نحوه انتخاب از میان اپل موزیک ، Spotify ، پاندورا ، جزر و مد و موارد دیگر

بسیاری از خدمات پخش موسیقی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و بیشتر آنها شباهت های بیشتری نسبت به تفاوت ها دارند.

آنها به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از آهنگ ها را با حدود 10 دلار در هر ماه می دهند. اما برخی از گزینه ها برای کاربران با منافع خاص جذاب خواهد بود ، و شرکت ها به طور مداوم ویژگی های جدیدی را برای مبارزه برای توجه مصرف کنندگان ارائه می دهند.

بیشتر در موسیقی
راهنمای رتبه بندی و خریدار بلندگوهای بی سیم CR
راهنمای رتبه بندی و خرید هدفون CR
جریان چهره: Spotify در مقابل Apple Music
بهترین هدفون زیر 100 دلار
راهنمای CR برای پخش رایگان موسیقی
رقابت در حال گرم شدن است. Spotify و Apple Music - که بازار را هدایت می کنند - برای برتری جریان موسیقی در یک نبرد عمومی شرکت کرده اند.

گوگل و آمازون هر دو نسخه رایگان خدمات خود را منتشر کردند که کاربران بلندگو هوشمند می توانند به صورت تقاضا به آنها دسترسی پیدا کنند. آخرین به روزرسانی آمازون یک طیف با کیفیت بالا به نام Amazon Music HD را برای پیشنهاد طاقچه شنوایی Tidal ارائه می دهد.

در همین حال ، پخش کننده های قدیمی تر مانند SiriusXM خدمات خود را دوباره انجام داده اند و تازه واردان نیز دو سیستم عامل برای طرفداران موسیقی کلاسیک در نظر گرفته اند.

بیشتر خدمات پخش موسیقی دوره آزمایشی بدون پرداخت را ارائه می دهند. بسیاری نیز ردیف رایگان ارائه می دهند. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای CR برای پخش رایگان موسیقی مراجعه کنید.

در اینجا ، مواردی را ارائه می دهیم که هر سرویس پخش را از هم جدا می کند. از طریق آن حرکت کنید ، یا روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به یک سرویس خاص بپردازید.
Music Music Unlimited & Prime Music
Amazon Music HD
اپل موسیقی
موسیقی Google Play
Idagio
LiveXLive
پاندورا
پریفونیک
SiriusXM
Spotify
جزر و مد
موسیقی YouTube
حقیقت در آزمایش ماست

آنچه را که باید بدانید هنگام استفاده از فناوری و اسباب بازیها بدست آورید.
پیوستن
Music Music Unlimited & Prime Music
قیمت: موسیقی ممتاز همراه با Amazon Prime ، سرویس اشتراک پرداخت شده آمازون است که در هر ماه 13 دلار یا 119 دلار در سال هزینه دارد.

Amazon Music Unlimited 8 دلار در ماه برای اعضای نخست و یا 10 دلار در ماه برای اعضای غیر نخست هزینه است. علاوه بر یک آزمایش سه ماهه رایگان و یک برنامه خانوادگی برای خدمات ، می توانید در صورت ثبت نام از طریق دستگاه واجد شرایط Amazon Echo ، 4 دلار در ماه دریافت کنید.

یک نتیجه گیری: فقط می توانید از Music Unlimited فقط در آن دستگاه استفاده کنید.

کاربران دستیار صوتی الکسا بدون داشتن یک حساب Prime نیز می توانند با درخواست لیست آلبوم ها به پخش لیست ها و ایستگاه های رایگان ، دارای پشتیبانی تبلیغاتی ، دسترسی داشته باشند.

چه کسی برای آن بهترین است: اعضای نخست وزیر آمازون.

مزایا: هر دو سرویس بدون تقاضا و براساس تقاضا هستند. Amazon Music Unlimited امکان دسترسی به 60 میلیون آهنگ ، هزاران لیست پخش لیست بندی شده دستی و ایستگاه های شخصی را به شما می دهد. اگر بلندگو آمازون دارید ، می توانید آهنگ ها را با استفاده از الکسا احضار کرده و محتوای اضافی مانند تفسیر هنرمندان برگزیده را دریافت کنید.

منفی: برنامه های موسیقی دوگانه می توانند گیج کننده باشند. Prime Music بیش از 2 میلیون آهنگ دارد ، اما این انتخاب نازک تر از آنچه سایر سرویس های پخش ارائه می دهند ، است.

Amazon Music HD
قیمت: Amazon Music HD جدید از نظر فنی فقط یک آپدیت اختیاری به سرویس اصلی جریان شرکت است ، اما متفاوت است که به تنهایی متفاوت باشد.

بهترین کیبورد

علاوه بر کتابخانه آهنگ های شما با Amazon Music Unlimited ، Music HD مجموعه ای از پرونده های موسیقی با کیفیت بالاتر را ارائه می دهد. هزینه آن 15 دلار در هر ماه (13 دلار برای اعضای نخست) و برنامه های خانواده 20 دلار است. مشتریان جدید می توانند یک درایو تست 90 روزه را به صورت رایگان انجام دهند. در صورت پرداخت یک برنامه سالانه نیز می توانید تخفیف کسب کنید.

آنچه شما دریافت خواهید کرد ، امکان جابجایی پرونده ها با نرخ بیت بالاتر است ، که می تواند کیفیت صدای بهتری داشته باشد - تا زمانی که تجهیزات مناسبی داشته باشید.

Amazon Music HD 50 میلیون پرونده به بالا را ارائه می دهد که می توانند با حداکثر 850 کیلوبیت بر ثانیه پخش شوند ، بیش از دو برابر بیشتر از حداکثر عملکردی که در بیشتر سرویس های دیگر پیدا می کنید. جایزه واقعی انتخاب "میلیون ها" آهنگ است که می توانند در پرونده های FLAC بدون فشرده و بدون فشرده 24 بیتی پخش شوند.

چه کسی برای آن بهتر است: کسانی که می خواهند صدا با کیفیت شنیداری را پخش کنند.

جوانب مثبت: Amazon Music HD ارزانتر از برنامه سلام اقامت Tidal است که هزینه آن 20 دلار در ماه است.
منفی: فایلهای فشرده شده با سرعت بیت بالاتر می توانند بهتری به نظر برسند ، اما هنگامی که بالاتر از حدود 320 کیلوبایت در ثانیه قرار گرفتید ، تفاوت های ظریف و ظریفی دارند. کیفیت جریانی که در خدمات اصلی پیدا خواهید کرد ، احتمالاً اکثر شنوندگان را راضی خواهد کرد.

در تست های ما نیز دریافتیم که تفاوت صدا با پرونده های با کیفیت بالاتر فقط در تجهیزات صوتی عالی قابل درک است. بلندگو و هدفون فکر کنید که در رتبه بندی های ما نمره عالی کسب می کنند.

همچنین شایان ذکر است که برخی از دستگاهها حتی ممکن است از پخش HD پشتیبانی نکنند ، اگرچه بیشتر دستگاه های جدید باید خوب عمل کنند. (برای جزئیات بیشتر به سؤالات متداول آمازون مراجعه کنید.) و البته ، پرونده های با کیفیت بالا می توانند از طریق داده های شما بسوزند. اگر برنامه تلفن شما نامحدود نیست ، به WiFi بچسبید یا با دقت بخوانید.
اپل موسیقی
قیمت: یک آزمایش سه ماهه رایگان است. پس از آن افراد باید ماهانه 10 دلار (یا 15 دلار برای شش عضو خانواده) بپردازند. اپل موزیک همچنین دارای تخفیف 5 دلار برای دانشجویان است. هیچ ردیف رایگان وجود ندارد.

چه کسی برای آن بهتر است: مشتریانی که از قبل کتابخانه های بزرگی iTunes دارند یا به اکوسیستم اپل متعهد هستند.

مزایا: اپل موسیقی دارای یک کتابخانه 60 میلیون آهنگ است که می توانید در macOS ، Wi به آنها دسترسی داشته باشید

موسیقی Google Play
قیمت: Google Play Music ، که در سال 2011 راه اندازی شد ، دارای یک ردیف تبلیغاتی رایگان و همچنین 10 دلار تبلیغ در هر ماه گزینه All Access و یک برنامه خانوادگی All Access 15 دلاری است. Google یک آزمایش 30 روزه رایگان برای ردیف پرداخت شده ارائه می دهد.

کاربرانی که در ردیف پرداخت شده Google Play Music ثبت نام می کنند ، به YouTube Music Premium دسترسی پیدا می کنند (به تصویر زیر مراجعه کنید) و برعکس.

چه کسی برای آن بهتر است: کاربران سنگین Google و مصرف کنندگان که می خواهند فایل های صوتی را که از اینترنت بارگیری کرده اند از اینترنت پخش کنند یا از سی دی های قدیمی پراکنده شوند.

جوانب مثبت: نسخه های رایگان و پولی Google Play Music به شما امکان می دهد 50،000 فایل صوتی خود را در سرورهای Google بارگذاری کنید که می توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه از هر دستگاه سازگار جابجا شوید.

در حالی که سایر سرویس ها دارای ویژگی مشابهی هستند (معمولاً به عنوان قفل دیجیتال از آن یاد می شود) ، Google Play Music ساده ترین استفاده است و کمترین محدودیت را برای آپلود کردن ارائه می دهد. ردیف پرداخت شده به شما امکان دسترسی به یک کتابخانه 40 میلیون ترانه را می دهد ، که قابل مقایسه با سایر خدمات است.

منفی: هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید ، اما موسیقی Google Play امسال خاموش است. این برنامه توسط YouTube Music جایگزین خواهد شد (در زیر شرح داده شده است) که اکنون بسیاری از ویژگی های محبوب ترین موسیقی Music ، از جمله قفل دیجیتال را دارد. کاربران می توانند فایلها و داده های موسیقی Google Play خود را با چند کلیک به سرویس جدیدتر منتقل کنند.
Idagio
قیمت: Idagio هزینه 10 دلار در هر ماه و همراه با یک دوره آزمایشی دو هفته ای رایگان است ، به طوری که شما می توانید خدمات را قبل از ارتکاب امتحان کنید. دانش آموزان می توانند 50 درصد تخفیف کسب کنند و یک ردیف رایگان نیز وجود دارد.
چه کسی برای آن بهتر است: مانند Primephonic ، که در زیر شرح داده شده است ، Idagio برای طرفداران موسیقی کلاسیک در نظر گرفته شده است. سرویس هایی مانند Apple Music و Spotify دارای کلاسیک های زیادی هستند ، اما آنها برای سازماندهی آهنگ های مختلفی از قبیل هادی ، گروه موسیقی ، تکنواز یا حرکات فردی در یک قطعه بزرگتر طراحی نشده اند.

این باعث می شود تا یک تجربه ناامید کننده برای شنوندگان شکار یک ضبط خاص داشته باشند. Idagio این مشکل را با رابط کاربری ساخته شده برای موسیقی کلاسیک از روی زمین حل می کند.
جوانب مثبت: Idagio آسان می کند تا آهنگ های کلاسیک مورد علاقه خود را جستجو کنید ، خواه بخواهید توسط آهنگساز ، نوازندگان یا سایر عوامل مانند تاریخ ضبط جستجو کنید.

این سرویس همچنین دارای تعدادی ابزار مرور مانند لیست های پخش صحیح و گزینه مرتب سازی بر اساس سازهای مختلف است. Idagio همچنین به شما امکان می دهد بدون نیاز به هزینه اضافی ، جریان صوتی با کیفیت بالا را پخش کنید.
منفی: Idagio موسیقی ندارد که خارج از قلمرو موسیقی کلاسیک باشد ، بنابراین اگر دوست دارید کمی از Springsteen با Stravinsky خود باشید ، شانس ندارید.

LiveXLive
قیمت: پخش رادیو با تبلیغات رایگان یا 4 دلار در ماه و بدون تبلیغات رایگان است. با 10 دلار ، شما همچنین به کتابخانه موسیقی مورد نیاز دسترسی خواهید یافت. هیچ دوره آزمایشی برای سرویس پرداخت شده وجود ندارد.
چه کسی برای آن بهتر است: LiveXLive - نام جدیدی برای خدمتی که قبلاً با نام Slacker Radio شناخته شده بود - شبیه Pandora است ، و بهترین راه برای افرادی که تجربه گوش دادن راحت تر را ترجیح می دهند و دقیقاً ترجیح نمی دهند کدام آهنگ بعدی بیاید. این سرویس همچنین روی پخش مستقیم برنامه ها تمرکز دارد ، بنابراین مشترکین ممکن است از کنسرت های آینده که در آن سرویس شریک زندگی هستند ، به جریانات دسترسی پیدا کنند.
جوانب مثبت: دسترسی به انواع ایستگاه ها ، از جمله ABC News و ESPN Radio ، علاوه بر ژانرهای موسیقی معمول.

منفی: LiveXLive به گوش دادن به ایستگاه ها هدایت می شود ، نه اینکه آهنگ های مورد نیاز را پخش کنید. پیمایش این برنامه کمی دشوار است و وب سایت نیز می تواند یک چالش باشد.
پاندورا
قیمت: ویژگی رادیو جریان با تبلیغات یا 5 دلار در ماه و بدون تبلیغات رایگان است. به ازای 10 دلار در هر ماه ، رادیو جریانی بدون آگهی دریافت می کنید و به یک کتابخانه در صورت تقاضا دسترسی پیدا می کنید. یک طرح خانوادگی 15 دلاری نیز موجود است. پاندورا دوره آزمایشی رایگان را برای هر دو برنامه پرداخت شده ارائه می دهد. تخفیف برای دانشجویان و اعضای ارتش در دسترس است.

چه کسی برای آن بهتر است: مشترکین پرداخت شده می توانند در هر سرویس دیگری مسیرهای خاص را پخش کنند ، اما پاندورا برای کسانی که می خواهند توصیه های متناسب داشته باشند و نوع تجربه گوش دادن به صورت دستی شما با یک ایستگاه رادیویی زنده می درخشد. لازم نیست لیست های آهنگ ها را مرور کنید یا جستجوهای زیادی انجام دهید - شما فقط می نشینید و به آنچه سرویس برای شما انتخاب می کند گوش می دهید.
جوانب مثبت: شروع کار آسان است. به پاندورا بگویید که کدام هنرمند را می خواهید بشنوید و این کانال را با انتخاب هایی از آن هنرمند و سایر افراد با سبک های مشابه ایجاد می کند ، که می توانید پس از آن برای مطابقت با سلیقه های خود تغییر دهید. برنامه ها برای اکثر سیستم عامل های اصلی از جمله مرورگرهای وب ، تلفن های هوشمند Android و iOS و بیشتر بلندگوهای هوشمند در دسترس هستند.

منفی: حداکثر کیفیت صوتی پاندورا به اندازه برخی از رقبای آن نیست.

پریفونیک
قیمت: Primephonic بسته به کیفیت صوتی ، دو نرخ متفاوت دارد: 8 دلار در ماه برای پرونده های با کیفیت پایین (MP3 های 320 kpbs) یا 14 دلار در ماه برای پرونده های با کیفیت بالاتر (FLAC های 24 بیتی بدون ضرر). تخفیف در صورت پرداخت به جای سال به جای ماه در دسترس است. این سرویس یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد.

چه کسی برای آن بهتر است: موسیقی کلاسیک مرده است. مانند Idagio ، در بالا ذکر شده ، Primephonic به گونه ای طراحی شده است که متناسب با خصوصیات ژانر باشد. پیدا کردن ضبط مورد علاقه خود را از کنسرتو محبوب راچمانینف در خدمات اصلی بیشتر دشوار است ، حتی اگر آنها برای ردیابی پنجمین ریمیکس رسمی "Old Town Road" کاملاً خوب کار کنند. در Primephonic ، ابزار جستجو سهولت نامگذاری آهنگ های کلاسیک را کنترل می کند.

جوانب مثبت: پریفونیک ساده و شهودی است. آلبوم های جدید به طور مکرر اضافه می شوند ، و لیست های پخش متنوعی وجود دارد که برخی از آنها توسط هنرمندان مشهور ساخته شده اند. Primephonic توجه ویژه ای را به نسخه های جدید و هنرمندان و برچسب های مبهم تر نشان می دهد ، این یک امتیاز خوب برای شنوندگان است که همیشه در جستجوی چیزهای جدید هستند. بسته جریان اختیاری با کیفیت بالا نیز برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود.
منفی: Primephonic ممکن است به عنوان منبع اصلی شما برای پخش موسیقی کار نکند زیرا تنها موسیقی کلاسیک دارد. این سرویس دارای برنامه هایی برای دستگاه های تلفن همراه است ، اما هیچ برنامه دسک تاپ وجود ندارد ، بنابراین برای گوش دادن به رایانه باید مرورگر وب را باز کنید. و ممکن است صوتی اضافی که برای دسترسی به جریان صوتی بی فایده Primephonic لازم است در هنگام رقیب اصلی آن Idagio هزینه ای را برای این کار دریافت نکند ، صوتی اضافی را خاموش کند. با این حال ، کیفیت صدای بسته اصلی باید بیش از حد کافی برای اکثر کاربران باشد.

SiriusXM Essential و SiriusXM Premier
قیمت: SiriusXM اخیراً بسته های "خارج از اتومبیل" را راه اندازی کرده است که به کاربران بدون رادیو ماهواره ای اجازه می دهد با استفاده از یک برنامه یا یک مرورگر وب گوش دهند.

بسته بندی ضروری 8 دلار در هر ماه هزینه دارد و به شما صدها کانال از جمله کمدی ، ورزش ، رادیو گفتگو ، نمایش های درخواستی و موسیقی بدون تجارت با آهنگ های قابل دسترسی دسترسی می دهد. با 16 دلار ، می توانید به Premier ارتقا دهید ، که دو کانال اختصاصی هوارد استرن و ورزش های بازی را نیز اضافه می کنید که در بسته ضروری وجود ندارد.

هیچ آزمایشی رایگان وجود ندارد ، اما 1 دلار یک آزمایش سه ماهه برای هر بسته خریداری می کند.
چه کسی برای آن بهتر است: مشتریانی که ایستگاه های رادیویی زمینی را دوست دارند اما گزینه های بیشتری را می خواهند و یک تجربه رایگان تجاری با گزینه جستجوی آهنگ ها دارند. SiriusXM همچنین تنها بازی در شهر برای هواداران هوارد استرن است.
جوانب مثبت: SiriusXM گزینه های متنوعی دارد که تقریباً مطمئناً یک ارتقاء قابل توجه نسبت به ایستگاه های رادیویی محلی شما خواهد بود. و اگر در رفت و آمد خود خدمات سلولی خوبی دارید ، به علاوه یک برنامه داده نامحدود ، می توانید از طریق تلفن خود به استریوی ماشین خود جابجا شوید. شما به همان محتوای ارائه شده در بسته های رادیویی ماهواره ای شرکت ارزان تر خواهید رسید.

music-streaming-service