شروع یک کسب و کار آنلاین با تأمین نیاز و ایجاد اعتبار آغاز می شود ، اما عواملی که باعث موفقیت شغلی آنلاین شما می شود در اینجا متوقف نمی شوند. در حالی که موانع ایجاد یک شرکت کم است ، اکثر افرادی که یک تجارت آنلاین را شروع می کنند ، عمدتاً کسب و کار اینترنتی به دلیل اشتباهاتی "گاسی وب" که از نظر عقاید واضح به نظر می رسند - مانند بیش از حد برآورد سود یا تلاش برای اینکه چیزهای زیادی برای مشتریان از ابتدا باشد ، شکست می خورند. اما بسیاری از تجربه های ناگوار بیشتر صاحبان مشاغل وجود دارد.

برای تقویت موفقیت خود ، هنگام راه اندازی مشاغل آنلاین سعی کنید از این 10 اشتباه رایج اجتناب کنید.

مرتبط: نحوه کسب درآمد آنلاین: اصول

1. نداشتن برنامه حمله.
شما نیازی به داشتن یک برنامه تجاری رسمی ندارید - اما هنوز هم به یک برنامه نیاز دارید. تیم بری ، رئیس نرم افزار Palo Alto ، تولید کننده نرم افزار برنامه ریزی کسب و کار و نویسنده کتاب The Plan-As ، می گوید: "مردم طرح تجاری را به عنوان تکالیف درسی که نمی خواهند انجام دهند در نظر می گیرند اما برنامه ریزی به من کمک می کند - موفقیت من هرچه باشد." برنامه تجاری شما-برو.

در حالی که طرح کسب و کار با فرمت بزرگ در حال منسوخ شدن است ، سوجان پاتل ، معاون بازاریابی در شرکت نرم افزاری When I Work و بنیانگذار چندین استارت آپ SaaS ، می گوید ، "شما به یک برنامه تجاری 20 صفحه ای رسمی نیاز ندارید تا با موفقیت یک کسب و کار را برنامه ریزی کنید. شما باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند ، چه چیزهایی را می فروشید و چه افرادی حاضرند برای محصول یا خدمات شما بپردازند. "

علاوه بر این ، میزان پول نقد خود را دریافت کرده و مدت زمان آن را ادامه دهید.

2. تمرکز بیش از حد روی چیزهای کوچک.
استیو توباک ، بنیانگذار Invisor Consulting ، یک شرکت استراتژی تجاری ، و نویسنده کتاب Real Leaders Don’t Follow: Exhibitioning in Age of a Ent کارآفرین ، استیو توباک ، بنیانگذار Invisor Consulting ، یک شرکت استراتژی کسب و کار می گوید: "اول ، شما باید تجارت خود را از زمین خارج کنید." اگرچه این بخشنامه واضح به نظر می رسد ، صاحبان مشاغل جدید می توانند واقعاً درگیر جزئیات شوند. این کار را نکن

بنیانگذاران با تمرکز بر روی مواردی مانند شکل کارت ویزیت یا طراحی آرم ، از این طریق وقت بی ارزش می گیرند. درعوض ، روی کارهایی تمرکز کنید که به پیشرفت کار شما در سطح بعدی کمک می کنند.

3. نگران پول نباشید.

  • خوش بین باشید - فقط در مورد پول نیست. توباک هشدار می دهد: "احتمال بسیار خوبی وجود دارد که شرکت شما قبل از تولید هیچ کسایی نداشته باشد." "بدانید که برای اداره کار خود چه مقدار پول نقد دریافت کرده اید ، میزان سوختگی شما چقدر است و اطمینان حاصل کنید که برنامه ای برای تلاش برای بدست آوردن سود بیشتر قبل از اتمام داشته باشید."

اغلب اوقات صاحبان مشاغل برای جمع آوری کمک مالی هنگامی که خیلی دیر است درگیر می شوند. درعوض ، بنیانگذاران مجری طرح باید یک برنامه مالی تهیه کنند ، جزئیات نقاط عطف و میزان پول لازم برای رسیدن به این اهداف را شرح دهند.

مرتبط: مشاغل آنلاین را شروع نکنید ، مگر اینکه بخواهید دستکش را اجرا کنید

4- کم فروشی در مورد آنچه می فروشید.
این که آیا شما کالایی یا خدماتی را می فروشید ، قیمت را در حدی تعیین کنید که سود بالایی داشته باشد.

  • سینتیا سلیم ، بنیانگذار و مدیرعامل Citizen’s Mark ، خط تولید بلیزرهای حرفه ای با اخلاق ویژه بانوان ، پس از در نظر گرفتن هزینه های کارگری و مادی برای خط تولید ، قیمت اولیه محصول خود را 425 دلار تعیین کرد. سلیم می گوید: "قیمت آن چیزی است که باید باشد."

پاتل همچنین اشاره می کند که "با پیشرفت کار خود ، قیمت های خود را تنظیم کنید."

5. نادیده گرفتن خدمات مشتری.
با بسیاری از معاملات تجاری ما از طریق اینترنت ، به راحتی می توان فراموش کرد که مشتریان افرادی هستند که اگر تجربه خوبی داشته باشند ، احتمال بازگشت به وب سایت شما بیشتر است.

  • توباک می گوید: "اطمینان حاصل کنید که به نوعی می توانید با افرادی که از سایت شما بازدید می کنند تعامل داشته باشید." "هر دامنه ای - از طریق چت زنده ، نظرسنجی ، ایمیل یا تلفن."

همچنین ، بر روی احساسات تجاری سایت های رسانه های اجتماعی نظارت کرده و سایت های مروری مانند Yelp را بررسی کنید تا ببینید چه کسی از تجربه خود راضی نیست و با آنها ارتباط برقرار می کند.

6. زیاد دادن و در عوض گرفتن هیچ چیز.

  • قبل از اینکه اعتبار خود را به عنوان یک فروشنده یا یک متخصص تثبیت کنید ، ارائه چیزی به صورت رایگان می تواند به مشتری تبدیل شده و بلند مدت تبدیل شود ، به ویژه برای آن دسته از کارآفرینانی که روی ارائه خدمات تمرکز دارند. با این حال ، به Joel Widmer ، بنیانگذار این شرکت ، توصیه می شود در ازای آدرس ایمیل مشتری ، چیزی مفید و نامشهود ارائه دهید ، از جمله یک کتاب الکترونیکی رایگان ، دستور العمل ، دستورالعمل ها ، وبینار ، راهنما یا چک لیست. Fluxe Digital Marketing ، یک شرکت استراتژی محتوا.

مرتبط: 5 اشتباه برتر مردم هنگام راه اندازی کسب و کار

7. در رسانه های اجتماعی خود را بسیار نازک گسترش دهید.
هنگامی که کار خود را با بازاریابی و ساختن نام تجاری خود شروع می کنید ، یکی یا دو مخاطب اصلی اجتماعی را که می دانید مخاطبان شما هستند آزمایش کنید و می توانید با بودجه کم مخاطبان سفارشی بسازید. در ابتدا بودجه تبلیغات خود را به باد ندهید.

به عنوان یک قاعده کلی ، Facebook و Pinterest تمایل دارند که برای فروش محصولات بهتر باشند. ویدمر توضیح می دهد: LinkedIn زمینه بهتری برای شخصیت تجاری است که سعی در ایجاد نام تجاری خود دارد. LinkedIn همچنین مکان خوبی برای استفاده مجدد از مطالب است.

8. کم کاری در استخدام های اولیه.
کارآفرینان با عجله استخدام p

برش برای پر کردن سریع موقعیت ها به منظور مقیاس کاری خود. اما با پیمودن این مسیر ، بنیانگذاران در معرض خطر بروز مسائلی قرار می گیرند ، از جمله عدم تطابق در مهارت ها و نیازهای تجاری ، شخصیتی که با فرهنگ و عدم تعهد نسبت به مأموریت شرکت موافق نیست.

بنابراین ، هنگام استخدام به دنبال افرادی بگردید که مهارت های شما را ندارند و از خصوصیاتی که برای آنها احترام می گذارید تجسم می کنند. پاتل تأکید می کند: "پنج استخدام اول ، درجه حرارت شرکت شما را برای بقیه فعالیت خود تعیین می کند."

9. دست کم گرفتن وسواس و انگیزه لازم برای موفقیت.

کسب و کار اینترنتی
شما درباره اهمیت تعادل کار / زندگی بسیار خوانده اید - فراموش نکنید. (حداقل برای یکی دو سال اول)

توباک می گوید: "نگران زمان نباش". "ایده های بزرگ وقتی که سعی می کنید هر دقیقه از وقت خود را مدیریت کنید به وجود نمی آیند. وقتی شما چند وظیفه ای دارید ، آنها نمی آیند. آنها وقتی می آیند که شما روی یک چیز متمرکز باشید. بگذارید هر چیز دیگری سیاه شود. "

10. فکر کردن اینکه همه چیز یک اندازه است و متناسب با همه است.
صرف اینکه یک محصول یا استراتژی برای یک شرکت کار کرده به این معنی نیست که برای شما مفید خواهد بود. پاتل توصیه می کند نسبت به آنچه می خوانید و در جاهای دیگر موفق می بینید ، دارای یک درجه سلامت تردید باشید. اگر می توانید با استفاده از حداقل خطر مالی و منابع ، محصول خود را آزمایش کنید ، این کار را انجام دهید.

مرتبط: برای موفقیت در تجارت کوچک خود از این 5 اشتباه خودداری کنید

منبع