ، نحوه انتخاب یکی و نحوه جذب اولین مشتریان را به شما نشان می دهد.

ما نمونه های خوب و بد را بررسی می کنیم ، مزایا و معایب را لیست می کنیم و به جایی می رسیم که می خواهید باشید: در راه تبدیل شدن به یک کارآفرین آنلاین.

تجارت آنلاین چیست؟
یک تجارت آنلاین هر وب سایت تجاری است - بر اساس محصول یا خدمات - که ارزش را با پول مبادله می کند. برخلاف یک تجارت سنتی آجر و ملات ، یک تجارت آنلاین از اینترنت و یک وب سایت به عنوان ویترین فروشگاه خود استفاده می کند.

مدل های تجاری آنلاین و منابع ترافیک
برای موفقیت یک تجارت آنلاین ، باید دو کار را انجام دهد:

مدل کسب و کار مناسب را انتخاب کنید
منبع ترافیک را پیدا کنید
در این مقاله ، ما شش مدل کسب و کار و شش روش ایجاد ترافیک را در اختیار شما قرار می دهیم.

وظیفه شما خواهد بود که ترکیبی از مدل های کسب و کار آنلاین و منابع ترافیک برای بازار خود را ترکیب کنید.

اگر ابزارها و نرم افزارهای تجاری شما برای یافتن آنها به کمک نیاز دارید ، راهنمای منابع تجاری ما را بررسی کنید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

1. با محصولات دیجیتالی درآمد کسب کنید
بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین به اشتراک گذاشتن دانش خود است. از آنجا که ما همیشه آنلاین هستیم ، هر زمان که به اطلاعات نیاز داریم ، نه به کتابخانه ، به Google مراجعه می کنیم.

اگر محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی و دوره ها را بفروشید ، می توانید از این سود استفاده کنید. این نیز تولید محتوا نامیده می شود و یک مدل تجاری آنلاین عالی است.

مهمترین مواردی که برای پول درآوردن با محصولات دیجیتال نیاز دارید عبارتند از:

محصولی که ارزش را تأمین می کند و یک مشکل واقعی را حل می کند
وب سایت فروش محصولات دیجیتال (اما فقط یک صفحه فرود برای شروع کار می کند)
نقشه راه برای یافتن مشتری
وقتی صحبت از محصول می شود ، بهتر است به موضوعی که به خوبی آن را درک کرده اید پایبند باشید. شما می توانید دوره های آنلاین ایجاد کرده و بفروشید ، یا کتاب الکترونیکی بنویسید و بهترین کار این است: شما فقط باید یک بار این کار را انجام دهید.

دوره آنلاین آکادمی آزمون cma
یک نمونه عالی از محصولات دیجیتالی که درست انجام شده است ، آکادمی امتحان CMA ناتان لیائو است. محتوای زیادی برای تبدیل شدن به یک حسابدار مدیریت مجاز و قبولی در آزمون CMA وجود دارد.

آنچه نیتان دریافت این بود که محصولات موجود در این بازار دانش آموزان را برای دنیای واقعی آماده نمی کرد - و او می خواست خود این مشکل را حل کند. در روند حل این مشکل ، او یک تجارت آنلاین موفق ایجاد کرده است که به او امکان می دهد در حین ایجاد تجارت خود به جهان سفر کند.

ادامه مطلب...
۱۴ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

15 نکته موثر برای طراحی لوگو متناسب با نام تجاری شما

لوگو چیزی فراتر از یک نماد فانتزی برای قرار دادن کالا است. این بیان وعده برند شرکت است و باید آنقدر شناخته شود که آن را از سایر مشاغل متمایز کند. در بسیاری از موارد ، لوگو اولین چیزی است که مشتریان جدید و بالقوه در مورد تجارت به آن توجه می کنند. مانند هر برداشت اول ، پیامی که سعی در برقراری ارتباط دارد باید واضح و قابل فهم باشد.

سوالی که بسیاری از شرکت هایی که تازه شروع به کار کرده اند می پرسند این است که چگونه می توانند مارک تجاری را با لوگوی خود مطابقت دهند. پانزده متخصص از شورای ارتباطات فوربس بررسی می کنند که چگونه یک کسب و کار می تواند طراحی لوگو خود را با ایده آل های تجاری خود ترکیب کند تا چیزی را به یاد ماندنی و مناسب ایجاد کند و به شرکت آنها کمک کند تا برجسته شود.

سفارش طراحی لوگو

اعضا بهترین توصیه های خود را برای ایجاد لوگوی برند مناسب ارائه می دهند.
اعضا بهترین توصیه های خود را برای ایجاد لوگوی برند مناسب ارائه می دهند. دوره عکس های اعضاء فردی
1. ابتدا کار را انجام دهید

بسیاری اوقات مردم تصور می کنند که لوگو برابر با "نام تجاری" است. اشتباه بزرگ. نام تجاری و لوگوی شما موارد بیشتری را شامل می شود. کار سختی را انجام دهید تا بفهمید چه کسی هستید ، چه چیزی را نشان می دهید و می خواهید شرکت شما چه احساسی را برانگیزد. درست نشان دادن نیاز به تفکر عمیق در مورد نام تجاری کلی دارد. اگر می توانید به "چرا" خود پاسخ دهید ، این شروع خوبی است. سپس بر ترجمه آن به نمایش بصری تمرکز کنید. - Maile Keone ، Listen Technologies Corporation

ترویج شد


2. ساده نگه دارید

بهترین مارک تجاری کلاسیک و بی انتها است. اگر مطمئن نیستید که لوگو یا نام مناسب را دارید ، برای تهیه آن وقت بگذارید. از انجام این کار خوشحال خواهید شد ، زیرا مارک تجاری خوب باید بتواند سالها (حتی دهه ها) دوام بیاورد. به دنبال چیزی ساده و قابل تشخیص باشید و مطمئن شوید که استانداردهایی را در مورد نحوه استفاده نام و نشان شما توسط دیگران تعیین کنید. - کیت بارتون ، Clearview Advisory

3. ادغام صدای کارکنان

برخی از بهترین لوگوها و برچسب ها از من نشسته است که با کارمندان نشسته ام و در مورد کلمات و طراحی با آنها همفکری می کنم. وقتی احساس می کنند که نامزد هستند ، یک نام تجاری از طریق اقدامات آنها زنده می شود. آنها در بحث صحبت می کنند و مشتریان آن را می بینند و احساس می کنند! - استیسی شرمن ، DoingCXRight®

شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت کننده برای مدیران در روابط عمومی موفق ، استراتژی رسانه ای ، آژانس های تبلیغاتی و خلاق است. آیا واجد شرایط هستم؟
4. به احساسی که می خواهید منتقل کنید فکر کنید

نام و نشان یک شرکت بارها اولین تصوری است که شخص در مورد یک شرکت می گیرد. به احساسی که می خواهید آنها احساس کنند فکر کنید. آیا می خواهید بازیگوش باشید؟ آیا می خواهید همه تجارت کنید؟ آیا شما یک برند مصرف کننده هستید یا مشاغل به مشاغل؟ از نام ، تایپوگرافی ، شمایل نگاری و رنگ همگی برای جلب توجه مشتری ایده آل خود استفاده کنید. - ریک راموس ، HealthJoy

ادامه مطلب...
۰۳ شهریور ۰۰ ، ۰۸:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

17 اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید از آنها اجتناب کرد

برای افرادی که دارای ذهنیت کارآفرینی هستند ، پتانسیل باور نکردنی برای استفاده از اینترنت برای ایجاد یک تجارت موفق وجود دارد. مشاغل آنلاین مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهند ، مانند:

توانایی راه اندازی شرکت با سربارهای کم یا بدون سربار ؛
یک جدول زمانی سریعتر از اکثر مشاغل آجر و ملات ؛ و
فرصتی برای گسترش دامنه خود فراتر از یک مکان.
تحقیقات نشان می دهد که تقریباً 70 درصد از آمریکایی ها به صورت آنلاین خرید می کنند و درآمد تجارت الکترونیک تجاری بین مصرف کنندگان ایالات متحده از 2006 تا 2013 بیش از 700 میلیارد دلار بوده است. با این حال ، با استفاده از این مزایا و فرصت ها می تواند مشکلات بی نظیری ایجاد کند. این مقاله 17 اشتباهی را که باید هنگام راه اندازی یک کسب و کار آنلاین اجتناب کنید ، ذکر کرده است.


فهرست مطالب
زمان زیادی برای راه اندازی صرف می شود
راه اندازی شغلی که علاقه ای به آن ندارید
انتظار می رود که در مدت زمان کوتاهی یک درآمد سریع کسب کنید
عدم آمادگی
ارائه یک راه حل برای یک مشکل غیر موجود ، و عدم محاسبه هنگام تشخیص آن
رد کردن بازخورد منفی
به اندازه کافی منحصر به فرد نیست
عدم تعیین مخاطبان هدف
تسلیم شدن قبل از شروع
فراموش کردن نظم و انضباط
نادیده گرفتن موارد قانونی
نادیده گرفتن رقابت
انتخاب طاقچه ای که بسیار باریک است
کلمات کلیدی بیش از حد پر شده
عدم بهینه سازی وب سایت شما
فراموش کردن مشترکین یا لیست ایمیل خود
بیش از حد منزوی شدن
نتیجه
بیشتر ببینید
زمان زیادی برای راه اندازی صرف می شود
در تجارت ، زمان بندی همه چیز است. هنگامی که برای اولین بار متوجه می شوید که یک فرصت تجاری عالی به صورت آنلاین وجود دارد ، طبیعی است که در مورد بازار ، رقابت ، روند و جنبه های ایجاد یک تجارت آنلاین تحقیق کنید. تحقیق و ارزیابی عالی است ، اما صرف زمان زیاد برای تحقیق ممکن است به این معنی باشد که پنجره خود را برای راه اندازی از دست داده اید.

مهم است بدانید که هرچه زمان راه اندازی خود را بیشتر به تاخیر بیاندازید ، بیشتر منتظر خواهید ماند تا کسب و کار شما درآمد کسب کند. کارشناسان تجاری می گویند این اشتباه به این دلیل رخ می دهد که صاحبان مشاغل منتظر می مانند تا ایده آنها به طور کامل اجرا شود ، در حالی که در واقع ، "خوب انجام می شود". یک برنامه زمانی طولانی برای راه اندازی ، حتی اگر به دلیل نگرانی از درست بودن آن انجام شود ، ممکن است شانس شما را برای شکست دادن یک رقیب افزایش دهد.

اجازه ندهید که دچار فلج تجزیه و تحلیل شوید ، جایی که در واقع می توانید خود را در فکر بیش از حد یا نگران کمال متوقف کنید ، در غیر این صورت ممکن است پنجره خود را از دست بدهید.

راه اندازی شغلی که علاقه ای به آن ندارید
گاهی اوقات افراد یک کسب و کار آنلاین را نه تنها برای کسب درآمد ، بلکه به دلیل علاقه شدید به محصول یا خدمات خود راه اندازی می کنند. راه اندازی یک کسب و کار نیاز به فداکاری و تعهد شما دارد ، حتی زمانی که سود زیاد نیست و شما باید سرمایه گذاری کنید. ممکن است متوجه شوید رقابت بیش از آنچه تصور می کنید وجود دارد و سودآوری سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر به شغلی که انتخاب می کنید اشتیاق ندارید ، فرایند یادگیری و فروش به عنوان مشق شب به نظر می رسد و کسب و کار متوقف می شود زیرا تلاش برای انجام این کار سخت تر خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر قطعات لوله کشی را بصورت آنلاین می فروشید اما به محصولات اهمیتی نمی دهید ، این امر در خدمات به مشتریان ، کنترل کیفیت و بسیاری از زمینه های دیگر نشان داده می شود.

برای سودآور بودن ، یک کسب و کار آنلاین را شروع کنید که علاقه زیادی به آن دارید. شما باید همه چیز را در مورد محصول یا خدماتی که می فروشید بدانید. هرچه از کسب و کار خود بیشتر لذت ببرید ، موفق تر خواهید بود.

انتظار می رود در مدت زمان کوتاهی یک درآمد سریع کسب کنید
مشاغل - اعم از مشاغل آجر و ملات و مشاغل آنلاین - همیشه در سال اول سودآور نیستند. برخی از صاحبان مشاغل آنلاین ممکن است فکر کنند چون سربارهای کمتری نسبت به مشاغل سنتی دارند ، در زمان کمتری سود خواهند برد. چندین کتاب محبوب نویدبخش ثروت و هفته کار چهار ساعته در سراسر جهان تجارت الکترونیکی است ، اما داستان هایی از این دست مردم را متقاعد می کند که می توانند بلافاصله از طریق اینترنت به ثروت برسند. ایجاد یک کسب و کار آنلاین دشوارتر از "دنیای واقعی" نیست و انرژی ، زمان ، تلاش و برنامه ریزی می طلبد. حتی آمازون نیز در سال اول از دست دادن سود خود در امان نبود و علی رغم فعالیت تجاری خود از سال 1994 و فروش بیش از 1 میلیارد دلار تا سال 1999 ، این وب سایت تا سال 2003 هیچ سودی نداشت.

این اشتباه را نکنید که تصور کنید درآمدزایی از طریق اینترنت آسان و سریع است. زمان بگذارید تا کسب و کار را به بهترین شکل ممکن بسازید. هنگام شروع یک کسب و کار آنلاین ، برنامه ریزی دقیق راه زیادی را پیش خواهد برد. آماده کار سخت باشید.

عدم آمادگی
هنگامی که متعهد به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین شدید ، هنوز به یک طرح تجاری نیاز دارید که اطلاعات زیر را نشان دهد:

اطلاعات پس زمینه
محرمانه بودن
محصولات و خدمات
وضعیت صنعت
تجزیه و تحلیل بازاریابی
استراتژی های تولید و تضمین کیفیت
پیش بینی های مالی
خلاصه اجرایی
اگرچه بسیاری از جنبه های کسب و کار شما در طول زمان تکامل می یابد ، اما اگر با یک طرح کلی خوب شروع نکنید ، می توانید به سرعت گم شوید. داشتن یک طرح تجاری باعث می شود که سرمایه گذاران راحت تر (در صورت جستجوی سرمایه) بتوانند طرح خود را در مورد نحوه استفاده شما از وجوه تعیین کنند.

نوشتن طرح کسب و کار به شما کمک می کند تا مسائل احتمالی را شناسایی کرده و یک جدول زمانی برای اهداف خود تهیه کنید. خواندن

ادامه مطلب...
۰۱ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری