راه‌اندازی دفتر خانه به یکی از بهترین صفحه کلیدهای موجود در بازار امروز نیاز دارد. نه ، شما فقط نمی توانید لپ تاپ خود را روی میز کار خود بگذارید و انتظار داشته باشید کار را به سرعت انجام دهید ، که احتمالاً بعد از روز اول کار از خانه آموخته اید.

بعضی از لپ تاپ ها دارای صفحه کلیدهای خوب و حتی عالی هستند ، اما من توصیه نمی کنم از صفحه کلید روی لپ تاپ خود برای چند ساعت در روز استفاده کنید. برای مبتدیان ، این که گردن شما در تمام طول روز به سمت پایین کنده شود ، نمی تواند به وضعیت شما کمک کند.

بهترین لپ تاپ های سال 2020
خرید دستمال مرطوب Clorox: این خرده فروشان هنوز سهام دارند
بهترین معاملات لپ تاپ برای مارس 2020
وقتی در خانه هستم (و در محل کار هستم) ، من همیشه از یک صفحه کلید خارجی استفاده می کنم - این تنها بهترین راه برای پشتیبانی از وضعیت استقرار است. به علاوه ، بسیاری از کیبوردها در آنجا به سادگی بهتر از آنهایی هستند که در لپ تاپ شما قرار دارند - به خصوص اگر شما یکی از افراد بدشانسی هستید که بین سال های 2016 و 2019 مک بوک خریداری کرده اید.

در حالی که بسیاری از افراد صفحه کلیدهای جمع و جور را دوست دارند ، شما نباید فقط تصمیم خود را بر اساس اندازه قرار دهید. دو مورد از هفت انتخاب ما بزرگتر از صفحه کلید معمولی شما است ، یکی ارائه اصلاحات ارگونومیک برای جلوگیری از کار یا آسیب دیدگی در فشار مکرر ، و دیگری ارائه کلیدهای مکانیکی کلید که بازخورد لمسی زیادی می دهند.

فیلم های تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

پخش فیلم نگاه اول به Osé Personal Massager | راهنمای تام در CES 2020
دستی با آینه هوشمند Poseidon | ...
10/01/20 دستی با آینه هوشمند Poseidon | راهنمای تام در CES 2020
ابتدا نگاهی به Delta Guardian XO | تام ...
10/01/20 نگاه اول به Delta Guardian XO | راهنمای تام در CES 2020
پیشرفت واقعیت موازی دلتا | تام ...
10/01 / 20Delta Walkthrough Realality Parallel | راهنمای تام در CES 2020
تور غرفه نمایش ال جی | راهنمای تام در CES 2020
تور غرفه نمایش 10/01 / 20LG | راهنمای تام در CES 2020
دسترسی زود هنگام LG Booth | راهنمای تام در CES 2020
08/01 / 20LG دسترسی زود هنگام غرفه | راهنمای تام در CES 2020
 بهترین صفحه کلیدها کدامند؟
انتخاب های برتر ما در هر زمان شما را بالا می برد و با کلیک بر روی دکمه کلیک می کند ، و Logitech K780 یکی از بهترین کیبوردها است زیرا لوازم جانبی ساده ای است که می توانید با تمام دستگاه های خود استفاده کنید - که تنها با یک کلیک فاصله دارد.

Logitech K870 همچنین عالی است زیرا با توجه به کاربران Mac ، PC و Chromebook طراحی شده است. چیدمان کلیدی آن فقط با لپ تاپی که به آن وصل می شوید سازگار است ، و کلیدهای مدرن عملکردی چندرسانه ای مدرن را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این ، Logitech K870 بی سیم است ، که به اطمینان از یک میز تمیز کمک می کند ، و با ظرافت خاصی طراحی شده است که در هر تنظیم قرار می گیرد و زیبایی های تبلت شما را بالا می برد. واقعاً چه چیز دیگری می تواند از شما بخواهد؟

اگر به دنبال چیزی ساده تر هستید ، با Dell KB216 ، یک تست ساده و ساده شروع کنید. این دستگاه به باتری احتیاج ندارد زیرا به USB متصل است و این کار باعث می شود عملکرد و راه اندازی آن بسیار آسان باشد: Al شما باید انجام دهید این است که آن را به رایانه وصل کنید.

Dell KB216 روی کلیدها نیز کامل است و کنترل های چندرسانه ای فقط با یک کلیک دور و یک پد کامل برای کسانی که VLOOKUP و سایر ترفندهای صفحه گسترده را زندگی می کنند ، تنفس می کنند. این ممکن است کم مصرف باشد ، اما این کار را برای بسیاری از افراد با نیازهای مستقیم انجام می دهد.

کاربران مکینتاش که مایل به سرمایه گذاری در صفحه کلید با کیفیت هستند ، باید Matias Tactile Pro را بررسی کنند. سوئیچ های مکانیکی آن بازخورد بسیار خوبی را ارائه می دهند و کیبورد های لیزری اچ شده در تست نهایی ایستاده اند: زمان. ماتیاس نسبت به سایر کیبوردهای دیگر که توصیه می کنیم گرانتر است ، اما این یک قطعه عالی برای یک دفتر مناسب خانگی است.

شایان ذکر است که اگر شما مایل به صرف هزینه های زیادی بر روی صفحه کلید هستید ، ممکن است یکی از بهترین کیبوردهای بازی برای شما گزینه خوبی باشد. این وسایل جانبی بالا اغلب دستگاههای کاملاً براق و دارای کلیدهای مکانیکی بسیار راحت کلید هستند. صفحه کلیدهای بازی سالها طول می کشند و بیشتر از این به شما اجازه نمی دهند تا الگوهای نورپردازی RGB را متناسب با بقیه میز خود تنظیم کنید. آنها تقریبا به اندازه مدل های موجود در این لیست ارزان نیستند ، اما مطمئناً سرمایه گذاری بهتری هستند.

 بهترین صفحه کلیدهایی که می توانید امروز بخرید
بهترین صفحه کلید: Logitech K350 (اعتبار تصویر: Logitech)
1. Logitech K350
نوع کلیدی: غشاء | باتری ها: 2 برابر AAA | گارانتی: 1 ساله | اندازه: 18.9 x 9.9 x 2.9 اینچ

ساعت هوشمند
37.77 دلار
مشاهده در AMAZON

61.22 دلار
نمایش در آمازون
69،97 دلار
نمایش در آمازون
قیمتFooterLabel
مجموعه کامل کلیدهای چندرسانه ای عمر باتری ماندگار طراحی بی سیم اتصال بی سیم
صفحه کلید بی سیم آزمایش شده و واقعی Logitech K350 گزینه جالبی است. نه تنها مجهز به استراحت مچ دست و تمام کلیدهای رسانه ای مورد نیاز شما می شود ، بلکه کلیدهای رسانه ای آن همه از دوره های مختلف نمادنگاری را تحمل می کنند. کلید F7 به اینترنت اکسپلورر اشاره دارد و یک دکمه برای Windows Media Center وجود دارد.

با وجود این که فناوری به طور مداوم رو به جلو حرکت می کند ، این صفحه کلید خوب بازبینی شده (4.3 ستاره از 5 در آمازون ، با بیش از 2900 رتبه بندی) همچنان پرفروش است. این نشان می دهد که بعضی اوقات سخت افزار به خوبی ساخته شده نیاز به سازگاری ندارد.

K350 از طریق گیرنده بی سیم USB Logitech متصل می شود و Logitech می گوید که باید تا 3 سال به طول انجامد.

 

2. صفحه کلید سیمی دل - سیاه KB216 (580-ADMT)
نوع کلیدی: غشاء | باتری: هیچکدام | گارانتی: 1 ساله | اندازه: 17.4 در x 5 در x 1 اینچ


18.65 دلار
مشاهده در AMAZON
18.99 دلار
نمایش در آمازون
19.98 دلار
نمایش در آمازون
قیمتFooterLabel
کلیدهای مقرون به صرفه چند رسانه ای شماره کامل padNo گزینه بی سیم طراحی هوم
آیا می خواهید یک صفحه کلید خوب و قابل اعتماد برای به دست آوردن دفتر خانه خود داشته باشید؟ نمی خواهید زیاد هزینه کنید؟ خوب ، دل شما را پوشانده است. این صفحه کلید سیمی نه تنها - که باید یک تنظیم فوق العاده را ایجاد کند - با درگاه USB موجود در اکثر رایانه ها کار می کند (متأسفیم صاحبان مک بوک ها بدون هاب ، ما در زیر گزینه خوبی برای شما داریم) ، اما فوق العاده نیز مقرون به صرفه است. .


مهمتر از این ، Dell دارای یک پد کامل برای جک های صفحه گسترده و کلیدهای چندرسانه ای استاندارد است ، بنابراین شما حتی با این قیمت مناسب قربانی چیزی نمی کنید. همچنین ، در آمازون به شدت محبوب است و میانگین 4.5 ستاره میانگین آن بیش از 4،200 رتبه است.

از چه زمانی این همه قیمت مورد نیاز خود را با قیمت مناسب دریافت می کنید؟ البته کسانی که مانیتور خود را خیلی دور از صفحه نمایش خود نگه می دارند ، یا دلیل دیگری برای تمایل به کیبورد بی سیم دارند ، باید برای توصیه های دیگر ما پیمایش کنند.

بهترین صفحه کلید: صفحه کلید بی سیم Arteck 2.4G (اعتبار تصویر: Arteck)
3. صفحه کلید بی سیم Arteck 2.4G
نوع کلیدی: غشاء | باتری: داخلی ، قابل شارژ | گارانتی: 2 ساله | اندازه: 16.9 X 4.9 X 0.6 اینچ


$ 37.99
مشاهده در AMAZON
قیمتFooterLabel
سبک وزن سازه متالیک کار با انواع دستگاه ها ListNo Bluetooth صفحه کلیدهای دیگر در مدت زمان طولانی تر با یک بار شارژ
یک صفحه کلید بی سیم نیاز به هزینه زیادی ندارد. مینیمالیستی و سبک وزن (0.9 پوند!) Arteck یکی از بهترین صفحه کلیدها به دلیل عملکردی مانند چاقوی سوئیسی-Army-Knife است ، به دلیل گیرنده USB آن که به شما امکان اتصال به همه چیز را از دسک تاپ تا لپ تاپ و حتی تلویزیون می دهد. با Mac ها کار می کند ، اما صفحه کلید برای ویندوز بهینه شده و طراحی شده است.

صفحه کلید باید تا 33 فوت از دستگاه متصل کار کند ، که احتمالاً به غیر از اتاق نشیمن برای هر کاری خیلی دور است ، اما این برای تنظیم حتی بیشتر خانه های پیچیده و سازگار با ارگونومی نیز کافی است. Arteck همچنین نوید استقامت جامد را می دهد و آن را تا 6 ماه با یک بار هزینه رتبه بندی می کند. این صفحه کلید دارای گارانتی 24 ماهه است ، که یکی از بررسی های مشتری آمازون می گوید ، هنگام بروز مشکلات حساسیت کلیدی ، مفید واقع شد. این شرکت صفحه کلید را با یک نوع جدید جایگزین کرد.

بهترین صفحه کلید جادویی سیب کیبورد (اعتبار تصویر: آمازون)
4. صفحه کلید سحر و جادو اپل
نوع کلیدی: غشاء | باتری: قابل شارژ داخلی | گارانتی: 1 ساله | اندازه: 11 4.5 4.5 0.4 0.4-0.2 اینچ

94 دلار
مشاهده در AMAZON

99 دلار
نمایش در آمازون

99 دلار
نمایش در آمازون
قیمتFooterLabel
کلیدهای با احساس عالی این ویژگیهای زیبایی اپل زیبا و قابل حمل بدون شماره padPC برای اپل نیاز ندارند
کاربران اپل باید از اینجا شروع کنند ، زیرا این صفحه کلید فقط برای نیازهای آنها طراحی نشده است ، بلکه با آنها مطابقت دارد. صفحه کلید Magic یکی از بهترین صفحه کلیدها است زیرا یک قدم از صفحه کلیدهای MacBooks که بین سالهای 2016 و 2019 ساخته شده است ، فاصله دارد و تقریباً به صفحه کلید 16 اینچی MacBook Pro مجهز است - با استفاده از مکانیزم قابل اطمینان قیچی و نه طرح بحث برانگیز پروانه.

صفحه کلید Magic یکی از صفحه کلیدهای کوچک در این مجموعه است که پرتاب کردن کیف یا استفاده در یک میز کوچک آن را بسیار ساده تر می کند. اپل همچنین صفحه کلید سحر و جادو اپل را با صفحه کلید عددی تولید می کند که اگر با اندازه بزرگتر باشید ، تعداد صفح of کامل را در اختیار شما قرار می دهد و تعداد زیادی را خرد می کنید. هر دو مدل دارای یک صفحه کلید هستند که برای استفاده با Mac طراحی شده اند و این یکی از بهترین انتخاب ها در این صفحه است. از طریق بلوتوث متصل می شود.

بهترین صفحه کلید: Logitech K780 (اعتبار تصویر: Logitech)
5. Logitech K780
نوع کلیدی: غشاء | باتری ها: 2 برابر AAA | گارانتی: 1 ساله | اندازه: 14.9 x 6.2 x 0.9 اینچ

69،99 دلار
مشاهده در AMAZON
69،99 دلار
نمایش در آمازون
293 دلار
نمایش در آمازون
قیمتFooterLabel
پشتیبانی از چندین دستگاهNotch می تواند تلفن شما یا iPadEven را با لیست Chromebooks پشتیبانی کند ، صفحه کلیدهای دایره ای برای همه نیستند
لپ تاپ شما تنها دستگاه مورد نیاز برای تایپ کردن نیست ، بنابراین Logitech دارای صفحه کلیدهایی مانند K780 است که به طرز دلپذیری بین سه دستگاه پرش می کند. همچنین از فناوری FLOW Logitech برای جابجایی آسان داده ها بین رایانه ها پشتیبانی می کند. درست است: اگر از دو ماشین مختلف استفاده می کنید ، این صفحه کلید می تواند یک فایل را از یک کپی کرده و به دیگری ارسال کند.


همچنین ، این صفحه کلید به صورت دایره ای وجود دارد ، که باعث می شود برخی از افراد به دنبال یک ظاهر خاص باشند ، و شاید دیگران را برای جستجوی سایر ورودی ها بفرستند. اگر در حال تایپ در خانواده و دوستان هستید ، توجه داشته باشید که کلیدهای آن برای صدای خاموشتر تایپ طراحی شده اند ، بنابراین کمتر احتمال تحریک دیگران را دارید.

این صفحه کلید با استفاده از یک ترفند Logitech از سیستم عامل Mac ، PC و Chrome پشتیبانی می کند ، جایی که کلیدها با رایانه ای که از آن استفاده می کنید تنظیم می شوند. یک شکاف در سمت راست صفحه کلید به شما امکان می دهد تلفن یا رایانه لوحی خود را در آنجا متصل کنید ، زیرا هنگام لپ تاپ به تلفن خود تغییر می دهید.

6. Logitech Ergo K860
نوع کلیدی: غشاء | باتری: 2xAAA | گارانتی: 1 ساله | اندازه: 18 9 9.2 x 1.9 اینچ


116.99 دلار
مشاهده در AMAZON
120 یورو
مشاهده در Conrad Electronic
160.99 یورو
مشاهده در EBAY-ES
قیمتFooterLabel
مچ دست راحت استراحت قابل تنظیم پاهای جلویی و پشتی ساخته شده برای رایانه های شخصی و طراحی صفحه کلید MacsSplit- منحنی یادگیری منحنی کمی گران قیمت
آیا به دنبال صفحه کلید دوستدار ارگونومیکی هستید که بیش از لپ تاپ شما کار کند؟ من در محل کار به Logitech Ergo K860 تکیه کرده ام و قدردانی کرده ام که چقدر خوب هم با MacBook Pro و هم با iPad Pro کار کرده است. طراحی صفحه کلید تقسیم آن به شما کمک می کند تا دست های خود را برای کاهش کرنش نگه دارید.

یکی از ویژگی های مورد علاقه من در صفحه کلید ، پاها به سمت قسمت جلوی شاسی است تا بتوانید ارتفاع عرشه صفحه کلید را تغییر دهید. برای کسانی که دارای میز ایستاده هستند ، این یک تفاوت اساسی است زیرا ما اغلب بین نشستن و ایستادن حرکت می کنیم ، جایی که دستان ما به میز می رسد تغییر می کند. Logitech Ergo K860 برای سازگاری نهایی بر روی هر دو بلوتوث و گیرنده USB شخصی Logitech کار می کند. سه کلید جفت شدن دستگاه به شما امکان می دهد تا به راحتی بین دستگاه های زوجی جابجا شوید.

بررسی کامل ما را با Logitech Ergo K860 بخوانید.


بهترین صفحه کلید: صفحه کلید Matias Tactile Pro برای Mac (اعتبار تصویر: Matias)
7. صفحه کلید Matias Tactile Pro برای Mac
نوع کلیدی: مکانیکی (سوئیچ های مکانیکی آلپ) | باتری: هیچکدام | گارانتی: 1 ساله | اندازه: 18.5 6. 6.5 x 1.5 اینچ


139.95 دلار
مشاهده در AMAZON
قیمتFooterLabel
مکانیسم های کلیدی احساس عالی عالی طراحی ماندگار فقط Wireless Wireless
من این مقاله را روی صفحه کلید مورد علاقه خود ، صفحه کلید مورد علاقه Matias Tactile Pro برای Mac تایپ کردم ، که با پول خودم خریداری کردم. من این صفحه کلید مکانیکی را به خاطر تمام راه هایی که در برابر دانه می رود ، دوست دارم. کلیدهای آن بازخورد زیادی می دهند و طرح صفحه کلید آن برای مکینتاش بهینه شده است ، که یافتن آن در صفحه کلیدهای مکانیکی عالی کار ساده ای نیست.

ماتیاس یک نام قابل اعتماد در دنیای لوازم جانبی اپل است. هواداران می دانند که Matias از همان فناوری کلید کلید استفاده می کند که اپل با کیبوردهای مکانیکی کلاسیک اپل انجام داده است ، این کمک می کند تا Matias به عنوان یکی از بهترین صفحه کلیدها برای کاربران Mac ، یک بازخورد خوبی داشته باشد.

سرمایه گذاری من با سال های قابل اعتماد پاداش داده شده است. در 8+ سال که من این صفحه کلید را دارم ، هیچکدام از نامه های صفحه کلید محو نشده است زیرا کلیدها دارای لیزر هستند. ماتیاها از طریق کابل USB و بدون گزینه های بی سیم متصل می شوند. همچنین این درگاه USB دوگانه را دارد که می تواند یکی از پورت های مورد استفاده خود را جبران کند. بله ، ممکن است ماتیاس بیش از هر کیبورد دیگر در این لیست هزینه کند ، اما آنچه را می پردازید دریافت می کنید.

 نحوه انتخاب بهترین کیبورد برای شما
این مکالمه با لپ تاپی که شما قصد اتصال آن را دارید ، شروع می شود. اگر در رایانه شخصی ویندوز هستید ، می توانید به جز Matias Tactile Pro و Keyboard Apple Magic از هر یک از این گزینه ها استفاده کنید.

سپس ، اگر می خواهید کیبورد را تنها با یک رایانه جفت کنید ، می توانید بین صفحه کلید سیمی Dell KB216 یا Keyboard Wireless Arteck 2.4G تصمیم بگیرید - دومی یک میز تمیز کننده تر ایجاد می کند.

اما اگر قصد استفاده از کیبورد را با رایانه شخصی و رایانه لوحی یا دستگاه دیگری دارید ، Logitech K780 را بررسی کنید. کاربران Chromebook و Mac نیز باید Logitech K780 را بررسی کنند ، زیرا عملکرد کراس پلت فرم آن برای همه بسیار عالی است.

با این حال کاربران Mac که همیشه در حال حرکت هستند باید از صفحه کلید قابل حمل سحر و جادو اپل دیدن کنند. کاربران MacBook که می خواهند دفتر خانه نهایی را بسازند ، باید به Matias Tactile Pro نگاه کنند ، که کمی پایدار است.

 

best-keyboard