یکی از عوامل اصلی که می تواند وجود یک نام تجاری را در رسانه های اجتماعی تثبیت کند ، ایجاد محتوا است. ایجاد محتوا عنصر اصلی در هر استراتژی بازاریابی است و یکی از بهترین راه ها برای ایجاد پیوند بین نام تجاری و مشتریان آن است.

محتوای رسانه های اجتماعی مارک تجاری می تواند وفاداری مشتری را به خود جلب کند زیرا مستقیماً با آنها صحبت می کند. به عنوان نمایندگی نام تجاری در نظر گرفته می شود.

گاهی اوقات ایجاد محتوا برای رسانه های اجتماعی می تواند مشکل باشد ، به ویژه برای کسانی که قصد دارند کار تولید محتوا را آغاز کنند. یا مبتدی هستید یا سالهاست این کار را انجام می دهید ، امروز ما چند نکته را به شما می گوییم که هر زمان که قصد دارید تقویم محتوای بعدی خود را برنامه ریزی کنید ، در نظر داشته باشید.

 

 

1- از کدام پلتفرم استفاده می کنید؟
اولین چیزی که هنگام ایجاد محتوا باید به آن توجه کنید ، پلتفرم است.


 

هر پلتفرم نوع خاصی از محتوا را دارد! به عبارت دیگر ، اگر از اینستاگرام استفاده می کنید ، بیشتر به تصاویر ، فیلم ها یا تصاویر وابسته هستید ، اما اگر از فیس بوک استفاده می کنید ، باید بر محتوای بصری و نوشتاری تمرکز کنید.

توییتر نیز همینطور است ، از آنجا که تعداد مشخصی از کاراکترها را دارد ، باید محتوایی کوتاه و سر راست ایجاد کنید.

 

 

2- تماشاگران
وقتی به مخاطبان خود فکر می کنید ، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید ، مانند اینکه چه کسانی هستند ، رفتار آنها ، ترجیحات آنها و بسیاری موارد دیگر.

مخاطب شما کیست؟ پاسخ به این سوال بستگی به مارک و محصولی دارد که برای آن محتوا می نویسید. شما باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند ، کدام بخش را هدف قرار می دهید و آیا آنها زن یا مرد هستند. این پایه محتوای شما را تنظیم می کند.

محتوای شما باید مرتبط باشد و مشتریان شما باید با آن ارتباط برقرار کنند. این بدان معناست که هنگام ایجاد محتوا ، باید مشتری خود را ترغیب کند که با نظر دادن ، لایک کند یا به اشتراک بگذارد.

همچنین یکی از مواردی که هنگام فکر کردن درباره مخاطبان به ذهن شما خطور می کند این است که چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید. آنچه می تواند به شما در ایجاد این پیوند کمک کند ، صحبت مستقیم با آنها است.

به عبارت دیگر ، محتوای شما باید مستقیم باشد ، مشتری باید احساس کند که شما این سوال را از او می پرسید یا این اطلاعات را به او می گویید. این می تواند به آنها این احساس را بدهد که شما به عنوان یک برند به عنوان یک فرد به آنها اهمیت می دهید.

 

3- The Brand’s Tone of Voice
هرگز از لحن متفاوتی غیر از لحن اصلی برند خود استفاده نکنید.

وقتی محتوایی برای رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید ، تولید محتوا باید موازی با لحن صدای برند باشد. اگر نام تجاری شما از لحن رسمی استفاده می کند ، مطمئن شوید که محتوای شما رسمی است. این بدان معناست که شما نمی توانید از عامیانه یا جوک یا الگوهای رفتاری در محتوای خود استفاده کنید.

لحن صدا چیزی است که هویت مارک را شکل می دهد ، بنابراین مطمئن شوید که آن را همانطور که هست حفظ کنید.

 

 

4- همیشه خلاق باشید
ایجاد محتوا عمدتا به خلاقیت بستگی دارد. شما فقط زیرنویس نمی نویسید ، شما صاحب ایده هستید.

برخی از افراد تصور می کنند که نوشتن محتوا فقط نوشتن کپشن برای یک پست است که کاملاً اشتباه است. شما مسئول کل ایده پست همراه با عنوان آن هستید. این بدان معناست که شما هستید که کل ایده ، ایده طراحی و زیرنویس را ارائه می دهید.

بنابراین ، وقتی این روند را طی می کنید ، مطمئن شوید که به چیزی خلاقانه فکر می کنید. این اساس ایجاد هرگونه محتوا است.

 

 

5- ایجاد کمپین های رسانه های اجتماعی
لازم نیست هر بار که روی محتوای جدید کار می کنید ، کمپین راه اندازی کنید ، اما باید در ذهن شما باشد.

کمپین های رسانه های اجتماعی مشتریان بیشتری را جذب می کند و گام های زیادی را بر می دارد اما ضروری است. آنها همیشه حول محور تعامل با مشتریان شما می چرخند و آنها را مشارکت می دهند. ایده های زیادی برای کمپین های رسانه های اجتماعی وجود دارد. تنها چیزی که باید به آن دقت کنید نحوه اجرای آنها است.

 

 

 

6- پست های جذاب و USG ضروری هستند
محتوای شما باید متفاوت باشد ، می تواند آموزنده باشد ، می تواند محتوای تولید شده توسط کاربر باشد ، اما مهمتر از همه ، باید جذاب باشد.

محتوای جذاب و USG مشتریان بیشتری را به سمت نام تجاری شما جذب می کند و این همان چیزی است که هر برندی می خواهد. پست های جذاب به شما در برقراری ارتباط با مشتریان کمک می کند و به شما در شناخت بیشتر آنها کمک می کند. پس از آشنایی با مشتریان خود ، متوجه خواهید شد که محتوایی متناسب با علایق و رفتار آنها ایجاد می کنید.

همچنین ، محتوای تولید شده توسط کاربر یا (UGC) به مشتریان شما احساس خاص می دهد زیرا یکی از بهترین راه های ارتباط با آنها است. خود را جای مخاطبان خود بگذارید ، اگر نام تجاری مورد علاقه شما آنچه را که در مورد آنها گفته اید بازنشر دهد ، نسبت به آن احساس وفاداری بیشتری خواهید کرد.

 

 

7- با روندها همراه باشید
پیگیری روندها و تولید محتوا بر اساس این روندها یک امتیاز محسوب می شود.

فقط در صورتی که مارک تجاری شما اجازه دهد ، می توانید از روندهای موجود در محتوای خود استفاده کنید. شما نمی توانید از این گرایش ها یا الگوهای رفتاری در محتوای املاک یا چیزهای حرفه ای تر استفاده کنید. بنابراین ، اگر هویت نام تجاری به نوعی طنز اجازه می دهد ، مطمئناً می توانید از این موضوعات پرطرفدار سود ببرید.

برای الهام گرفتن نیز می توانید از مارک های مشابه به دنبال مراجع باشید.

 

 

8- مطمئن شوید که محتوای شما در جامعه نقش ایفا می کند
هر نام تجاری و هر محتوا باید در t نقش داشته باشد

او جامعه مهم نیست محصول شما چیست ، باید بخشی از جامعه باشید. محتوای شما می تواند thinkmarketingmagazine آگاهی را در مورد یک موضوع خاص یا حتی چیزی که در کشور اتفاق می افتد افزایش دهد.

به عنوان مثال ، هنگامی که COVID-19 شروع به گسترش کرد ، هر مارک کوچک یا بزرگ نقش مهمی داشت و باعث افزایش آگاهی شد.

 

در نهایت ، ایجاد کننده محتوا یکی از بهترین مشاغلی است که می توانید داشته باشید. هر چقدر هم مشکل باشد ؛ هنوز سرگرم کننده و شخصیت خاص خود را دارد.