اگر اصلاً علاقه مند به راه اندازی مشاغل آنلاین خود هستید ، دیگر فرصتی مانند زمان حال وجود ندارد. ما در دوران طلایی ثروت زندگی می کنیم. همانطور که رسانه ها سعی می کنند خطرات جامعه ما را جلال ببخشند ، ما در واقع در دوره ای زندگی می کنیم که فرصت و پتانسیل رشد عظیم تجاری را در مقیاسی تجربه کرده است که قبلاً تجربه نشده است. به لطف اینترنت و تلفن های هوشمند ، میزان تجارت اینترنتی انجام شده رشد چشمگیری داشته است.

اگر اصلاً کم فکر هستید ، مهم است که درک کنید امروز چه مقدار فراوانی وجود دارد. با توجه به اینکه تقریباً هر فروشگاه آجر و ملات به یک تجارت آنلاین روی آورده است ، مطمئناً هیچ کمبودی در رقابت وجود ندارد. اما همچنین مقدار زیادی اقیانوس آبی وجود دارد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که آمازون تنها شرکتی است که از مزایای رونق تجارت الکترونیکی در اینجا بهره می برد ، اما این رشد در همه بخشهای تجاری گسترده است.

مرتبط: 10 روش برای رها کردن شغل و کار برای خودتان

طبق فدراسیون خرده فروشی ملی (NRF) ، تخمین زده شده است که تجارت خرده فروشی در حد رشد 3.7 تا 4.2 درصد خواهد بود. با این حال ، NRF انتظار دارد که فروش غیر فروشگاهی سه تا چهار برابر این نرخ رشد باشد. با این حال ، حتی اگر فروش آجر و ملات هنوز هم بیشتر هزینه های مصرف کننده را تشکیل می دهد ، انتظار می رود که رشد تقریبا 2.8 درصدی داشته باشد. واضح است که آنچه بیشتر رشد تجارت الکترونیکی فعلی ما را تحریک می کند بازار تلفن های هوشمند است.

با این حال ، این فقط بیشتر به صعود نمایی تجارت آنلاین امروز می پردازد. با توجه به اینکه اینترنت هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد ، زیرا امکانات مدرن جای خود را به تحویل فوری محصولات از طریق هواپیماهای بدون سرنشین ، چاپ سه بعدی و سایر وسایل می دهد و از آنجا که واقعیت مجازی و افزوده به بهبود تجربه خرید آنلاین کمک می کند ، تقریباً همه ما تجارت در نهایت از طریق کانال های آنلاین انجام می شود تا کانال های آفلاین.

این س becomesال مطرح می شود که چگونه می توانید از این هجوم گسترده هزینه در هر ثانیه از هر روز آنلاین استفاده کنید؟ واقعیت؟ خواه به دنبال راه اندازی یک تجارت آنلاین ساده باشید و یا به معنای واقعی کلمه به دنبال ثروتمند شدن و کسب درآمد گزاف بصورت آنلاین باشید ، 7 کسب و کار وجود دارد که به راحتی نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

مرتبط: 4 روند بازاریابی آنلاین با پتانسیل بزرگ برای افزایش فروش