یک طراحی لوگوی زیبا برای کسب و کار خود ایجاد کنید
چه برای یک کسب و کار و چه برای برند شخصی شما، می توانید با استفاده از ابزار آنلاین رایگان سازنده آرم ما، یک لوگوی سفارشی در چند ثانیه ایجاد کنید. به جای صرف هزینه های گزاف برای استخدام یک طراح لوگو حرفه ای، طراحی لوگوی منحصر به فرد خود را در عرض چند دقیقه با استفاده از سازنده لوگو ما دریافت کنید و فایل های با وضوح بالا را فقط با 19.99 دلار دانلود کنید تا در هر زمان یا هر طور که می خواهید استفاده کنید. فرآیند ساده است - از سازنده لوگوی ما برای طراحی لوگو استفاده کنید و لوگوی سفارشی جدید خود را در عرض چند دقیقه آماده دانلود کنید!

توسط GraphicSprings.com
توسط GraphicSprings.com
چرا سازنده آرم کسب و کار ما را انتخاب کنید؟
یکی از مزایای اصلی استفاده از ابزار طراحی GraphicSprings این است که می توانید در چند ثانیه یک لوگو برای برند یا کسب و کار خود قرار دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام تجاری یا نام تجاری و برچسب خود را وارد کنید، از بین الگوهای تصویری ما انتخاب کنید و فایل های با وضوح بالا خود را دانلود کنید. البته، می‌توانید طراحی لوگوی خود را تا جایی که می‌خواهید سفارشی کنید، که کمی بیشتر طول می‌کشد، اما این روند در کل ساده و آسان خواهد بود.

لوگوی خود را ایجاد کنید
ایجاد لوگو آسان شد
دلایل زیادی وجود دارد که چرا GraphicSprings می تواند برند حرفه ای شما را متحول کند. در اینجا تنها تعدادی از ویژگی‌هایی که GraphicSprings را بهتر از بقیه می‌کنند، آورده شده است.

کتابخانه قالب گسترده

اگر می‌خواهید یک لوگوی حرفه‌ای داشته باشید، اما نمی‌خواهید چیزی کاملاً از ابتدا ایجاد کنید، کتابخانه عظیم الگوهای ما به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به استخدام یک طراح گرافیک، لوگوی خود را ایجاد کنید. گزینه های طراحی را از هر صنعتی، از ورزش گرفته تا ساخت و ساز، تا پزشکی و موارد دیگر انتخاب کنید.

سفارشی سازی کامل با سازنده لوگوی ما

نه تنها صدها الگوی لوگوی گرافیکی برای انتخاب دارید، بلکه می توانید لوگوی خود را به روش های متعددی سفارشی کنید. از طرح‌ها و فونت‌های اصلی برای متن لوگوی شما گرفته تا تغییرات در گرافیک، رنگ‌ها، اشکال برداری و موارد دیگر. هر آنچه برای لوگوی خود نیاز دارید، ما می توانیم آن را انجام دهیم.

دانلود نامحدود

هنگامی که 19.99 دلار را برای طراحی لوگو خود پرداخت کردید، هر زمان که نیاز داشته باشید دسترسی نامحدودی به آن خواهید داشت. پس از دانلود فایل‌های با وضوح بالا، همه آن‌ها متعلق به شما هستند و برای انجام ویرایش‌ها یا بارگیری مجدد در آینده نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

پشتیبانی

مهمترین چیز برای ما این است که شما از ایجاد لوگوی آنلاین خود راضی هستید. به همین دلیل است که ما هر گونه پشتیبانی لازم را ارائه می دهیم، و اگر می خواهید یک تجربه خدمات کامل شخصی تر از ارائه دهنده لوگوی ما داشته باشید، می توانید خدمات طراحی آرم سفارشی ما را استخدام کنید.

لوگوی خود را ایجاد کنید
فرآیند ایجاد یک طراحی لوگو ی رایگان با نرم افزار سازنده لوگو ما ساده است:
چگونه لوگوی خود را بسازیم
نام خود را وارد کنید: برای شروع کار و شعار خود را وارد کنید. اگر شعار ندارید، آن قسمت را خالی بگذارید. نکته ای که باید به خاطر بسپارید، اگر نام تجاری بسیار طولانی دارید، آن را کوتاه کنید یا اصطلاحات قانونی مانند inc، llc و غیره را کنار بگذارید.
طراحی را انتخاب کنید: گام بعدی این است که مجموعه وسیعی از الگوهای ما را مرور کنید. می توانید بر اساس دسته بندی یا جستجو بر اساس کلمه کلیدی خاص مرتب کنید. هنگامی که یک مفهوم طراحی لوگو را که دوست دارید پیدا کردید، به سادگی روی آن کلیک کنید تا فرآیند سفارشی سازی شروع شود.
ویرایش: این مرحله جایی است که می توانید کلاه هنرمند خود را بر سر بگذارید و طرح خود را اصلاح کنید. در این فرآیند عجله نکنید و مطمئن شوید که استعداد خود را تزریق می کنید تا این واقعاً نمایانگر چیزی باشد که شما و شرکت شما برای آن ایستاده اید. می توانید با انتخاب فونت شروع کنید یا مستقیماً به گرافیک بروید. می‌توانید رنگ‌ها، جلوه‌ها، چیدمان، فاصله و موارد دیگر را سفارشی کنید. قبل از اینکه طرح خود را نهایی کنید، مطمئن شوید که بازخوردی از خانواده، دوستان یا شرکای تجاری دریافت کرده اید.
ذخیره و دانلود: هنگامی که کاملا از طراحی خود راضی بودید، می توانید لوگوی خود را فورا دانلود کنید. فقط 19.99 دلار بپردازید و فایل های با وضوح بالا را برای استفاده نامحدود دریافت کنید! اگر هنوز آماده خرید نیستید، به سادگی پیش نویس خود را ذخیره کنید و بعداً بازگردید تا زمانی که خلاقیت دوباره شروع شد، کار را تمام کنید.
واقعن به همین سادگی است! بنابراین اکنون از سازنده لوگو ما استفاده کنید و شروع به ایجاد لوگوی حرفه ای خود کنید. تنها در چند دقیقه می توانید لوگویی بسازید که برند شما را از بقیه متمایز کند و به راحتی در رسانه های اجتماعی قابل شناسایی باشد.

منبع