چیزی در مورد پوشاندن یک جفت عینک آفتابی خوب وجود دارد که اعتماد به نفس ما را بالا می برد. یک جفت Aviators را بکشید و ناگهان تام کروز در Top Gun هستید.

هواپیماها سبک شما نیستند؟ گرفتن برخی از راهداران ، و شما یک برادر بلوز هستید. جالب است که یک جفت سایه بزرگ می تواند چه کاری انجام دهد.

خوشبختانه ، به معنای واقعی کلمه هزاران سبک شیک از عینک آفتابی وجود دارد که می توانید از هر نوع ظاهری و مناسبی استفاده کنید. اگرچه سبک انتخاب 100٪ کلید هنگام انتخاب جفت کامل شماست ، ویژگی های محافظتی نیز باید در نظر بگیرید. به عنوان ابزاری که از طریق آن دنیا را می بینید ، به راحتی می توان گفت چشمان شما ارزش حفاظت دارد!

عینک آفتابی فوق العاده مانند یک مدل موی بزرگ ، می تواند چهره شما را روشن کند. به همین ترتیب ، یک جفت ناسازگار با ظاهر شما می تواند انواع و اقسام اغتشاشات را ایجاد کند. بنابراین ، ما در اینجا هستیم تا شما را به سمت جفت کامل سنی ها برای شکل چهره ، سبک شخصی و ترجیحات شما راهنمایی کنیم.

لیست ما با در نظر گرفتن دقیق از ویژگی های سبک ، کیفیت و ایمنی ، بهترین عینک آفتابی را برای آقایان از برندهایی که سایه های آنها را می شناسند ، به شما ارائه می دهد.


13 بهترین عینک آفتابی برای مردان در سال 2020
Ray-Ban 2132 New Wayfarer: به طور کلی بهترین عینک آفتابی
تام فورد آس: بهترین عینک آفتابی لوکس
Tomahawk Neuralyzers: عینک آفتابی با بهترین ارزش
راندولف آویاتور: بادوام ترین عینک آفتابی
تام فورد آرناود: شیک ترین عینک آفتابی
Tomahawk SeaPorts: بهترین عینک آفتابی قطبی
Ray-Ban Aviator Classic: بهترین عینک آفتابی آویاتور
تاشو Ray-Ban Clubmaster: بهترین عینک آفتابی برای رانندگی
Persol 2445S: بهترین عینک آفتابی برای چشم های نور
اوکلی هولبروک: بهترین عینک آفتابی برای اسکی و اتومبیل برفی
Jacket Half Jacket 2.0: بهترین عینک آفتابی برای پیراپزشکی
Ray-Ban Double Bridge: بهترین عینک آفتابی یکپارچهسازی با سیستمعامل
Persol Original 3019S: بهترین عینک آفتابی بی موقع
این سایه ها گزینه های مورد علاقه ما پس از تحقیق در مورد انواع جفت ها هستند. ما آنها را با توجه به دسته بندی های مختلف رتبه بندی کردیم ، بنابراین می توانید به راحتی بهترین عینک آفتابی را برای شما و سبک زندگی خود پیدا کنید.


Ray-Ban 2132 New Wayfarer: به طور کلی بهترین عینک آفتابی
بهترین عینک آفتابی عینک آفتابی 2132 راه جدید - Luxe Digital
لیست جدید ما New Wayfarer 2132 توسط Ray-Ban است. اگر تابستان باید فقط یک جفت سایه به دست آورید ، این موارد هستند.


ما این ترکیب سیاه و سفید را با سبکی بی انتها دوست داریم که به راحتی با هر چیزی که می خواهید بپوشید هماهنگ و مطابقت دارد. می توانید آنها را برای یک ظاهر گاه به گاه لباس بپوشید ، یا کمی سبک تر از آنها لباس بگیرید.

Ray-Ban 2132 New Wayfarer همچنین با رنگ مشکی براق یا 19 ترکیب رنگ دیگر موجود است.

نکته طرفدار: 30٪ تخفیف در تمام عینک آفتابی Ray-Ban موجود در گلس ایالات متحده آمریکا وجود دارد. اگر توسط خرده فروش معتبر دیگری قیمت کمتری پیدا کنید ، این تفاوت را به شما بازپرداخت می کنند!

خرید کن


تام فورد آس: بهترین عینک آفتابی لوکس

اگر می خواهید چیزی کمی متفاوت از همه دلایل مناسب باشد ، این عینک آفتابی خلبان زرق و برق دار Ace توسط طراح آمریکایی تام فورد را بررسی کنید. سبک کلاسیک هوانورد با طراحی جسورانه و مواد ممتاز تجدید نظر شده است.


سایه ها در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است ، اما ما این ترکیب از قاب های طلای زرد و لنزهای قهوه ای را دوست داریم. ظریف اما بسیار شیک است

مجموعه عینک های تام فورد اکنون به دلیل سطح بالای کیفیت و طراحی مد روز به طور گسترده ای شناخته شده است. هر جفت عینک آفتابی برای ایستادگی کردن دستکاری شده است.

این جفت خاص تام فورد آس با توجه بی عیب و نقص به جزئیات ایجاد می شود. آنها شیک و در عین حال بی موقع و بادوام هستند. آنها از کامپوزیت فلزی سبک استفاده می کنند که راحت پوشیدن آن در تمام طول روز است. همچنین مقاوم در برابر آب و هوا و ضد آفتاب است ، بنابراین شما نمی توانید به ظاهر آنها آسیب برساند. لنزها کاملاً رنگ شده و 100٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند. همچنین می توانید در صورت تمایل آنها را به صورت آنلاین سفارشی کنید تا از عینک های نسخه ای استفاده کنند.

خرید کن
Tomahawk Neuralyzers: عینک آفتابی با بهترین ارزش
بهترین عینک آفتابی برای مردان از نورالایزرهای Tomahawk - Luxe Digital

اگر به دنبال عینک آفتابی هستید که بسیار زیبا به نظر می رسد ، احساس عالی می کنید و روی کیف پول راحت تر هستید ، نورالایزر Tomahawk از Tomahawk جفت شما هستند. آنها درجه یک ، براق و ساده هستند ، و اطمینان می دهند که شما می توانید لمس نهایی را بر روی ظاهر dapper خود بدون شکستن بانک قرار دهید.

بهترین کیبورد 2020

رنگ مشکی مات ساده است و به راحتی با هر ظاهری همراه است. شکل این سایه ها ساده و در عین حال بی موقع است و الهام بخش از شکل یک Wayfarer کلاسیک است. آرم های فلزی بالا و میله های جلویی فقط جزئیات شیک و کافی را ارائه می دهند تا بدون در نظر گرفتن سادگی در امضای خود ، این سایه ها را از بین ببرند.

لنزهای UV400 بدان معنی است که چشمان شما در هر کجا که باشید از نور خورشید محافظت خواهید کرد. لازم نیست نگران انعطاف پذیری این سایه ها باشید. مواد پلی کربنات تزریق شده باعث انعطاف پذیری مناسب می شود.

خرید کن
راندولف آویاتور: بادوام ترین عینک آفتابی
بهترین عینک آفتابی آفتابی با دوام ترین رندولف - Luxe Digital
برای نبردهای روزانه خود متناسب باشید. به سرمایه گذاری در یک جفت قابل اعتماد از راندولف نظامی ، به ارتش عینک آفتابی احتیاج نخواهید داشت.

در شرایط شدید انعطاف پذیر ، عینک آفتابی با کارایی بالا در برابر قیمت واقعی آنها بسیار مناسب است. مهندسی رندولف به معنای واقعی کلمه فریم های آماده آسمان خود را برای مشخصات دقیق و دقیق نظامی (می خواند: بالاترین استانداردهای ممکن) با معابد سرنیزه ای خود که به راحتی در زیر سر استفاده می شود ، می سازد. جای تعجب نیست که هواپیمای باند راندولف برای چندین دهه چشم خلبانان نیروی هوایی و ارتش آمریکا را به خود جلب کرده است.

یک عینک کلاسیک ، این عینک های آفتابی سازنده راندولف آمریکایی که با ریزترین چیز پوشیده می شوند ، پوشیده می شوند. در کابین خلبان و خیابان. روشن و خاموش.

تمام سایه های راندولف با استفاده از فلزات درجه بالا ساخته شده و هر جفت یک فرآیند دقیق 200 مرحله ای را انجام می دهند که بیشتر با دست انجام می شود.

شیک و محکم ، کبالت آویاتور آنها در قاب های فلزی براق مات سیاه جایگاهی در زره پوش روزانه شما دارد. و مانند هر جفت راندولف ، مدالی برای دوام نمونه.

این سایه ها دارای لنزهای قطبی شده مقاوم در برابر خراش هستند که در برابر مهمترین عناصر فراموش نشدنی قرار دارند ، این سایه ها همچنین محافظت 100٪ UVA / UVB را ارائه می دهند.

Cobalt Aviator در پایان های با دوام طلای 23k و مات کروم نیز موجود است.

کلاسیک سرد. مطمئن. با استفاده از سبک پایدار و مواد بادوام ، این هواپیماهای بکر و بی نظیر شما را در هر چیزی می بینند و شما را برای همیشه دوام می آورند - هر جفت با ضمانت مادام العمر همراه است. خوب ، اگر این شما را از کیفیت غیر قابل انعطاف قانع نکند ، ممکن است تام کروز…

تام فورد آرناود: شیک ترین عینک آفتابی
بهترین عینک آفتابی عینک آفتابی لوکس تام ford arnud - Luxe Digital
سبک پیشرفته خود را با این Arnaud Black Polarized از تام فورد نشان دهید. این سایه های سطح بالا کلاس اووز را تشکیل می دهند و به شما سبک یا خاموش قایق بادبانی می دهد. اینها جفت مناسبی برای هر آقایی هستند که برای داشتن یک سبک زندگی عالی نیاز به لوازم جانبی مناسب دارند.

هر ساله رنگ جدید "سیاه جدید" می شود. حقیقت این است که سیاه هرگز از سبک خارج نمی شود ، بنابراین در حالی که رنگ های مرسوم ، مد روز می آیند و می روید ، می توانید مطمئن باشید این سایه ها باعث می شود سالهای بعد به دنبال طبقه بالا باشید.

این عینک آفتابی با شکل قاب هوشمند ، لنزهای تیره و جزئیات درجه یک ، دقیقاً به اندازه مناسب چشمک می زند. سبک مدرن و در عین حال کلاسیک ، زیبایی و زیبایی شما را به زیبایی خلوص شما نشان می دهد.

خرید کن
Tomahawk SeaPorts: بهترین عینک آفتابی قطبی
بهترین مدلهای عینک آفتابی مردانه با قطبیت فرودگاههای Tomahawk - Luxe Digital
این عینک آفتابی SeaPort توسط Tomahawk شیک ، مقرون به صرفه و قطبی هستند تا شما را از تابش نور خورشید محافظت کنند. SeaPort برای مردی که غالباً اوقات خود را در نزدیکی آب می گذراند عالی است.

یک لنز قطبی برای محافظت از چشمان شما در برابر تابش نور خورشید در برابر آب یا سطوح دیگر طراحی شده است. اگر مرتباً خود را در نزدیکی آب می بینید ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که مانند یک نوع آن عینک های عینک آفتابی قطبی سرمایه گذاری کنید. لنزهای موجود در SeaPort Tomahawk نیز از جنس halcyon هستند ، به این معنی که زمینه دید گسترده ای را برای هرگونه فعالیت آبی ایده آل می کنند.

لنزهای قطبی تنها ویژگی جالب این عینک آفتابی نیستند. قابهای استیل سلولزی و قابهای استیل ضد زنگ آنها به شکلی شیک طراحی شده اند تا در مراقبت از چشمان شما به خوبی به نظر برسند. جنس فلز موجود در قاب بسیار سبک است ، به این معنی که این قاب ها چهره شما را وزن نمی کنند.

خرید کن
Ray-Ban Aviator Classic: بهترین عینک آفتابی آویاتور
بهترین آفتاب های آفتابی عینک آفتابی - Luxe Digital
سایه های Aviator Classic از Ray-Ban دقیقاً همین است: سایه های کلاسیک در سبک Aviator. این عینک آفتابی عالی برای پسر است که به دنبال یک جفت عینک آفتابی کاملاً بی موقع و پوشش کامل آفتاب است. ری-بان این عینک آفتابی آویاتور را در دهه 1930 برای خلبانان طراحی کرد. آنها به زودی به یک آیتم سبک محبوب تبدیل شدند و امروزه هنوز در سبک هستند. لازم نیست به زودی نگران این سایه ها نباشید.

این Aviator Classic از اشک اشک ریز معمولی برای هر سایه هوانوردی برخوردار است و آنها را به بهترین شکل برای محافظت کامل از چشمان شما در برابر آفتاب تبدیل می کند. به احتمال زیاد شما یک شکل عینک آفتابی پیدا نخواهید کرد که پوشش بیشتری از اینها داشته باشد.

این عینک آفتابی همچنین دارای لولا های تمام فلزی است. این باعث می شود باز و نزدیک بازوهای عینک آفتابی بسیار صاف باشد. استراحت گوش استات باعث راحتی بیشتری در گوش شما می شود ، بنابراین می توانید آنها را در تمام طول روز راحت بپوشید. آنها همچنین دارای لنزهای کریستالی هستند که از تمام شیشه ها ساخته شده اند ، ویژگی ای که به شما کمک می کند تصویری کاملاً واضح از طریق لنزها مشاهده کنید.

می توانید بیش از 24 تنوع رنگ و نوع مختلف لنز را بصورت آنلاین انتخاب کنید.

خرید کن

تاشو Ray-Ban Clubmaster: بهترین عینک آفتابی برای رانندگی
بهترین مردان عینک آفتابی که در حال رانندگی با پرتوهای ممنوع raymaster - Luxe Digital
در هنگام رانندگی همه عینک آفتابی مساوی ایجاد نمی شوند. لنزهای رنگی و جفت های شل شده ثابت می کنند که در هنگام رانندگی در روزهای آفتابی بیشتر از یک راهنما هستند.

بنابراین ، چرا Clubmaster Folding از Ray-Ban جفت مناسبی برای ماشین است؟ لنزهای خاکستری به این معنی است که دیگر نیازی به نگرانی در مورد تحریف رنگها نیست. عینک آفتابی Clubmaster Folding همچنین از اشعه ماوراء بنفش برخوردار است ، بنابراین می دانید چشمان شما بدون توجه به نور خورشید محافظت می شود. علاوه بر این ، بر خلاف نسخه اصلی Clubmaster ، هنگامی که خورشید پشت ابر قرار می گیرد ، این فضای ذخیره سازی آسان ذخیره می شود. سبک unisex آنها یک امتیاز اضافی است: در صورت تصادف بودن به راحتی می توانید با یک شریک زندگی یا یکی از دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید کن

Persol 2445S: بهترین عینک آفتابی برای چشم های نور

digital