بچه ها وقتی مشاغل شخصی خود را باز می کنند می توانند آموزش کسب و کار عملی ببینند. با داشتن یک اتصال اینترنتی مطمئن ، دوربین دیجیتال ، مواد حمل و نقل و چند ساعت در هفته ، تقریباً هر بچه ای می تواند با یک شغل آنلاین درآمد کسب کند.

فروش صنایع دستی


مادر و دختر در خانه بسته بندی آماده می کنند
گری بورچل / گتی ایماژ
برای بچه هایی که از بافتن کلاه یا مونتاژ کیت های کاردستی لذت می برند ، این گزینه تجاری به آنها امکان می دهد از سرگرمی خود درآمد کسب کنند. فروشگاه های آنلاین مختلف مانند eBay یا Etsy به کاربران این امکان را می دهند تا اقلام دست ساز را به مشتریان در سراسر جهان بفروشند.

جوانب مثبت: بسیاری از کیت های صنایع دستی ارزان قیمت را می توان از فروشگاه های صنایع دستی محلی خریداری کرد. این کیت ها با دقت جمع شده و به محصولات جذابی تبدیل می شوند. بچه ها می توانند با خرید عمده لوازم از منابع آنلاین هزینه ها را کاهش دهند.

موارد منفی: Etsy به کاربران بالای 18 سال نیاز دارد بنابراین بچه ها به یک شریک بزرگسال احتیاج دارند. زمان لازم برای تکمیل صنایع دستی پیچیده اغلب از مزایای مالی بیشتر است. برای کسب سود ، بچه ها باید کاردستی های ساده ای را انتخاب کنند که برای اتمام آنها زمان کمی لازم است.


طراحی و جمع آوری جواهرات
گردنبند ، دستبند دوستی ، گوشواره یا دستبند مچ پا به راحتی ساخته و فروش می شوند. با محبوبیت ساخت جواهرات ، بچه ها باید بتوانند ابزارها و محصولات ساخت جواهرات را به راحتی پیدا کنند.

جوانب مثبت: این تجارت تقریباً در هر سنی مناسب بچه ها است و حداقل به نظارت بزرگسالان نیاز دارد. مشتریان به راحتی می توانند جواهرات را بصورت آنلاین خریداری کنند ، و حمل جواهرات را با هزینه محدود به راحتی انجام می دهند.

موارد منفی: بچه ها باید وسایل را مرتب نگه دارند تا مواد از هم گره نشوند و از بین نرود. قطعات کوچک می تواند برای خواهر و برادر کوچکتر خطرهای خفگی ایجاد کند.

لوازم جانبی پارچه یا لباس را بدوزید
بچه های هیپ و شیک پوش در این تجارت رشد خواهند کرد. این ایده ها شامل افزودن تکه های رنگارنگ به شلوار جین یا پیراهن ، طراحی کیف دستی و کیف پول متناسب ، مجهز کردن حیوانات خانگی با ژاکت یا جوراب ، یا تعمیر لباس های پرنعمت است.

 

جوانب مثبت: همه لباس می پوشند ، بنابراین این تجارت به طور بالقوه شامل بازگشت خوب سرمایه است. مشتریان از کالای سفارشی که دریافت می کنند قدردانی می کنند.

موارد منفی: دوختن این سفارش ها به دلیل تعدد لباس چندین چالش خواهد کسب و کار اینترنتی داشت. پارچه گران است ، بنابراین قیمت محصول باید منعکس کننده هزینه مواد دوخت باشد.

پرورشگاه های چوبی ، غذای پرندگان یا گل سازها بسازید
این پروژه ها به بچه ها این امکان را می دهد تا به ارتقا nature طبیعت و حفظ محیط زیست کمک کنند. هر کودک از ابتدا یا از کیت ساخته شده است ، می تواند طرح های منحصر به فرد و الگوهای رنگی خود را ایجاد کند.

جوانب مثبت: برای بچه های علاقه مند به نجاری ، این تجارت برای آنها استعدادیابی دارد. این پروژه معمولاً به کمک یک بزرگسال نیاز دارد که به آنها کار تیمی و همکاری را می آموزد.

موارد منفی: ساخت محصولات چوبی از ابتدا به ابزار قدرت و کمک بزرگسالان نیاز دارد. کیت های از قبل برش خورده که فقط به چسب و رنگ نیاز دارند را بصورت آنلاین بررسی کنید. حمل و نقل محصولات سنگین ممکن است گران باشد.

فروش آثار هنری
فروش آثار هنری مانند نقاشی های برجسته ، سرامیک یا مجسمه ها. هنرمندان با استعداد می توانند نقاشی های سفارشی را از عکس تهیه شده توسط مشتری ایجاد کنند. گزینه دیگر شامل تولید کپی های متعدد از یک چاپ برای فروش بصورت آنلاین است.

جوانب مثبت: بچه های هنرمند به جای تزیین دیوار اتاق خواب خود ، از استعداد خود برای درآمدزایی استفاده می کنند. آنها مهارت های خود را در یک شغل پردرآمد آنلاین با دیگران به اشتراک می گذارند.

منفی ها: بچه ها باید استعداد استثنایی داشته باشند تا در فروش هنر موفقیت کسب کنند. انواع خاصی از هنر به یک فضای کاری بزرگ احتیاج دارد و باعث ایجاد آشفتگی بزرگی می شود. آثار هنری باید با دقت بسته بندی شود تا از شکستگی هنگام حمل جلوگیری شود.

مشاغل آنلاین برای بچه ها می توانند از نظر اقتصادی سودآور و دارای تجارب غنی از نظر آموزشی باشند و بسیار متفاوت از مشاغل معمول کودکان هستند. بچه ها اصول اساسی بودجه و بودجه را یاد می گیرند که به آنها در همه زمینه های زندگی کمک می کند. با افتخار ، آنها می توانند پول خود را برای خرید یک اسباب بازی جدید یا هزینه دانشگاه بپردازند. یک تجارت آنلاین همچنین به بچه ها کمک می کند وقتی بخشی از سود خود را به موسسات خیریه محلی اهدا می کنند ، به جامعه خود بازگردند.

برای بچه های با انگیزه و ماهر ، فعالیت در یک تجارت آنلاین به آنها امکاناتی برای استعدادشان می دهد در حالی که آنها را برای دنیای واقعی که باید بزرگسالی داشته باشند آماده می کند.

https://www.thebalanceeveryday.com/online-businesses-for-kids-2085442

https://www.alef.ir/news/4000114038.html