ساعت های دیجیتالی معجزه می کنند. آنها دقیق ، قابل اعتماد ، چند منظوره ، به راحتی قابل خواندن و با جذابیت متمایز خود هستند. خواندن نمایشگرهای ساعت دیجیتال بسیار راحت تر از ساعت های آنالوگ است و از آنجا که در اکثر ساعت های دیجیتال از حرکات کوارتز استفاده می شود ، دقت آنها در مقایسه با ساعت های مکانیکی بیشتر است.

بعلاوه ، ساعتهای دیجیتال معمولاً به ویژگیهای مفیدی مانند چندین زنگ هشدار ، تقویم ، کرونومتر ، تایمر شمارش معکوس ، GMT ، ردیاب های تناسب اندام مجهز می شوند که در یک نمایش شیک ارائه می شوند. با تشکر از همیلتون ، شرکت ساعت سازی که اولین ساعت دیجیتالی - Pulsar P1 را در سال 1972 اختراع کرد - و نوآوری مداوم توسط شرکت های ساعت سازی ، ساعت های دیجیتال همچنان یک انتخاب محبوب برای مردان است.

مصرف کنندگان اکنون گزینه های بسیار گسترده ای دارند ، به عنوان مثال Casio با خط G-shock خود همه چیز را ارائه می دهد ، از ساعت های تاکتیکی دیجیتال بسیار مقرون به صرفه تا انتخاب های بسیار پیشرفته به اندازه کافی سخت برای Navy Seal.

در زیر بهترین انتخاب ساعت دیجیتال مردانه را مشاهده خواهید کرد که برخی از آنها چروک تر و برای مچ دست بزرگتر است. ما گزینه هایی را شروع کرده ایم که از مقرون به صرفه ترین روش کار در پایان ما برای برخی از مارک های لوکس شروع می شود ، بنابراین یک ساعت برای بودجه هر مرد وجود دارد.


تصاویر را تماشا کنید
قیمت را بررسی کنید
Timex Ironman Classic 30

قیمت را بررسی کنید
Illustrator طلای کاسیو

قیمت را بررسی کنید
سری G-Shock Black Out Basic

قیمت را بررسی کنید
Garmin Fenix ​​6 Pro ، Premium Multisport GPS Watch

قیمت را بررسی کنید
NIXON Regulus Digital

قیمت را بررسی کنید
CASIO G-SHOCK استاد G Frogman

قیمت را بررسی کنید
تایمر پرواز همیلتون خاکی هواپیمایی

قیمت Amazon.com از تاریخ 4/1/2021 ، 8:21:14 بعد از ظهر - جزئیات
فهرست مطالب
بهترین ساعتهای دیجیتال مردانه
ساعت دیجیتال Timex Ironman Classic 30
ساعت مچی Timex T5K413 Ironman Classic 30 با اندازه بزرگ سیاه و سفید / زرد و بسته بندی سریع
Timex Men's T5K413 Ironman Classic 30 (تصویر: آمازون)
بررسی قیمت در آمازون | به سایت Timex.com مراجعه کنید


ساعت مچی دیجیتال Timex Ironman Classic 30 از جنس استنلس استیل و نایلون یک ساعت شیک اسپرت و شیک است که با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می شود. این یک طراحی برجسته با عملکرد بالا دارد ، که آن را با دوام و مناسب برای ورزش می کند.

از ویژگی های اسپرت آن می توان به یادآوری حافظه 30 دور ، کرونوگراف 100 ساعته با شمارنده 99 دور ، یادآوری دور و زمان کلی آخرین تمرین در کرونو ، تایمر شمارش معکوس 24 ساعته با تکرار تا 99 و 100 اشاره کرد. -متر ضد آب برای شنا و غواصی.


علاوه بر این ، با دو منطقه زمانی و همچنین ویژگی هایی برای حفظ برنامه شما مانند تقویم ، یادآوری های 15 بار و سه هشدار قابل تنظیم با گزینه های روزانه ، روزهای هفته ، آخر هفته و هفتگی با پشتیبان گیری پنج دقیقه ای ارائه می شود.

مهمترین آن ، فناوری اختصاصی الکترولومینس تایمکس ، صفحه ساعت مچی روشن چراغ است. این ویژگی به شما کمک می کند تا صفحه نمایش دیجیتالی ساعت را در تاریکی بخوانید.

ساعت دیجیتال طلایی-تن طلایی کاسیو
هشدار ساعت کرونوگراف Casio A168WG-9 Vintage Gold Band Band Illuminator
Casio A168WG-9 طلای پرنعمت مردان (تصویر: آمازون)
بررسی قیمت در آمازون | مشاهده در eBay

Voguish در دهه 80 ، سبک پرنعمت نمادین دوباره به روند خود بازگشت و تا به امروز محبوب است. و ساعت مچی طلایی و رنگ آمیزی Illuminator از سری Casio’s Vintage می تواند شما را در عین حال مجهز به چندین ویژگی ، به سمت جلو سوق دهد.

این ساعت طلایی است ، به معنای واقعی کلمه به رنگ بدنه هشت ضلعی و دستبند استیل ضد زنگ است و به صورت کاملاً مجلسی است که می تواند تهیه کند ، زیرا چند منظوره و با دوام است.

این شامل زنگ هشدار روزانه ، سیگنال ساعت ساعتی ، تقویم خودکار و کرونومتر 1/100 ثانیه است. این می تواند زمان را به دو صورت 12 یا 24 ساعته مشخص کند. و این چراغ LED شماره گیری آن را روشن می کند. ماندگاری هفت ساله باتری آن در کنار این سخت خارجی در برابر 50 میلی متر مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر آب

ساعت دیجیتال استیل ضد زنگ Casio World Time Illuminator
ساعت دیجیتال استیل ضد زنگ کاسیو مردانه AE1200WHD-1A
روشنگر زمان جهانی کاسیو (تصویر: آمازون)
بررسی قیمت در آمازون | مشاهده در eBay

رزین ساعت نقره ای و ساعت استیل نقره ای Casio World Time Illuminator یک ساعت زیبا است که برای مسافران مد روز مناسب است.

برخی از شباهت ها با ساعت ذکر شده در بالا از کاسیو است اما برخی از ویژگی های اضافی دیگر نیز دارد.

از ویژگی های برجسته این ساعت که آن را از Vintage Illuminator متمایز می کند ، ویژگی های چند زمانه و زمان جهانی آن چهار شهر مختلف است. در ویژگی زمان جهانی آن ، یک نقشه جهان گنجانده شده است و می تواند 31 منطقه زمانی ، از جمله 48 شهر + زمان جهانی هماهنگ (UTC) را شناسایی کند. این ویژگی همچنین امکان تعویض روشنایی در روز و خاموش و همچنین مبادله شهر در خانه و جهان را فراهم می کند.

همچنین پنج زنگ هشدار روزانه شامل می شود. یک سیگنال زمانی ساعتی ، یک تقویم خودکار کامل تا سال 2099 ، یک کرونومتر 1/100 ثانیه و یک تایمر شمارش معکوس دارد. این قابلیت نمایش قالب 12 یا 24 ساعته را دارد. برای روشنایی ، دارای یک چراغ LED با مدت زمان روشنایی قابل انتخاب و Afterglow است.

با ساختار ناهموار آن از یک کیف هشت ضلعی شکل و دستبند استیل ضد زنگ همراه با آن تشکیل شده است

 

100 متر مقاومت در برابر آب و دوام باتری 10 ساله ، این ساعتی است که ماندگار است.

Rip Curl Rifles ساعت مچی دیجیتال ضد آب
ساعت مچی سیاه و سفید کوارتز نمایشگر دیجیتال مردانه Rip Curl A1119-BLK Rifles Tide
تفنگ های Rip Curl Men A1119-BLK (تصویر: آمازون)
بررسی قیمت در آمازون | Rip Curl را ببینید

اگر شما یک اهل ساحل هستید که به دنبال یک ساعت دیجیتالی است که به شما اجازه دهد از فعالیت های آبی که دوست دارید لذت ببرید ، ساعت مچی دیجیتال پلی اورتان ضد آب Rip Curl Rifles ممکن است فقط تماشای شما باشد مخصوصاً اگر اهل ورزش های آبی باشید.

در برابر 100 متر در برابر آب مقاوم است و می تواند با ویژگی های ساعت مچی دیجیتال خود اطلاعات مربوط به جزر و مد را فراهم کند ، 500 مکان برنامه ریزی شده برای جزر و مد آن را جستجو کند ، نمایش جزر و مد همه کاره با دو نمای: نمودار نمایش جزر و مد سریع و نمای جزر و مد دقیق. و جزر و مد آینده است. همچنین با زنگ هشدار ، تایمر ، کرنومتر و چراغ به کار می آید.

کیس آن از ABS پلی کربنات قالب تزریق شده با پشتی از جنس استنلس استیل ساخته شده و باند آن از نوع پلی اورتان است ، بنابراین دوام و سبک است.

ساعت دیجیتال کاسیو G-Shock Blackout Basic
ساعت مردانه Casio G-Shock Black Out Basic All Black Resin Watch DW6900BB-1
Casio G-Shock Men's Black Out (تصویر: آمازون)
بررسی قیمت در آمازون | مشاهده در eBay

ساعت مچی رزینی Casio G-Shock Blackout Basic با طراحی کاملاً ناهموار و در عین حال براق ، یک ساعت مناسب برای کسانی است که دوست دارند آن را به راحتی شیک نگه دارند و چیزی با دوام و همچنین چند منظوره را انتخاب کنند.

دارای ساختاری ناهموار و کریستال معدنی ضد خش است. و البته ، G-Shock بدون مقاومت در برابر شوک علامت تجاری هرگز کامل نمی شود. همچنین ، در برابر 200 متر در برابر آب مقاوم است ، و این یک گزینه عالی برای ورزش های آبی است.

https://watchranker.com/best-digital-watches-men/

https://toranji.ir/2020/09/14/%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%a7/