در این سایت به آموزش راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت می پردازیم.

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

مزایای استخدام یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای چیست؟

هنگام طراحی وب سایت خود، گردش کار باید به گونه ای باشد که گام های بیشتری را برای وب سایت به ارمغان بیاورد. برای بهینه سازی سایت خود به خدمات یک شرکت طراحی وب حرفه ای نیاز خواهید داشت. چندین مزیت دیگر نیز برای شرکت شما وجود دارد. در این مقاله بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

از آنجایی که کسب و کارها شاهد رشد قوی در درآمد هستند، نباید مراقب خود در برابر رقابت باشند. شرکت ها باید در هر کجا که هستند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و بیشتر آنها آنلاین هستند. استفاده از وب سایت آنها به عنوان ابزار اصلی ارتباط با مخاطبان هدف آسان می شود. بنابراین لازم است وب سایت خود را طوری طراحی کنید که بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.

10 مزیت استخدام یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای
1. درک بهتر از صنعت
داشتن حضور آنلاین قوی برای کسب و کار شما ضروری است. وب سایت شما در ارتقای ارزش ویژه برند شما نقش اصلی را دارد. با این حال، درک صنعت برای ایجاد استراتژی برای وب سایت شما به همان اندازه ضروری است. این به شما کمک می کند تا یک وب سایت جذاب داشته باشید که می تواند تبدیل ها را بهبود بخشد.

استقرار یک طراح وب حرفه ای می تواند به شما در طراحی یک وب سایت در سطح جهانی کمک کند که اهداف شما را نیز برآورده کند. ارائه دهندگان خدمات تجربه بسیار زیادی در ایجاد وب سایت های مشابه در صنعت شما خواهند داشت و بهترین گردش کار را بر اساس اهداف تجاری شما پیشنهاد می کنند. علاوه بر این، آنها می توانند به شما کمک کنند تا یک وب سایت با ویژگی های نسل بعدی داشته باشید که بتوانید آن را افزایش دهید.

2. در زمان خود صرفه جویی می کنید
داشتن یک چرخش سریع در طراحی وب سایت جدید بسیار مهم است. همچنین برای نهایی کردن طراحی بر اساس گردش کاری که در وب سایت خود دارید، زمان می برد. اگر زمان زیادی برای توسعه یک وب سایت جدید صرف شود، بازدیدکنندگان و تبدیل ها را از دست خواهید داد. آیا مطمئن هستید که منابع داخلی را به این پروژه اختصاص می دهید؟

ادامه مطلب...
۲۵ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۵:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

فواید روغن زیتون برای سلامتی + راهکار

روغن زیتون بدون شک سالم ترین چربی است. در حالی که برخی از افراد توصیه می کنند هرگز از هیچ نوع روغنی استفاده نکنید، شواهد واضح است که هنگام انتخاب روغن غذایی برای ترشی کردن، سس کردن و پخت و پز، روغن زیتون فرابکر همیشه سالم ترین انتخاب است.

روغن زیتون فوق بکر در مقابل روغن های دیگر
روغن زیتون فرابکر صرفاً آب میوه زیتون است که آب آن توسط سانتریفیوژ خارج می شود، یک محصول کاملاً طبیعی و تصفیه نشده که بدون گرما یا مواد شیمیایی در هر مرحله از فرآیند ایجاد می شود.


علاوه بر روغن زیتون فوق بکر و روغن نارگیل خالص تصفیه نشده، هر روغن غذایی رایج دیگری نیاز به پردازش شیمیایی دارد. تمام روغن های گیاهی، از جمله روغن ذرت، روغن بادام زمینی و روغن کانولا، از دانه ها با استفاده از حرارت بالا همراه با حلال های صنعتی، مانند هگزان، یک ماده شیمیایی که EPA در مطالعات موش ها به عنوان یک نوروتوکسین شناسایی کرده است، استخراج می شود.

روغن‌های دانه‌ای که در اثر استخراج شیمیایی ایجاد می‌شوند باید هنوز سفید و خوشبو شوند تا خوراکی شوند، و این فرآیندها هر گونه مواد مغذی طبیعی را از بین می‌برند و در عین حال رادیکال‌های آزاد تولید می‌کنند که می‌توانند در هنگام مصرف این روغن‌ها منجر به بیماری‌های متعددی شوند.

آخرین مطالعه نشان‌دهنده خطرات روغن‌های گیاهی - که در تابستان 2019 منتشر شد و توسط UMass Amherst انجام شد - نشان داد که مصرف این روغن‌های سرخ شده چند غیراشباع تصفیه‌شده علائم را برای افراد مبتلا به کولون بیمار تشدید می‌کند.

تحقیقات نشان می دهد که جایگزینی هر یک از این چربی های فرآوری شده و چند غیراشباع در رژیم غذایی با چربی های تک غیراشباع موجود در روغن زیتون فرابکر می تواند به کاهش وزن و بهبود سلامت کلی کمک کند.

علاوه بر این، روغن زیتون فرابکر به دلیل محتوای بالای پلی‌فنول‌ها، فواید سلامتی ثابت شده زیادی دارد. این آنتی اکسیدان های ارزشمند را نمی توان در هیچ روغن خوراکی دیگری یافت.

یک داروی اثبات شده
مواد مغذی EVOO حاوی بسیاری از ترکیبات پلی فنلی مختلف است که فواید بی شماری را برای سلامت انسان ارائه می دهد، از جمله «اثرات آنتی اکسیدانی، ضد میکروبی، کاهش دهنده قند خون، گشادکننده عروق و ضد فشار خون».

ادامه مطلب...
۱۵ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

15 بهترین طراحی وب سایت پزشکی برای الهام بخشیدن به شما (+ نکات)

وب‌سایت‌های مراقبت‌های بهداشتی اغلب اولین برداشتی هستند که یک فرد از گروه یا عمل پزشکی شما دارد. بیماران بالقوه قبل از اینکه تصمیمی در مورد ارسال درخواست قرار ملاقات بگیرند، در مورد سایت شما تحقیق می کنند و آن را با دیگران مقایسه می کنند.

آنها می خواهند مطمئن شوند که از پزشکی که انتخاب می کنند مراقبت های حرفه ای دریافت می کنند و از سایر کارکنان مطب خدمات دوستانه دریافت می کنند. سلامتی یک موضوع حساس برای اکثر مردم است. اگر مطمئن شوید بهترین شیوه های طراحی وب سایت را دنبال می کنید، سایت شما می تواند به آنها اطلاع دهد که در دستان خوبی هستند.

نکات و بهترین روش های طراحی وب سایت پزشکی
افرادی که از وب سایت های مراقبت های بهداشتی بازدید می کنند در جستجوی اطلاعات هستند. استفاده از این سایت ها باید آسان، قابل پیمایش و دارای طراحی زیبایی شناسی باشد.

این بهترین روش ها را دنبال کنید تا وب سایت پزشکی خود را به بهترین شکل ممکن برای جذب بیماران جدید بسازید.

خدمات ویژه خود را در صفحه اصلی خود برجسته کنید.
ممکن است زمانی که یک وب سایت پزشکی ایجاد می کنید، این امر مسلم به نظر برسد، اما برخی از طراحان وب پزشکی ممکن است به دلیل تعداد خدماتی که دارند، هیچ خدماتی را در صفحه اصلی خود قرار ندهند.


از طریق GIPHY

اما لازم نیست همه خدمات خود را فهرست کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید پایگاه بیمار شما به کدام خدمات بیشتر علاقه دارد.

سه تا چهار مورد از آن خدمات را در صفحه اصلی خود قرار دهید تا بیماران بالقوه شما بتوانند یک ایده کلی از کاری که انجام می دهید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید به دست آورند.

مطالب خود را به روز نگه دارید.
بازاریابی محتوا حتی در زمینه پزشکی مهم است.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای محتوای دقیق، ارزشمند و جاری است. اگر وبلاگ دارید، آن را فعال نگه دارید. داشتن یک وبلاگ فعال برای سئو عالی است و می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند.

ادامه مطلب...
۱۲ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

تفاوت بین روغن زیتون معمولی و روغن زیتون فوق بکر چیست؟

ما سوالات زیادی در مورد روغن پخت و پز، به خصوص روغن زیتون دریافت می کنیم. من سوالات را درک می کنم. در بیشتر دستور العمل ها به سادگی روغن زیتون نیاز است، اما قفسه فروشگاه مواد غذایی مجموعه ای از گزینه ها، از روغن زیتون فوق بکر گرفته تا خالص و حتی سبک را ارائه می دهد. آیا واقعا تفاوتی وجود دارد؟ و اگر چنین است، آن چیست؟

روغن زیتون همه چیز در مورد فرآیند است
به طور کلی، "روغن زیتون" به سادگی روغنی است که از میوه درختان زیتون به دست می آید. به خودی خود بسیار ساده و سرراست به نظر می رسد.

اما انواع مختلفی از روغن زیتون وجود دارد که نه بر اساس نوع زیتونی که استفاده می شود، بلکه به دلیل فرآیند استخراج روغن، همچنین با افزودنی ها و سطح اسید اولئیک آزاد روغن، از هم جدا می شوند.

ارسال تصویر
(اعتبار تصویر: کلی فاستر)
روغن زیتون چگونه درجه بندی می شود
با نگاهی به این برند خاص از روغن زیتون و روغن زیتون فوق بکر در کنار هم، می توانید متوجه شوید که روغن زیتون فرابکر رنگ تیره تری دارد، در حالی که روغن زیتون معمولی رنگ روشن تر و روشن تری دارد.

این تفاوت رنگ اما از برندی به برند دیگر متفاوت است و فریبنده است. شما نمی توانید از رنگ برای تشخیص مطمئن دو درجه روغن استفاده کنید. روغن زیتون می تواند از نظر طعم و کیفیت به شدت متفاوت باشد و رنگ تنها یک عامل است و نه وجه تمایز.

روغن زیتون بر اساس سطح اسیدیته یا اسید اولئیک آزاد درجه بندی می شود. مقدار اسید اولئیک آزاد در روغن زیتون نشان دهنده میزان تجزیه چربی به اسیدهای چرب است.

ادامه مطلب...
۱۰ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۲:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری