انتقال چربی
همچنین به عنوان پیوند چربی یا تزریق چربی شناخته می شود

روش پیوند چربی یا تزریق چربی، چربی را از مناطقی که چربی اضافی در آن دارید، مانند قسمت بیرونی ران، منتقل می کند و آن را به مناطقی که ممکن است فاقد حجم باشند، مانند صورت، دست ها، سینه ها یا باسن شما تزریق می کند. این روش ایمن، طولانی مدت و با تحمل خوب نتایجی طبیعی ایجاد می کند. هر ساله هزاران نفر تحت پیوند موفقیت آمیز چربی قرار می گیرند و از نتایج آن راضی هستند.

چه زمانی باید به انتقال چربی فکر کرد
اگر نواحی صورت دارید که به نظر چروک و گود افتاده است
اگر مایل به اصلاح دائمی بیشتری نسبت به پرکننده های موقت هستید
اگر می خواهید کانتور بدن خود را بهبود ببخشید، جای زخم ها را اصلاح کنید، فرورفتگی های بدن را پر کنید و دست ها و صورت خود را جوان کنید.
برای استفاده در بازسازی سینه، برای پر کردن بی نظمی های کانتور یا پنهان کردن علائم آشکار ایمپلنت سینه
ملاحظات
طرفداران
چربی اتولوگ (از بدن خودتان)، بر خلاف پرکننده‌های پوستی، جایگزین «مانند با مشابه» می‌شود و احتمال واکنش‌های آلرژیک به مواد خارجی را کاهش می‌دهد.
نتایج انتقال چربی طبیعی، طولانی مدت و بی خطر است.
انتقال چربی یک روش غیرتهاجمی برای دستیابی به جوانسازی صورت است.
 
منفی
آماده سازی بافت چربی قبل از انتقال در مقایسه با پرکننده های پوستی که از پیش بسته بندی شده اند زمان بر است.
اگرچه ماندگاری بیشتری نسبت به فیلرهای پوستی دارد، اما هزینه انتقال چربی بیشتر است.
برای بزرگ کردن، ممکن است به چندین جلسه نیاز داشته باشید تا به اندازه سینه یا باسن دلخواه خود برسید.
اینها سه جوانب مثبت و منفی هستند که باید هنگام بررسی انتقال چربی به آن توجه کنید. اگر می‌خواهید روی چیزی که مختص شماست تمرکز کنید، لطفاً با جراح پلاستیک زیبایی خود مشورت کنید.

آیا شما کاندیدای خوبی برای انتقال چربی هستید؟

هدف از پیوند چربی، افزایش یا پر کردن نواحی با کمبود حجم است. نواحی که معمولاً پیوند یا تزریق می‌شوند شامل دست‌ها، صورت (از جمله لب‌ها)، فرورفتگی‌های پوست (به دنبال لیپوساکشن و ایجاد اسکار) و سینه و باسن (برای بزرگ‌کردن) است. البته باید سایت های اهدایی داشته باشید که بتوان از آنها چربی گرفت. مهم است که شما هیچ مشکلی در گردش خون نداشته باشید، چه به دلیل بیماری یا سیگار کشیدن.

انتقال چربی صورت: اگر چین های صورت مانند خطوط خنده، خطوط لبخند و پنجه کلاغی دارید، می توان چربی را از شکم، ران ها یا سایر نواحی برداشته و به صورتتان تزریق کرد. اسکارهای آکنه و نواحی فرورفته صورت، لب‌ها و گونه‌ها را نیز می‌توان پر کرد. جراح پلاستیک شما حتی می‌تواند از چربی پیوند شده برای به حداقل رساندن خطوط بین بینی و دهان، اصلاح فرورفتگی‌ها یا فرورفتگی‌های پوست و به حداقل رساندن چین و چروک‌های پیشانی استفاده کند.

بزرگ کردن سینه: اگر می‌خواهید سایز سینه‌تان افزایش پیدا کند، کاندیدای مناسبی برای پیوند چربی به سینه هستید، اما سینه‌های شما باید از قبل شکل و رنگ پوست خوبی داشته باشند. اگر پوست ضعیفی دارید، سینه‌های آویزان دارید یا می‌خواهید اندازه سینه‌تان افزایش یابد، بزرگ کردن سینه با انتقال چربی مناسب شما نیست. مشکل فقط استفاده از چربی برای بزرگ کردن سینه در گرفتن حجم زیادی از چربی برای "گرفتن" قابل پیش بینی نهفته است.

ایمپلنت سینه به اضافه پیوند چربی: اگر شکل سینه شما در طول عمل کاشت سینه نیاز به بهینه سازی دارد، پیوند چربی می تواند مفید باشد. اگر بعد از عمل بزرگ کردن سینه با ایمپلنت، ناهنجاری های باقیمانده سینه دارید، می توان این بی نظمی ها را با چربی پر کرد تا کانتور صاف و شکلی بهینه ایجاد شود.

بازسازی سینه با پیوند چربی: اگر به دنبال لامپکتومی برای سرطان سینه دچار نقایص سینه شده اید، پیوند چربی روشی موثر برای پرکردن این عیوب است. پیوند چربی نیز گزینه ای برای بازسازی کامل سینه پس از ماستکتومی است. با این حال، برای دستیابی به حجم کافی سینه، این معمولا یک فرآیند چند مرحله ای است که حداقل به دو تا چهار روش متوالی پیوند چربی نیاز دارد.

بزرگ کردن باسن با پیوند چربی: بسیاری از افرادی که خواهان باسنی پرتر و گردتر هستند، "لیفت باسن برزیلی" را انتخاب می کنند که از انتقال چربی برای ایجاد باسنی خمیده تر بدون استفاده از ایمپلنت استفاده می کند. لیپوساکشن معمولا هم برای مجسمه سازی ناحیه اطراف و هم برای جمع آوری چربی اتولوگ برای تزریق استفاده می شود.

جوانسازی دست با پیوند چربی: پیوند چربی در دستان شما برای افزایش حجم، «پر کردن» نواحی چروکیده، پوشاندن عروق زیرین و تاندون ها و بهبود کیفیت پوست در طول زمان موثر است.

اگر از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید، نگرش مثبت و انتظارات واقع بینانه دارید، به احتمال زیاد کاندیدای خوبی برای این روش هستید.

اطلاعات رویه دقیق
روش انتقال چربی چگونه انجام می شود؟
چربی از یک قسمت از بدن شما جمع آوری می شود، شسته و تصفیه می شود و سپس با دقت با سوزن هایی که مخصوص طراحی شده اند به نواحی که نیاز به افزایش دارند تزریق می شود. ممکن است لازم باشد عمل پیوند چربی را چندین بار تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. پیوند چربی را می توان به عنوان یک فرآیند سه مرحله ای توضیح داد: (1) برداشت (2) خالص سازی و انتقال و (3) قرار دادن.

برداشت: شما و جراحتان محل برداشت چربی را انتخاب کرده و تزریق خواهید کرد

آن را با بی حسی موضعی خارج کنید. سپس جراح شما یک برش کوچک در ناحیه برای برداشتن چربی ایجاد می‌کند و با استفاده از یک تکنیک استریل، یک کانول متصل به سرنگ را وارد می‌کند تا با دقت چربی را استخراج کند (لیپوساکشن).

تصفیه و انتقال: هنگامی که چربی کافی از ناحیه اهدا کننده به دست آمد، جراح شما آن را پردازش می کند تا سلول های چربی را برای انتقال به سرنگ های کوچکی که برای تزریق چربی استفاده می شود آماده کند. برای تصفیه ممکن است نیاز به استفاده از سانتریفیوژ برای چرخاندن چربی یا فرآیند فیلتراسیون برای حذف ناخالصی ها قبل از تزریق باشد.

https://www.smartbeautyguide.com/procedures/injectables/fat-transfer/

محل قرارگیری: سپس ناحیه تعیین شده برای دریافت پیوند آماده می شود. جراح شما یک سوزن یا کانولا را در محل برش ناحیه در حال افزایش قرار می دهد. سوزن تزریق معمولاً به داخل و خارج از نواحی تزریق می شود تا چندین بار افزایش یابد. هر بار که سوزن یا کانول خارج می شود، یک خط از بسته های بافت چربی به دقت در صفحات بافت طبیعی رسوب می شود. این فرآیند تا زمانی که اصلاح مورد نظر حاصل شود تکرار می شود و شبکه ای از چربی پیوند شده ایجاد می شود. برخی از جراحان توصیه می کنند برای ایجاد یک کانتور رضایت بخش، نواحی پیوند شده را ماساژ دهید. برخی دیگر ترجیح می دهند برای ایجاد کانتور مناسب به تکنیک قرار دادن تکیه کنند. جراح همچنین ممکن است یک پانسمان یا بانداژ را روی ناحیه پیوند قرار دهد.

هدف جراح پلاستیک زیبایی شما و کل کارکنان این است که به شما کمک کنند تا به زیباترین و طبیعی ترین نتایج دست یابید و همچنین تجربه جراحی خود را تا حد امکان آسان و راحت کنند.