اگر اصلاً علاقه مند به راه اندازی مشاغل آنلاین خود هستید ، دیگر فرصتی مانند زمان حال وجود ندارد. ما در دوران طلایی ثروت زندگی می کنیم. همانطور که رسانه ها سعی می کنند خطرات جامعه ما را جلال ببخشند ، ما در واقع در دوره ای زندگی می کنیم که فرصت و پتانسیل رشد عظیم تجاری را در مقیاسی تجربه کرده است که قبلاً تجربه نشده است. به لطف اینترنت و تلفن های هوشمند ، میزان تجارت اینترنتی انجام شده رشد چشمگیری داشته است.

اگر اصلاً کم فکر هستید ، مهم است که درک کنید امروز چه مقدار فراوانی وجود دارد. با توجه به اینکه تقریباً هر فروشگاه آجر و ملات به یک تجارت آنلاین روی آورده است ، مطمئناً هیچ کمبودی در رقابت وجود ندارد. اما همچنین مقدار زیادی اقیانوس آبی وجود دارد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که آمازون تنها شرکتی است که از مزایای رونق تجارت الکترونیکی در اینجا بهره می برد ، اما این رشد در همه بخشهای تجاری گسترده است.

مرتبط: 10 روش برای رها کردن شغل و کار برای خودتان

طبق فدراسیون خرده فروشی ملی (NRF) ، تخمین زده شده است که تجارت خرده فروشی در حد رشد 3.7 تا 4.2 درصد خواهد بود. با این حال ، NRF انتظار دارد که فروش غیر فروشگاهی سه تا چهار برابر این نرخ رشد باشد. با این حال ، حتی اگر فروش آجر و ملات هنوز هم بیشتر هزینه های مصرف کننده را تشکیل می دهد ، انتظار می رود که رشد تقریبا 2.8 درصدی داشته باشد. واضح است که آنچه بیشتر رشد تجارت الکترونیکی فعلی ما را تحریک می کند بازار تلفن های هوشمند است.

با این حال ، این فقط بیشتر به صعود نمایی تجارت آنلاین امروز می پردازد. با توجه به اینکه اینترنت هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد ، زیرا امکانات مدرن جای خود را به تحویل فوری محصولات از طریق هواپیماهای بدون سرنشین ، چاپ سه بعدی و سایر وسایل می دهد و از آنجا که واقعیت مجازی و افزوده به بهبود تجربه خرید آنلاین کمک می کند ، تقریباً همه ما تجارت در نهایت از طریق کانال های آنلاین انجام می شود تا کانال های آفلاین.

این س becomesال مطرح می شود که چگونه می توانید از این هجوم گسترده هزینه در هر ثانیه از هر روز آنلاین استفاده کنید؟ واقعیت؟ خواه به دنبال راه اندازی یک تجارت آنلاین ساده باشید و یا به معنای واقعی کلمه به دنبال ثروتمند شدن و کسب درآمد گزاف بصورت آنلاین باشید ، 7 کسب و کار وجود دارد که به راحتی نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

مرتبط: 4 روند بازاریابی آنلاین با پتانسیل بزرگ برای افزایش فروش

چگونه می توان یک تجارت را به صورت آنلاین شروع کرد
شروع یک تجارت آنلاین به برخی از کارهای اساسی نیاز دارد. حلقه های حقوقی و مالی وجود دارد که باید از آنها عبور کنید. مهم این است که قبل از شروع کار با یک وکیل یا حسابدار خود مشورت کنید. اما ، پس از آماده شدن ، شروع یک تجارت آنلاین ، حتی با پول اندک ، نه تنها یک امکان ، بلکه واقعیتی کاملاً قطعی است.

زیبایی اینترنت این است که شما به معنای واقعی کلمه می توانید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و با سرمایه بسیار کم و بدون سرمایه از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. اگر مکانیک بازاریابی آنلاین را بفهمید ، یا اگر در شبکه های اجتماعی تبحر دارید ، مسلماً این کار آسان تر خواهد بود. اما برای شروع تجارت آنلاین خود نیازی به حرفه ای بودن ندارید.

مانند هر چیز دیگری در این دنیا ، یا به زمان زیادی نیاز خواهید داشت و یا هزینه زیادی. اگر هر دو را داشته باشید ، واضح است که از بازی جلوتر هستید. اما بیشتر مردم بیشتر از اولی دارند تا دومی. اما با توجه به اینکه زمان محدود است و ما فقط مقدار مشخصی از آن را در اختیار داریم ، استفاده هوشمندانه از زمان و مدیریت صحیح وقت برای اطمینان از موفقیت بسیار مهم است.

مرتبط: 10 اشتباه برای جلوگیری از شروع یک کار آنلاین

1. تجارت چت بات
شاهد ظهور چت بات فوق العاده بوده است. با تشکر از همه گیر بودن که از طریق گپ در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک به ما ارائه می شود ، ما کاملاً عادت کرده ایم که در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی خود با دوستان و خانواده گپ بزنیم. به همین دلیل چت بات های مجهز به هوش مصنوعی مرز دیجیتالی جدیدی را برای مشاغل ارائه می دهند که می خواهند از نیروی انسانی مورد نیاز برای گفتگو با مشتریان خود به طور خودکار استفاده کرده و آنها را کنار بگذارند.

این مسئله کاملاً واضح است که صحبت از خدمات به مشتری می شود. با این حال ، ارزش بالقوه آن در تجارت نیز کاملاً مشهود است و تجارت در تمام طیف ها اکنون از این مزیت بهره می برند. سیستم عامل هایی مانند Manychat ، ChattyPeople و چندین برنامه دیگر به وجود آمده اند تا بسیاری از سردرگمی ها و پیچیدگی های ساخت یک چت بات را از بین ببرند.

امروز یک طلا ضرب المثلی اتفاق می افتد ، افرادی که سعی می کنند بات ربات هایی را برای تجارت خود راه اندازی کنند تا به برخی از تلاش های فروش و بازاریابی خود که برای رشد مناسب و مقیاس در بازار امروز لازم است ، به طور خودکار کمک کنند. با این حال ، مشابه Gold Rush در کالیفرنیا ، مواردی که احتمالاً ثروتمند خواهند شد کسانی هستند که چوب و بیل را می فروشند. به همین دلیل ، چرا تجارت چت بات خود را راه اندازی نمی کنید؟ مطمئناً ، تلاش هایی نیز در اینجا انجام شده است ، اما این قطعاً ارزش منحنی یادگیری تند را دارد.

مرتبط: 10 ابزار برتر بسترهای نرم افزاری Chatbot برای ساخت Chatbots برای مشاغل خود

2. تجارت اشتراک جعبه
اشتراک اشتراک جعبه منفجر شده است. در حالی که این چیز جدیدی نیست و در حدود f

یا اکنون پیر شده است ، افزایش چشمگیر اینترنت روح تازه ای به این ایده تجارت آنلاین داده است. اشتراک جعبه دقیقاً چیست؟ اگر لحظه ای به یکی از ویروسی ترین تجارت اشتراکی جعبه فکر کنید ، به وضوح کلمه اصلاح دلار را به یاد خواهید آورد.

این مفهوم در سال 2011 توسط مایکل دوبین تاسیس شد و در استفاده از ویدئویی که به سرعت ویروسی شد ابتکاری بود. این شرکت به قیمت یک میلیارد دلار فروخته شد و وقتی از منظر قیف فروش به آن نگاه می کنید ، کاری که دوبین انجام داد بسیار درخشان بود. مانند سایر مشاغل اشتراک جعبه ، سطح اساسی مواردی وجود دارد که می توانید سفارش دهید.

مرتبط: 9 نکته برای شروع کار در یک بازار دیجیتالی شلوغ

هنگامی که سفارش خود را می دهید ، به یک قیف فروش با افزایش های بی شمار و به صورت افزودنی هدایت می شوید. درک دوبین از نیروهای بازار و توانایی او در سرگرمی و ایجاد مشاغلی که به درستی آماده رشد انفجاری بود ، او را به عنوان نمادی درآورده است.

https://www.entrepreneur.com/article/299734

https://formaloo.com/jdqvl