وب‌سایت‌های مراقبت‌های بهداشتی اغلب اولین برداشتی هستند که یک فرد از گروه یا عمل پزشکی شما دارد. بیماران بالقوه قبل از اینکه تصمیمی در مورد ارسال درخواست قرار ملاقات بگیرند، در مورد سایت شما تحقیق می کنند و آن را با دیگران مقایسه می کنند.

آنها می خواهند مطمئن شوند که از پزشکی که انتخاب می کنند مراقبت های حرفه ای دریافت می کنند و از سایر کارکنان مطب خدمات دوستانه دریافت می کنند. سلامتی یک موضوع حساس برای اکثر مردم است. اگر مطمئن شوید بهترین شیوه های طراحی وب سایت را دنبال می کنید، سایت شما می تواند به آنها اطلاع دهد که در دستان خوبی هستند.

نکات و بهترین روش های طراحی وب سایت پزشکی
افرادی که از وب سایت های مراقبت های بهداشتی بازدید می کنند در جستجوی اطلاعات هستند. استفاده از این سایت ها باید آسان، قابل پیمایش و دارای طراحی زیبایی شناسی باشد.

این بهترین روش ها را دنبال کنید تا وب سایت پزشکی خود را به بهترین شکل ممکن برای جذب بیماران جدید بسازید.

خدمات ویژه خود را در صفحه اصلی خود برجسته کنید.
ممکن است زمانی که یک وب سایت پزشکی ایجاد می کنید، این امر مسلم به نظر برسد، اما برخی از طراحان وب پزشکی ممکن است به دلیل تعداد خدماتی که دارند، هیچ خدماتی را در صفحه اصلی خود قرار ندهند.


از طریق GIPHY

اما لازم نیست همه خدمات خود را فهرست کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید پایگاه بیمار شما به کدام خدمات بیشتر علاقه دارد.

سه تا چهار مورد از آن خدمات را در صفحه اصلی خود قرار دهید تا بیماران بالقوه شما بتوانند یک ایده کلی از کاری که انجام می دهید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید به دست آورند.

مطالب خود را به روز نگه دارید.
بازاریابی محتوا حتی در زمینه پزشکی مهم است.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای محتوای دقیق، ارزشمند و جاری است. اگر وبلاگ دارید، آن را فعال نگه دارید. داشتن یک وبلاگ فعال برای سئو عالی است و می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند.

شامل یک صفحه کارکنان.
با افزودن صفحه نمایه ارائه دهنده، رویکرد انسانی را به وب سایت پزشکی خود اضافه کنید. حدود 50 درصد از بیماران قبل از تعیین قرار ملاقات اولیه خود، اطلاعات مربوط به متخصصان پزشکی خاص را جستجو می کنند.

یک تصویر حرفه‌ای از هر ارائه‌دهنده همراه با اطلاعات مربوط به تخصص‌ها، مدرک‌های پزشکی و هر گونه اطلاعات مرتبط دیگری که بیماران بالقوه ممکن است بخواهند بدانند، اضافه کنید.


از طریق GIPHY

این همچنین می‌تواند سئوی شما را تقویت کند، زیرا زمانی که مردم به دنبال پزشک هستند، صفحه نمایه ارائه‌دهنده شما ظاهر می‌شود و یک لینک داخلی به صفحه اصلی شما اضافه می‌کند.

ویژگی توصیفات بیمار.
قرار دادن توصیفات یا نظرات بیمار در سایت شما اعتماد بازدیدکنندگان سایت شما را تشویق می کند. بسیاری از مردم در مورد یافتن یک پزشک جدید احساس اضطراب یا عصبی می کنند و دیدن توصیفات می تواند به آنها کمک کند تا احساس راحتی کنند.

آنها همچنین ممکن است جزئیاتی را در بررسی ها در مورد مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می کنند بیابند، که باعث می شود احساس کنند شما می توانید به مسائل خاص آنها رسیدگی کنید.

از فرم‌های سرنخ برای درخواست‌های قرار ملاقات آسان استفاده کنید.
یک سایت پزشکی با طراحی خوب این امکان را برای افراد فراهم می کند که اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند تا بتوانند یک قرار ملاقات تعیین کنند. اگر فرم هایی دارید که خیلی طولانی هستند و به اطلاعات گسترده نیاز دارند، بازدیدکنندگان سایت شما ممکن است تصمیم بگیرند که سایت شما را ترک کنند.


از طریق GIPHY

ممکن است در نظر داشته باشید که یک CTA برجسته اضافه کنید که در هر صفحه ای بیش از یک حرکت سریع فاصله ندارد تا بازدیدکنندگان را تشویق به برنامه ریزی قرار ملاقات کنید.

جنبه دیگری که ممکن است در نظر بگیرید این است که درخواست قرار ملاقات خود را به صورت پاپ آپ ایجاد کنید تا مشتریان بالقوه شما منتظر بارگذاری صفحه جدید نباشند.

بیماران بالقوه را تشویق کنید تا در خبرنامه های ایمیلی ثبت نام کنند.
خبرنامه ها راهی عالی برای حفظ ارتباط با بیماران بالقوه و بیماران فعلی هستند. در خبرنامه، می‌توانید پست‌های وبلاگ جدید، اخبار اداری، اطلاعات عمومی مراقبت‌های بهداشتی را اضافه کنید و حتی به بیماران یادآوری کنید که برای معاینه مراجعه کنند.

یک راه آسان برای رشد لیست ایمیل مطب شما این است که به بیماران خود اجازه دهید با استفاده از یک CTA واضح در وب سایت شما ثبت نام کنند.

یک طرح رنگ خوب انتخاب کنید.
طرح های رنگی برای طراحی وب سایت شما مهم هستند. وب سایت های پزشکی نیاز به رنگ های تمیز و استریل دارند که به کاربران این حس را بدهد که سایت و عمل پزشکی معتبر هستند.

رنگ سفید یک طراحی عالی برای وب سایت های پزشکی است زیرا از محتوای یک وب سایت طراحی سایت پزشکی کم نمی کند. آبی یکی دیگر از رنگ های عالی برای وب سایت های پزشکی است، زیرا معمولاً رنگ اسکراب های پزشک است.

ممکن است انتخاب کنید که رنگ های دیگری را به سایت خود اضافه کنید، اما به یاد داشته باشید که آنها باید یک اثر آرام بخش بر روی بیماران شما ایجاد کنند. این بدان معناست که رنگ‌های قرمز و نارنجی ایده خوبی برای یک سایت پزشکی نیستند زیرا این رنگ‌ها معمولاً نشان‌دهنده اورژانس یا احتیاط هستند.

سایت خود را برای سئوی محلی بهینه کنید.
سئوی محلی برای وب سایت های پزشکی ضروری است زیرا اکثر بیماران شما احتمالاً از منطقه عمومی شما هستند.

می توانید این کار را با قرار دادن آدرس خود به همراه نقشه موقعیت مکانی خود، با انتشار محتوای متمرکز محلی، و با اطمینان از اینکه سایت شما در فهرست های آنلاین فهرست شده است، انجام دهید.

اضافه کردن تصاویر جذاب
تصاویر سهام پزشکی ممکن است برای بازدیدکنندگان سایت شما بیش از حد جعلی یا غیرشخصی به نظر برسند. سعی کنید یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید تا تصاویری از محل کار خود و کارکنان دفتر خود را برای وب سایت خود به دست آورید تا یک لمس شخصی به شما اضافه کند.


از طریق GIPHY

این به شما اضافه می کند

منبع