4. کیفیت محتوای خود را بهبود بخشید (و آن را مخلوط کنید)

از آنجا که اینستاگرام نمایش مطالب را از لحاظ زمانی متوقف کرده است ، شما نمی توانید با ارسال محتوای متوسط ​​فرار کنید. رقابت در این سیستم عامل زیاد است:

80٪ از Instagrammers مشاغل را دنبال می کنند (این بدان معنی است که شما برای جلب توجه با آنها می جنگید)
اینستاگرام در حال حاضر به 1 میلیون تبلیغ دهنده ضربه زده است.
نمی توانید با این دو جنبه کنار بیایید.

من. تصاویر با کیفیت پایین: این یک پلت فرم بصری است ، بنابراین تصاویر تار و بدون روح باعث برش نمی شوند. با آن عکس های سهام 1 دلاری هم نمی توانید کار کنید. آن را اصل نگه دارید و شفاف باشید. جزئیات حساب خود را با کارمندان خود به اشتراک بگذارید.

یک مثال عالی HubSpot است. آنها با اجازه دادن به کارمندان خود که اینستاگرام خود را تصاحب کرده و رویدادهای زندگی خود را در زیر # بقیه مشروبات الکلی و #hubansofhubspot به اشتراک بگذارند چهره خود را نشان می دهند.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 12.42.12 AM
دوم زمینه های تکراری محصولات: مردم از اینستاگرام استفاده می کنند تا طعم بصری زندگی دوستان و خانواده خود را بدست آورند. آنها همچنین می خواهند جنبه معتبر مارک ها را ببینند ، با پیشنهادهای تبلیغاتی بمباران نشوند. می توانید با نقل قول هایی مانند Melyssa در پست زیر به مخاطبان خود آموزش دهید و آنها را الهام دهید.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 12.51.32 صبح
گاهی اوقات ، می توانید مسابقات را برگزار کنید و از مشتریان خود برخوردار شوید. اما فقط در حدود 20٪ از مواقع محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید.

5. با تولید محتوای ویدئویی برجسته شوید

فیلم ها یک قالب غنی سازی برای ارتباط تصویری هستند. این یک روش عالی برای افزودن ماهیچه به داستان سرایی شماست. همانطور که قبلاً می دانیم ، سال 2017 سال بازاریابی ویدیویی است. و 55٪ از کل مصرف ویدیو در تلفن همراه برای فیلم های زیر 5 دقیقه است.

اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد حداکثر 60 فیلم ویدیویی ارسال کنند. طبق مطالعه Newswhip ، ناشران برتر رسانه در حال ارسال دوز مناسبی از محتوای ویدیویی در حساب های اینستاگرام خود هستند. به علاوه اگر نامزدی را در نظر بگیرید ، ویدیوها باعث ایجاد نظرات بیشتری (به طور متوسط ​​767) نسبت به عکس ها (به طور متوسط ​​373) می شوند.

176
نکته خارق العاده این است که شما می توانید انتقالاتی را به فیلم های شلخته اضافه کنید ، فیلم های قبلاً گرفته شده را در برنامه های دیگر خارج از Instagram ویرایش کنید و بارگذاری کنید ، صدا اضافه کنید ، یا فقط آن را ساده نگه دارید. به یاد داشته باشید که این شبکه های اجتماعی است. مردم انتظار کمال و محتوای بیش از حد رسمی را ندارند.

به عنوان مثال ، فیلم Gates of Hell را در نظر بگیرید که تیم فریس در حساب خود به اشتراک گذاشت. حتی تصویری از دهانه گاز دارواز می توانست ما را مسحور کند. اما یک ویدئو با صدای آتش خیره کننده سطح عمق را اضافه می کند.

Screen Shot 2017 06 24 در 1.06.44 صبح
6. ایجاد روابط با تأثیرگذاران و سایر مشاغل

وقتی کار خود را شروع می کنید ، ارسال محتوای با کیفیت بیشتر و استفاده از زیرنویس های جذاب فقط شما را تا اینجا می برد. آنها مانند شرایط انطباق هستند تا اطمینان حاصل کنند که حساب شما ثابت نمی ماند.

اگر می خواهید سریع رشد کنید ، برای جلب توجه از اینستاگرام به کمک خارجی نیاز دارید. شما باید روابط خود را با کاربران قدرت در شکوفایی خود ایجاد کنید و نفوذ آنها را قرض بگیرید.

اکنون دو روش برای انجام این کار وجود دارد.

اولین کار فریاد زدن برای فریاد زدن (S4S) است. طبق این استراتژی ، شما حساب های اینستاگرام را در جای خود جستجو می کنید و از آنها می خواهید در ازای اشتراک گذاری حساب های خود ، پست های شما را به اشتراک بگذارند. Weekhack در سفر خود برای دستیابی به بیش از 50 هزار دنبال کننده فقط در 8 ماه به این استراتژی اعتماد کرد.

تصویر 0 165 جایگذاری شده است
راه دوم خرید فریادهای اینستاگرامی است (که همچنین راهی برای کسب درآمد است). اساساً پرداخت هزینه به ازای هر پست به حساب هایی است که برای دنبال کردن یا توصیه به شما با پیگیری های گسترده همراه هستند.

مجله Founder برای بدست آوردن 14 هزار دنبال کننده در عرض 2 هفته به فریاد های پرداختی اعتماد کرد. در ادامه مقاله در مورد استراتژی با جزئیات بیشتری بحث خواهیم کرد.

یادداشت ویژه در استوری های اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت شاهد افزایش Stories هر روزه به 200 میلیون کاربر است. مردم عاشق به اشتراک گذاشتن و مشاهده زندگی روزمره دوستان خود هستند. این واقعیت که Stories ماهیتی زودگذر دارند و فقط 24 ساعت دوام می آورند ، احساس فوریت ایجاد می کند.

استفاده از Stories افزودنی فوق العاده به طرح جامع بازاریابی اینستاگرام شما است. در واقع ، یک سوم بیشترین بازدیدهای داستان مربوط به مشاغل است.

در فید کاربر ، آنها مانند لیست پخش ویدیو ظاهر می شوند. من توصیه می کنم هر روز حدود 5 داستان انجام دهید. شما می توانید روی عکس ها بنویسید و یک فیلم خوب ساخته شده بسازید که توجه مخاطب را به خود جلب کند.

من دوست دارم برند Beyond Yoga چگونه از داستان استفاده کند. آنها محصولات خود را در عمل نشان می دهند و چشم انداز خود را به نام تجاری نزدیک می کنند. به علاوه آنها برای خرید محصولشان CTA روی عکس ها دارند.

داستان اینستاگرام
من به شما توصیه می کنم با فیلم های زنده (اکنون می توانید حتی فیلم های زنده را به صورت Story Instagram پخش کنید) ، برچسب ها ، فیلترها و سایر ویژگی های خلاقانه اینستاگرام را امتحان کرده و از آن لذت ببرید. اینستاگرام به خلاقیت پاداش می دهد و ویژگی جدیدی تأثیر جدیدی در کاربران دارد. وقتی استراتژی ارسال با مارک های دیگر متفاوت باشد ، به طور خودکار برجسته می شوید.

 

بسیار خوب ، اکنون که استراتژی بازاریابی کاهش یافته است ، بیایید بررسی کنیم چگونه می توانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید.

تاکتیک Money Instagram # 1 - عکس های خود را بفروشید
سایت های عکس سهام این روزها بسیار عظیم است.

اگر نفخ کنید

g یا هر نوع وب سایت ، این احتمال وجود دارد که شما در برخی موارد از تصاویر سهام استفاده کرده باشید.

اما این استراتژی به مهارت های عکاسی شما بستگی دارد. اگر آماتور هستید ، انتظار نداشته باشید که هر ماه هزاران دلار درآمد کسب کنید. من یک عکاس حرفه ای نیستم.

نزدیکترین چیزی که به من آمده استفاده از ابزارهایی در وبلاگهایم است تا آموزش کسب درآمد از اینستاگرام اطمینان حاصل شود که از نظر بصری جذاب هستند. هنوز هم ، من چشمم به تصاویر عالی است که مشاغل آماده هزینه کردن برای آنها هستند.

4 نکته عکاسی برای یک سواری روان در اینستاگرام
این به هیچ وجه آموزش عکاسی نیست. اما عکس های خود را به مارک ها می فروشید ، بنابراین باید نیازهای آنها را درک کنید. در اینجا چند نکته در مورد عکاسی از دید یک بازاریاب آورده شده است.

1. مارک ها برای اصالت ارزش قائل هستند - شما می توانید عکس های ارائه شده و صحنه دار شده را برای نمونه کارهای ازدواج خود نگه دارید. در اینستاگرام ، عکس های دنیای واقعی مورد احترام هستند. مدیران هنری ، مشاغل و ناشران عاشق عکس هایی هستند که در محیط های اجتماعی قرار دارند.

در واقع ، بازارهایی مانند Snapwire با عکس های اجتماعی گرفته شده در تلفن ها رونق می گیرند. در یک نمونه خاص ، یک شرکت داروسازی کانادایی برای یک عکس (از 52 مورد ارسالی) از افرادی که یک مسابقه پیگ بک (به مدت پنج سال انحصار) داشتند ، 6 دلار پرداخت کرد.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 5.49.07 PM
2. فرمت مربع را خالی کنید - مطمئناً ، اینستاگرام به صورت مربع شروع شده و مردم از نظر روانشناسی به آن عادت کرده اند ، اما من توصیه می کنم روی عکس ها در قالب افقی / عمودی کلیک کنید. عکسهای مربعی معمولاً به عنوان کارهای یک عکاس در نظر گرفته نمی شوند.

با داشتن یک عکس عمودی ، ممکن است با تصویر کوچک برایتان سخت باشد. اما حاوی جزئیات بیشتری هستند و زمین بازی هنری بیشتری به شما می دهند. همچنین می توانید قالب افقی را انتخاب کنید. در حال حاضر ، اینستاگرام اجازه عکس و فیلم با نسبت ابعاد بین 1.91: 1 و 4: 5 را می دهد.

3. استفاده از مرزهای سفید - یک هنرمند حرفه ای می داند که کجا می خواهد توجه بیننده خود را متمرکز کند. این هنرمند می فهمد که چگونه از فضای خالی استفاده کند و نسبت مشخصی برای تصاویر بدست آورد. اگر از حاشیه های رنگ سفید استفاده می کنید ، می توانید نحوه نمایش عکس خود را در فیدها نیز کنترل کنید (اما به یاد داشته باشید که الگوریتم اینستاگرام تصاویر کوچک عکس های شما را به صورت مربع های برش داده شده نمایش می دهد).

4- آزمایش با تخت های مسطح - تخت های تخت یک روش عالی برای تبلیغ مارک های شخصی و نشان دادن این است که شما یک حرفه ای هستید. این تصویر از اقلام مختلفی است که روی یک سطح صاف با هم سبک شده و از نمای پرنده گرفته شده است.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 6.08.18 PM
با دقت نحوه عکسبرداری را انتخاب کنید (به گونه ای که از نظر بصری جذاب باشد): از سوم به بالا ، از سوم به پایین ، از وسط یا به طور مساوی نور ، پالت رنگ و زاویه عکسبرداری شما نیز نقشی حیاتی دارند. به یاد داشته باشید که این در مورد مجموعه ای از موارد نیست بلکه در مورد ساختن یک روایت جذاب است. برای افزودن زمینه می توانید از متن نیز استفاده کنید.

نگاه کنید که چگونه rawolutionary_me به طرز زیبایی ظرافت دستور تهیه اسموتی سبز ماتچا را با 3 مورد ترکیبی و متن کوچک به اشتراک گذاشته است.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 6.09.45 PM
به عنوان یک عکاس ، تختخواب های مسطح راهی عالی برای نشان دادن خلاقیت خود به مشتریان احتمالی است. این یک مهارت مرسوم در عکاسی از محصول است که به شما نسبت به سایر عکاسان برتری خواهد داد.

در اینجا نقشی که اینستاگرام برای کمک به شما در فروش عکس های شما ایفا می کند وجود دارد: در جلسات مشتری ، من بارها و بارها از هدف استفاده از استراتژی بازاریابی خواسته ام. بنابراین بگذارید توضیح دهم که چگونه اینستاگرام می تواند برای عکاسان مفید واقع شود.

من می دانم که ممکن است در Behance (و حتی Dribbble) تنظیمات پروفایل نمونه کارها را داشته باشید. اما آخرین بار کی آنها را به روز کردید؟

اینستاگرام بسیار مرتبط تر و قدرتمندتر از این وب سایت های نمونه کارها است. با استفاده از هشتگ های مرتبط می توانید عکاسی خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. کاربران مشتاق محتوای بصری هستند و منتظر ارائه اعتبار اجتماعی عکس شما هستند. به محض ارسال ، فوراً بازخورد دریافت می کنید ، مانند لایک ، نظر و اشتراک.

به عنوان یک عکاس ، می توانید اینستاگرام را به عنوان ژورنال روزانه خود در نظر بگیرید.

پس از راه اندازی مجله ، می توانید از سیستم عامل استفاده کنید تا مستقیماً با مشتریان احتمالی خود در تماس باشید. در حال حاضر ، می توانید برای هر کاربر پیام مستقیم (DM) در اینستاگرام ارسال کنید.

پس آن برای تو به چه معناست؟

گری واینرچوک اشاره کرد که چگونه سال 2017 سال شبکه با اینستاگرام است ، زیرا این پلت فرم در حال انفجار است و شما "دسترسی بی سابقه" به شخصیت های با نفوذ دارید. شما می توانید ارزش پیشنهادی خود را به عنوان DM به مارک ها ارائه دهید.

تصویر 0 168 جایگذاری شده است
مطالعه موردی: چگونه می توان با فروش عکسهای اینستاگرام خود در روز 15 هزار دلار درآمد کسب کرد؟

دانیل آرنولد یک عکاس (تقریبا) خرابکار بود که حدود 8 ساعت در اطراف راه می رفت و با iPhone خود از شهر نیویورک عکس می گرفت. او نمی دانست که چگونه اجاره ماه آینده را پرداخت می کند.

یک روز ، در تولد 34 سالگی ، او به فکر فروش 4 × 6 چاپ از بایگانی اینستاگرام خود افتاد. بنابراین او نیمه شب پیامی ارسال کرد و از پیروان خود خواست که از انتخاب عکس هایشان اسکرین شات ارسال کنند.

انتظار چندانی نداشت که عکس های وی درخواست های 15000 دلاری از جمله قطعه ای 1000 دلاری برای محبوب ترین عکس هایش را دریافت کنند. برخی از سفارشات بیشتر عکس های او شامل مترو (بدون شلوار) است

بابانوئل و یکی در زیر. صفحه نمایش 2017 06 24 در 5.33.35 PM
اگرچه ممکن است پرونده دانیل یک پرونده انحصاری باشد ، اما نشان می دهد که کسب درآمد در اینستاگرام واقعی است.

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام با عکس های خود: Foap و 4 بازار دیگر
بیایید به روند فروش عکس های اینستاگرام خود بپردازیم.

چندی پیش با وب سایتی به نام Foap مواجه شدم که خود را "موج بعدی عکس برداری سهام" نامیده است.

تصویر 03
به جای اینکه مارک ها برای عکس های حرفه ای ها هزینه زیادی بپردازند و یا برای سایت های عکس متوسط ​​(و غالباً پرمخاطره) استراحت کنند ، Foap در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب است.

نحوه کار آن در اینجا است:

شما ثبت نام می کنید
شما یک نمایه می سازید
شما نمونه کارهایی از بهترین تصاویر خود را که می خواهید بفروشید ایجاد می کنید
برای هر تصویری که می فروشید 5 دلار درآمد کسب می کنید (می توانید همان تصویر را به تعداد نامحدود بفروشید)
در اینجا یک نمای کلی از مراحل ثبت نام وجود دارد. از صفحه اصلی Foap روی "ثبت نام" کلیک کنید.

تصویر 24 4
"عکاس" را انتخاب کنید ، که نشان می دهد می خواهید تصاویر را بفروشید.

تصویر 10 9
سپس ، یا آن را از App Store بارگیری کنید یا آن را در Google Play دریافت کنید.

8
روی «نصب» کلیک کنید.

تصویر 25 3
شما خوب هستید و می توانید فروش عکس های اینستاگرام خود را شروع کنید.

یکی از ویژگی هایی که می خواهید بررسی کنید "ماموریت" نام دارد.

اینجا جایی است که می توانید با بزرگترین مارک های جهان ارتباط برقرار کنید و سعی کنید عکس های خود را به آنها بفروشید.

در اینجا چند نمونه از ماموریت های فعلی که در Foap ارسال شده اند آورده شده است.

10
شما اغلب در مقابل رقابت قابل توجهی قرار خواهید گرفت ، اما این فرصتی برای کسب درآمد بیشتر است.

در این صورت ، در صورت انتخاب عکس خود ، 100 دلار درآمد کسب خواهید کرد. با این حال ، برخی از ماموریت ها وجود دارد که می توانید 500 دلار درآمد کسب کنید. چیزی که من در مورد Foap دوست دارم این است که شما برای کسب درآمد نیازی به داشتن دنبال کنندگان بزرگ اینستاگرام ندارید.

حالا اجازه دهید به سرعت حدود 4 بازار دیگر را به شما نشان دهم که می توانید عکسهای خود را در آن بفروشید.

هیچ یک از اینها به شما کمک نمی کند که به تنهایی درآمد قابل توجهی کسب کنید ، بنابراین باید حضور در بازارهای مختلف را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

1. 500 پیکسل - این جامعه ای از عکاسان با 80 میلیون عکس است. این یک بستر عالی برای گرفتن نوردهی و صدور مجوز برای عکس های خود است.

می توانید یک نمایه تنظیم کنید ، اطلاعات مخاطبتان را اضافه کنید و بارگذاری عکس های خود را شروع کنید. شکل ظاهری حساب شما به این شکل است (معیارهایی مانند محبت ، بازدید عکس و دنبال کنندگان دریافت می کنید).

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 7.01.21 PM
500px برای یک عکس 20000 دلار دیده است.

در اینجا چند استراتژی آورده شده است که به شما کمک می کند تا فروش بیشتری در بازار داشته باشید:

برای هر عکس از 4 تا 5 کلمه کلیدی استفاده کنید - آنها به شما کمک می کنند کار شما توسط خریدار کشف شود ،
تحقیق کنید و مواردی را شلیک کنید که هیچ کس روی آنها کلیک نمی کند
عکس های اختصاصی را با 500 پیکسل به اشتراک بگذارید تا بتوانید در مورد قیمت های بالاتر مذاکره کنید
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس خود را اضافه کرده اید
بازار می تواند به عنوان یک جریان درآمد منفعل عمل کند. مدیرعامل آنها نحوه درآمد 1600 دلاری خود را در مدت 2 ماه به اشتراک گذاشت.

2. Twenty20 - Twenty20 بازار دیگری برای فروش عکسهای اینستاگرام شماست. در وب ثبت نام کنید یا برنامه iPhone آنها را بارگیری کنید. هر عکسی که قرار دهید برای فروش است. اما شما حقوق عکس را حفظ می کنید و می تواند چندین بار به فروش برسد.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 7.18.11 PM
3 راه برای کسب درآمد در بازار وجود دارد:

2 دلار برای هر عکس دارای مجوز
چالش های عکس (جایی که جایزه بالایی دارد اما رقابت بالاتری نیز وجود دارد)
کار راه اندازی از مارک ها
3. Snapwire - این بازار همه چیز در مورد صدور مجوز عکس سفارشی معتبر است. اما برخلاف 500 پیکسل ، آنها شما را تشویق می کنند تا آنجا که ممکن است عکسهای با کیفیت بالا بارگذاری کنید. باز هم ، شما باید از کلمات کلیدی مرتبط با عکس های خود استفاده کنید تا به راحتی توسط مارک ها کشف شوید.

در آغاز ، انتظار می رود که عکس های خود را تا آنجا که ممکن است به چالش ها بکشید.

وقتی به طور مداوم عکس های خود را آپلود می کنید ، به شما امتیاز اختصاص می یابد. با این کار ، سطح خود را بالا می برید و فرصت خود را برای کسب درآمد بیشتر افزایش می دهید. Snapwire 7 سطحی را که کاربر در سیستم عامل خود در اینجا پشت سر می گذارد شرح می دهد.

جالب اینجاست که Snapwire در بخش وب سایت خود بخش "اخیراً خریداری شده" را ارائه می دهد. این می تواند به شما در درک نیازهای خریدار و الهام بخشیدن به عکاسی در آینده کمک کند.

Screen Shot 2017 06 24 ساعت 7.31.43 PM
4. Lobster.Media - می توانید به صورت رایگان به این سیستم عامل بپیوندید و با استفاده از #ilobsterit عکسهای اینستاگرام خود را برای صدور مجوز لیست کنید. همچنین می توانید از فروش عکس های خصوصی خود انصراف دهید.

برای هر فروش ، شما 75٪ از قیمت ذکر شده را نگه دارید.

بازار لابستر با 30 میلیارد ویدئو و عکس که از طریق سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی (از جمله یوتیوب ، فلیکر ، فیس بوک ، ویمئو و Google Photos) تهیه شده اند ، ابعاد گسترده ای دارد.

مجموعه های مختلفی (مضامین محتوا) وجود دارد که در زیر آنها می توانید عکس های خود را ایجاد و بفروشید.

Screen Shot 2017 06 06 24 در 7.56.15 PM
کلید فروش در Lobster درخواست یک قیمت واقع گرایانه (حداقل در شروع کار) ، ارائه کار خود به زیبایی و بازاریابی آن در شبکه های اجتماعی است. این شرکت اخیراً 1،300،000 دلار سرمایه گذاری کرده است تا بازار UGC خود را مقیاس بندی کند. بنابراین مراقب فرصت های جدید این پلتفرم خواهم بود.

توجه: در همه بازارها ،

لطفا عکسهای خود را با بالاترین وضوح قرار دهید.

منبع