لوگو چیزی فراتر از یک نماد فانتزی برای قرار دادن کالا است. این بیان وعده برند شرکت است و باید آنقدر شناخته شود که آن را از سایر مشاغل متمایز کند. در بسیاری از موارد ، لوگو اولین چیزی است که مشتریان جدید و بالقوه در مورد تجارت به آن توجه می کنند. مانند هر برداشت اول ، پیامی که سعی در برقراری ارتباط دارد باید واضح و قابل فهم باشد.

سوالی که بسیاری از شرکت هایی که تازه شروع به کار کرده اند می پرسند این است که چگونه می توانند مارک تجاری را با لوگوی خود مطابقت دهند. پانزده متخصص از شورای ارتباطات فوربس بررسی می کنند که چگونه یک کسب و کار می تواند طراحی لوگو خود را با ایده آل های تجاری خود ترکیب کند تا چیزی را به یاد ماندنی و مناسب ایجاد کند و به شرکت آنها کمک کند تا برجسته شود.

سفارش طراحی لوگو

اعضا بهترین توصیه های خود را برای ایجاد لوگوی برند مناسب ارائه می دهند.
اعضا بهترین توصیه های خود را برای ایجاد لوگوی برند مناسب ارائه می دهند. دوره عکس های اعضاء فردی
1. ابتدا کار را انجام دهید

بسیاری اوقات مردم تصور می کنند که لوگو برابر با "نام تجاری" است. اشتباه بزرگ. نام تجاری و لوگوی شما موارد بیشتری را شامل می شود. کار سختی را انجام دهید تا بفهمید چه کسی هستید ، چه چیزی را نشان می دهید و می خواهید شرکت شما چه احساسی را برانگیزد. درست نشان دادن نیاز به تفکر عمیق در مورد نام تجاری کلی دارد. اگر می توانید به "چرا" خود پاسخ دهید ، این شروع خوبی است. سپس بر ترجمه آن به نمایش بصری تمرکز کنید. - Maile Keone ، Listen Technologies Corporation

ترویج شد


2. ساده نگه دارید

بهترین مارک تجاری کلاسیک و بی انتها است. اگر مطمئن نیستید که لوگو یا نام مناسب را دارید ، برای تهیه آن وقت بگذارید. از انجام این کار خوشحال خواهید شد ، زیرا مارک تجاری خوب باید بتواند سالها (حتی دهه ها) دوام بیاورد. به دنبال چیزی ساده و قابل تشخیص باشید و مطمئن شوید که استانداردهایی را در مورد نحوه استفاده نام و نشان شما توسط دیگران تعیین کنید. - کیت بارتون ، Clearview Advisory

3. ادغام صدای کارکنان

برخی از بهترین لوگوها و برچسب ها از من نشسته است که با کارمندان نشسته ام و در مورد کلمات و طراحی با آنها همفکری می کنم. وقتی احساس می کنند که نامزد هستند ، یک نام تجاری از طریق اقدامات آنها زنده می شود. آنها در بحث صحبت می کنند و مشتریان آن را می بینند و احساس می کنند! - استیسی شرمن ، DoingCXRight®

شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت کننده برای مدیران در روابط عمومی موفق ، استراتژی رسانه ای ، آژانس های تبلیغاتی و خلاق است. آیا واجد شرایط هستم؟
4. به احساسی که می خواهید منتقل کنید فکر کنید

نام و نشان یک شرکت بارها اولین تصوری است که شخص در مورد یک شرکت می گیرد. به احساسی که می خواهید آنها احساس کنند فکر کنید. آیا می خواهید بازیگوش باشید؟ آیا می خواهید همه تجارت کنید؟ آیا شما یک برند مصرف کننده هستید یا مشاغل به مشاغل؟ از نام ، تایپوگرافی ، شمایل نگاری و رنگ همگی برای جلب توجه مشتری ایده آل خود استفاده کنید. - ریک راموس ، HealthJoy

5. با داستان برند شروع کنید

من به تازگی این تمرین را با شرکت نوپای خودم گذرانده ام. ایجاد لوگو (دو هفته پیش نهایی شد) بیش از یک سال به طول انجامید زیرا نام شرکت و داستان برند مهمترین بخش برای راه اندازی کسب و کار من بود. با تعریف و تراز آن دو مورد ، لوگو به طور ارگانیک سفارش طراحی لوگو در جای خود قرار گرفت و همه قطعات را به هم نزدیک کرد. با داستان برند خود شروع کنید و بقیه متعاقباً دنبال می شود. - شیلو هولمز ، بازاریابی جاده های باز

6. آن را به یاد ماندنی کنید

برندسازی در معرض نمایش است ، اما به یاد ماندنی بودن به شرکت ها کمک می کند تا هزینه بازاریابی مداوم را دور بزنند. من چیزی به یاد ماندنی و مسخره را توصیه می کنم. اعم از NerdFace یا CircleBomb ، اگر مشتریان شما فقط یکبار آن را بشنوند ، ارجاع آنها به دیگران برای آنها آسان تر خواهد بود. - اسکات لیز ، A&D Technology

7. با روده خود بروید

گاهی تجارت در مورد صفحات گسترده است ، گاهی در مورد روده شما. وقتی روی نام و لوگوی مناسب بنشینید ، متوجه خواهید شد. با نام شروع کنید. 10 کلمه مرتبط با ارزشها و ماموریت خود را لیست کنید ، سپس Thesaurus.com را بهترین دوست خود کنید. در مرحله بعد ، رنگ و فونت خود را بیابید و اجازه دهید لوگوی شما شکل بگیرد. مانند مجسمه ای که از سنگ آزاد شده است ، هویت بصری برند شما به زودی شکل می گیرد. - ملیسا کندل ، استودیو کلمات کوچک

8. آن را حداقل نگه دارید

لوگوها و نامهای تجاری هر دو باید قابل تشخیص و ساده باشند. هنگام ارائه نام تجاری ، ابتدا از نام بنیانگذار (های) استفاده کنید یا یک چرخش بازیگوش روی آن بگذارید. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که به راحتی تلفظ می شود و در حالت ایده آل ، یک کلمه تک هجایی است. برای لوگوی خود ، همیشه یک متخصص طراحی را استخدام کنید که دارای زیبایی یکپارچه و مینیمالیستی است که به راحتی قابل تشخیص است. - Amine Rahal ، Regal Assets

9. صورت را روی اعداد قرار دهید

شرکت های تجارت الکترونیک می توانند با در پیش گرفتن رویکردی چند جانبه ، رابط کاربری خود را بهبود بخشند: از داده ها برای مشخص کردن موضوع اساسی استفاده کنید ، سپس با دیدگاه انسانی آنها را ترجیح دهید و رفتار مشتری را آشکار کنید. این امر باعث می شود تا مارک ها از دید مشتریان خود دیده شوند و آنها را در طراحی تجربیاتی که به بهترین شکل با نیازها و انتظارات آنها مطابقت دارد ، تقویت کند. - میشل هاف ، UserTesting

10. آن را شخصی کنید

بهترین اسامی شرکتها بیانگر ماهیت کاری است که شرکت با استفاده از کلمه ای که مشتریان به راحتی متوجه آن می شوند ، بیان می کند

و ، بنابراین ، به یاد داشته باشید با استفاده از یک مفهوم روزمره ، ایجاد یک لوگوی شخصی که بتواند به طور خلاقانه در بازاریابی شما استفاده شود ، آسان تر می شود. ترکیب کلمات می تواند کار کند ، اما به سختی به دست می آید. VMware ، Mulesoft و Gremlin نمونه های عالی در نرم افزارهای سازمانی B2B هستند. - آلبرتو فاروناتو ، گرملین

11. بر طاقچه خود تمرکز کنید

ایده ای ایجاد کنید که برای مخاطبان مورد نظر شما جذاب باشد و پیامی را به طور خاص برای آنها ارائه دهد. این باید چیزی باشد که راه حل شما را برای آنها منعکس کند ، که پیشنهاد تجاری شما است ، بنابراین آنها درک می کنند که شما چه کاری انجام می دهید و چرا برای آنها منطقی است. - کود مک کانل ، مشاور منحصر به فرد باشید

12. ایجاد و آزمایش نسخه های مختلف مارک تجاری

گروه های متمرکز را جمع آوری کنید تا آزمایش کنید مخاطبان مورد نظر شما بیشتر به کدام مارک تجاری جذب می شوند. حتماً س questionsالات تکمیلی خاصی را بپرسید تا بدانید چه چیزی آنها را به لوگو/نام شما جذب می کند. احساسات پشت جاذبه را کشف کنید و می توانید از آن بینش برای بهبود لوگو و نام شرکت قبل از راه اندازی نام تجاری خود استفاده کنید. - ماورا کندی ، برکه Lehocky ، LLP

13. اثبات نام خود

نام شرکت خود را گسترده نگه دارید زیرا بازار و تجارت تکامل می یابد. نام اصلی Best Buy هنگام فروش تجهیزات صوتی Sound of Music بود. در سال 2007 ، با افزایش فروش iPod و iPhone ، Apple Computers نام خود را به Apple Inc تغییر داد. حتی وقتی دانکین دوناتز نام خود را به دانکین تغییر داد وقتی قهوه و نوشیدنی های دیگر 60 درصد خرید آنها را تشکیل می داد. - وینسنت فاموان ، مربیگری شغلی وایتن

14. درایو پیام های ارزش منحصر به فرد

استراتژی های سازمانی برای ایجاد لوگو و نام باید با قصه گویی هدفمند شروع شود. هویت شما باید امتداد تمایز روایی و منحصر به فردی باشد که با مخاطبان خود ایجاد می کنید. این باید نه تنها با آنچه شرکت شما انجام می دهد بلکه با آنچه شما طرفدار آن هستید و چرا این کار را می کنید صحبت کند. - مگان لانفندرفر ، ویکتاولیک

15. سئو را در ذهن داشته باشید

یک نام و نشان تجاری عالی می تواند به یک برند کمک کند تا سر و گردن خود را بالاتر از رقبا قرار دهد. هنگامی که مورد مناسب را پیدا می کنید ، وسوسه انگیز است که آن را شروع کنید. قبل از انجام این کار ، پیامدهای SEO را در نظر بگیرید. آیا نام شما یک عبارت رایج است؟ آیا شرکتهای دیگری نیز همین نام را دارند؟ با نام اصلی ، رتبه بندی در الگوریتم و یک نقطه دردسر کمتر برای نام تجاری شما آسان تر خواهد بود. - پاتریک وارد ، Rootstrap

https://rayantarh.com/blog/logo-design-order/

forbes