کاشت مو بدون جراحی

کاشت مو بدون جراحی، وقتی صحبت از کاشت مو به میان می‌آید، ترس بین بیمار و تمایل او به انجام کاشت علی‌رغم نیاز فوری به انجام آن ایجاد می‌شود، ذهن او به سادگی شروع به تصور اتاق عمل پیچیده، بی‌حسی موضعی، ترس می‌کند. از عوارض جانبی و اشتباهات پزشک، ترس مانع بزرگی برای غلبه بر موانع و مشکلاتی است که فرد با آن روبروست و می تواند او را از ادامه زندگی باز دارد.

ترس و اضطراب یک وضعیت روانی و فیزیولوژیکی است که در آن عناصر شناختی، فیزیکی و رفتاری در هم تنیده شده و احساس ناخوشایندی همراه با ناراحتی و تردید ایجاد می کنند. همچنین ترس بر بدن تأثیر می گذارد و باعث ایجاد علائم فیزیکی می شود، مانند:
خستگی، تنگی نفس، درد، معده، سردرد، تنش عضلانی، حالت تهوع، مشکل در تمرکز. ترس و اضطراب همچنین بر ضربان قلب و فشار خون تأثیر می گذارد که هر دو به طور قابل توجهی بر زندگی و سلامت فرد تأثیر می گذارد.

همه این ترس ها، در واقع، وجود ندارند، فقط تصورات نادرستی در مورد کاشت مو یا هر موضوع دیگری وجود دارد، به طور کلی، زیرا تمام آخرین فناوری های مورد استفاده در کاشت مو به هر حال به جراحی بستگی ندارد، بسیاری از مردان و زنان با طاسی مواجه هستند. و مشکلات ریزش مو، عمل های کاشت مو، استفاده از جدیدترین فناوری ها به رفع این مشکلات کمک می کند که بر زندگی و اعتماد به نفس افراد تأثیر بدی می گذارد و می تواند فرد را در بین همسالان خود دچار تأثیرات روانی و ناراضی کند. نگاه آنها

بیشتر بخوانید: کاشت مو در ریاض

کاشت مو بدون جراحی
برخی از افراد زمانی که با بیماری خاصی مواجه می شوند، دچار حالت اضطراب عجیبی می شوند، به خصوص زمانی که این بیماری به چشم انداز زیبایی، به ویژه زنان مربوط می شود. در

جهان عرب، زیبایی زنان اولین عامل و مهم ترین آن است، بسیاری از افراد با شرایطی مواجه می شوند که متاسفانه منجر به افزایش بیماری و تشدید آن می شود، به خصوص اگر در مورد ریزش مو صحبت می کنیم، مطالعه ای در دانشگاه کالیفرنیا در آمریکا نشان می دهد. که تنش و اضطراب باعث افزایش ترشح هورمون های بدن می شود، به نحوی که منجر به افزایش ترشح هورمون های کلاژن می شود که یکی از آن هورمون هایی است که روی ریزش مو موثر است، هرچند کاشت مو بدون جراحی شده است.

با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها بسیار آسان است، با این حال، ترس بیمار را کنترل می‌کند که به دلیل تصورات نادرست از موضوع، می‌خواهد کاشت مو را انجام دهد، در مقابل می‌تواند بر موفقیت کاشت مو بدون جراحی تأثیر بگذارد، زیرا نیاز دارد که بیمار آرام تر باشید تا به وضعیت روانی خود کمک کنید و در نتیجه به نتایج و موفقیت عملیات منعکس می شود.

کاشت مو فقط در قدیم، قرن پیش، جایی که FUT پایه گذاری شد، انجام می شد، این روشی است که از ابزارهایی با عرض 4 میلی متر برای برداشت فولیکول ها از ناحیه اهداکننده و کاشت آنها در نواحی آسیب دیده استفاده می شود. بسیار دردناک، علاوه بر نتایج طبیعی و تضمین نشده آن، که ظاهر نهایی آن هیچ ربطی به نام جراحی پلاستیک یا لوازم آرایشی مو ندارد.

بیشتر بخوانید: موی سلول های بنیادی

 

مفهوم فناوری FUE
عمل کاشت با استفاده از فناوری برش FUT به برداشتن یک پارچه کامل از پوست در ناحیه اهداکننده از طریق جراحی بستگی دارد، سپس این فولیکول‌ها برای کاشت در ناحیه آسیب‌دیده گرفته می‌شوند، بنابراین باید مداخله جراحی انجام شود. برای بریدن پارچه ناحیه اهداکننده، سپس دوختن محل پارچه برداشته شده از سر، بدون باقی ماندن جای خالی در سر، با این حال، این روش یک زخم آشکار در سر به جا می گذارد، در این مدت، کادر پزشکی، فولیکول ها را از پارچه جدا کرده و مرتب کنید تا برای عمل کاشت در ناحیه طاسی آماده شوند.

بیمار پس از عمل برای بهبود بخیه‌ها و زخم‌ها در کنار احساس درد شدید، مدت‌زمان بهبودی را طی می‌کرد.
امروزه بسیاری از تکنیک های جدید کشف شده است که در آن عمل های کاشت موی طبیعی بدون جراحی انجام می شود تا مشکلات ریزش مو که هم مردان و هم زنان با آن روبرو هستند را حل کنند، این فناوری ها بر روش برداشت تکیه می کنند. جایی که فولیکول‌ها از ناحیه اهداکننده، از طریق ابزارهای جدید، بدون نیاز به عمل جراحی برای کاشت فولیکول‌ها در ناحیه طاس برداشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: آیا کاشت مو موفقیت آمیز است؟

 

کاشت مو بدون جراحی در ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در کاشت مو بدون جراحی است، در سال 2016 وزارت گردشگری ترکیه به طور متوسط ​​بازدیدکنندگانی که برای انجام کاشت موی طبیعی بدون جراحی یا کاشت مو بدون جراحی برای حل مشکلات ریزش موی مردان و زنان به ترکیه می آیند. ، با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین فناوری ها مانند; Choi Pen Technique (DHI) برای کاشت مو و Robotics Harrtes برای کاشت مو.

ترکیه با پزشکان متخصص و کیفیت بالا، تخصص و کارایی آنها در این زمینه متمایز است.

روش های مدرن کاشت مو برای موهای طبیعی بدون جراحی و به روشی دیگر کاشت مو بدون جراحی در ترکیه، همه می دانند که عوارض جانبی آنها تقریباً صفر است، آنها هیچ زخم یا زخمی به جا نمی گذارند، صرفاً به این دلیل که پزشک نمی گذارد. اصلا نیازی به انجام مداخله جراحی نیست، بنابراین نیازی به ترس از انجام کاشت مو بدون جراحی در ترکیه نیست.