فروش آنلاین مطالب آسان است. شروع کردن نیست

آیا آماده اید تا بالاخره فروش آنلاین خود را به جایی برسانید که می دانید باید باشد.

رکود فروش شما ناشی از کمبود ترافیک یا کپی نویسی وحشتناک شما نیست. مسئله این است که شما هنوز مدل تجاری مناسب را انتخاب نکرده اید.

خوب ، شما خوش شانس هستید. این مدل های تجاری آنلاین آزمایش شده و اثبات شده است که کار می کنند.

چرا این موضوع برای شما اهمیت دارد…

در 10 سال گذشته ، 13 کسب و کار و محصول راه اندازی کرده ام ، به 100 نفر کمک کرده ام و 528 نفر از باهوش ترین کارآفرینان جهان را مصاحبه کرده ام.

به طور خلاصه ، من می دانم که چگونه چیزها را به صورت آنلاین بفروشم. (و چه کسی می گوید ما کانادایی ها متواضع هستیم؟)

شاید شما ایده شلوغی دارید ، یا فقط می خواهید از کار برای شخص دیگری دست بکشید و برای خودتان کار کنید.

این مقاله شش مدل کسب و کار آنلاین سودآور ، نحوه انتخاب یکی و نحوه جذب اولین مشتریان را به شما نشان می دهد.

ما نمونه های خوب و بد را بررسی می کنیم ، مزایا و معایب را لیست می کنیم و به جایی می رسیم که می خواهید باشید: در راه تبدیل شدن به یک کارآفرین آنلاین.

تجارت آنلاین چیست؟
یک تجارت آنلاین هر وب سایت تجاری است - بر اساس محصول یا خدمات - که ارزش را با پول مبادله می کند. برخلاف یک تجارت سنتی آجر و ملات ، یک تجارت آنلاین از اینترنت و یک وب سایت به عنوان ویترین فروشگاه خود استفاده می کند.

مدل های تجاری آنلاین و منابع ترافیک
برای موفقیت یک تجارت آنلاین ، باید دو کار را انجام دهد:

مدل کسب و کار مناسب را انتخاب کنید
منبع ترافیک را پیدا کنید
در این مقاله ، ما شش مدل کسب و کار و شش روش ایجاد ترافیک را در اختیار شما قرار می دهیم.

وظیفه شما خواهد بود که ترکیبی از مدل های کسب و کار آنلاین و منابع ترافیک برای بازار خود را ترکیب کنید.

اگر ابزارها و نرم افزارهای تجاری شما برای یافتن آنها به کمک نیاز دارید ، راهنمای منابع تجاری ما را بررسی کنید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

1. با محصولات دیجیتالی درآمد کسب کنید
بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین به اشتراک گذاشتن دانش خود است. از آنجا که ما همیشه آنلاین هستیم ، هر زمان که به اطلاعات نیاز داریم ، نه به کتابخانه ، به Google مراجعه می کنیم.

اگر محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی و دوره ها را بفروشید ، می توانید از این سود استفاده کنید. این نیز تولید محتوا نامیده می شود و یک مدل تجاری آنلاین عالی است.

مهمترین مواردی که برای پول درآوردن با محصولات دیجیتال نیاز دارید عبارتند از:

محصولی که ارزش را تأمین می کند و یک مشکل واقعی را حل می کند
وب سایت فروش محصولات دیجیتال (اما فقط یک صفحه فرود برای شروع کار می کند)
نقشه راه برای یافتن مشتری
وقتی صحبت از محصول می شود ، بهتر است به موضوعی که به خوبی آن را درک کرده اید پایبند باشید. شما می توانید دوره های آنلاین ایجاد کرده و بفروشید ، یا کتاب الکترونیکی بنویسید و بهترین کار این است: شما فقط باید یک بار این کار را انجام دهید.

دوره آنلاین آکادمی آزمون cma
یک نمونه عالی از محصولات دیجیتالی که درست انجام شده است ، آکادمی امتحان CMA ناتان لیائو است. محتوای زیادی برای تبدیل شدن به یک حسابدار مدیریت مجاز و قبولی در آزمون CMA وجود دارد.

آنچه نیتان دریافت این بود که محصولات موجود در این بازار دانش آموزان را برای دنیای واقعی آماده نمی کرد - و او می خواست خود این مشکل را حل کند. در روند حل این مشکل ، او یک تجارت آنلاین موفق ایجاد کرده است که به او امکان می دهد در حین ایجاد تجارت خود به جهان سفر کند.

وقتی زمان ساخت یک وب سایت جدید برای کسب و کار اینترنتی شما فرا رسید ، بررسی Nexcess (میزبانی وردپرس ما با رتبه 1) را بررسی کنید.

مزایای فروش محصولات دیجیتال:
مانع کم برای ورود (هر کسی می تواند آن را انجام دهد)
می توانید از کوچک شروع کنید
مقیاس پذیر است (اگر مشتریان شما به موارد بیشتری نیاز دارند ، همیشه می توانید محصولات بیشتری تولید کنید)
غیرفعال است (یکبار محتوا ایجاد کنید و بارها و بارها حقوق بگیرید)
معایب فروش محصولات دیجیتال:
پرداخت های یکبار مصرف (شما درآمد ثابتی از درآمد مکرر دریافت نخواهید کرد)
این یک دارایی نیست
با این حال ، ناامید نشوید! ما بعداً راههای جذب ترافیک و مشتریان را پوشش خواهیم داد. در حال حاضر ، ما بر انتخاب یکی از این مدل های کسب و کار آنلاین تمرکز کرده ایم.

2. حمایت از تبلیغات یا پادکست
حمایت پادکست
اگر می خواهید به تنهایی آن را بسازید ، این یک مدل تجاری آنلاین عالی است.

اگر وبلاگ خود را راه اندازی کنید و ترافیک کافی ایجاد کنید ، می توانید درآمد کسب کنید. یا ، می توانید با یادگیری نحوه شروع یک پادکست موفق این کار را انجام دهید.

این مدل کسب و کار آنلاین به شما امکان می دهد کارها را با سرعت دلخواه خود انجام دهید ، اما ترافیک یک هشدار بزرگ است - برای دریافت حمایت پادکست به شنوندگان زیادی نیاز دارید.

اگر سرگرمی یا موضوعی خاص دارید که به شما علاقه دارد ، قطعاً باید شروع به ایجاد وبلاگ وردپرس یا پادکست کنید.

وبلاگها همیشه محبوب بوده اند (و تنها چیزی که نیاز دارید میزبانی وب سایت دامنه است - در حال حاضر Bluehost به خوانندگان HTE یک دامنه رایگان و 60 درصد تخفیف میزبانی می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.)


و آنچه برای شروع پادکست نیاز دارید به شرح زیر است:

تجهیزات (میکروفون ، هدفون و غیره)
اسکایپ یا نرم افزارهای مشابه برای مصاحبه
نرم افزار ضبط و ویرایش
پادکست میزبانی مانند Libsyn
ما کمی مغرضانه رفتار می کنیم و پادکست HTE را ذکر می کنیم. این کار به عنوان یک عشق شروع شد و به پادکست مملو از مصاحبه با کارآفرینان تبدیل شد ، جایی که همه چیز از کپی نویسی گرفته تا FBA آمازون پوشش داده شده است. این فروشگاه برای کارآفرینان و افرادی که هنوز به عضویت در نیامده اند ، یک فروشگاه واحد است

در مهمانی.

کسب و کار اینترنتی

انجام کاری که دوست دارید همیشه انتخاب خوبی است و وقتی موضوعی به اندازه کافی برای جذب حامیان مالی و تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد ، در اینجا مزایا و معایبی وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید:

مزایای حمایت پادکست:
مقیاس پذیر است
تقاضای زیادی دارد (محتوای خوب هرگز از مد نمی افتد)
نسبتاً منفعل
پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد
معایب حمایت پادکست:
مانع زیادی برای ورود وجود دارد (شما نیاز به ترافیک زیادی دارید که زمان و تلاش زیادی می طلبد)
تبلیغات و حمایت مالی با قراردادها و پرداخت های یکبار تعیین می شود
این یک دارایی نیست
یکی دیگر از دلایل عالی برای استفاده از این مدل کسب و کار برای تجارت آنلاین ، ایجاد اقتدار است. با افزایش محبوبیت و ترافیک شما ، اعتبار خود را تقویت کرده و به منبعی در طاقچه خود تبدیل خواهید شد.

آسان است که درآمد خود را با تولید محتوا یا حضور به عنوان سخنران مهمان در رویدادهایی که افراد صنعت شما از شما به عنوان یک مقام معتقد هستند ، متنوع کنید.

علاوه بر این ، با افزایش تقاضا برای تبلیغات در وبلاگ یا پادکست ، توانایی شما در انتخاب حمایت های مناسب با نام تجاری شما افزایش می یابد و می تواند درآمد مداوم و روابط عمومی خوبی را برای شما فراهم کند.

3. با استفاده از مدل های تجاری نرم افزاری یا برنامه ای کسب درآمد کنید
مدلهای تجاری نرم افزار اخیراً با ظهور شرکتهای SaaS (نرم افزار به عنوان خدمات) بسیار محبوب شده است. به جای پرداخت یک بار مجوز نرم افزار ، می توانید ارزش زیادی برای مشتریان آینده خود داشته باشید و ماهانه از آنها هزینه بگیرید.

برنامه ها بسیار شبیه به نرم افزار عمل می کنند. اصل اصلی ارائه محصولی است که مخاطبان مورد نظر شما از آن استفاده خواهند کرد و حداکثر سوددهی کسب و کار آنلاین شما - برای اشتراک از آنها هزینه بگیرید.

در مورد نرم افزار و برنامه ها ، سه مدل پرداخت متمایز وجود دارد:

Freemium: این بدان معناست که مشتریان دسترسی محدودی به ویژگی های نرم افزار یا برنامه شما دارند. اگر می خواهند از ویژگی های بیشتری استفاده کنند ، می توانند به اشتراک پولی ارتقاء دهند.
دوره آزمایشی رایگان: مشتریان به طور کامل نرم افزار یا عملکرد برنامه را برای مدت زمان مشخصی دریافت می کنند و در صورت تمایل به استفاده از آن ، هزینه دریافت می شود.
مدل تجاری نرم افزار رایگان: استفاده از نرم افزار یا برنامه برای مشتریان رایگان است ، اما شما از تبلیغات درآمد کسب می کنید (به شماره 2: تبلیغات و حامیان مالی مراجعه کنید).
ahrefs با استفاده از مثال نرم افزاری کسب درآمد می کند
یک مثال عالی از استفاده از مدل های تجاری نرم افزار Ahrefs است ، ابزاری برای SEO. Ahrefs یک مدل آزمایشی رایگان با قیمت 7 دلار برای 7 روز دسترسی کامل ارائه می دهد. در طول دوره آزمایشی ، می توانید از همه ویژگی ها ، از جمله تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و تحقیقات محتوا استفاده کنید. اگر آن را ارزشمند می دانید ، می توانید از 99 دلار در ماه به استفاده از آن ادامه دهید.

مزایای فروش نرم افزار:
مقیاس پذیر است (ویژگی های جدید را اضافه کنید)
پتانسیل عظیمی دارد
درآمد مکرر مبتنی بر اشتراک
این یک دارایی قابل فروش است
معایب فروش نرم افزار:
شما باید پشتیبانی مشتری را ارائه دهید
مانع زیادی برای ورود وجود دارد (شما باید توسعه دهندگان را استخدام کنید مگر اینکه نحوه ساختن نرم افزار را بلد باشید)
مدل های تجاری نرم افزاری یکی از ابتکاری ترین مدل های کسب و کار آنلاین هستند و دلیل خوبی نیز دارد.

آنها منبع ثابتی از درآمد مکرر را ارائه می دهند و همچنین یک دارایی قابل فروش هستند ، که مخصوصاً اگر در تغییر علاقه دارید مفید است.

4. بازاریابی وابسته
درآمد غیرفعال یک رویا است و بازاریابی وابسته راهی عالی برای شروع است. این مدل تجاری آنلاین معمولاً به این معنی است که شما محصولات یک مارک دیگر را می فروشید و از هر فروش کمیسیون دریافت می کنید.

کمیسیون ها معمولاً در محدوده 5 تا 10 درصد هستند و به دلیل اینکه شما بازاریابی آنها را برای آنها انجام می دهید ، به نفع مارک ها است. معمولاً ، برای کاهش هزینه های سربار ، می خواهید به ترافیک موتورهای جستجوی ارگانیک اعتماد کنید. این را می توان با تکنیک های SEO انجام داد که بعداً در پست به آنها می پردازیم.

https://hacktheentrepreneur.com/online-business-models/