آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و یکی از برترین سیستم عامل های شبکه های اجتماعی برای تجارت است.

افراد هر روز به طور متوسط ​​بیش از 50 دقیقه در اینستاگرام می گذرانند و مهمتر از همه ، 80 درصد آنها حداقل یک نمایه تجاری را در آن دنبال می کنند.

با بحران جهانی موجود COVID-19 ، مردم به طور فزاینده ای از Instagram برای یافتن محصولات / خدمات مورد علاقه خود استفاده می کنند.

اینستاگرام دارای قابلیت های بی شماری مانند Stories ، IGTV و Live است که برای بازاریابی مناسب هستند. این مکان همچنین مکانی عالی برای تأثیرگذارانی است که در هر جای جای دنیا به رهبران فکر تبدیل می شوند.

در بین مارک ها ، بازاریاب ها ، اینفلوئنسرها و حتی کاربران عادی روند جسورانه ای وجود دارد که از این برنامه برای درآمدزایی استفاده می کنند.

برای دانستن اینکه این مسئله چقدر جدی است ، فقط می توانید Google "از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید" تا با بیش از 3 میلیارد نتیجه مواجه شوید.

در این پست ، شما تمام روش های برتر کسب درآمد در اینستاگرام را یاد خواهید گرفت.

راه های کسب درآمد در اینستاگرام
به طور کلی ، می توانید ایده های کسب درآمد در اینستاگرام را به 6 گروه عمده تقسیم کنید:

 

 

اینفلوئنسر اینستاگرام شدن
اداره یک آژانس بازاریابی شبکه های اجتماعی
فروش محصولات / خدمات
ایجاد محتوا
رانندگی به سایت شما
فروش اکانت اینستاگرام
شما باید توانایی های خود را بدانید تا بهترین روش برای کسب درآمد از اینستاگرام را انتخاب کنید. در اینجا نحوه:

1. اینفلوئنسر شدن اینستاگرام
بازاریابی اینفلوئنسر یکی از جدیدترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. حدود 70٪ شرکتها بازاریابی تأثیرگذار را بهترین راه برای افزایش نرخ تعامل و آگاهی از برند می دانند.

اینستاگرام برترین پلتفرم رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است و اینستاگرام های تأثیرگذار در اینستاگرام از این طریق درآمد زیادی کسب می کنند.

 

تأثیرگذاران اینستاگرام را می توان به چهار دسته تقسیم کرد:

· تأثیرات مگا
با میلیون ها فالوور ، آنها معمولاً برای یک پست از 5 تا 20 هزار دلار از مارک ها می گیرند. قیمت می تواند برای برخی از سوپراستارها و افراد مشهور بسیار بالاتر باشد.

· تأثیرگذارهای کلان
با کمتر از 1 میلیون فالوور ، آنها می توانند 1000 تا 5000 دلار برای هر پست حمایت مالی در اینستاگرام کسب کنند.

· تأثیرات خرد
آنها در منطقه خاصی با دنباله های حدود 100K کاربران بسیار درگیر و سرگرم کننده ای هستند. آنها می توانند برای هر پست 100 تا 500 دلار درآمد کسب کنند.

· تأثیر نانو
آنها معمولاً حدود 5000 فالوور دارند و می توانند برای هر پست تا 20 دلار درآمد کسب کنند

البته ، قیمت ها به شدت وابسته به طاقچه و همچنین وضعیت اقتصادی هستند. به عنوان مثال ، COVID-19 بسیاری از تأثیرگذاران اینستاگرام را مجبور کرده است که نرخ خود را تا 30 درصد کاهش دهند.

همچنین ، بسیاری از مارک ها مایلند روابط طولانی مدت با تأثیرگذاران اینستاگرام برقرار کرده و باعث شوند آنها مانند سفیر برند خود رفتار کنند. بدیهی است که قیمت در این موارد تفاوت چشمگیری خواهد داشت.

پیوستن به برنامه های وابسته نیز یکی دیگر از راه های تأثیرگذار برای کسب درآمد در اینستاگرام است. بازارهای وابسته مانند ShareASal چنین برنامه هایی را ارائه می دهند که به افراد تأثیرگذار کمک می کنند تا با تبلیغ لینک به حساب خود درآمد کسب کنند.

علاوه بر این ، اگر بیش از 10 هزار فالوور داشته باشند ، می توانند علاوه بر بیوگرافی ، پیوندهایی را به داستان های خود اضافه کنند و درآمد اضافی کسب کنند.

بنابراین تأثیرگذاران می توانند با تبلیغ محصولات و خدمات یک شرکت ، انتشار پست های حمایت شده ، بازاریابی شرکت های وابسته یا حتی سفیر شدن در اینستاگرام به راحتی درآمد کسب کنند.

2. اداره آژانس بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی به قدری مهم است که بسیاری از مارک ها ترجیح می دهند وظیفه را به آژانس ها اختصاص دهند. این آژانس ها حضور اجتماعی برند را در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام کنترل می کنند.

آنها معمولاً یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام قوی را برای مارک ها شامل موارد زیر ایجاد می کنند:

تحقیقات رقابت
تعریف اهداف SMART
یافتن مخاطبان هدف
تولید محتوا
تعامل با جامعه
ترویج
تجزیه و تحلیل و گزارش عملکرد
اگر یک آژانس بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای فعالیت های اینستاگرام اداره می کنید ، می توانید سالانه صدها هزار دلار درآمد کسب کنید.

مسلماً شما به یک تیم حرفه ای برای مراقبت از حساب های اینستاگرام به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته نیاز دارید.

اگر توانایی مدیریت آژانس را ندارید ، تبدیل شدن به مدیر رسانه های اجتماعی مارک ها نیز گزینه خوبی است. مدیریت حساب های تجاری اینستاگرام از کارهایی است که به دنبال آن می رود و باید مهارت کافی در آن داشته باشید تا آن را بر اساس شایستگی انجام دهید.

3. فروش محصولات / خدمات خود
همانطور که قبلاً گفتم ، اینستاگرام در دهه گذشته به یک ابزار تبلیغاتی قوی تبدیل شده است. به ویژه ، ویژگی خرید در اینستاگرام نحوه جستجوی بسیاری از کاربران اجتماعی را تغییر داده است.

https://www.khabaronline.ir/news/1497908/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84