اینستاگرام در حال تغییر بازی است
اشلی لانگشور ، که هنر پاپ عجیب و غریب خود را با قیمت بیش از 30،000 دلار مستقیم از اینستاگرام می فروشد ، توضیح می دهد: "من می توانم یک نقاشی ارسال کنم و قبل از خشک شدن رنگ آن به فروش می رسد."

و ، او تنها نیست. هنرمند کریس آستین از "فروش فلش" آخرین کار خود لذت می برد و طی چند دقیقه پس از ارسال در اینستاگرام ، از خریداران مشتاق ایمیل دریافت می کند.

با داشتن این مثالها و موارد دیگر ، به راحتی می توان گفت درآمد از اینستاگرام به پلتفرم رسانه های اجتماعی برای هنرمندان تبدیل شده است. این کار مشاغل خود را آغاز می کند ، نیاز به منتقدان بزرگ را برای تماس با عکس حذف می کند و به هنرمندان کمک می کند تا با خریداران در سراسر جهان که مایل به پرداخت هزینه کار خود هستند ارتباط برقرار کنند.

بنابراین ، چگونه یک هنرمند خوراک اینستاگرام خود را به جریان درآمد دیگری تبدیل می کند؟
همه اینها به دنبال پیروان جذاب تر برمی گردد. زیرا ، هرچه حساب شما در اینستاگرام محبوبیت بیشتری داشته باشد ، هنر شما بیشتر مورد تقاضا خواهد بود. برای کمک به شروع کار ، هفت مورد را که می توانید در حساب اینستاگرام خود بهبود ببخشید بررسی کنید تا دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید.

ارسال تصاویر با کیفیت بالا
آرزو ندارید تا زمانی که از آن راضی نبودید ، یک قطعه را از استودیوی خود خارج کنید ، درست است؟ خوب ، شما به همان توجه به جزئیات در پست های اینستاگرام خود نیاز دارید!

حساب اینستاگرام شما افزونه افرادی است که شما هم از نظر خلاقیت و هم از نظر حرفه ای هستید. تصاویر تار و کم نور ، حال و هوای خلاق بدی به شما می بخشد - تقریباً می گویند شما از طراحی نمی فهمید. و ، چه کسی می خواهد از هنرمندی که طراحی خوبی را درک نمی کند یا حداقل به آن اهمیت نمی دهد ، هنر بخرد؟

پس زمینه تمیز و نور طبیعی همیشه گزینه مناسبی برای ضبط آثار هنری شما است. هنر خود را در نزدیکترین پنجره تنظیم کنید و به یاد داشته باشید که برای تمرکز روی صفحه تلفن خود ضربه بزنید!

مارک تجاری را روی مغز خود نگه دارید
برند سازی می تواند مفهومی دست نیافتنی باشد. اما در اصل به معنای ارسال تصاویر در مورد چیزهای مختلف است ، اما استفاده از همان سبک (چه در زیبایی شناسی و چه در نوشتن) برای هر تصویر. چرا زحمت؟ این واقعاً یک چیز جادویی است! در یک لحظه ، حتی با توجه کوتاه به اینترنت ، پیروان می فهمند شما کی هستید و هنر شما چیست.

هنرمند سو راپلی روایت زیبایی دارد - سبک ، رنگارنگ ، طبیعی ، جذاب. خریداران می توانند فوراً احساس هنری او را بدست آورند و در صورت تمایل به خرید در محل تصمیم بگیرند. اگر اینگونه باشد ، از قبل می توانند بگویند که او یک هنرمند معتبر از خوراک قابل توجه خود است و در هنگام جمع آوری امتیاز بیشتری به او می دهد.

تا آنجا که مارک تصاویر شما می رود ، امکانات بی پایان هستند! خواه از فیلتر خاص ، هشتگ ، زبان و ... استفاده کنید ، سبکی را که نشان دهنده شما و هنر شماست پیدا کنید و به آن پایبند باشید تا مشتریان هدف شما آماده خرید باشند.

محتوای خلاق را نگه دارید
در سال 2014 ، راس سیمونز ، هنرمند ، تمام سال خود را به اریگامی اختصاص داد ، کار خود را بهبود بخشید و آن را با جهانیان در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او هر روز شکل اوریگامی متفاوتی را جمع می کرد و ارسال می کرد ، و در مدت 18 ماه ، پیروان خود را از 120 به بیش از 100000 نفر افزایش داد. راس با مارک قوی و محتوای خارق العاده باور نکردنی رایس ، توانست از کار 9 به 5 خود دست بکشد و از اینستاگرام به عنوان بستری برای تجارت خود استفاده کند. آیا این شگفت آور نیست؟

این فقط نشان می دهد ، شما نمی توانید قدرت ارسال محتوای واقعا جالب را دست کم بگیرید. وقتی مردم از کار شما در اینستاگرام متعجب می شوند ، آنها شما را دنبال می کنند ، آن را به اشتراک می گذارند و دیگران را نیز به دنبال شما می کشانند. سپس در برای فروش هنر بیشتر و شنیدن سایر فرصت های سودآور برای شما باز می شود.

زیرنویس های فریبنده ایجاد کنید
در اینجا تصویری از هنر من است که شما در مورد آن چیزی نمی دانید و قیمت آن در اینجا است - به نظر می رسد چیزی در مورد این نوع عنوان کمی فراتر رفته باشد ، نه؟

قلاب وجود ندارد بدون پیتزا هیچ داستانی! ممکن است در نگاه اول یک قطعه باورنکردنی باشد ، اما همیشه چیزهای بیشتری نسبت به آنچه در چشم است وجود دارد. اجازه دادن به افراد در مورد الهامات ، روند و داستان شما در پشت کار می تواند نکته مهم مشتری برای کلیک احساسی و بیرون آوردن دفترچه چک باشد.

البته ، شما می توانید تصدیق کنید که چیزی هنوز برای فروش است ، اما در مورد آن خلاق باشید. در پایان با "هیجان زده می بینم که این قطعه کجا خانه ای پیدا می کند!" این ترفند را بدون اینکه خیلی کسل کننده باشد انجام می دهد.

هشتگهای خود را کامل کنید
هشتگ ها مانند نقشه هایی در سرزمین اینستاگرام هستند. آنها پست های شما را برای افرادی که به دنبال هنری مانند شما هستند ، قابل کشف می کنند ، و این آنها را به یکی از بزرگترین و بهترین راه ها برای رشد fanbase شما تبدیل می کند.

کدام هشتگ ها عالی سلطنت می کنند؟ خوب ، برای یافتن پاسخ کمی حفاری لازم است.

اولین برنامه اقدام شما باید استفاده از ویژگی جستجو در برنامه باشد. پس از تایپ کلمات کلیدی مرتبط با هنر شما ، هشتگ های معروف دیگر مرتبط با جستجوی شما ظاهر می شوند. در مرحله بعد ، هنرمندانی را پیدا کنید که طرفداران زیادی دارند و به نظر می رسد دسته هشتگی خوبی در بازی هشتگ خود دارند. بررسی کنید که از کدام یک (و چند مورد) استفاده می کنند و یادداشت برداری کنید.

لیستی از بهترین مواردی را که یافته اید و می توانید برای ارسال های مختلف از آنها استفاده کنید ، نگه دارید. فقط مطمئن شوید که هشتگ ها را با آنچه در تصویر شما می گذرد مطابقت دهید. #inthestudio برای هر تصویری که ارسال می کنید اعمال نمی شود و عدم تطابق می تواند طرفداران را از خود دور کند.

سرانجام ، از خود آزمایش کنید و تعداد آنها را ردیابی کنید

اینستاگرام در حال تغییر بازی است
اشلی لانگشور ، که هنر پاپ عجیب و غریب خود را با قیمت بیش از 30،000 دلار مستقیم از اینستاگرام می فروشد ، توضیح می دهد: "من می توانم یک نقاشی ارسال کنم و قبل از خشک شدن رنگ آن به فروش می رسد."

و ، او تنها نیست. هنرمند کریس آستین از "فروش فلش" آخرین کار خود لذت می برد و طی چند دقیقه پس از ارسال در اینستاگرام ، از خریداران مشتاق ایمیل دریافت می کند.

با داشتن این مثالها و موارد دیگر ، به راحتی می توان گفت اینستاگرام به پلتفرم رسانه های اجتماعی برای هنرمندان تبدیل شده است. این کار مشاغل خود را آغاز می کند ، نیاز به منتقدان بزرگ را برای تماس با عکس حذف می کند و به هنرمندان کمک می کند تا با خریداران در سراسر جهان که مایل به پرداخت هزینه کار خود هستند ارتباط برقرار کنند.

بنابراین ، چگونه یک هنرمند خوراک اینستاگرام خود را به جریان درآمد دیگری تبدیل می کند؟
همه اینها به دنبال پیروان جذاب تر برمی گردد. زیرا ، هرچه حساب شما در اینستاگرام محبوبیت بیشتری داشته باشد ، هنر شما بیشتر مورد تقاضا خواهد بود. برای کمک به شروع کار ، هفت مورد را که می توانید در حساب اینستاگرام خود بهبود ببخشید بررسی کنید تا دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید.

ارسال تصاویر با کیفیت بالا
آرزو ندارید تا زمانی که از آن راضی نبودید ، یک قطعه را از استودیوی خود خارج کنید ، درست است؟ خوب ، شما به همان توجه به جزئیات در پست های اینستاگرام خود نیاز دارید!

حساب اینستاگرام شما افزونه افرادی است که شما هم از نظر خلاقیت و هم از نظر حرفه ای هستید. تصاویر تار و کم نور ، حال و هوای خلاق بدی به شما می بخشد - تقریباً می گویند شما از طراحی نمی فهمید. و ، چه کسی می خواهد از هنرمندی که طراحی خوبی را درک نمی کند یا حداقل به آن اهمیت نمی دهد ، هنر بخرد؟

پس زمینه تمیز و نور طبیعی همیشه گزینه مناسبی برای ضبط آثار هنری شما است. هنر خود را در نزدیکترین پنجره تنظیم کنید و به یاد داشته باشید که برای تمرکز روی صفحه تلفن خود ضربه بزنید!

مارک تجاری را روی مغز خود نگه دارید
برند سازی می تواند مفهومی دست نیافتنی باشد. اما در اصل به معنای ارسال تصاویر در مورد چیزهای مختلف است ، اما استفاده از همان سبک (چه در زیبایی شناسی و چه در نوشتن) برای هر تصویر. چرا زحمت؟ این واقعاً یک چیز جادویی است! در یک لحظه ، حتی با توجه کوتاه به اینترنت ، پیروان می فهمند شما کی هستید و هنر شما چیست.

هنرمند سو راپلی روایت زیبایی دارد - سبک ، رنگارنگ ، طبیعی ، جذاب. خریداران می توانند فوراً احساس هنری او را بدست آورند و در صورت تمایل به خرید در محل تصمیم بگیرند. اگر اینگونه باشد ، از قبل می توانند بگویند که او یک هنرمند معتبر از خوراک قابل توجه خود است و در هنگام جمع آوری امتیاز بیشتری به او می دهد.

تا آنجا که مارک تصاویر شما می رود ، امکانات بی پایان هستند! خواه از فیلتر خاص ، هشتگ ، زبان و ... استفاده کنید ، سبکی را که نشان دهنده شما و هنر شماست پیدا کنید و به آن پایبند باشید تا مشتریان هدف شما آماده خرید باشند.

محتوای خلاق را نگه دارید
در سال 2014 ، راس سیمونز ، هنرمند ، تمام سال خود را به اریگامی اختصاص داد ، کار خود را بهبود بخشید و آن را با جهانیان در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او هر روز شکل اوریگامی متفاوتی را جمع می کرد و ارسال می کرد ، و در مدت 18 ماه ، پیروان خود را از 120 به بیش از 100000 نفر افزایش داد. راس با مارک قوی و محتوای خارق العاده باور نکردنی رایس ، توانست از کار 9 به 5 خود دست بکشد و از اینستاگرام به عنوان بستری برای تجارت خود استفاده کند. آیا این شگفت آور نیست؟

این فقط نشان می دهد ، شما نمی توانید قدرت ارسال محتوای واقعا جالب را دست کم بگیرید. وقتی مردم از کار شما در اینستاگرام متعجب می شوند ، آنها شما را دنبال می کنند ، آن را به اشتراک می گذارند و دیگران را نیز به دنبال شما می کشانند. سپس در برای فروش هنر بیشتر و شنیدن سایر فرصت های سودآور برای شما باز می شود.

زیرنویس های فریبنده ایجاد کنید
در اینجا تصویری از هنر من است که شما در مورد آن چیزی نمی دانید و قیمت آن در اینجا است - به نظر می رسد چیزی در مورد این نوع عنوان کمی فراتر رفته باشد ، نه؟

قلاب وجود ندارد بدون پیتزا هیچ داستانی! ممکن است در نگاه اول یک قطعه باورنکردنی باشد ، اما همیشه چیزهای بیشتری نسبت به آنچه در چشم است وجود دارد. اجازه دادن به افراد در مورد الهامات ، روند و داستان شما در پشت کار می تواند نکته مهم مشتری برای کلیک احساسی و بیرون آوردن دفترچه چک باشد.

البته ، شما می توانید تصدیق کنید که چیزی هنوز برای فروش است ، اما در مورد آن خلاق باشید. در پایان با "هیجان زده می بینم که این قطعه کجا خانه ای پیدا می کند!" این ترفند را بدون اینکه خیلی کسل کننده باشد انجام می دهد.

هشتگهای خود را کامل کنید
هشتگ ها مانند نقشه هایی در سرزمین اینستاگرام هستند. آنها پست های شما را برای افرادی که به دنبال هنری مانند شما هستند ، قابل کشف می کنند ، و این آنها را به یکی از بزرگترین و بهترین راه ها برای رشد fanbase شما تبدیل می کند.

کدام هشتگ ها عالی سلطنت می کنند؟ خوب ، برای یافتن پاسخ کمی حفاری لازم است.

اولین برنامه اقدام شما باید استفاده از ویژگی جستجو در برنامه باشد. پس از تایپ کلمات کلیدی مرتبط با هنر شما ، هشتگ های معروف دیگر مرتبط با جستجوی شما ظاهر می شوند. در مرحله بعد ، هنرمندانی را پیدا کنید که طرفداران زیادی دارند و به نظر می رسد دسته هشتگی خوبی در بازی هشتگ خود دارند. بررسی کنید که از کدام یک (و چند مورد) استفاده می کنند و یادداشت برداری کنید.

لیستی از بهترین مواردی را که یافته اید و می توانید برای ارسال های مختلف از آنها استفاده کنید ، نگه دارید. فقط مطمئن شوید که هشتگ ها را با آنچه در تصویر شما می گذرد مطابقت دهید. #inthestudio برای هر تصویری که ارسال می کنید اعمال نمی شود و عدم تطابق می تواند طرفداران را از خود دور کند.

سرانجام ، از خود آزمایش کنید و تعداد آنها را ردیابی کنید

منبع