در این سایت به آموزش راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت می پردازیم.

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

ایده های پولساز کسب و کار اینترنتی در آفتاب آنلاین

کسب و کار آنلاین اینترنتی یعنی در ازای کاری که در فضای اینترنت انجام می دهیم و یا خدماتی ارائه می دهیم، هزینه ای دریافت کنیم. از خوبی های این روش می توان به این اشاره کرد که هر کسی می تواند راه اندازی کند و استارت کار را برای کسب درآمد بزند. این روش بسیار ارزان خواهد بود، زیرا امکانات و ابزار لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی هزینه بسیار ناچیزی دارد که در مقابل درآمدی که دارد می توان چشم پوشی کرد. از این رو بیشتر کسب و کارهای موجود در بازار شهرها به سمت فروش اینترنتی آمده اند، زیرا مشتریان 1000 برابری در انتظار آنها خواهد بود. یکی از دلایل محبوبیت این نوع کارهای خانگی، سادگی و انجام آن در منزل است. برای مثال راه اندازی فروشگاه از طریق سایت یا اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات امکان پذیر است و از هر جایی می توان فروشگاه را مدیریت کرد.

مزایای کار در منزل:

  • مدیریت کسب و کار 24 ساعته در هفت روز هفته
  • صرفه جویی در هزینه
  • تحویل سریعتر محصولات
  • ارتقا سطح کاری
  • ضایعات کاغذ کمتر

ایده های پولساز کار در منزل با سرمایه کم

انواع مختلف و بی شماری از ایده هایی که باعث درآمدزایی می شود، وجود دارد و روز به روز تکنیک های جدیدی مشاهده می شود. کار آفرینی در منزل در کنار سرمایه کم یکی از موفقیت های بزرگی است که بدون شک با پشتکار و برنامه ریزی دقیق به امید حق علیه باطل بدست می آید. بسیاری از افراد سوال می پرسند که آیا نیاز به گرفته مجوز است؟ راه اندازی فروشگاه اینترنتی، تولید محتوا در آن و فروش محصولات نیاز ضروری به گرفتن مجوز ندارد، اما برای اینکه اعتماد مشتریان را نسبت به کسب و کار خود جلب کنید، توصیه اکید می شود تا مجوز هایی که به آسانی می توان گرفت را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر "نحوه گرفتن مجوز برای فروشگاه اینترنتی" را در گوگل جستجو کنید. انواع مدل های کسب و کار اینترنتی وجود دارد که حتما شما را به درآمد بالا می رساند.

وقتی افراد دیگر و برندهای تازه تاسیس که به این نقطه رسیده اند، پس شما هم می توانید با آموزش و آگاهی لازم کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید.

فروش محصولات به صورت آنلاین

یکی از ایده های پولساز برای کار در منزل، راه اندازی فروشگاه آنلاین و فروش محصول یا خدمات از این طریق است. این فروشگاه می تواند با ساخت سایت باشد یا اینکه یک پیج در اینستاگرام راه اندازی کنید. هر دو مزایا و معایبی دارد، ولی فعالیت در هر دو با هم نور علی نور می شود و کسب و کار فوق العاده ای شکل می گیرد. شما می توانید با شرکتی هماهنگ کنید و اگر سفارشی دریافت کردید، سپس آن محصول را از طریق شرکت برایشان ارسال می کنند. با این روش دیگر نیازی نیست کالاها را در منزل خود انبار کنید. اگر بتوانید با سئو سایت بازدیدکننده از سمت گوگل به سمت سایت خود بیاورید و با تولید محتوا در اینستاگرام دنبال کنندگان واقعی جذب کنید، شما در کسب و کار خود موفق بوده اید. پیاده سازی ایده های جذاب و پرطرفدار به شما برای رسیدن به هدفتان کمک شایانی می کند.

مشاوره سئو

به تمامی تکنیک ها و روش هایی که باعث افزایش رتبه بندی سایت در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو می شود، سئو می گویند. اگر می خواهید تبدیل به یک سئوکار حرفه ای شوید، لازمه آن پیروی کردن از اصول، قوانین و داشتن صبر است. پروسه نتیجه گیری از سئو چندین ماه زمان می برد، ولی پس از پایان چندین ماه، بسیار دلچسب خواهد بود، زیرا تمام کارهایی که به درستی انجام داده اید، به ثمر نشسته است. یادگیری این تخصص نیاز به تکرار و تکرار دارد و باید تجربه کسب کرد تا اعتماد به نفس کافی برای آموزش دادن و یا خدمات دادن در این زمینه داشته باشیم. خیلی از افراد به تازگی سایتی تاسیس کرده اند و هیچ بازدیدی ندارد و کلافه خواهند شد، مگر اینکه فرد خبره ای در زمینه سئو به او کمک کند. مشاوره سئو یکی از بهترین ایده های پردرآمد برای بالا آوردن سایت و کسب درآمد از این طریق است. مشاوره باید به صورت کامل و به طوری که مشتری را نسبت به هدفی که دارد، راضی و امیدوار کندو شامل همه موارد اعم از تولید محتوا، لینک سازی، تبلیغات، اعتمادسازی و دیگر موارد می شود.

ترجمه متن

کسب درآمد از ترجمه مقاله

فریلنسر فردی است که با انجام پروژه ای که سفارش می گیرد، هزینه برای زحمت خود دریافت می کند. کار در موسسه های ترجمه به صورت فریلنسر می تواند درآمد بالایی برای شما به همراه داشته باشد. تسلط کافی برای ترجمه به زبان هایی که مشتری زیادی دارد، بسیار ضروری است. هر چه مهارت بالایی در زمینه ترجمه مقالات و متون داشته باشید، پروژه های بهتری را به شما می سپارند تا انجام دهید و همین امر باعث درآمد چند برابری شما نیز خواهد بود. به عنوان یک مترجم دورکار استخدام می شوید و مشخص می شود که در چه زمینه ای (عمومی، تخصصی، تخصصی ویژه) می توانید فعالیت کنید. در این نوع کسب و کارهای اینترنتی، زمان تحویل و کیفیت کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

درآمدزایی از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان بزرگترین بازار اینترنتی است. حتی اگر بخواهید به سمت ساخت فروشگاه در این فضا بروید، باید به تولید محتوا بپردازید. ما نمی توانیم به صورت مستقیم عکس محصولات را برای فروش قرار دهیم، باید با تولید محتوا و آشنا کردن مخاطب با محصولات و ایجاد تعامل، پیش زمینه را برای خرید آماده کنیم. اینستاگرام بهترین فرصت است تا خودمان را به درآمد  بالایی برسانیم، زیرا در ایران از هر 3 نفر 1 نفر در اینستاگرام است و این یعنی جمعیتی 20 میلیونی فقط از ایران می توانند از فروشگاه شما دیدن کنند. علاوه بر راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی، می توان با خدماتی چون افزایش فالوور اینستاگرام، افزایش لایک و ویو به کسب درآمد پرداخت. خدمات بازاریابی در جهت رشد برند اینستاگرام و در راستای کسب و کار مورد نظر صورت می گیرد. همچنین یکی دیگر از روش های درآمدزایی، تولید محتوا در اینستاگرام برای پیج هایی است که روزانه محتوای زیادی تولید می کنند و ادمین آن وقت کافی برای این کار ندارد.

https://www.aftabir.com/reportages/view/1074/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D9%84%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

ایده های 2021 برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

فایده فریلنسر این است که شما می توانید مهارتی کسب و کار اینترنتی را که قبلاً داشته اید به کار بگیرید و آن را به یک تجارت تبدیل کنید. شما می دانید که چگونه خدمات را ارائه دهید ، بنابراین تنها چیزی که باید یاد بگیرید نحوه بازاریابی آن است. اگر به مهارت خود مشهور هستید ، یافتن مشتری آسان است. شما می توانید رئیس سابق خود را به مشتری تبدیل کنید ، برای مراجعه به شبکه خود دسترسی پیدا کنید و موارد دیگر. اما اگر مشکلی دارید ، سایت های آزاد می توانند منبع خوبی برای شروع کار شما باشند.

کسب و کار اینترنتی

آیا واقعاً می توان امرار معاش کرد که از طریق اینترنت کار کنیم؟ پاسخ بله است. اینترنت نه تنها انجام برخی از مشاغل را آسان کرده بلکه گزینه های تجاری جدیدی را نیز ایجاد کرده است. در اینجا لیستی از ایده های رایج ، محبوب و بالقوه سودآور کسب و کار اینترنتی وجود دارد.لطفا توجه داشته باشید که گرچه این گزینه ها راه های مناسبی برای تأمین معاش هستند ، اما به صورت خودکار انجام نمی شوند. مانند همه ایده های مشاغل خانگی ، موفقیت آنلاین مستلزم انتخابی است که بتوانید به آن پایبند باشید ، تحقیق ، برنامه ریزی و اجرای برنامه خود را انجام دهید.

طراحی وب تجارت اینترنتی
هر مشاغل ، چه در درجه اول آنلاین یا نه ، به یک وب سایت نیاز دارند. این شامل پاک کننده مفصل و خشکشویی جاوا محلی شما و همچنین کارآفرینانی است که به دنبال پول نقد آنلاین هستند. در نتیجه ، نیاز به طراحان وب بسیار زیاد است.

موارد زیادی در ساخت وب سایت ها وجود دارد ، از دانستن برنامه نویسی یا سیستم عامل های خاص مانند وردپرس ، نحوه ترجمه چشم انداز در سر مشتری به صفحه و غیره. کار به عنوان یک طراح وب به استعدادهای هنری و همچنین دانش فنی و حس خوب تجارت نیاز دارد.

در حالی که کار زیادی وجود دارد ، رقابت بسیار زیاد است. دانستن انواع سیستم عامل ها و کدها و همچنین امکان ارائه به موقع به شما کمک می کند تا از رقابت جدا شوید.

با شروع ، ممکن است بخواهید سایت های آزاد را برای یافتن کار در نظر بگیرید. همانطور که نمونه کارهای طراحی وب خود را ایجاد می کنید ، می توانید نرخ های خود را افزایش دهید و مشتاقانه منتظر دریافت مشتری های اضافی از طریق دهان به دهان باشید.

طراحان وب که می خواهند یک تجارت اینترنتی راه اندازی کنند ، دارای مزیت هایی هستند زیرا می توانند آنچه را که می توانند انجام دهند درست در وب سایت خود به نمایش بگذارند.


بازاریابی وابسته تجارت اینترنتی
بسیاری از افسانه ها و باورهای غلط در مورد امرار معاش با بازاریابی شرکت های وابسته وجود دارد. گرچه این یک گزینه مناسب برای مشاغل خانگی است ، بسیاری از "معلمان" سعی می کنند سیستم های خود را به شما بفروشند ، به نظر می رسد که می توانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید. اما بازاریابی وابسته مانند هر مشاغل خانگی است. این نیاز به یک برنامه و مدیریت مداوم دارد.

بازاریابی وابسته اساساً یک برنامه ارجاع است. مشاغل بر اساس فروش ، کلیک یا هدایتی که شرکت های وابسته به آنها ارسال کرده اند ، کمیسیون بازاریاب های وابسته را پرداخت می کنند.

برنامه همکاران آمازون اولین کسی بود که واقعاً از بازاریابی وابسته برای کمک به فروش کتاب استفاده کرد. نبوغ این نوع سیستم فروش این است که از قبل هزینه ای برای تجارت ندارد. آنها فقط وقتی نتیجه می دهند که شرکت های وابسته نتیجه بدهند.

برای شرکتهای وابسته ایده آل است زیرا آنها می توانند محصولات یا خدمات را بدون نیاز به ایجاد یا تحویل آنها بفروشند. برخی از برنامه های وابسته به اینترنت دو ردیف به برنامه های خود ارائه می دهند ، به این معنی که می توانید از طریق فروش محصولات یا خدمات ، و همچنین از طریق دیگران که به برنامه وابسته مراجعه می کنید ، درآمد کسب کنید.

تقریباً هر مشاغل خانگی با یک وب سایت می تواند با قرار دادن تبلیغات وابسته در سایت های خود سود کسب کند ، اما بسیاری از افراد نیز به تنهایی به عنوان یک تجارت اینترنتی تمام وقت دنبال بازاریابی شرکت های وابسته هستند. موفق ترین بازاریاب های وابسته یا از سیستم قیف یا وبلاگ (یا هر دو) برای تبلیغ محصولات وابسته خود استفاده می کنند. آنها همچنین یک لیست ایمیل دارند.

انتشارات / بازاریاب اطلاعات کتاب
حتی قبل از اینکه آمازون انتشار و فروش کتاب را آسان و مقرون به صرفه کند ، بسیاری از کارآفرینان آنلاین در حال ایجاد و فروش کتابهای الکترونیکی و سایر محصولات اطلاعاتی به صورت آنلاین بودند.

مردم اطلاعات را بصورت آنلاین می بلعند و اگر می توانید آن را بصورت آنلاین یا از طریق تعداد زیادی توزیع کننده بسته بندی و بفروشید ، می توانید به خوبی عمل کنید.

برای فروش کتاب و اطلاعات خود دو روش اساسی وجود دارد. یکی ایجاد کتاب الکترونیکی (یا حتی چاپ) و فروش آن از طریق یک خرده فروش کتاب آنلاین مانند آمازون ، بارنز و نوبل ، iBooks و دیگران. این مقرون به صرفه است و تنظیم آن نسبتاً آسان است.

گزینه دیگر ایجاد کتاب الکترونیکی یا سایر محصولات آموزنده (دوره ها ، فیلم ها و غیره) و فروش آن از طریق وب سایت خودتان است. شما حتی می توانید برای ایجاد یک تیم فروش برای تبلیغ آن در وب سایت های خود ، یک برنامه وابسته ایجاد کنید.

کتابها و محصولات اطلاعاتی می توانند پایه و اساس یک کسب و کار به خودی خود باشند ، اما همچنین می توانند باعث رونق کسب و کار یا ایجاد درآمد اضافی برای مشاغل موجود شوند. رمز موفقیت در انتشار ، مشابه انواع کسب درآمد ، داشتن یک محصول عالی و بازاریابی برای مخاطبان هدف است.


تجارت مدیریت رسانه های اجتماعی
خدمات بازاریابی اینترنتی تقاضای زیادی دارند. با این حال ، با انتقال بازاریابی از یک پیام تبلیغاتی یک جهته به تعامل اجتماعی ، نیاز به متخصصان مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است.

مدیران رسانه های اجتماعی فراتر از فقط هدایت بازدید به وب سایت ، همانطور که کارشناسان بازاریابی اینترنتی انجام می دهند ، به مشاغل کمک می کنند تا جامعه ای پیرامون محصول یا خدمات خود ایجاد کنند ، تصویر برند را مدیریت کنند ، خدمات مشتری ارائه دهند و موارد دیگر.

مدیر رسانه های اجتماعی مستلزم درک درستی از شبکه های اجتماعی است (به عنوان مثال ، انواع پست ها به بهترین وجهی در هر شبکه انجام می شود) ، دانش در مورد چگونگی به اشتراک گذاشتن نام تجاری شرکت با بازار و توانایی تعامل با بازار بدون آزار و اذیت بازار و آسیب رساندن به آن. مارک شرکت

دستیار مجازی اینترنت B

ایده سودمندی
دستیار مجازی (VA) همچنان رشد می کند که بیشتر کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک برای پس انداز پول در حالی که هنوز کارهایشان را انجام می دهند ، به برون سپاری روی می آورند.

در حالی که دستیاران مجازی معمولاً به عنوان منشی مستقر در خانه دیده می شوند ، در حقیقت آنها می توانند کارهای زیادی از جمله دفترداری ، بازاریابی و موارد دیگر را انجام دهند. دستیاران مجازی می توانند وظیفه خاصی مانند حسابداری یا مدیریت وب سایت را متمرکز کنند. دیگران کارهای مختلفی را در صنعت هدف مانند دستیار املاک انجام می دهند.

چالش راه اندازی کسب و کار دستیاران مجازی ، همانند تجارت ، مشتری جویی است. سایت های فریلنسر یا سایت های مایکرو کارک همیشه هزینه بالایی ندارند اما می توانند به شما کمک کنند تجربه و پای خود را به در بیاورید.

ایده آزاد تجاری خدمات آزاد
تقریباً در مورد هر مهارتی که تجارت دیگری به آن نیاز داشته باشد می تواند به صورت آزاد انجام شود. طراحی وب ، مدیریت شبکه های اجتماعی و کمک مجازی را می توان به عنوان یک تجارت آزاد مشاهده کرد. همینطور محتوا و نوشتن مطالب متن ، حسابداری ، طراحی گرافیک ، انتشار رومیزی و موارد دیگر.مربیگری / مشاغل مشاوره ای
به همان روشی که فریلنسرها مهارت های خود را می فروشند ، مربیان و مشاوران می توانند تخصص و دانش خود را بفروشند. هر روز افراد بیشتری مربیان و مشاورانی را استخدام می کنند تا به آنها در دستیابی آسانتر و سریعتر به اهدافشان کمک کند.

مربیگری از طریق تجارت به کسب و کار مزد و فرصت بیشتری را ارائه می دهد ، اما بسیاری از افراد افراد را برای کمک به آنها در یادگیری مهارت های زندگی ، تکنیک های والدین و بهبود روابط خود استخدام می کنند.

شما لزوماً به آموزش یا گواهینامه نیاز ندارید ، اما می تواند در ایجاد اعتبار مفید باشد. بعلاوه ، اگرچه ممکن است در مورد مربیگری یا آموزش آگاهی داشته باشید ، اما ممکن است مهارت و تکنیک لازم برای آموزش آنها را نداشته باشید. مربیگری نیاز به توانایی گوش دادن ، ارزیابی و ایجاد انگیزه در افراد دارد.

با استفاده از کنفرانس ویدیویی و تماس VoIP ، می توانید با مشتریانی در سراسر جهان کار کنید ، همه از راحتی خانه. اگر سابقه یک حرفه کمک یا موفقیت در دستیابی به چیزی (یعنی بازاریابی) را دارید ، آموزش و کمک به دیگران باید آسان باشد. می توانید برای کمک به مشتری خود از شبکه خود استفاده کنید.

https://www.thebalancesmb.com/top-internet-business-ideas-you-can-start-today-1794709

۰۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

ایده های جدید تولید محتوا 2021

ایده هایی برای ایجاد محتوایی که در واقع بی نظیر هستند
با این همه تمرکز بر لزوم ایجاد محتوای حماسی ، نیازی به ذکر بیش از حد محتوای "من هم" نیست که این روزها ارائه می شود ، خواسته های ایجاد محتوای کاملاً منحصر به فرد و با ارزش اغلب فلج کننده است. به این موارد نیاز به ادامه کار به صورت مداوم اضافه کنید و چالش بیشتر شود.

از آنجا که این چیزی در ذهن ما بوده است ، تولید محتوا ما اخیراً این سوال را در چت #CMWorld توییتر خود مطرح کرده ایم:

با وجود تعداد زیادی از افراد در ایجاد محتوا ، آیا ایده های واقعی بسیاری وجود دارد؟ مهمه؟

اگر به دنبال ایده هایی در مورد ایجاد محتوایی هستید که از نظر تجاری اصیل ، ارگانیک و در کل تأثیرگذار باشد ، پیشنهادات زیر را در نظر بگیرید:

به احساسات خود فکر کنید
در دنیای بازاریابی محتوا ، فریاد "همه چیز در مورد مخاطب شماست" می تواند ناشنوا باشد. در بیشتر موارد ، این کاملاً منطقی است ، زیرا اگر محتوای شما ویژگی ها و مزایای شما را تأیید کند ، مطمئناً چشم انداز شما نخواهد ماند. اما شما باید مطمئن شوید که کاملاً در این ترکیب گم نشده اید.

توییت زیر را از کاترینا داگلاس بگیرید:

CMIContent A1: من بر اساس آنچه بیشتر علاقه مند هستم و همچنین بیشترین توجه را به مخاطبان خود دارم ، اولویت بندی می کنم #CMWorldKDADouglas

این لحظه ای برای من بود ، و یک یادآوری کم اهمیت بود که در هنگام ایجاد محتوا به تقاطع علایق شخصی و مخاطبان خود بیندیشم.

من در رابطه با والدین بسیار به این مفهوم فکر می کنم: حتی اگر من نیازهای بچه هایم را متمرکز کنم ، وقتی دنیای ما فقط حول آن ها نچرخد ، خانواده ما شادتر هستند. من و شوهرم اطمینان حاصل می کنیم که چند مورد از علایق خودمان را پرورش می دهیم - همچنین برخی از آنها بچه های ما یاد گرفته اند که از آنها لذت ببرند. این یافتن این علایق همپوشانی است که ما را به خانواده ای شادتر تبدیل کرده است.

همانطور که این ایده را فکر می کردم ، به پست اخیر جی آکونزو رسیدم: چرا "برای مخاطب خود بنویسید" به توصیه خطرناکی تبدیل شده است. در این مورد ، او اینگونه اظهار نظر می کند که اگر فقط به مخاطبان خود فکر کنید ، به نظر می رسد دقیقاً مانند همه رقبا صدا می کنید.

در حالی که مخاطبان شما مطمئناً باید در مرکز و مرکز باشند ، اما برای تمرکز بر احساسات شما نیز چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. همه ما می توانیم تشخیص دهیم که کدام نویسندگان واقعاً به آنچه درباره آنها می نویسند علاقه مند هستند و کدام یک فقط محتوا ایجاد می کنند تا "یک جعبه" را در استراتژی بازاریابی خود بررسی کنند (من حتی لازم نیست که بپرسم همه ما احتمالاً کدام نوع هستیم رسم شده برای.)

مثال: ماریوت در حال حرکت یک وبلاگ معروف است که توسط بیل ماریوت ، رئیس اجرایی ماریوت تألیف شده است. این وبلاگ نمونه ای از این است که چگونه می توانید ضمن حمایت از نیازهای مخاطبان خود ، شخصیت خود را بروز دهید. نظرات بیل چیزی است که هیچ برند دیگری نمی تواند تکرار کند ، بنابراین آنها به عنوان یک تمایز قدرتمند عمل می کنند.

ماریوت موی خاکستری در حال حرکت است

ایده های دیگران را بسازید
حتی اگر خود را فردی کاملاً پرشور و شوق ندانید ، هیچ کس به همان روشی که شما خوانده اید چیزهایی را نخوانده یا تجربه نکرده است. شرکت کننده چت توییتر ، کریستن هیکس (atxcopywriter) به ما یادآوری می کند:

CMIContent تا زمانی که در حال ساخت ایده های دیگر هستید ، نه اینکه فقط آنها را بکشید ، هنر و تفکر همیشه کارساز بوده است. #CMWorld

همانطور که مردم می گویند بازاریابی محتوا مفهوم جدیدی نیست ، ایده پردازی هم نیست. بهترین ایده ها اغلب آنهایی هستند که بر اساس ایده های دیگر ساخته شده اند. داستان شخصی چیزی است که شما می توانید ارائه دهید و هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ارائه دهد - و می تواند به شکل منحصر به فرد مخاطب شما کمک کند.

مثال: این یک ویدیوی مارک عمومی از Dissolve است که در توصیف خود از خدماتی که ارائه می دهد بسیار سرگرم کننده است: "فیلم HD برای داستان سرای تصویری امروز." این شعر از شعری از کندرا ایش الهام گرفته شده است.

طرفداران خود را درگیر کنید
یکی از راههای تازه نگه داشتن همه چیز این است که از طرفداران پرشور ، پیروان و مشتریان خود بخواهید بر اساس احساس آنها در مورد تجارت شما محتوا ایجاد کنند.

بدست آوردن محتوای عالی تولید شده توسط کاربر کار آسانی نیست و شما به یک مارک تجاری احتیاج دارید. اما ، اگر محصول / خدمات مناسبی همراه با استراتژی بازاریابی که مشارکت را ترغیب می کند ، داشته باشید ، محتوای اصلی ، بصیرت انگیز و مهیج می تواند منجر شود.

مثال: نمونه های بسیار خوبی از محتوای اصلی وجود دارد که از کاربران می آید ، اما یکی از موارد مورد علاقه من Betabrand است. اگر با این شرکت آشنایی ندارید ، چرخشی منحصر به فرد بر روی لباس های فروخته شده آن ایجاد می کند - مانند شلوار ورزشی Disco Track Shorts - و بسیاری از ایده های مد آن (و محتوایی که برای توصیف آن ایجاد می کند) با کمک مشتریان تأمین می شود .

پسر در قایق-نورد

من شما را با این جملات جان هگارتی ، بنیانگذار و رهبر خلاق در Bartle Bogle Hegarty ترک می کنم: "هیچ چیز اصلی نیست ، بنابراین بجای آن برای چیز تازه ای تلاش کنید. به هر حال ، نحوه پاسخ دیگران به ایده های شما بیشترین اهمیت را دارد. "

چه چیز دیگری اضافه می کنید؟ چگونه می توانید مطالب خود را تازه نگه دارید؟

آیا می خواهید بازاریابی محتوای خود را به سطح بعدی برسانید؟ کتاب الکترونیکی ما را بارگیری کنید تا از ده ها استاد خلاق ایده بگیرید: الهام بگیرید: 75 (بیشتر) Conte

منبع

https://contentwebmaster.page.tl/

۰۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری

کسب درآمد از اینستاگرام بدون نیاز به فالوور

اگر فکر می کنید که چگونه می توانید از طریق Instagram بدون داشتن فالوور درآمد کسب کنید ، در جای مناسب قرار دارید.

من پنج یا شش سال پیش در جای شما بودم ، می خواستم از اینستاگرام درآمد کسب کنم اما به سختی فالوور داشتم ، فقط چند نفر از دوستان و خانواده ، معمول - چیزی که می توانم از آن درآمد کسب کنم.

اما بعد چیز متفاوتی را امتحان کردم که هیچ کس واقعاً آن را انجام نمی داد و به معنای واقعی کلمه باعث درآمد من هزاران دلار شد. و روند هنوز هم کار می کند!

در اینجا روند 5 مرحله ای من برای این است که چگونه می توانید در Instagram بدون داشتن فالوور درآمد کسب کنید.

حساب های غیرفعال اینستاگرام را با فالو های بزرگ پیدا کنید
به این حساب ها پیام دهید و ببینید آیا مالکان آن را می فروشند یا خیر.
اکانت اینستاگرام را بخرید.

کسب درآمد از اینستاگرام
برای درگیر کردن مجدد پیروان ، شروع به ارسال پیام در حساب کنید.
حساب اینستاگرام را برای سود بفروشید.
بنابراین این نسخه کوتاه است که چگونه می توانید در Instagram بدون داشتن دنبال کننده شخصی خود درآمد کسب کنید. اما حالا بگذارید کمی بیشتر در هر مرحله گام برداریم.

1. حساب های غیرفعال اینستاگرام را با پیروان زیاد پیدا کنید
اولین قدم برای کسب درآمد در اینستاگرام بدون داشتن فالوور یافتن حساب هایی است که این کار را انجام می دهند.

اکنون این روند ممکن است بین 45-60 دقیقه طول بکشد.

یکی از حفره های کلاسیک خرگوش اینستاگرام را که قبلاً پایین رفته ایم ، پایین بیاورید ، به حساب های مرتبط و پیشنهادی نگاه کنید و به حساب هایی که دوستانتان دنبال می کنند نگاه کنید.


با این وجود اگر این کار را انجام دهید ، هدف در اینجا یافتن حساب هایی با حداقل 10،000 دنبال کننده یا بیشتر است.

پس از یافتن حساب هایی از این دست ، بررسی کنید که آخرین پست های آنها از چه زمانی بوده است. سپس بررسی کنید که آنها مرتباً قبلاً پست ارسال کرده اند.

این باید به شما نشان دهد که آنها چقدر متعهد به اجرای صفحه خود هستند.

اگر طی دو سال گذشته هر روز پست می کردند ، اما اکنون در طی دو ماه گذشته فقط سه پست ارسال کرده اند ، یکنوع بازی شبیه لوتو ، شما یک فروشنده بالقوه پیدا کرده اید.

این نوع موقعیت ها به وضوح نشان می دهد که صاحب حساب از اجرای صفحه خسته شده و دیگر علاقه ای به آن ندارد. و این همان جایی است که شما وارد می شوید!

ابتدا 10-20 حساب را که به این صورت پیدا کرده اید لیست کنید و سپس به مرحله 2 بروید.

2. به این حساب ها پیام دهید و ببینید آیا مالکان آن را می فروشند
در حال حاضر شما ممکن است درک کنید که کسب درآمد در اینستاگرام بدون داشتن هیچ فالوئر ممکن است ، اما به خواندن ادامه دهید ، نکاتی که در چند بخش بعدی ارائه می دهم باید به شما کمک زیادی کند.


اکنون که لیستی از حساب ها متناسب با معیارهای مشخص شده در مرحله 1 دارید ، اکنون زمان آن است که به هریک از این حساب ها پیام دهید.

من در حال حاضر فرض می کنم که شما می دانید چگونه یک پیام مستقیم ارسال کنید ، یا همانطور که بچه های جالب می گویند "ارسال DM" ، اما بگذارید یک نکته سریع به شما بگویم.

یک زمین خرید 2-3 جمله ای ایجاد کنید و آن را به هر حسابی که می خواهید ارسال کنید ، باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

به عبارت دیگر ، یک پیام جداگانه برای هر حساب تایپ نکنید ، پنج دقیقه را صرف ساخت یک پیام زیبا ، آسان برای خواندن و دسترسی کنید و سپس آن را به صورت جداگانه برای هر حساب ارسال کنید.

مثلا. "سلام! حساب بزرگی که در اینجا دارید ، علاقه ای به فروش آن دارید؟ مدتی است که به دنبال خرید حسابی مانند این هستید ، به من اطلاع دهید! "

ادامه مطلب...
۰۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد حیدری