4. کیفیت محتوای خود را بهبود بخشید (و آن را مخلوط کنید)

از آنجا که اینستاگرام نمایش مطالب را از لحاظ زمانی متوقف کرده است ، شما نمی توانید با ارسال محتوای متوسط ​​فرار کنید. رقابت در این سیستم عامل زیاد است:

80٪ از Instagrammers مشاغل را دنبال می کنند (این بدان معنی است که شما برای جلب توجه با آنها می جنگید)
اینستاگرام در حال حاضر به 1 میلیون تبلیغ دهنده ضربه زده است.
نمی توانید با این دو جنبه کنار بیایید.

من. تصاویر با کیفیت پایین: این یک پلت فرم بصری است ، بنابراین تصاویر تار و بدون روح باعث برش نمی شوند. با آن عکس های سهام 1 دلاری هم نمی توانید کار کنید. آن را اصل نگه دارید و شفاف باشید. جزئیات حساب خود را با کارمندان خود به اشتراک بگذارید.

یک مثال عالی HubSpot است. آنها با اجازه دادن به کارمندان خود که اینستاگرام خود را تصاحب کرده و رویدادهای زندگی خود را در زیر # بقیه مشروبات الکلی و #hubansofhubspot به اشتراک بگذارند چهره خود را نشان می دهند.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 12.42.12 AM
دوم زمینه های تکراری محصولات: مردم از اینستاگرام استفاده می کنند تا طعم بصری زندگی دوستان و خانواده خود را بدست آورند. آنها همچنین می خواهند جنبه معتبر مارک ها را ببینند ، با پیشنهادهای تبلیغاتی بمباران نشوند. می توانید با نقل قول هایی مانند Melyssa در پست زیر به مخاطبان خود آموزش دهید و آنها را الهام دهید.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 12.51.32 صبح
گاهی اوقات ، می توانید مسابقات را برگزار کنید و از مشتریان خود برخوردار شوید. اما فقط در حدود 20٪ از مواقع محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید.

5. با تولید محتوای ویدئویی برجسته شوید

فیلم ها یک قالب غنی سازی برای ارتباط تصویری هستند. این یک روش عالی برای افزودن ماهیچه به داستان سرایی شماست. همانطور که قبلاً می دانیم ، سال 2017 سال بازاریابی ویدیویی است. و 55٪ از کل مصرف ویدیو در تلفن همراه برای فیلم های زیر 5 دقیقه است.

اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد حداکثر 60 فیلم ویدیویی ارسال کنند. طبق مطالعه Newswhip ، ناشران برتر رسانه در حال ارسال دوز مناسبی از محتوای ویدیویی در حساب های اینستاگرام خود هستند. به علاوه اگر نامزدی را در نظر بگیرید ، ویدیوها باعث ایجاد نظرات بیشتری (به طور متوسط ​​767) نسبت به عکس ها (به طور متوسط ​​373) می شوند.

176
نکته خارق العاده این است که شما می توانید انتقالاتی را به فیلم های شلخته اضافه کنید ، فیلم های قبلاً گرفته شده را در برنامه های دیگر خارج از Instagram ویرایش کنید و بارگذاری کنید ، صدا اضافه کنید ، یا فقط آن را ساده نگه دارید. به یاد داشته باشید که این شبکه های اجتماعی است. مردم انتظار کمال و محتوای بیش از حد رسمی را ندارند.

به عنوان مثال ، فیلم Gates of Hell را در نظر بگیرید که تیم فریس در حساب خود به اشتراک گذاشت. حتی تصویری از دهانه گاز دارواز می توانست ما را مسحور کند. اما یک ویدئو با صدای آتش خیره کننده سطح عمق را اضافه می کند.

Screen Shot 2017 06 24 در 1.06.44 صبح
6. ایجاد روابط با تأثیرگذاران و سایر مشاغل

وقتی کار خود را شروع می کنید ، ارسال محتوای با کیفیت بیشتر و استفاده از زیرنویس های جذاب فقط شما را تا اینجا می برد. آنها مانند شرایط انطباق هستند تا اطمینان حاصل کنند که حساب شما ثابت نمی ماند.

اگر می خواهید سریع رشد کنید ، برای جلب توجه از اینستاگرام به کمک خارجی نیاز دارید. شما باید روابط خود را با کاربران قدرت در شکوفایی خود ایجاد کنید و نفوذ آنها را قرض بگیرید.

اکنون دو روش برای انجام این کار وجود دارد.

اولین کار فریاد زدن برای فریاد زدن (S4S) است. طبق این استراتژی ، شما حساب های اینستاگرام را در جای خود جستجو می کنید و از آنها می خواهید در ازای اشتراک گذاری حساب های خود ، پست های شما را به اشتراک بگذارند. Weekhack در سفر خود برای دستیابی به بیش از 50 هزار دنبال کننده فقط در 8 ماه به این استراتژی اعتماد کرد.

تصویر 0 165 جایگذاری شده است
راه دوم خرید فریادهای اینستاگرامی است (که همچنین راهی برای کسب درآمد است). اساساً پرداخت هزینه به ازای هر پست به حساب هایی است که برای دنبال کردن یا توصیه به شما با پیگیری های گسترده همراه هستند.

مجله Founder برای بدست آوردن 14 هزار دنبال کننده در عرض 2 هفته به فریاد های پرداختی اعتماد کرد. در ادامه مقاله در مورد استراتژی با جزئیات بیشتری بحث خواهیم کرد.

یادداشت ویژه در استوری های اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت شاهد افزایش Stories هر روزه به 200 میلیون کاربر است. مردم عاشق به اشتراک گذاشتن و مشاهده زندگی روزمره دوستان خود هستند. این واقعیت که Stories ماهیتی زودگذر دارند و فقط 24 ساعت دوام می آورند ، احساس فوریت ایجاد می کند.

استفاده از Stories افزودنی فوق العاده به طرح جامع بازاریابی اینستاگرام شما است. در واقع ، یک سوم بیشترین بازدیدهای داستان مربوط به مشاغل است.

در فید کاربر ، آنها مانند لیست پخش ویدیو ظاهر می شوند. من توصیه می کنم هر روز حدود 5 داستان انجام دهید. شما می توانید روی عکس ها بنویسید و یک فیلم خوب ساخته شده بسازید که توجه مخاطب را به خود جلب کند.

من دوست دارم برند Beyond Yoga چگونه از داستان استفاده کند. آنها محصولات خود را در عمل نشان می دهند و چشم انداز خود را به نام تجاری نزدیک می کنند. به علاوه آنها برای خرید محصولشان CTA روی عکس ها دارند.

داستان اینستاگرام
من به شما توصیه می کنم با فیلم های زنده (اکنون می توانید حتی فیلم های زنده را به صورت Story Instagram پخش کنید) ، برچسب ها ، فیلترها و سایر ویژگی های خلاقانه اینستاگرام را امتحان کرده و از آن لذت ببرید. اینستاگرام به خلاقیت پاداش می دهد و ویژگی جدیدی تأثیر جدیدی در کاربران دارد. وقتی استراتژی ارسال با مارک های دیگر متفاوت باشد ، به طور خودکار برجسته می شوید.