آیا هیچ گزینه ای برای جایگزینی موی غیر جراحی وجود دارد؟
 28 دسامبر 2020 ارسال شده توسط: بهترین کاشت مو 1383 بازدید RSS
آیا هیچ گزینه ای برای جایگزینی مو غیر جراحی وجود دارد؟
آیا در مورد موها عصبانی هستید! برای هر مشکل مو راه حلی وجود دارد. امروزه علم به سرعت در حال رشد است و تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است. به این ترتیب ریزش مو دیگر جای نگرانی نیست. درمان های مختلفی برای درمان ریزش مو در دسترس است. برای بازگرداندن طاسی امروزه می توانید موهای طبیعی خود را از طریق جراحی به دست آورید و جایگزینی موی بدون جراحی نیز در دسترس است.

آیا به دنبال جایگزینی برای کاشت مو برای رفع ریزش مو هستید؟ در این صورت، ما خوشحالیم که به شما بگوییم که امروزه راه‌حل‌های ترمیم موی غیرجراحی زیادی وجود دارد. پزشک ترمیم مو شما ممکن است گزینه‌های غیرجراحی مختلفی، از داروها گرفته تا لیزر درمانی و تزریق پوست سر را توصیه کند. حتی ماسک های آرایشی وجود دارند که نیازی به نسخه ندارند، اما موقتی هستند و به محض شستن موهایتان تمام می شوند.

شما باید از بهترین کلینیک‌های جایگزین موی غیرجراحی در حیدرآباد مانند کلینیک سایبر مو دیدن کنید، زیرا آنها پوست سر شما را ارزیابی می‌کنند و بهترین گزینه‌های درمانی و مدیریت را ارائه می‌دهند. اکثر درمان های غیر جراحی جایگزینی مو را می توان در همان روز انجام داد. حداکثر زمان مورد نیاز تقریباً 2 ساعت برای کل عمل است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان یا مراقبت از کودک ندارد.

درمان توصیه شده برای شما بستگی به درجه ریزش مو، علت ریزش مو و نتایج مطلوب برای بهبودی شما دارد. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین جایگزین های غیر جراحی و نحوه کار آنها بیندازیم.

پلاسمای غنی از پلاکت PRP

موثرترین و فعال ترین روش کاشت مو بدون جراحی ، پلاسمای غنی از پلاکت است که به نام پی آر پی نیز شناخته می شود. پلاکت‌ها PRP را در خون بیمار تولید می‌کنند و وقتی دوباره به پوست سر تزریق می‌شوند، می‌توانند فولیکول‌های مو را برای تحریک رشد مو تحریک کنند. هنگامی که PRP به پوست سر تزریق می شود، به عنوان یک کود برای مو عمل می کند و آن را قوی تر و متراکم تر می کند. از آنجایی که PRP به خون بیمار نیاز دارد، PRP نسبت به سایر درمان های غیر جراحی ریزش مو تهاجمی تر است.

پزشکان مقدار کمی خون از دست بیمار می گیرند و خون را در سانتریفیوژ پردازش می کنند، دستگاهی که خون را با سرعت بالا می چرخاند تا گلبول های قرمز را از پلاسما جدا کند. با این حال، تنها فاکتورهای رشد انباشته شده در پلاسما باقی می مانند. سپس PRP به آرامی به پوست سر تزریق می شود، جایی که در حال نازک شدن است. به طور کلی، این روند حدود نیم ساعت طول می کشد، اگرچه بستگی به ناحیه تحت درمان دارد. PRP فقط با خون شما قابل انجام است و برای هر جلسه نیاز به خونگیری است.

PRP فقط برای کسانی است که متعهد هستند. این درمان هر ماه به مدت شش ماه و سپس هر دو ماه یکبار برای همیشه انجام می شود. زمانی که موهای شما تازه شروع به ریزش کرده اند بهترین کار را دارد. این کار را به عنوان یک اقدام احتیاطی یا به اندازه کافی زودتر انجام دهید تا چیزهایی که از دست رفته را برگردانید. معمولاً بیمار پس از ریزش مو شاهد رشد مجدد مو است.

 

منبع