چرا داشتن یک وب سایت با عملکرد بالا در سال 2021 مهم است؟
این وب سایت ها فراتر از طراحی عالی هستند: در واقع نتایج را ارائه می دهند. آنها اهداف تجاری را به انجام می رسانند ، یعنی بازدیدکنندگان را مجبور می کنند با شرکت حقوقی تماس بگیرند و درخواست کمک کنند. آنها به بازدیدکنندگان کمک می کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی بیابند تا مشخص شود آیا وکلای شرکت تجربه حل چالش های حقوقی مشابه خود را دارند یا خیر. و آنها در دریای وب سایت های شرکت حقوقی یکسان ظاهر می شوند ، طراحی وب سایت متفاوت و جسورانه باعث ایجاد تعصب طبیعی نسبت به شرکت می شود.

به عنوان مثال ، قبل از اینکه ما کار خود را با Barr & Young Attorneys آغاز کنیم ، آنها یک وب سایت مناسب با تعداد کمی از مشتریان داشتند. پس از به روزرسانی ها و همکاری مستمر ، ما موفق شدیم برای آنها یک وب سایت واقعاً زیبا ایجاد کنیم. و نه فقط از نظر بصری - معیارهای آنها بالا رفت! امتیازات واجد شرایط آنها 192 grew رشد کرد و رشد کلی شرکت از نظر درآمد تا 200 was بود

در هنگام رتبه بندی طراحی وب سایت شرکت حقوقی ، چند نکته مهم را در نظر می گیریم:

طراحی گرافیک وب سایت. اگر نگاه به وب سایت شرکت حقوقی شما خوشایند باشد یا در طراحی آن اصلی باشد ، به احتمال زیاد افراد بیشتری را به خود جذب خواهد کرد.
UI / UX وب سایت اما آنقدر اصیل نباشید که در واقع به کاربران شما آسیب می رساند. تجربه کاربری روان ، نرخ ماندگاری بالا را برای مشتریان بالقوه شما تضمین می کند. در اینجا یک رابط کاربری واضح نقش بزرگی ایفا می کند.
سرعت سایت. یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی موتورهای جستجو. اگر سایت شما به اندازه کافی سریع بارگیری نشود ، پیدا کردن آن برای مردم دشوار خواهد بود و کسانی که این کار را انجام می دهند فوراً شما را رها می کنند.
بهینه سازی SEO اگر کسی نمی تواند وب سایت وکیل خوب داشته باشد ، چه فایده ای دارد؟ استفاده صحیح از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو به شما کمک زیادی خواهد کرد.
عناصر بازاریابی ، راه حل ها مهمترین نکته نیست ، اما برخی راه حل های خلاقانه می توانند به شما در برجسته شدن در صنعت بسیار رقابتی که خدمات حقوقی است کمک کنند.
و اکنون ، نمونه هایی از بهترین وب سایت های شرکت حقوقی از سراسر صنعت - از حقوق تجارت گرفته تا وب سایت های وکیل مدافع جنایی.

بهترین طراحی وب سایت موسسه حقوقی در سال 2021
1. وکلای Litiguard
وکلای لیتیگوارد

وب سایت بسیار مینیمالیستی و زیبا از Litiguard. برخی از وب سایت ها با طراحی خود سر شما را فریاد می زنند. این یکی؟ نه چندان زیاد. چون مجبور نیست. این وب سایت وکیل می داند که چیست. نیازی به فریاد زدن ندارد - با شما صحبت می کند و این کار را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد. رنگ های مهر و موم شده به حفظ توجه شما در یک مکان کمک می کند. در نتیجه ، CTA ها می توانند کار خود را بسیار مثر انجام دهند.

2. وکالت هاجسون روس
وکلای هوجسون روس

یکی دیگر از طرح های نوع کلاسیک. بسیار ساده ، قابل درک برای کاربران. غرق نمی شوید ، همه اطلاعات به صورت روشمند منتقل می شوند و به راحتی می توانید هر آنچه را که بدنبال آن هستید پیدا کنید.

3. فاسکن
فاسکن

حالا فاسکن ما این نوع طراحی را بسیار کنجکاو می دانیم. آنها تلاش زیادی برای تایپوگرافی انجام دادند ، که آنقدرها هم که شما فکر می کنید رایج نیست. و نتیجه این است که آنها می توانند چیزهای زیادی به شما بگویند اما شما واقعاً چنین احساسی ندارید. فضای سفید با فونت های خوب طراحی شده به راحتی قابل خواندن است ، بنابراین چیزی از بین نمی رود و شرکت می تواند توجه شما را به موارد مهم جلب کند.

4. متعاقب
پیامد

گاهی اوقات مجبور نیستید چرخ را دوباره اختراع کنید ، اما نمی خواهید همه را نیز کپی کنید. Obsequinum حد وسط خوبی را نشان می دهد. چندین انیمیشن جالب دارد که توجه ها را به خود جلب می کند و برای خود وب سایت چندان سخت گیر نیست. بنابراین از نظر بصری چیزی جذاب را ارائه می دهد در حالی که عملکرد فنی یا وضوح را قربانی نمی کند.

5. پل بلند
پل بلند

لحظه ای که این وب سایت را می بینید - هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. در ابتدا طراحی سایت موسسه حقوقی اشاره کردیم که راه حل های بصری جالب ممکن است مهمترین قسمت نباشند ، اما تأثیر ماندگاری را بر جای می گذارند. این وب سایت نمونه بارز این امر است. شما فقط انتظار این انیمیشن را ندارید ، این که چگونه همه آشفتگی ها هرچه بیشتر در مورد شرکت یاد بگیرید خود را پاک می کند. راه حل های اصلی مانند این قطعا در ذهن کاربران باقی می ماند ، آنها این را به عنوان یکی از بهترین طراحی وب سایت های شرکت حقوقی که تا به حال دیده اند به خاطر می آورند. در حالی که چندین وب سایت در این لیست ممکن است از یک پارادایم پیروی کنند - این وب سایت مشابه آن را ندارد.

6. قابل شستشو
قابل شستشو

Crucible یک طرح ساده و رنگ سرد به شما ارائه می دهد که به شما اطمینان می دهد و حرفه ای بودن شرکت را نشان می دهد. اما خسته کننده نمی شود ، که اگر می خواهید مشتری بالقوه خود را در حال خواندن نگه دارید ، بسیار مهم است. بلوک های متنی و جمع و جور و به اندازه کافی متفاوت برای علاقه مندان به کاربران. این مثال دیگری از نحوه استفاده خلاقانه از فضای محدودی است که در اختیار شما قرار گرفته است.

7. قانون جولانگینگ
قانون جلونگینگ

رحم و شفقت - دلسوزی. این اصلی ترین نکته ای است که این شرکت حقوقی می خواهد بیان کند. همه چیز در جهت آن هدف کار می کند. رنگها ، تایپوگرافی ، تصاویر. Jlongting Law می خواهد شما احساس امنیت کنید ، احساس راحتی کنید. انتقال احساس به مشتریان ممکن است م thanثرتر از هزار کلمه باشد. زیرا اگر مشتری شما را در سطح احساسی درک کند ، مطمئناً می تواند به شما اعتماد کند

ou

8. آکاپو
آکاپو

وب سایت حرفه ای از این شرکت حقوقی نروژی. این می تواند ایده خوبی باشد که شرکت های آمریکایی به همکاران اروپایی خود نگاه کنند تا شاید یکی دو مورد را انتخاب کنند. صفحه اول سعی می کند شما را با شرکت متصل کند در حالی که شما را از کاوش عمیق تر منع نمی کند. در مرحله بعد ، آنها یک طرح بسیار مفید از صنایع تخصصی خود و همچنین شعار خود دارند. این وب سایت ممکن است مانند نمونه های دیگر ما در اینجا خاص نباشد ، اما گاهی اوقات رفتن به یک مسیر ساده تر می تواند بهترین نتایج ممکن را برای شما به ارمغان بیاورد. همیشه آن را در نظر داشته باشید!

9. کسوویتز بنسون تورس
طراحی وب سایت کسوویتز بنسون تورس

شرکت بعدی در لیست ما کسوویتز بنسون تورس است. ما دوست داریم که چگونه از طراحی با رنگ های دقیق استفاده می کنند و چگونه فلسفه و فرهنگ شرکت را در مورد دستیابی به بهترین نتایج برای مشتریان خود منعکس می کند. و نکته دیگری که ما در مورد این وب سایت زیبا دوست داریم این است که فیلم هایی در صفحه اصلی آن وجود دارد. ویدئوها تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهند ، به ویژه اگر از آنها برای پاسخ به برخی از سوالات پیچیده تر مشتریان خود یا ارائه خدمات خود به روشی ساده استفاده کنید.

10. Bick Law LLP
bick law llp

وب سایت Bick Law LLP مملو از تصمیمات شجاعانه در مورد استفاده از تصاویر رنگارنگ در اولین صفحه است که توجه کاربران را به طور کامل جلب می کند ، بنابراین آنها می توانند به وضوح تعهد خود را به ارائه خدمات حقوقی با کیفیت بالا با تقدیر و جوایز زیادی منتقل کنند. بخش کوتاه سوالات متداول بعداً همه اطلاعات لازم را برای سوء استفاده مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد. این وب سایت ساده ، در عین حال کاربردی و کاربر پسند ، ویژگی Bick Law LLP و خدمات آن را در بر می گیرد.

https://comradeweb.com/blog/23-best-law-firm-websites-2019-edition/

http://besttips.samenblog.com/legal-website-design.html