اکنون یک میلیارد کاربر اینستاگرام در سراسر جهان وجود دارد. این فقط زیر یک هفتم از کل جمعیت جهان است. این س theال را ایجاد می کند: چرا روی زمین برای تصاویر سگ خود بیشتر دوست ندارید؟ خوب ، یک لحظه این فکر را نگه دارید ، زیرا این روزها ، اینستاگرام بیشتر از لایک است.

بازرگانان باهوش از بزرگ تأثیرگذاران گرفته تا شروع کار همسرتان ، از پلت فرم تصویر برای افزایش فروش و درآمدزایی استفاده می کنند. برای برخی ، این یک گزینه شغلی مشروع است. اگر نام شما کایلی جنر است ، یک فشار جانبی برای هر پست 1 میلیون دلار است.

و گرچه شما ممکن است کاملاً قادر به دستیابی به آن ارتفاعات پر سر و صدا نباشید ، روش هایی وجود دارد کسب درآمد از اینستاگرام که باعث می شود پست های اینستاگرام شما برای شما مناسب باشد ، به مخاطبان جدیدی آماده می شود تا از آمادگی های سخت بدست آمده خود جدا شوند.

جن کای ، طراح و صاحب مشاغل ، توضیح می دهد: "اینستاگرام نقش مهمی در حرفه ما دارد ، به گسترش مخاطبان و به روز نگه داشتن مشتریان ما در مورد جدیدترین سهام و تبلیغات کمک می کند."


باور نمی کنید؟ بیش از 35٪ از بزرگسالان آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند و (حداقل در ایالات متحده) 42٪ از این درآمد سالانه 75000 دلار (59،000 پوند) است ، به این معنی که باید درآمد قابل استفاده زیادی در اطراف وجود داشته باشد. با این حال ، این فقط به ایالات متحده محدود نمی شود. 80٪ از کل کاربران اینستاگرام در خارج از ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند ، به این معنی که با اصلاحات مناسب ، پست های شما می تواند مخاطبان واقعا بین المللی را جذب کند.

"اینستاگرام من زندگی من است و تقریباً هر روز در حساب های خود در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنم. من به خاطر تأیید مارک های لباس مانند boohoo و New Look به من پول داده شده است. "، می گوید ، میکروایفلوئنسر و کارآفرین Zack Smith.

باهاش ​​روبروشو؛ به هر حال همه ما به اینستاگرام معتاد شده ایم ، بنابراین ممکن است در این ساعاتی که مشغول پیمایش روی تلفن خود هستید نیز درآمد کسب کنید. به همین دلیل ما مجموعه ای از متخصصان ، از تأثیرگذارهای کوچک تا خلاقان و صاحبان مشاغل کوچک را جمع آوری کرده ایم تا نکات آزمایش شده خود را برای کسب درآمد واقعی از اینستاگرام ارائه دهیم.

میکرو آنفلوئنسر

فقط در سن 23 سالگی ، زک اسمیت برای تبلیغ مارک هایی از جمله boohooMAN ، Palmers و Nivea در اینستاگرام خود حقوق دریافت می کند. او همچنین یک شرکت رویداد و یک شرکت روابط عمومی را اداره می کند. 40،000 پیرو بعلاوه او مخاطبان آماده ای را فراهم می کند.

"حمایت های مالی راهی شگفت انگیز برای نشان دادن به مردم است که با کدام شرکت ها کار می کنید و کدام شرکت ها در واقع به شما تبلیغ محصولات و اقلام را پرداخت کرده اند. این کار به راحتی آپلود تصاویر در ساعات خاص روز و استفاده از هشتگ مربوطه است.

"همه چیز به تعداد پیروان شما بستگی دارد. دنبال کنندگان بیشتر برابر است با پول بیشتر در هر پست. شما باید افرادی را که در واقع با آنها تعامل دارید دنبال کنید ، زیرا دیگر افرادی که پست ها یا نظرات شما را دوست ندارند ، دنبال نمی کنند. من باید بسیار انتخابی باشم. بسیاری از پیروان من داستان های من را مشاهده می کنند اما تصاویر من را دوست ندارند. مرا گیج می کند.

"از نظر تصحیح خبرمایه شما ، اینستاگرام ابزاری جدید دارد که به شما امکان می دهد از پیروان خود س questionsالاتی مانند" چه چیزی می خواهید بیشتر در اینستاگرام من ببینید؟ "بپرسید. این به بازاریابی و رشد فالوورهای شما کمک می کند و بسیار مفید است "

مشاوره برای پیگیری
نسبت خود را درست دریافت کنید: "من 44 هزار دنبال کننده دارم و 4k را دنبال می کنم زیرا برای کسب و کار خوب به نظر می رسد بنابراین نسبت به عنوان تأثیرگذار مهم است."


وقت خود را مدیریت کنید: "من فکر می کنم بهترین زمان ارسال پست حدود ساعت 6 جمعه باشد زیرا همه کار خود را تمام می کنند و از تلفن های خود استفاده می کنند. من برنامه ای روی تلفنم دارم که باید به من یادآوری کند. "

هرگز بیش از حد برچسب گذاری نکنید: "هرگز از هشتگ زیاد استفاده نکنید زیرا باعث می شود صفحه شما غیرحرفه ای و آماتور به نظر برسد."

zsmith__

نویسنده Auteur


با انتشار نشریه Hings ، کریس مک کوئر ، گلاسکوئیک ، خود را به عنوان یکی از با استعدادترین نویسندگان داستان کوتاه در انگلیس معرفی کرد و از افرادی مانند ایروین ولش و لیمی تقدیر کرد. با کتاب جدید HWFG خود در ماه نوامبر ، McQueer در تبلیغات آنلاین دو برابر می شود.

"اینستاگرام برای من به عنوان یک نویسنده واقعاً مهم است. این به من اجازه می دهد از شخصیت خود عبور کنم ، این برای یک نویسنده مهم است زیرا ما اغلب به عنوان گوشه گیرهای قدیمی و بدون چهره دیده می شویم. برای من خوب است که نشان دهم چنین نیستم.

"ارزش زیادی برای نسبت دنبال کردن به پیروان قائل می شود ، اما من فکر نمی کنم که این خیلی مهم باشد. من هرگز به دلیل تعداد افرادی که آنها را دنبال می کنند ، از دنبال کردن کسی عقب نشینی نکرده ام و کمتر به آنها فکر کرده ام. خوراک شما با انبوهی از شلیک ها روبرو خواهد شد که اگر برایتان مهم نیست اگر هرچند بریزید و همه را دنبال کنید ، فقط افرادی را که دوست دارید یا به آنها علاقه دارید یا آنها را تحسین می کنید دنبال کنید.

"پرسیدن س questionsال روش خوبی برای افزایش تعامل است. استوری های اینستاگرام ابزاری عالی است و در صورت استفاده خوب ، به افزایش فروش کمک می کند. من چند کتاب ارائه داده ام: this این تصویر را به اشتراک بگذارید و مرا دنبال کنید تا فرصتی برای برنده شدن یک کتاب امضا شده داشته باشید… ’من بعضی اوقات نیز تکه های خوانده شده خود را ارسال می کنم. نویسنده ای که از درآمد اینستاگرام درخشان استفاده می کند دانیل پایپر است ، او باید به نویسندگان درس بدهد ، او با این کار نابغه است. "

مشاوره برای پیگیری
یک روز تعطیل داشته باشید: «عصرهای یکشنبه زمان اصلی ارسال پست است. همه در تلفن های خود دروغ می گویند. این زمانی است که من چیزهای تبلیغاتی را از جمله تصاویر کتاب جدیدم ، خواندن ها و امضای آینده و غیره ارسال می کنم. "

https://www.plaza.ir/mag/139911/329947/how-to-start-an-online-money-making-business/