کسب درآمد از طریق اینستاگرام یا هرجای دیگر بصورت آنلاین ، در حالی که به دنیا سفر می کنید ، رویایی است که این روزها بسیاری از مردم می بینند. اینستاگرام خود این رویا را برای بسیاری از کارآفرینان آنلاین به واقعیت تبدیل کرده است.

با این حال ، بسیاری از فرصت کسب درآمد در اینستاگرام خودداری کرده و به دنیا می روند زیرا این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درآمد تمام وقت به میلیون ها دنبال کننده (یا حتی صدها هزار نفر) نیاز دارید.

اما هر کسی می تواند یک کارآفرین اینستاگرام باشد ، صرف نظر از مجموعه مهارت یا سابقه شما یا تعداد دنبال کنندگان شما.

این مطالب دیگر مربوط به عشایر دیجیتال را از دست ندهید:

>> چگونه می توان حمایت مالی Instagram را دریافت کرد

>> بهترین دوره بازاریابی دیجیتال - تدریس شده توسط یک بازاریاب دیجیتال

>> 19 شغل آنلاین از خانه که درآمد تمام وقت دارند کسب کنید

>> 6 راه سودآور برای کسب درآمد به عنوان یک عشایر دیجیتال

>> کسب درآمد آنلاین: کتابهای PDF بازاریابی دیجیتال را شروع کنید

>> 8 مزیت کارآفرین دیجیتال بودن


فهرست مطالب
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
چگونه می توان از طریق بازاریابی شرکت های وابسته و حمل و نقل قطعی در اینستاگرام درآمد کسب کرد
چگونه می توان با Dropshipping در اینستاگرام درآمد کسب کرد
فروشگاه آنلاین خود را آماده کنید
چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد
برای کسب درآمد در اینستاگرام ، من توصیه می کنم مدل کسب و کاری را که به بهترین وجهی برای شما مناسب است تحقیق و انتخاب کنید: راه اندازی تبلیغات و ترویج پیشنهادات شرکت های وابسته یا محصولات شخصی خود ، یا اگر دارای تعامل قوی و قوی هستید ، مشارکت حمایت مالی و تجاری را انجام دهید. راه اندازی تبلیغات برای کسب درآمد از اینستاگرام به شما امکان می دهد میلیاردها کاربر پلتفرم را هدف خود قرار دهید تا بدون نیاز به صدها و هزاران فالوور اینستاگرام ، بازدید با کیفیت را به یک پیشنهاد یا محصول هدایت کنید.

 

 

از طرف دیگر ، استفاده از مشارکت تحت حمایت یا مارک تجاری (با مارک ها ، هتل های لوکس یا شرکت های گردشگری) در کسب درآمد از اینستاگرام به شما امکان می دهد از مخاطبان خود درآمد کسب کنید (به عنوان یک تأثیرگذار کوچک یا کلان) و برای هر پستی که برای مارک ها منتشر می کنید قیمت تعیین کنید. .

تسلط بر این جنبه های مختلف در مورد نحوه کسب درآمد در اینستاگرام به ما این امکان را داده است که فقط در صورت اتصال WiFi در هر کجای دنیا کار کنیم و درآمد تمام وقت کسب کنیم.

قبل از کسب درآمد در اینستاگرام ، چندی پیش بود که از کار میز کار 9-5 شرکت خود اخراج شدم. به مدت شش سال ، من به محل کار خود می رفتم و منتظر می ماندم تا روزهای تعطیلات کافی را بدست آورم تا بتوانم سفرهای دور و دور را انجام دهم ، تجربیات را برآورده کنم و مکان های بازدید از لیست سطل خود را بررسی کنم.

امروز ، این پلت فرم کوچک به نام اینستاگرام به من اجازه داده است خیالی را تجربه کنم که فکر نمی کردم این امکان وجود داشته باشد: مسافرت همزمان با کسب درآمد.

اما روندی که من در اینستاگرام سفر می کنم و درآمد کسب می کنم قطعاً یک شبه نبود.

من پیش از آنکه حتی بدانم قرار است درآمد کسب کنم ، در حال ارسال عکس های مسافرتی در اینستاگرام بودم. فقط به یک نقطه خاص رسید که تصاویر سفر من با جذب پیروان کم کم گلوله برفی را شروع کردند ، تا جایی که من شروع به اطمینان از حمایت مالی اینستاگرام از مارک های مختلف کردم.

در این مقاله ، من استراتژی های خود را به شما نشان می دهم که به ما امکان کسب درآمد در اینستاگرام را می دهد: نحوه برخورد با مارک ها برای همکاری احتمالی یا حمایت مالی ، نحوه ایجاد یک نام تجاری آنلاین ، افزایش مخاطبان خود و سایر مدل های تجاری در Instagram که به شما امکان می دهد هنگام سفر به دنیا ، یک شغل آنلاین تمام وقت داشته باشید!

از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید
بهترین نمای اداری!
چگونه می توان از طریق اینستاگرام با بازاریابی و حمل و نقل قطره ای درآمد کسب کرد
میلیاردها و میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام و فیس بوک وجود دارد که بیش از هر زمان دیگری در این سیستم عامل مشغول به کار هستند.

در میان این کاربران فعال ، فعال افرادی هستند که هزینه های خود را در اینستاگرام و فیس بوک خرج می کنند.

مردم هر روز میلیون ها دلار در اینستاگرام خرج می کنند. این فرصتی برای کسانی ایجاد می شود که اگر فقط می دانند چگونه از طریق Instagram درآمد کسب کنند ، می خواهند 9-5 خود را ترک کنند.

برای کسانی که 9-5 سنتی خود را ترک کردند و سبک زندگی در لپ تاپ را دنبال کردند ، بسیاری از آنها با بازاریابی شرکت های وابسته و / یا حمل و نقل متوقف شدند - عمدتا با راه اندازی تبلیغات تبلیغاتی در Instagram.

این دو مدل تجاری به شما این امکان را می دهد که از هرجای دنیا کار کنید ، به شرط داشتن یک حساب اینستاگرام و اتصال WiFi خوب.

برای خودم ، شروع به راه اندازی کمپین های بازاریابی وابسته در اینستاگرام برای یک مشتری کردم ، جایی که یاد گرفتم و از نزدیک دیدم که فقط با راه اندازی یک محصول مناسب و هدف قرار دادن افراد مناسب ، می توان پول را بدست آورد.

با پیدا کردن محصول یا پیشنهاد مناسب ، امکان کسب درآمد در اینستاگرام بسیار زیاد است. و بهترین قسمت ، شما برای شروع بازاریابی شرکت های وابسته یا رها کردن حمل و نقل به سرمایه قابل توجهی نیاز ندارید!

مرتبط >> 19 کار از خانه در خانه که به صورت تمام وقت درآمد کسب می کنند
الف - با بازاریابی کارآمد در اینستاگرام درآمد کسب کنید
به زبان انگلیسی ساده ، کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته در اینستاگرام فرآیندی است که می توانید با تبلیغ محصولات یا خدمات شخصی به صورت آنلاین ، کمیسیون دریافت کنید.

اساساً ، اگر کسی روی پیوندی که در اینستاگرام تبلیغ می کنید کلیک کند و از طریق خرید یا کار ساده ای مانند دادن ایمیل به وی اقدام کند ، از طریق پیوند وابسته از طریق کارمزد درآمد کسب خواهید کرد.

ثبت نام برای اینها

برنامه های وابسته که می توانید در اینستاگرام تبلیغ و درآمد کسب کنید رایگان است.

http://amoozeshgah.blogiran.net/Post/29/How-to-earn-money-from-Instagram-in-2021-the-new.html

https://trotterhop.com/how-to-travel-and-earn-from-instagram/