11 بهترین وب سایت وکلا که باید ببینید


صفحات فرود

بهینه سازی سایت

نوشتن

آنا گوتر• 17 آوریل 2020

اگر یک صنعت وجود داشته باشد که در آن وضوح بیشتر اهمیت دارد، آن ممکن است فقط حوزه قانونی باشد. شاید هیچ کس مانند وکلا و وکلا اهمیت ظرافت در کلمات و عبارات را درک نکند. در حالی که وکلا نمی توانند با قراردادهای حقوقی تفسیر کنند، اما فضای زیادی برای خلاقیت در وب سایت آنها وجود دارد.

مانند سایر صنایع، وب‌سایت‌های وکلا در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و زمانی موفق می‌شوند که با خلاقیت برند منحصربه‌فرد یک شرکت را برجسته کنند و در عین حال اطلاعات مورد نظر را در اختیار کاربران قرار دهند. طراحی موبایل نیز یک الزام مطلق است.

قبل از اینکه سایت شرکت خود را بازسازی کنید به کمی الهام نیاز دارید؟ بیایید نگاهی به 11 تا از بهترین وب سایت های وکلا بیندازیم که برای چند ایده عالی باید آنها را ببینید.

1. وکلای محاکمه ساحل غربی
وقتی صحبت از بهترین وب‌سایت‌های وکلا می‌شود، صفحه اصلی شرکت وکلای دادگاه غرب ساحل نمونه‌ای عالی از بسیاری از کارهای مختلف است که به خوبی انجام شده‌اند. آنها دارای ناوبری آسان در گوشه سمت راست بالا، درست زیر یک شماره تلفن برجسته هستند که در کنار پیام «مشاوره رایگان/ بدون هزینه تا زمانی که برنده شویم» قرار دارد. این نشان‌دهنده اعتماد به توانایی‌های آن‌ها است، اما همچنین به بینندگان دلیلی می‌دهد که با یادآوری خطر و هزینه‌ای تماس بگیرند.

بهترین طراحی سایت های شرکت حقوقی

آنها همچنین رتبه بندی Yelp و Google را به طور برجسته دارند و به وضوح رتبه شماره 1 و مقدار پولی که در آزمایش به دست آورده اند را به نمایش می گذارند. همه اینها مطمئناً بازدیدکنندگان سایت را تحت تأثیر قرار می دهد.

2. دفاع جنایی Roulston Urquhart
کل وب سایت این شرکت حقوقی دفاع جنایی جسور، مطمئن و فقط یک لمس ترسناک است - دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید وکیل مدافع جنایی شما باشد. همه چیز در مورد آن ساده است، از طرح رنگ تک رنگ گرفته تا کپی.

بهترین طراحی سایت وکلا

این برای بایوس آنها نیز صادق است.

بهترین نمونه های قانون بایوس

همه این زنان قوی و آماده برای هر کاری به نظر می رسند و بیوگرافی آنها به خوبی نوشته شده است تا نشان دهند که مایلند برای مشتریان خود بجنگند، و این سایت را به یک کاندیدای آسان برای یکی از بهترین وب سایت های وکلا تبدیل می کند.

3. YLaw Group
گروه YLaw خدمات متنوع حقوق خانواده از جمله خدمات طلاق و حضانت را ارائه می دهد. همه اینها نگرانی های بسیار جدی هستند، به خصوص برای کسانی که در آنها هستند، اما سایت آنها سرگرم کننده است و می تواند به شکستن یخ کمک کند. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، بلافاصله آنها را متمایز می کند.

وب سایت های شرکت حقوقی خلاق

آنها شماره تلفن خود را در گوشه سمت راست بالای هر صفحه به همراه یک نوار تماس در سمت راست صفحه برای دسترسی آسان قرار داده اند.

بهترین کپی رایتینگ وب سایت شرکت حقوقی

این وب سایت شرکت حقوقی همچنین دارای یک بخش برجسته "ویژه در" است که تمام نشریات مختلفی را که برای ایجاد اعتبار فوری در آنها ظاهر شده اند را نشان می دهد. بین پیام‌های عجیب و به یاد ماندنی و ویژگی‌های سایت عالی، این یکی از بهترین وب‌سایت‌های حقوقی است که من دیده‌ام.

4. Bick Law LLP
Bick Law یک شرکت حقوقی زیست محیطی است و آنها آن را در نام تجاری خود گنجانده اند. صفحه اصلی آنها دارای یک عرشه کشویی از تصاویر پس زمینه مختلف و عبارات جالب است که همه آنها حیوانات و جناس های مرتبط را نشان می دهند.


برچسب "به طور انحصاری محیطی" تحت نام آنها در نوار ناوبری نیز انتخاب خوبی است، زیرا به احتمال زیاد بازدیدکنندگان سایت را از دسترسی به سایر خدمات جلوگیری می کند و سرعت آنها را کاهش می دهد. این ممکن است چیز مهمی به نظر نرسد، اما به عنوان فردی که در گذشته با یک موسسه حقوقی تخصصی کار کرده ام، می توانم به شما بگویم که اینطور است.

5. گروه حقوقی Bhatt
ما به برندسازی سایت و کپی‌رایتینگ توجه زیادی کرده‌ایم، اما این شرکت طراحی سایت وکالت فهرست «بهترین وب‌سایت‌های وکیل» ما را به دلیل جنبه‌های طراحی واقعی‌اش ایجاد می‌کند. حتی بهتر از آن، این نمونه عالی از نحوه ترکیب چندین تخصص به طور یکپارچه در یک سایت است.

وب‌سایت Bhatt Law Group از رنگ‌های متضاد (نارنجی و سیاه) استفاده می‌کند تا کاربران را به سمت CTAهای قابل کلیک هدایت کند.

صفحه اصلی آن‌ها به سرعت به بازدیدکنندگان سایت نشان می‌دهد که شرکت چه تخصص‌هایی را می‌تواند ارائه دهد، حتی وکلای خاصی را فهرست می‌کند که می‌توانند به هر کدام کمک کنند. این یک راه عالی برای قیف کردن سرنخ ها به مکان مناسب است.

6. شرکت رابینز
مشتریان همیشه به دنبال این هستند که چه کسی بهترین است و برای اینکه بهترین باشید، معمولاً باید کاری متفاوت انجام دهید. شرکت رابینز این کار را با استفاده از نقاشی‌های کارتونی سفارشی انجام می‌دهد، اما آنها واقعاً با پیام‌های خود به خانه‌شان رسیدند.

بهترین وب سایت های حقوقی

آنها نه تنها خود را به عنوان یک "شرکت دعوی قضایی بوتیک" معرفی می کنند،

 

منبع