در این سایت به آموزش راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت می پردازیم.

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

کسب درآمد از اینستاگرام با پارس نیوز

یقین داریم که شما هم دیگر از گشت و گذار در فضای اینستاگرام خسته شده اید و دوست دارید به "کسب درآمد از اینستاگرام" بپردازید. بسیاری از فروشگاه ها و شرکت ها، فروش خود را به صورت آنلاین کرده‌اند و یک "کسب و کار اینترنتی" برای شغل خود راه اندازی کرده اند. اگر شما هم به فکر پول درآوردن از اینستاگرام هستید، باید بدانید که دانستن یکسری اصول ضروری است. با یادگیری ترفندهای افزایش فالوور و جذب مشتری، می توانید فروش خود را چند برابر کنید. اگر بخواهید از طریق اینترنت درآمد ثابت داشته باشید، اصلاً بی فایده است.

کسب درآمد از اینستاگرام

کارهای اینترنتی دارای درآمدی نامحدود است که باید حتماً درآمد شما را چندین برابر کند. شما نیز می توانید با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی کسب و کار خود را تبلیغ کنید و از این راه پولسازی کنید. برای راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی ابتدا باید برنامه ریزی و هدف گذاری کنید، سپس با شناخت مخاطب هدف خود شروع به فعالیت کنید. شما در ابتدای کار نیاز دارید تا به کاربران و مخاطبان خود آموزش دهید و با اعتمادی که در نزد آنها به دست می آورید، آنها را ترغیب کنید تا از محصولات و خدمات شما خرید کنند.

چرا کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام اهمیت دارد؟
کسب درآمد از اینستاگرام

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

قیمت طراحی لوگو در سال 2021 چقدر است؟

لوگوی نایک تنها 35 دلار هزینه داشت ، در حالی که پپسی 1 میلیون دلار برای لوگوی خود پرداخت کرد. هزینه لوگو تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می گیرد که مخصوصاً برای تجار تازه کار اهمیت دارد. مقاله ما را بخوانید تا بدانید که ایجاد لوگو چقدر برای شما هزینه دارد و کدام نوع لوگو برای شرکت شما مناسب است.

عوامل م theثر بر هزینه لوگو
قیمت توسعه لوگو ممکن است از صفر تا چند ده هزار دلار متغیر باشد و به موارد زیر بستگی دارد:

روش ایجاد. ارزان ترین گزینه استفاده از ویرایشگرهای گرافیکی و خدمات آنلاین است و گران ترین آنها سفارش لوگو از آژانس های تجاری است.
سطح طراح هرچه طراح با تجربه تر باشد ، قیمت بالاتری دارد.
منطقه مهم است که خدمات را بصورت آفلاین سفارش دهید: در شهرهای بزرگ ، هزینه بیشتر از مناطق است.
تعداد اصلاحات. اگر نتیجه را دوست ندارید و می خواهید طراح چندین بار طرح را تغییر دهد ، ممکن است بر هزینه نهایی تأثیر بگذارد.
بسته خدمات. فقط می تواند شامل یک فایل با فرمت raster (این گزینه اجازه تغییر اندازه بدون افت کیفیت را نمی دهد) ، مجموعه ای از فایل ها در قالب ها و اندازه های مختلف ، یا مجموعه ای کامل از عناصر هویت شرکت (کارت ویزیت ، سربرگ ، پاکت نامه ، کتابهای تجاری).
چهار راه برای توسعه لوگو
1. آژانس طراحی
در آژانس ها ، تیم های متخصصی کار می کنند که طیف وسیعی از خدمات مارک تجاری از جمله بسته های رسانه های اجتماعی ، طراحی سوغات ، مواد چاپی ، راهنمای هویت شرکت و غیره را ارائه می دهند.

معایب اصلی این روش قیمت آن است. این می تواند از 3000 دلار تا چند ده هزار دلار باشد. به سختی یک تجارت کوچک می تواند از عهده آن برآید. علاوه بر این ، فرآیند چند مرحله ای تجزیه و تحلیل نام تجاری و توسعه هویت معمولاً چند هفته طول می کشد.

قبل از انتخاب ، شهرت و بازخورد مشتریان را با دقت مطالعه کنید و مطمئن شوید که سطح تخصص شما مناسب است. برای پیدا کردن نزدیکترین نمایندگی مارک تجاری ، از Google Maps استفاده کنید:


2. طراح مستقل
هزینه چنین خدماتی بستگی به تجربه یک طراح دارد. مبتدیان می توانند به طور متوسط ​​200 تا 800 دلار قیمت تعیین کنند ، در حالی که کار متخصصان باتجربه می تواند بین 800 تا 2000 دلار هزینه داشته باشد. زمان صرف شده در پروژه مهم است (در مورد نرخ ، یعنی ساعتی یا در هر پروژه) و همچنین تعداد تکرارها مهم است. برای به دست آوردن نتیجه دلخواه ، باید TOR خود را به طور واضح ترسیم کنید.

مهلت ها بستگی به توافق شخصی شما با طراح دارد و از چند روز تا چند هفته متغیر است. آماده باشید تا یک فریلنسر بدون اتمام کار مهلت ها را از دست بدهد یا حتی "ناپدید" شود.

قبل از سفارش خدمات ، نمونه کارهای طراح را بررسی کنید تا ببینید آیا با سبک شما متناسب است یا خیر و نظرات دیگر مشتریان را مطالعه کنید. مجریان را می توانید بصورت آفلاین در شهر خود یا بصورت آنلاین در پلتفرم های اختصاصی پیدا کنید.

دریبل زدن
جامعه آنلاین بین المللی طراحان گرافیک با هزاران نمونه کارها برای انتخاب رایگان. یکی دیگر از گزینه های جستجو ، پرداخت هزینه است. با پرداخت 249 دلار در ماه ، به قسمت بسته جامعه با بهترین متخصصان دسترسی خواهید داشت و قادر خواهید بود با تعیین معیارهای مورد نظر ، تبلیغات ارسال کنید.

دریبل زدن
کار کردن
بزرگترین مبادله مستقل که در آن هزاران طراح با سطوح و نرخ های مختلف تجربه ثبت شده اند. استفاده از منبع رایگان است. شما می توانید یک آگهی منتشر کنید یا به دنبال متخصصان باشید که بر اساس تجربه ، نرخ و زمینه تخصص فیلتر شده اند. رتبه بندی فریلنسرها ، نمونه کارها و نظرات مشتریان به شما در انتخاب بهترین مجری کمک می کند.

کار کردن
99 طراحی
جامعه طراحان حرفه ای دو روش جستجو را ارائه می دهد. کسانی که قبلاً وظیفه ای را تنظیم کرده اند ، می توانند شغلی را با شرایط خاص ارسال کرده و طراح را با بازخورد انتخاب کنند. کسانی که تصور روشنی از مفهوم هویت ندارند می توانند با درج الزامات خود در جامعه مسابقه ای برگزار کنند. قیمت این سرویس از 299 دلار شروع می شود.

99 طراحی
DesignCrowd
این پلت فرم بر اساس جمع آوری اطلاعات است. شما باید یک گزارش مختصر با وظیفه و بودجه خود پر کنید و صدها پیشنهاد از طراحان دریافت کنید. می توانید هر کاری را ارزیابی کرده و درخواست تغییر جزئیات کنید. سپس طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و فایل را بارگیری کنید. هزینه ارسال سفارش تا 109 دلار است.

DesignCrowd
3. خدمات آنلاین
چنین ژنراتورهایی نیازی به آموزش خاصی ندارند زیرا روند ایجاد لوگو کاملاً خودکار است. از الگوهای آماده استفاده کنید یا نماد شرکت را بر اساس نام آن توسعه دهید. فقط چند دقیقه طول خواهد کشید. می توانید طرح را ویرایش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. مزیت دیگر توانایی ایجاد تغییرات در هر زمان که نیاز دارید ، حتی پس از بارگیری فایل است.

اگرچه ژنراتورهای آنلاین طراحی منحصر به فردی ارائه نمی دهند ، اما ابزار آنها به شما امکان می دهد تصویری واقعاً چشمگیر ایجاد کنید. این گزینه برای مشاغل کوچک بسیار مناسب است زیرا زمان زیادی نمی برد و هزینه آن زیاد نخواهد بود (به طور متوسط ​​0 تا 80 دلار).

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

روش های کسب درآمد از اینستاگرام (راه حل اساسی)

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام سرگرمی مورد علاقه میلیون ها نفر در سراسر جهان است. با این حال ، کسب درآمد از اینستاگرام موارد دیگری غیر از اشتراک عکس و فیلم وجود دارد. اینستاگرام به ابزاری قدرتمند تبدیل شده است که به بازاریابان اجازه می دهد اعتبار برند خود را افزایش دهند ، دامنه دسترسی خود را گسترش دهند ، خدمات سریع به مشتری را ارائه دهند ، فروش را افزایش دهند و موارد دیگر. در این پست ، ما به شما خواهیم گفت که چه چیزی اینستاگرام را برای بازاریابی مناسب می کند و شما را از طریق پردرآمدترین راه ها برای کسب درآمد از این پلتفرم راهنمایی می کند. ما همچنین برخی نکات عملی را برای ارتقا strategy استراتژی بازاریابی خود در سطح بعدی در Instagram به اشتراک خواهیم گذاشت.

جدول محتویات
بازاریابان آمار اینستاگرام باید بدانند
چه چیزی اینستاگرام را به یک کانال کسب درآمد خوب تبدیل می کند؟
استراتژی های کسب درآمد در اینستاگرام
9 نکته عملی در مورد ایجاد کمپین های قدرتمند اینستاگرام
نحوه پیگیری عملکرد خود در اینستاگرام
چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
اشتراک گذاری
بازاریابان آمار اینستاگرام باید بدانند
قبل از اینکه در کسب درآمد از اینستاگرام عمیق شوید ، بیایید یک پرنده را از سیستم عامل ببینیم. در اینجا برخی از آمار اینستاگرام آورده شده است که ممکن است برای بازاریابی شما بسیار مهم باشد.

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه (از ژانویه 2021) ششمین شبکه اجتماعی محبوب در جهان است.

بیش از 500 میلیون کاربر در سیستم عامل فعال هستند و همین تعداد کاربر روزانه با Instagram Stories تعامل دارند.
56.3٪ از زنان و 43.7٪ از مردان در میان کاربران اینستاگرام ایالات متحده هستند.
بزرگترین گروه سنی این برنامه جوانان 18 تا 29 ساله هستند.
میانگین زمان صرف شده در برنامه 28 دقیقه در روز در سال 2020 است.
63٪ از کاربران اینستاگرام حداقل روزی یک بار در سیستم عامل وارد می شوند.
حدود 200 میلیون کاربر برنامه حداقل با یک حساب کاربری در روز تعامل دارند.
چه چیزی اینستاگرام را به یک کانال کسب درآمد خوب تبدیل می کند؟
عوامل زیادی وجود دارد که اینستاگرام را به مکانی عالی برای درآمدزایی تبدیل می کند. در اینجا برخی از آنها وجود دارد:

مردم اغلب از پلت فرم برای کشف محصولات استفاده می کنند.
حدود 130 میلیون کاربر اینستاگرام بر روی یک پست خرید ضربه می زنند تا ماهانه اطلاعات بیشتری در مورد محصولات کسب کنند.
بازاریابی اینفلوئنسر در سیستم عامل رونق می گیرد و بیش از 500000 تأثیرگذار فعال وجود دارد.
پست های قابل خرید در اینستاگرام خرید در این سیستم عامل را بدون دردسر انجام می دهد.
حدود 25 میلیون کسب و کار در اینستاگرام حضور دارند ، بنابراین کاربران انتظار دارند مارک ها در این سیستم عامل باشند و از این برنامه برای ارتباط با آنها استفاده کنند.
داشتن یک حساب تجاری تأیید شده به ایجاد اعتماد با مخاطبان کمک می کند.
اگر مشتریان شما با برچسب گذاری یا به اشتراک گذاری پست شما ، قدردانی خود را نشان دهند ، می توانید بیشتر در معرض دید دیگران باشید.
تبلیغات اینستاگرام در News Feed نمایش داده می شود و با پست های معمولی تفاوتی ندارد.
می توانید پیوندها را در بیوگرافی ، همپوشانی متن ، کشیدن صفحه داستان و توضیحات تصویر تعبیه کنید. با این کار می توانید ترافیک را به وب سایت یا هر وب سایت دیگری که می خواهید تبلیغ کنید هدایت کنید.
داشتن یک حساب اینستاگرام برای اعتبار آنلاین شما مفید است زیرا به شما کمک می کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و اختلافات را مدیریت کنید و با بررسی های منفی کنار بیایید.
حضور در اینستاگرام (و همچنین سایر رسانه های اجتماعی) می تواند SEO شما را تقویت کند. هنگامی که افراد برند شما را جستجو می کنند ، رسانه های اجتماعی نیز در نتایج جستجو ظاهر می شوند و به شما کمک می کنند تا توجه بیشتری را به خود جلب کنید.
ادغام با فیس بوک تبلیغات متقابل را امکان پذیر می کند.
داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام می تواند یک مزیت رقابتی برای شما ایجاد کند ، به خصوص اگر رقبای شما در سیستم عامل حضور نداشته باشند.
می توانید پروفایل اینستاگرام خود را با دیگر پروفایل های شبکه های اجتماعی متصل کرده و پست های اینستاگرام خود را به صورت خودکار در سایر رسانه های اجتماعی منتشر کنید.
اینستاگرام یک پلت فرم بصری است و محتوای بصری جذاب ترین نوع محتوا است.
این برنامه طیف گسترده ای از ویژگی های تحلیلی و گزینه های تبلیغاتی را ارائه می دهد.
استراتژی های کسب درآمد در اینستاگرام
اگرچه اینستاگرام یک مکان شلوغ است و رقابت فوق العاده زیاد است ، اما هنوز هم توانایی بالایی برای کسب درآمد در این سیستم عامل وجود دارد. برخی از پردرآمدترین روش های کسب درآمد در اینستاگرام را بررسی کنید و یکی از موارد مناسب بیشتر را انتخاب کنید.

1. اینفلوئنسر شدن.
پس از پیروی وفادار خود ، می توانید با تبلیغ مارک ها و مشاغل از Instagram درآمد کسب کنید. افراد بیشتری به توصیه های دهان به دهان نسبت به روش های سنتی تبلیغات اعتماد می کنند. بنابراین ، مارک ها هزینه ای را به اینفلوئنسرها پرداخت می کنند که در پست های پشتیبانی شده ذکر شود.

اگر به درستی مهار شود ، این یک استراتژی برد-برد است. اینفلوئنسرها فرصتی برای درآمدزایی و ارزش افزوده بیشتر برای پیروان خود پیدا می کنند ، در حالی که مارک ها موفق می شوند مخاطبان بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. هرچه تعداد افراد زیر بیشتر باشد ، می توانید برای چنین مشارکتی حقوق بیشتری دریافت کنید. هنگام انجام بازاریابی اینفلوئنسر ، محصولات و خدمات مربوط به جایگاه خود را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که فقط محصولات و خدماتی را که می توانید به آنها تضمین کنید تبلیغ می کنید. همچنین ، درآمدزایی را نسبت به مقدار اولویت در حساب خود اولویت قرار ندهید و با ارسال های تبلیغاتی به دنبال کنندگان خود اسپم نکنید. یک روش خوب دیگر این است که هنگام انتشار پست های حمایت شده با افزودن هشتگ # حمایت شده یا # تبلیغ به مخاطبان خود اطلاع دهید. یک برچسب مشارکت پرداخت شده در اینستاگرام وجود دارد که رابطه پرداخت شده را فاش می کند.


اگر در بازاریابی اینفلوئنسر تبحر دارید ، می توانید طولانی مدت دریافت کنید

مشارکت ting و شروع به تأیید یک نام تجاری و سفیر آن شوید.


چگونه می توانید مارک هایی را پیدا کنید که با آنها شریک شوید؟ اگر مخاطبان زیادی دارید ، مارک ها احتمالاً خودشان به شما نزدیک می شوند. با این حال ، اگر تازه کار خود را به عنوان یک Influencer شروع کرده اید ، می توانید به یک بازار Influencer بپیوندید ، برای مثال در Grapevine ، Fohr و غیره.

2. فروش محصولات یا خدمات خود.
اینستاگرام مکانی مناسب برای تبلیغ محصولات و خدمات شماست. شما قبلاً می دانید که بسیاری از افراد از این پلتفرم استفاده می کنند تا بفهمند چه چیزی ترند است و به محصولات و خدمات جدید نگاه می کنند. بنابراین ، چرا از این روند به نفع خود استفاده نمی کنید و خدمات و محصولات خود را تبلیغ نمی کنید؟ به نظر می رسد اینستاگرام برای این موضوع قطع شده است زیرا:

ماهیت بصری این پلت فرم امکان نمایش محصول شما را فراهم می کند.
پست های قابل خرید اینستاگرام روند خرید را بدون دردسر و بدون دردسر انجام می دهد.

برای دریافت مطالب و نظرات تولید شده توسط کاربر می توانید از هشتگ استفاده کنید.
نکات برتر درباره فروش در اینستاگرام
اجازه دهید افراد "پشت صحنه" نگاه کنند و به آنها نشان دهند که چگونه محصول یا خدمات شما ایجاد می شود.

گزینه های مختلفی را که ارائه می دهید نشان دهید.
موارد برجسته داستان را برای محصولات مختلف اضافه کنید تا مخاطبان شما همیشه بتوانند نگاهی به آنها بیندازند.

از مشتریان خود برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود با محصولات خود اجازه بگیرید.
برای سهولت استفاده از محصول یا خدمات خود ، راهنما و آموزش ایجاد کنید.

پیوندی به فروشگاه یا وب سایت خود در بیوگرافی خود قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که فروش ، فروش گوشت را در پست های خود ، بیوگرافی و Stories اعلام کنید.
پیروان خود را به کوپن ها و تخفیف های فقط اینستاگرام ارائه دهید.
تیزر تبلیغاتی محصولات جدید را قبل از عرضه ایجاد کنید.

۰۷ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

10 اشتباه برای جلوگیری از شروع یک کسب و کار اینترنتی

شروع یک کسب و کار آنلاین با تأمین نیاز و ایجاد اعتبار آغاز می شود ، اما عواملی که باعث موفقیت شغلی آنلاین شما می شود در اینجا متوقف نمی شوند. در حالی که موانع ایجاد یک شرکت کم است ، اکثر افرادی که یک تجارت آنلاین را شروع می کنند ، عمدتاً کسب و کار اینترنتی به دلیل اشتباهاتی "گاسی وب" که از نظر عقاید واضح به نظر می رسند - مانند بیش از حد برآورد سود یا تلاش برای اینکه چیزهای زیادی برای مشتریان از ابتدا باشد ، شکست می خورند. اما بسیاری از تجربه های ناگوار بیشتر صاحبان مشاغل وجود دارد.

برای تقویت موفقیت خود ، هنگام راه اندازی مشاغل آنلاین سعی کنید از این 10 اشتباه رایج اجتناب کنید.

مرتبط: نحوه کسب درآمد آنلاین: اصول

1. نداشتن برنامه حمله.
شما نیازی به داشتن یک برنامه تجاری رسمی ندارید - اما هنوز هم به یک برنامه نیاز دارید. تیم بری ، رئیس نرم افزار Palo Alto ، تولید کننده نرم افزار برنامه ریزی کسب و کار و نویسنده کتاب The Plan-As ، می گوید: "مردم طرح تجاری را به عنوان تکالیف درسی که نمی خواهند انجام دهند در نظر می گیرند اما برنامه ریزی به من کمک می کند - موفقیت من هرچه باشد." برنامه تجاری شما-برو.

در حالی که طرح کسب و کار با فرمت بزرگ در حال منسوخ شدن است ، سوجان پاتل ، معاون بازاریابی در شرکت نرم افزاری When I Work و بنیانگذار چندین استارت آپ SaaS ، می گوید ، "شما به یک برنامه تجاری 20 صفحه ای رسمی نیاز ندارید تا با موفقیت یک کسب و کار را برنامه ریزی کنید. شما باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند ، چه چیزهایی را می فروشید و چه افرادی حاضرند برای محصول یا خدمات شما بپردازند. "

علاوه بر این ، میزان پول نقد خود را دریافت کرده و مدت زمان آن را ادامه دهید.

2. تمرکز بیش از حد روی چیزهای کوچک.
استیو توباک ، بنیانگذار Invisor Consulting ، یک شرکت استراتژی تجاری ، و نویسنده کتاب Real Leaders Don’t Follow: Exhibitioning in Age of a Ent کارآفرین ، استیو توباک ، بنیانگذار Invisor Consulting ، یک شرکت استراتژی کسب و کار می گوید: "اول ، شما باید تجارت خود را از زمین خارج کنید." اگرچه این بخشنامه واضح به نظر می رسد ، صاحبان مشاغل جدید می توانند واقعاً درگیر جزئیات شوند. این کار را نکن

بنیانگذاران با تمرکز بر روی مواردی مانند شکل کارت ویزیت یا طراحی آرم ، از این طریق وقت بی ارزش می گیرند. درعوض ، روی کارهایی تمرکز کنید که به پیشرفت کار شما در سطح بعدی کمک می کنند.

3. نگران پول نباشید.

  • خوش بین باشید - فقط در مورد پول نیست. توباک هشدار می دهد: "احتمال بسیار خوبی وجود دارد که شرکت شما قبل از تولید هیچ کسایی نداشته باشد." "بدانید که برای اداره کار خود چه مقدار پول نقد دریافت کرده اید ، میزان سوختگی شما چقدر است و اطمینان حاصل کنید که برنامه ای برای تلاش برای بدست آوردن سود بیشتر قبل از اتمام داشته باشید."

اغلب اوقات صاحبان مشاغل برای جمع آوری کمک مالی هنگامی که خیلی دیر است درگیر می شوند. درعوض ، بنیانگذاران مجری طرح باید یک برنامه مالی تهیه کنند ، جزئیات نقاط عطف و میزان پول لازم برای رسیدن به این اهداف را شرح دهند.

مرتبط: مشاغل آنلاین را شروع نکنید ، مگر اینکه بخواهید دستکش را اجرا کنید

4- کم فروشی در مورد آنچه می فروشید.
این که آیا شما کالایی یا خدماتی را می فروشید ، قیمت را در حدی تعیین کنید که سود بالایی داشته باشد.

  • سینتیا سلیم ، بنیانگذار و مدیرعامل Citizen’s Mark ، خط تولید بلیزرهای حرفه ای با اخلاق ویژه بانوان ، پس از در نظر گرفتن هزینه های کارگری و مادی برای خط تولید ، قیمت اولیه محصول خود را 425 دلار تعیین کرد. سلیم می گوید: "قیمت آن چیزی است که باید باشد."

پاتل همچنین اشاره می کند که "با پیشرفت کار خود ، قیمت های خود را تنظیم کنید."

5. نادیده گرفتن خدمات مشتری.
با بسیاری از معاملات تجاری ما از طریق اینترنت ، به راحتی می توان فراموش کرد که مشتریان افرادی هستند که اگر تجربه خوبی داشته باشند ، احتمال بازگشت به وب سایت شما بیشتر است.

  • توباک می گوید: "اطمینان حاصل کنید که به نوعی می توانید با افرادی که از سایت شما بازدید می کنند تعامل داشته باشید." "هر دامنه ای - از طریق چت زنده ، نظرسنجی ، ایمیل یا تلفن."

همچنین ، بر روی احساسات تجاری سایت های رسانه های اجتماعی نظارت کرده و سایت های مروری مانند Yelp را بررسی کنید تا ببینید چه کسی از تجربه خود راضی نیست و با آنها ارتباط برقرار می کند.

6. زیاد دادن و در عوض گرفتن هیچ چیز.

  • قبل از اینکه اعتبار خود را به عنوان یک فروشنده یا یک متخصص تثبیت کنید ، ارائه چیزی به صورت رایگان می تواند به مشتری تبدیل شده و بلند مدت تبدیل شود ، به ویژه برای آن دسته از کارآفرینانی که روی ارائه خدمات تمرکز دارند. با این حال ، به Joel Widmer ، بنیانگذار این شرکت ، توصیه می شود در ازای آدرس ایمیل مشتری ، چیزی مفید و نامشهود ارائه دهید ، از جمله یک کتاب الکترونیکی رایگان ، دستور العمل ، دستورالعمل ها ، وبینار ، راهنما یا چک لیست. Fluxe Digital Marketing ، یک شرکت استراتژی محتوا.

مرتبط: 5 اشتباه برتر مردم هنگام راه اندازی کسب و کار

7. در رسانه های اجتماعی خود را بسیار نازک گسترش دهید.
هنگامی که کار خود را با بازاریابی و ساختن نام تجاری خود شروع می کنید ، یکی یا دو مخاطب اصلی اجتماعی را که می دانید مخاطبان شما هستند آزمایش کنید و می توانید با بودجه کم مخاطبان سفارشی بسازید. در ابتدا بودجه تبلیغات خود را به باد ندهید.

به عنوان یک قاعده کلی ، Facebook و Pinterest تمایل دارند که برای فروش محصولات بهتر باشند. ویدمر توضیح می دهد: LinkedIn زمینه بهتری برای شخصیت تجاری است که سعی در ایجاد نام تجاری خود دارد. LinkedIn همچنین مکان خوبی برای استفاده مجدد از مطالب است.

8. کم کاری در استخدام های اولیه.
کارآفرینان با عجله استخدام p

برش برای پر کردن سریع موقعیت ها به منظور مقیاس کاری خود. اما با پیمودن این مسیر ، بنیانگذاران در معرض خطر بروز مسائلی قرار می گیرند ، از جمله عدم تطابق در مهارت ها و نیازهای تجاری ، شخصیتی که با فرهنگ و عدم تعهد نسبت به مأموریت شرکت موافق نیست.

بنابراین ، هنگام استخدام به دنبال افرادی بگردید که مهارت های شما را ندارند و از خصوصیاتی که برای آنها احترام می گذارید تجسم می کنند. پاتل تأکید می کند: "پنج استخدام اول ، درجه حرارت شرکت شما را برای بقیه فعالیت خود تعیین می کند."

9. دست کم گرفتن وسواس و انگیزه لازم برای موفقیت.

کسب و کار اینترنتی
شما درباره اهمیت تعادل کار / زندگی بسیار خوانده اید - فراموش نکنید. (حداقل برای یکی دو سال اول)

توباک می گوید: "نگران زمان نباش". "ایده های بزرگ وقتی که سعی می کنید هر دقیقه از وقت خود را مدیریت کنید به وجود نمی آیند. وقتی شما چند وظیفه ای دارید ، آنها نمی آیند. آنها وقتی می آیند که شما روی یک چیز متمرکز باشید. بگذارید هر چیز دیگری سیاه شود. "

10. فکر کردن اینکه همه چیز یک اندازه است و متناسب با همه است.
صرف اینکه یک محصول یا استراتژی برای یک شرکت کار کرده به این معنی نیست که برای شما مفید خواهد بود. پاتل توصیه می کند نسبت به آنچه می خوانید و در جاهای دیگر موفق می بینید ، دارای یک درجه سلامت تردید باشید. اگر می توانید با استفاده از حداقل خطر مالی و منابع ، محصول خود را آزمایش کنید ، این کار را انجام دهید.

مرتبط: برای موفقیت در تجارت کوچک خود از این 5 اشتباه خودداری کنید

منبع

۰۵ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

نحوه سفارش طراحی لوگو با کیفیت عالی

به عنوان مثال ، رنگ آبی اعتماد ، اطمینان و اقتدار را القا می کند. تصادفی نیست که رنگ آبی برای بانک ها ، کارت های اعتباری و نرم افزار یک انتخاب محبوب است. رنگ سبز احساس آرامش ، رشد و سلامتی را برمی انگیزد. شرکت هایی مانند Whole Foods و BP از رنگ سبز در نام تجاری سفارش طراحی لوگو خود برای برقراری ارتباط استراتژیک با سطح مراقبت از کره زمین استفاده می کنند.

کشف کنید که کدام رنگ احساسات شما را از مخاطب شما ایجاد می کند.

پس از دستیابی به اصول اولیه ، شروع به جمع آوری اینتل کنید. ابتدا به رقبای فوری و سپس به صنعت گسترده خود نگاه کنید. فقط به آرم ها نگاه نکنید. با مشاهده مارک ها در چندین کانال ، کل سیستم بصری را تجربه کنید. وب سایت ، شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی و غیره یادداشت برداری کنید. چه عناصر خوب و بدی برای شما برجسته هستند؟

بعد ، به خارج از صنعت خود نگاه کنید. آنچه در بین جامعه طراحی رواج دارد کاوش کنید. برای کارهای خلاقانه اخیر طراحان برجسته جهان به وب سایت هایی مانند Dribbble ، Behance و Brand New مراجعه کنید. #logodesign یا هشتگ های مرتبط دیگر را در اینستاگرام جستجو کنید. وب سایت 99designs همچنین دارای یک صفحه کشف برای الهام از طراحی است که ممکن است مفید باشد.

قابل تحویل
یک تابلوی خلق و خوی ایجاد کنید تا تمام تصاویر ، طرح ها ، ترکیب رنگ ها ، عکس ها ، تصاویر و بله ، آرم هایی را که شما را به سمت خود جلب کرده است ، جمع آوری کند و نمایانگر ظاهر و احساسی است که برای هویت برند خود می خواهید.

اگر احساس حیله گری می کنید ، می توانید با برش و چسباندن تصاویر چاپ شده ، یک صفحه واقعی ایجاد کنید. اما بیشتر طراحان آن را دیجیتالی نگه می دارند. آسان ترین راه برای جمع آوری Pinterest است ، اما اگر می خواهید به راحتی به اشتراک بگذارید / مرور کنید ، فقط تصاویر خود را کپی و در یک سند جای گذاری کنید.

اگر به چندین جهت طراحی توجه دارید ، برای هر کدام تابلوهای خلق و خوی جداگانه ایجاد کنید. در مورد چگونگی بیان ویژگی های نام تجاری با جزئیات در استراتژی خلاقیت خود ، حتماً توضیحات مختصری وارد کنید. در حالت ایده آل ، این تابلوها را به اعضای دیگر تیم خود یا یک تصمیم گیرنده ارائه می دهید ، و آنها به شما کمک می کنند تا به یک جهت محدود شوید.

فاز سه: طراحی
هدف
سرانجام! هدف در اینجا بسیار ساده است: تمام ملاحظات و ورودی های دو مرحله اول را در نظر بگیرید و شروع به تولید برخی از طرح های آرم کنید.

روند
هنگام نزدیک شدن به نحوه طراحی آرم ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

ابزارها
قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که آنچه برای طراحی نیاز دارید:

مداد و کاغذ
ترسیم برخی ایده های اولیه مکان بسیار خوبی است. این را بیش از حد پیچیده نکنید. طراحی یک فرایند تکراری است. حتی اگر فکر می کنید نمی توانید نقاشی بکشید ، طرح های خشن از ایده ها را در ذهن خود ایجاد کنید. مغز شما مجبور خواهد شد که خلاقانه فکر کند - این دقیقاً همان طرز تفکر شماست.

وکتور نرم افزار طراحی گرافیک
استاندارد صنعت نرم افزار ویرایش گرافیک برداری Adobe Illustrator است - اما ارزان نیست و لزوماً برای تازه کارها مناسب نیست. می توانید ابزارهای رایگان مشابهی مانند Inkscape و Vectr را امتحان کنید.

چرا وکتور؟ همه آرم ها تصاویر برداری هستند ، به این معنی که به جای پیکسل ، از خطوطی که با فرمول های ریاضی تعریف شده اند تشکیل شده است. بردارها راحت تر اصلاح و مقیاس بندی می شوند.

قلم ها
اگر مسیر بالا را طی کنید ، ممکن است بخواهید چند فونت اضافی را بارگیری کنید. منابع فونت رایگان شامل کتابخانه Google Fonts و Font Squirrel است. همچنین می توانید فونت ها را در سایت هایی مانند MyFonts و FontShop خریداری کنید.

ابزار طراحی آرم رایگان
اگر از نظر وقت ، پول و مهارت کافی در طراحی ندارید ، ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که کار را به پایان می رسانند. اکثر این سایت ها الگوهای قابل سفارشی سازی را ارائه می دهند ، که سریعترین راه برای ایجاد آرم حرفه ای به نظر می رسد. فقط به خاطر داشته باشید ، خطر فدا کردن اصالت را دارید.

آخرین مورد این است که اگرچه ابزارهای زیر رایگان هستند ، برای بارگیری باید فایل نهایی و مقیاس پذیر را خریداری کنید.

5 ابزار برتر طراحی آرم آنلاین:
بدجنس
LogoMakr
DesignEvo Free Logo Maker
Canva Logo Maker
MarkMaker
انواع آرم ها
چه تصمیم بگیرید لوگو خود را از ابتدا طراحی کنید و چه از الگویی استفاده کنید ، یک نقطه شروع خوب این است که با هفت نوع آرم آشنا شوید:

علامت کلمه
برخی از مارک ها هیچ نماد گرافیکی ندارند و در عوض تصمیم می گیرند نام شرکت یا سازمان خود را در جلو و مرکز قرار دهند. در این حالت ، تایپوگرافی همه چیز است. انتخاب فونت شما هرچه باشد ، باید خوانا باشد.

نشانه تجاری
مارک های تجاری که به عنوان "علائم تصویری" نیز شناخته می شوند ، نماد گرافیکی یک آرم هستند. این نمادها معمولاً قابل تشخیص هستند و ارتباط فوری را در ذهن مخاطبان شما ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، یک دندان برای دندانپزشک ، کوه برای یک شرکت در فضای باز ، و غیره

در ابتدا باید مارک تجاری را با نام شرکت یا سازمان خود مرتبط کنید. اما پس از گذشت زمان ، این نماد به تنهایی می تواند به عنوان یک خلاصه کوتاه تصویری قدرتمند برای یک مارک شناخته شده باشد.

علامت ترکیبی
این نوع از آرم ها هر دو نماد و یک علامت کلمه را ترکیب می کنند و "قفل کردن" آرم سنتی را ایجاد می کنند که همه ما با آن آشنا هستیم. با قرار دادن هر یک از عناصر بازی کنید تا یک طرح دلخواه پیدا کنید. همچنین می توانید ترکیبات متفاوتی از این دو را در زمینه های خاصی اجازه دهید که در مرحله "تعریف" به آنها خواهیم پرداخت.

علامت آرم انتزاعی
همانطور که t

نام وارث نشان می دهد ، علائم انتزاعی آرم کمتر قابل تشخیص هستند و معمولاً هندسی ترند. آنها عالی هستند وقتی شما می خواهید چیزی کاملاً منحصر به فرد با نام تجاری خود داشته باشید. باز هم ، ما اکیداً به شما توصیه می کنیم این نمادها را با نام شرکت یا سازمان خود مرتبط کنید تا زمانی که به اندازه کافی تشخیص نام تجاری را ایجاد کنید تا نماد شما به صورت انفرادی ادامه یابد.

علامت نامه
یک علامت نامه ، که به آن آرم "monogram" نیز گفته می شود ، اگر نام شما بلند یا چسبناک باشد عالی است. می توانید نام خود را کوتاه کنید یا از حروف اول استفاده کنید. تایپوگرافی در علامت نامه به همان اندازه اهمیت دارد که در علامت کلمه نیز اهمیت دارد. خوشبختانه ، با حروف کمتر و نگرانی کمتر در مورد خوانایی ، می توانید از یک سبک طراحی خلاقانه تر استفاده کنید.

طلسم
بسته به شخصیت برند شما ، یک طلسم می تواند سرگرم کننده باشد. بعلاوه ، آنها از نماد استاندارد شما انعطاف پذیرتر هستند زیرا عبارات و زمینه های آنها می تواند تغییر کند. فقط مطمئن شوید که از سبکی استفاده می کنید که با پیام و احساسی که می خواهید برقرار کنید همسو باشد. اگر می خواهید احساس جدی تری داشته باشید ، طلسم ها گزینه خوبی نیستند.

نمادها
آرم های نشان شامل متن درون یک نماد است. آرم هایی که به "تاج" نیز معروف هستند ، مدت هاست که وجود داشته و می توانند سنت و اعتبار را با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

نمادها
اگر تصمیم گرفتید که نمادی را در آرم خود - چه سنتی و چه انتزاعی - بخواهید ، ممکن است نیاز به ایده پردازی داشته باشید. در اینجا چند نکته از طراحان ما برای ایجاد نمادی مناسب برند شما آورده شده است:

ایجاد ارتباط کنید. نام شرکت یا سازمان خود را در نظر بگیرید و هر تعداد کلمه مرتبط را که فکر می کنید بنویسید. با استفاده از Sprout به عنوان مثال ، کلماتی مانند رشد ، باغ ، درخت ، جنگل ، برگ ، شاخه ، گلخانه و غیره را می نویسیم. این کلمات مجموعه ای از تصاویر خود را به ذهن متبادر می کنند که همه می توانند گزینه های مناسب برای مارک تجاری باشند.
به صورت مجازی فکر کنید. اینجاست که س theالات در مرحله "کشف" وارد عمل می شود. با اشاره به مثال آمازون ما ، لبخند نشان دهنده میزان خوشبختی و رضایت خریداران آمازون است. در نظر بگیرید که می خواهید مخاطبان شما چه احساسی داشته باشند یا می خواهید چه پیامی را منتقل کنید. آیا نمادهایی وجود دارد که به ذهن خطور کند؟
برو واقعی در حالی که طراحان ما نسبت به واضح ترین انتخاب هشدار می دهند ، شما هنوز هم می توانید تفسیر واقعی از پیام برند خود را در نظر بگیرید. فقط از بازی کردن با آن نترسید. یک چرخش بی نظیر روی آن قرار دهید. سعی کنید یک نماد تحت اللفظی را با چیز مجازی ترجیح دهید.
عجیب شوید در این مرحله هیچ قانونی وجود ندارد. هر چقدر می خواهید خارج از جعبه فکر کنید. به قول معروف ، جاهایی که اتفاق می افتد ، اغلب در آنجا رخ می دهد. اگر چیزی منطقی است س questionال نکنید این می تواند کلیدی باشد که ایده برنده را باز می کند.
تولید ، ارزیابی ، تکرار کنید. این کار را هر چند بار که نیاز دارید انجام دهید تا گزینه های خود را محدود کنید. اکثر طراحان قبل از اینکه به چیزهای خوب برسند چندین دور دور می زنند. Iteration نام بازی است. و فراموش نکنید که برای کمک به یک دوست ضربه بزنید. گاهی اوقات فقط به چشمانی تازه نیاز دارید تا از کار بیفتید.

 

۰۴ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری