بلندگوهای ساخته شده در تلویزیون شما بسیار وحشتناک هستند ، بنابراین اگر می خواهید چیزی بهتری داشته باشید ، ما Vizio SB46514-F6 را توصیه می کنیم. این انتخاب ما برای بهترین نوار صدا است زیرا نزدیکترین کار برای ایجاد یک تجربه واقعاً غوطه وری با کیفیت بالا و با کیفیت بالا است. SB46514-F6 با کاربرد آسان به نظر می رسد با فیلم و موسیقی عالی است و تقریباً در مورد هر ویژگی و گزینه اتصال شما می خواهید.

Vizio SB46514-F6


Vizio SB46514-F6
بهترین نوار صوتی همه جانبه
Vizio SB46514-F6 تجربه صوتی پویا و غوطه وری را ارائه می دهد و از نظر ویژگی های نوار صوتی همه جعبه های مناسب را بررسی می کند.

945 دلار * از آمازون
* در زمان انتشار ، قیمت 800 دلار بود.

Vizio SB46514-F6 با ویژگی کامل ، بهترین نوار صوتی است که می توانید در محدوده قیمت 1000 دلار یا کمتر پیدا کنید. این یک نوار صوتی با قابلیت Dolby Atmos واقعی است که شامل دو بلندگو عقب و چهار بلندگو رو به جلو است که جلوه های صوتی را از سقف شما گزاف گویی می کنند تا حس بلندتری را ایجاد کنند و یک تجربه گوش دادن پویاتر و پویاتر داشته باشند. ساب ووفر بی سیم 10 اینچی ، عمیق تر از نت های باس در فیلم ها و موسیقی را بهتر از خرده ساب ووفرهای کوچکتر بسته بندی شده با بیشتر صداهای موسیقی تولید می کند. SB46514-F6 برای کلیه محتوای ویدئویی و صوتی فعلی آماده است ، از پخش ویدیویی 4K HDR و پخش موسیقی بی سیم از طریق بلوتوث و Chromecast پشتیبانی می کند ، و برای کنترل صدا با دستگاه های Google Assistant سازگار است.

تبلیغات


دویدن
Studio Definitive Technology Slim
Studio Definitive Technology Slim
نوار صوتی عالی سه کانال
استودیو اسلیم با فیلم و موسیقی بسیار عالی عمل می کند و تعادل خوبی بین ویژگی ها و سهولت استفاده ایجاد می کند.

1000 دلار * از آمازون
1000 دلار از بهترین خرید
* در زمان انتشار ، قیمت 800 دلار بود.

اگر به Dolby Atmos یا بلندگوهای فراگیر مجزا احتیاج ندارید بلکه به یک ساب ووفر دارای سه کانال صدا می خواهید. این نوار صوتی با کیفیت پایین به اندازه Vizio SB46514-F6 کامل نیست. فاقد ورودی های ویدیویی HDMI ، پشتیبانی از Dolby Atmos و امکان اضافه کردن بلندگوهای فراگیر است. شما هنوز هم HDMI ARC را برای اتصال و کنترل آسان از طریق تلویزیون خود ، به علاوه پخش موسیقی بی سیم بلوتوث و Chromecast و سازگاری Google Assistant دریافت می کنید. ساب ووفر 8 اینچی بی سیم استودیو اسلیم دارای پانچ کاملاً کم کارایی با ساب ووفر 10 اینچی SB46514-F6 برای انفجارهای فیلم نیست ، اما باس آن کمی سفت تر و کنترل شده تر است ، که برای پخش موسیقی بهتر عمل می کند. در کل ، این مدل یک گزینه ساده است که به نظر می رسد و عالی به نظر می رسد.

همچنین عالی است
Yamaha YAS-209
Yamaha YAS-209
بهترین نوار صدا
Yamaha YAS-209 یک موسیقی متن کامل با صدا است که عالی به نظر می رسد و پشتیبانی داخلی الکسا را ​​ارائه می دهد.

350 دلار * از آمازون
* در زمان انتشار ، قیمت 300 دلار بود.

بسیاری از نوارهای صوتی جدید با فن آوری های دستیار صوتی مانند Amazon Alexa و Google Assistant سازگار هستند ، اما در بیشتر موارد شما مجبورید بلندگوی هوشمند خود را برای کار با نوار صدا اضافه کنید. Yamaha YAS-209 واسطه را از طریق میکروفن های داخلی و پشتیبانی الکسا از بین می برد ، بنابراین می توانید از صدای خود برای کنترل نوار صدا استفاده کنید و از بیشتر ویژگی های بلندگوهای هوشمند مبتنی بر الکسا مانند Echo لذت ببرید. YAS-209 صدایی بزرگ و متعادل را به شکلی کاملاً جمع و جور ارائه می دهد و شامل بلوتوث و تعویض ویدیوی HDMI (با گذرگاه 4K HDR). با این وجود شما نمی توانید بلندگوهای اطراف اضافه کنید.

همه چیز را توصیه می کنیم
انتخاب ما
Vizio SB46514-F6
Vizio SB46514-F6
بهترین نوار صوتی همه جانبه
Vizio SB46514-F6 تجربه صوتی پویا و غوطه وری را ارائه می دهد و از نظر ویژگی های نوار صوتی همه جعبه های مناسب را بررسی می کند.

گزینه های خرید
945 دلار * از آمازون
* در زمان انتشار ، قیمت 800 دلار بود.

دویدن
Studio Definitive Technology Slim
Studio Definitive Technology Slim
نوار صوتی عالی سه کانال
استودیو اسلیم با فیلم و موسیقی بسیار عالی عمل می کند و تعادل خوبی بین ویژگی ها و سهولت استفاده ایجاد می کند.

گزینه های خرید
1000 دلار * از آمازون
1000 دلار از بهترین خرید
* در زمان انتشار ، قیمت 800 دلار بود.

همچنین عالی است
Yamaha YAS-209
Yamaha YAS-209
بهترین نوار صدا
Yamaha YAS-209 یک موسیقی متن کامل با صدا است که عالی به نظر می رسد و پشتیبانی داخلی الکسا را ​​ارائه می دهد.

گزینه های خرید
350 دلار * از آمازون
* در زمان انتشار ، قیمت 300 دلار بود.

تحقیق

برنامه های آموزش ذهن
چرا باید به ما اعتماد کنید
چه کسی باید یک نوار صوتی دریافت کند
چگونه بهترین نوار صوتی را انتخاب کردیم
چگونه ما موسیقی صوتی را آزمایش کردیم
انتخاب ما: Vizio SB46514-F6 نوار صوتی Atmos
نقص اما دلالان نیستند
Runner-up: Definitive Technology Studio نوار صوتی باریک
همچنین عالی: Yamaha YAS-209 Soundbar Smart
اگر واقعاً ساب ووفر نمی خواهید
چه باید منتظر ماند
رقابت
چرا باید به ما اعتماد کنید
Adrienne Maxwell تقریبا 20 سال است که صنعت AV را به عنوان ویراستار و بازنگری پوشش داده است. در آن زمان ، وی انواع دستگاههای صوتی از جمله گیرنده های AV ، سیستم بلندگوهای صدای فراگیر ، هدفون ، صدا و سیم بلندگوهای تبلت را مرور کرده است. او در حال حاضر سردبیر AV در Wirecutter است ، نظارت بر همه گروه های اصلی صدا و تصویر ، و درک جدی از آنچه در هر یک اتفاق می افتد ، دارد.

برنت باترورث ، که این راهنما را در سال 2020 به عهده گرفت ، از سال 1990 مشغول مرور تجهیزات صوتی به صورت حرفه ای است ، به عنوان سردبیر یا نویسنده برای SoundStage ، Sound & Vision ، Review Theater Theater ، مجله تئاتر خانگی و بسیاری از انتشارات دیگر کار کرده است. در آن زمان ، او تست های کور تر صوتی ص را انجام داده و منتشر کرده است

اگر می خواهید قدرت بیشتری داشته باشید ، توانایی پویایی بهتری برای پر کردن یک اتاق بزرگتر و صدای کامل تر و متعادل تری که به آنچه از اجزای جداگانه سینمای خانگی بدست می آید نزدیکتر شوید ، انتظار دارید که هزینه قابل توجهی بیشتر بپردازید. انتخاب صوتی برتر موسیقی ما نیاز به حداقل یک نوار صوتی سه کانال ، با یک کانال مرکز اختصاصی دارد. ما یک ساب ووفر را برای این میله های بزرگ اجباری نمی دانیم ، اما به توانایی اضافه کردن ساب ووفر اختیاری نیاز داریم. ما همچنین از توانایی اضافه کردن بلندگوهای عقب برای ایجاد یک تجربه واقعی صدای فراگیر و همچنین بلندگوهای شلیک شده برای ایجاد مجدد جلوه های ارتفاع در موسیقی متن فیلم Dolby Atmos قدردانی کردیم ، اما ما این موارد را اجباری نکردیم. امکانات. ما یک قیمت کلاه 1000 دلار تعیین کردیم. بالاتر از آن ، شما به نقطه ای از کاهش بازده در عملکردی که یک نوار صدا می تواند منجر شود ، می پردازید ، و بهتر است به دنبال یک مجموعه کامل سینمای خانگی نباشید.

سهولت استفاده: تنظیم نوار صوتی چقدر آسان است و استفاده از آن به صورت روزانه چقدر آسان است؟ آیا با ریموت ساده همراه است؟ راه اندازی Wi-Fi چقدر پیچیده است؟

پشتیبانی از جریان بی سیم: بلوتوث ساده ترین راه برای پخش صوتی بی سیم است ، زیرا مستقیماً با دستگاه های Android و iOS (و همچنین بیشتر رایانه ها) بدون نیاز به رمزهای عبور به سبک Wi-Fi کار می کند. فایده رویکرد Wi-Fi (از طریق AirPlay ، Sonos ، DTS Play-Fi ، Alexa یا Chromecast) این است که سیگنال صوتی را فشرده نمی کند و در محدوده بزرگتر از بلوتوث کار می کند.

تطبیق پذیری اتصال: نوارهای صوتی بودجه اغلب به یک ورودی صوتی دیجیتال تک نوری محدود می شود و شاید یک ورودی آنالوگ باشد - که شما را مجبور می کند منابع خود را از طریق تلویزیون خود اجرا کنید و سپس صدا را به نوار صدا منتقل کنید. گزینه اتصال بهتر HDMI ARC (کانال برگشت صوتی) است که به شما امکان می دهد یک کابل HDMI تنها بین تلویزیون و نوار صوتی را اجرا کنید و کنترل بیشتری را اضافه می کنید (هنگامی که منبع خود را روشن می کنید ، تلویزیون و نوار صوتی شما باید به طور خودکار روشن شوند و به ورودی صحیح تغییر دهید).

این روزها ، نوارهای صوتی بیشتر از عبور ویدیوی HDMI پشتیبانی می کنند ، داشتن یک یا چند ورودی HDMI به گونه ای که می توانید چندین منبع را مستقیماً به نوار صوتی وصل کنید. امکان انتقال ویدئو 4K HDR و رمزگشایی با کیفیت بالاتر Dolby Atmos و DTS: موسیقی متن فیلم X در اینجا نکته بزرگی است.

اندازه و سبک: نوار صوتی چقدر بلند است؟ آیا صفحه تلویزیون یا پورت IR را مسدود می کند؟ آیا IR برای عبور از آن مشکل دارد؟ آیا آن را روی پایه تلویزیون خود قرار می دهد ، یا می توانید آن را به دیوار نصب کنید؟ آیا زیبایی زیبایی دارد که هر روز فکر نمی کنید به آن نگاه کنید؟

اگر می خواهید قدرت بیشتری داشته باشید ، توانایی پویایی بهتری برای پر کردن یک اتاق بزرگتر و صدای کامل تر و متعادل تری که به آنچه از اجزای جداگانه سینمای خانگی بدست می آید نزدیکتر شوید ، انتظار دارید که هزینه قابل توجهی بیشتر بپردازید.

ما موسیقی صوتی منفعل (غیر تقویت) را در نظر نگرفتیم که به آنها نیاز به گیرنده جداگانه ای داشته باشد ، زیرا این نوع راه اندازی به شما نیاز دارد که سیم بلندگو را تنظیم کرده و یک گیرنده را تنظیم کنید.

ما همچنین تصمیم گرفتیم که از soundbases استفاده نکنیم. یک پایه صدا همان عملکرد اصلی همانند نوار صدا را ارائه می دهد ، اما به جای اینکه نوار باریکی باشد که در بالای تلویزیون یا تلویزیون خود قرار می دهید ، دارای شکل بزرگتر جعبه ای است که برای نشستن در زیر تلویزیون شما طراحی شده است. کابینت بزرگتر به طور کلی اجازه می دهد تا یک soundbase بدون نیاز به ساب ووفر جداگانه ، باس بهتری تولید کند ، اما می تواند قابلیت استفاده دستگاه را نیز محدود کند: شما نمی توانید آن را به صورت دیواری نصب کنید ، و تلویزیون هایی که دارای پاهای گسترده ای هستند (مانند انتخاب ما برای بهترین تلویزیون LCD / LED) نمی تواند به درستی در بالای پایه صدا بنشیند.

برای این به روزرسانی ، من در مورد آهنگهای صوتی که از به روزرسانی قبلی ما بیرون آمده است ، تحقیق کردم و معیارهای ما را رعایت کردم. من برای کمک به محدود کردن گزینه ها ، بررسی های صاحبان آمازون ، بهترین خرید و Crutchfield را بررسی کردم و هرگونه بررسی حرفه ای برای یافتن دقیق لیست را خواندم.

چگونه ما موسیقی صوتی را آزمایش کردیم
ما هر نوار صوتی را با استفاده از سه نوع منبع منبع آزمایش کردیم: دیسک های فیلم و موسیقی که از طریق دستگاه پخش دیسک Oppo ، برنامه های تلویزیونی و سایر محتوای پخش شده از طریق یک Apple TV تغذیه می شوند و موسیقی بی سیم از طریق iPhone XR از طریق بلوتوث یا Wi-Fi پخش می شود. برای تلفن های موبایل با تصویب ویدیوی 4K HDR ، آزمایش کردیم که آیا این عملکرد به طور صحیح با یک تلویزیون دارای قابلیت HDR کار می کند یا خیر.

قانون انگشت شست این بود که اگر پک نوار صوتی شامل ساب ووفر بود ، ما از آن استفاده می کردیم. اگر ساب ووفر فقط به عنوان گزینه موجود بود ، ما از آن استفاده نمی کردیم. برای آزمایش دقیق ویژگیهای باس سیستم هر نوار صوتی ، ما از آنها فایلهای MP3 را تهیه کردیم که دارای صدای 63 Hz ، 50 هرتز ، 40 هرتز ، 31.5 هرتز ، 25 هرتز و 20 هرتز هستند.

ما موسیقی متن فیلمبرداری A / B را در برابر یکدیگر آزمایش کردیم و در صورت لزوم ، تست های گوش دادن کور بین چندین مدل را برای صفحه گوش دادن خود انجام دادیم. ما صدایی متعادل را گوش دادیم که در آن اوج ها ، میانه ها و پایین ها به طور مساوی نمایش داده می شد ، همچنین برای وضوح گفتگو و توانایی پویایی کلی. ما همچنین توانایی های صداگذاری نوار صوتی را در نظر گرفتیم: آیا موسیقی استریو کوچک و محدود به منطقه درست جلوی نوار صدا بود ، یا اینکه آیا راه موسیقی زنده به داخل اتاق گسترش می یابد؟ آیا با موسیقی متن فیلم می توانید نوار صوتی ایجاد شود

منبع