چگونه می توان یک طراحی لوگو ارزان را تشخیص داد - 5 راه برای محافظت از تجارت خود

لازم نیست که یک طراح گرافیک باتجربه یک طراحی لوگو ارزان را تشخیص دهد - و یک مصرف کننده متوسط ​​از آنچه فکر می کنید باهوش تر است.

به خاطر داشته باشید که طراحی لوگو شما نمایانگر کل برند شما است. این چیزی فراتر از یک تصویر کوچک برای وب سایت یا کارت های کسب و کار شما است.

با استفاده از این نماد ، قضاوت در مورد نام تجاری سریعتر از آن است که شما با پردازش تصاویر 60،000 برابر سریعتر از متن ، درک می کنید.

بسیاری از اصول طراحی گرافیک با علم روانشناسی رفتاری گره خورده است.

حتی اگر مصرف کننده معمولی شما نتواند ارتباط برقرار کند که چرا لوگو شما باعث احساس خجالت ، انزجار یا گیجی می شود ، واکنش نشان می دهد.

احتمالاً می دانید که وقتی صحبت از لوگو و گرافیک می شود ، چه چیزی را دوست دارید (و چه دوست ندارید).

این که آیا شما در حال تغییر نام تجاری یا خرید اولین لوگو حرفه ای خود هستید ، در اینجا چند روش برای ارزیابی نحوه تشخیص طرح آرم بودجه آورده شده است.


1 - کاملاً پیچیده است
فقط برای یک ثانیه ، برخی از لوگو های شناخته شده جهان را در نظر بگیرید.

آیا فقط به فکر "M" مک دونالد بودید؟ نایک swoosh؟ یا اپل با نیش خورده؟

همه این آرم ها واقعاً ساده هستند.

بسیاری از لوگو های معروف حتی اصلاح می شوند تا حتی ساده تر شوند.

همانطور که HubSpot’s Meg Hoppe تأکید می کند ، "هیچ کس وقت ندارد که کالبدشکافی کند.

آرم نمایش داده شده در زیر سادگی استثنایی را نشان می دهد ، بدون اینکه خسته کننده به نظر برسد:

طراحی لوگو ارزان موجود در فروشگاه
آنچه دقیقاً تفاوت پیچیدگی و سادگی را در طراحی آرم نشان می دهد

یک لوگو گیج کننده می تواند به دلیل استفاده بیش از حد از رنگ ها ، تصاویر دقیق ، فونت های پیچیده یا عناصر اضافی بیش از حد ایجاد شود.

یک آرم با طراحی فوق العاده پیچیده باعث نمی شود که برند شما درجه یک یا فانتزی به نظر برسد.

این بدان معناست که طراح گرافیک شما ارزش سادگی را درک نکرده است.

2 - فاقد تطبیق پذیری است
یکی از دلخراش ترین و آشنا ترین نشانه های طراحی کاملاً ارزان لوگو ، فقدان انعطاف پذیری است. "

در فرهنگ بازاریابی امروز ، توانایی مقیاس گذاری و نشان دادن آرم در چندین رسانه بسیار مهم است.

تطبیق پذیری در طراحی آرم به معنای استفاده در صفحه های گوشی های هوشمند ، رایانه های لوحی و رایانه است. چاپ تبلیغات و حتی بیلبورد.

سازگاری یک فیلتر حیاتی است که باید هنگام ایجاد یک طرح آرم مورد توجه قرار گیرد ، و بیش از حد بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از محدودیت های مناسب اطلاع ندارند.

من توصیه می کنم قبل از انتخاب نهایی ، سوالات زیر را بپرسید تا از نیاز به نام تجاری مجدد در آینده جلوگیری کنید:

آیا می توان این آرم را به صورت تک رنگ چاپ کرد؟ فقط سیاه و سفید؟
آیا اگر این آرم در هر دو جهت بیش از 2 سانتی متر کوچک شود ، پیام آن حفظ می شود؟
آیا اگر آرم به اندازه یک تابلوی تبلیغاتی منفجر شود ، خیلی کثیف یا کسل کننده به نظر می رسد؟
هنگامی که فیلتر انعطاف پذیری را اعمال می کنید ، شما را متحیر می کند که چگونه بسیاری از مفاهیم طراحی باید کنار گذاشته شوند.

طراحی آرم استثنایی معمولاً برای درگیر شدن در مقیاس عظیم به اندازه کافی پیچیده و برای بیان یک داستان کاملاً ساده است.

طرح لوگو شهر ملبورن در زیر یک مثال عالی از انعطاف پذیری را نشان می دهد:


 
3 - مشتق است
روندهای عمده ای در زمینه طراحی گرافیک و مارک تجاری وجود دارد که اساساً به تقاضای مصرف کننده دامن می زند.

تنها کافی است بازدید از تولید کننده لوگوی هیپستر خوش چهره برای تشخیص الگوی اخیر و قابل توجهی در نحوه نام تجاری سازی شرکت های "جالب" باشد.

آیا باید از آخرین روند طراحی گرافیک چشم پوشی کنید ، یا از ترکیب عوامل زودگذر مانند رنگ سال Pantone در مارک تجاری خود خودداری کنید؟

قریب به یقین.

زیباترین و م logثرترین لوگو های جهان در طراحی خود تقریباً بی زمان هستند. "

اگر مأموریت شما برقراری ارتباط با فاکتور hipness نام تجاری شما است ، روشهای کارآمدتری برای انجام این کار وجود دارد تا طراحی مشتق.

از آرم BMW به عنوان مثال زیر استفاده کنید.

آرم اصلی آنها که در سال 1916 طراحی شده تغییر زیادی نکرده است ، بلکه فقط گاهی اوقات از لحاظ سبک برای تازه ماندن تازه می شود.

خدمات طراحی لوگو ارزان
4 - فراموش شدنی است
بهترین طراحی های آرم در جهان با یک نگاه تنها یک مارک تجاری را برقرار می کند. "

لوگوی Lego (تصویر زیر) ایده سرگرمی و بازی بازی کودکانه را نشان می دهد.

نام تجاری مرسدس بنز در سه خط و یک دایره تجمل گرایی را نشان نمی دهد.

آرم آنلاین شرکت ارزان
بزرگترین لوگو ها داستانی برای گفتن دارند ، به همین دلیل است که به طور کلی منحصر به فرد هستند. "

پاول رند ، متخصص افسانه ای طراحی لوگو ، یک بار اظهار داشت که تنها قوانین سخت و سریع برای طراحی آرم این است:

متمایز ، به یاد ماندنی و واضح است.

اگرچه تعریف طراحی به یادماندنی فوق العاده دشوار است ، اما مطمئناً چند عامل وجود دارد.

بدون اینکه بیننده را به دردسر بیندازد ، ممکن است کمی تعجب آور باشد. نگاه کردن به آن اعتیاد آور و جذاب است.

در نهایت ، به همان اندازه اصلی و آشنا خواهد بود که بیننده را آرزو می کند آرزو کند ایده او باشد.

برند شما چیزی معتبر و اصیل برای ارائه به دنیا دارد.

اگر طراحی لوگو شما مانند مارک های کسب و کارهای کوچک دیگر است ، شما ارتباط منحصر به فرد خود را ندارید

گزاره ارزش.

5 - این رنگ "اشتباه" است
رنگ ها حتی اگر در نوع خود "زشت" نباشند ، می توانند نمایشی نادرست یا "اشتباه" باشند.

طراحی آرم حرفه ای همیشه تئوری رنگ را در نظر می گیرد ، که علمی در مورد چگونگی درک انسان از سایه های مختلف است.

طراحی لوگو روانشناسی رنگ
قرمز: اهمیت ، خطر ، عصبانیت و اشتیاق
نارنجی: انرژی ، سلامتی و نشاط
زرد: انرژی ، امید و نامردی
سبز: فراوانی ، رشد ، پول و شروع جدید
آبی: مسئولیت پذیری ، آرامش ، غم و اندوه
بنفش: خلاقیت ، تخیل و سلطنت
سیاه: قدرت ، ظرافت ، رمز و راز و رسمیت
سفید: پاکی و پاکیزگی
رنگ های اصلی و ثانویه آرم شما باید نشان دهنده آن باشد که شما به عنوان یک سازمان هستید. "

به عنوان مثال ، یک شرکت برنامه ریزی مالی می تواند با یک نشان زرد غیرمسئولانه روبرو شود ، در حالی که سایه بنفش منحط ممکن است با مارک غذای سالم متناسب نباشد.

انتخاب نامناسب رنگ می تواند علامت مشخصه طراحی رایگان آرم بصورت آنلاین یا آرم ارزان باشد که توسط طراحان کم تجربه در سایتهایی مانند Fivver یا 99Designs ایجاد شده است.

6 - نامناسب است
در حالی که تئوری رنگ یکی از مهمترین روشهای داستان پردازی لوگو است ، اما از تنها عامل دور است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تقریباً شش اصل در طراحی گرافیک وجود دارد که بر نحوه درک یک طرح توسط مصرف کننده تأثیر می گذارد.

این اصول عبارتند از:

تعادل
مجاورت
هم ترازی
تکرار
تضاد
فضا
همه اصول اساسی طراحی گرافیک با هم و به کمک رنگ و تایپوگرافی برای انتقال پیام کار می کنند.

اگر یک عامل به طور قابل توجهی خاموش یا نادیده گرفته شود ، پیام شما با طراحی ضعیف پنهان می شود.

و به احتمال زیاد نتیجه ، آزار دهنده ، گیج کننده یا فقط لوگو های ارزان قیمت شرکت خواهد بود.

استفاده از یک آرم با طراحی ضعیف و کنتراست ناکافی برای افرادی که اختلالات بینایی دارند دشوار است.

یک طراحی آرم نامتعادل باعث جذب طبیعی انسان به الگوها می شود.

همجواری و هم ترازی برای هدایت مناسب چشم بینندگان کار می کند.

طراحی لوگو که تمام شش اصل طراحی را رعایت کند ، یک چیز لوکس نیست ،
این برای هر کسی که بخواهد داستانی را بیان کند یک ضرورت است.
تغییر نام تجاری دشوار است. چالش برانگیز ، گران است و همیشه کارساز نیست.

حتی در بودجه های کلان ، موارد بسیار برجسته ای از خرابی لوگو و تغییر نام تجاری وجود دارد.

آرم جدید Gap (در پایین ، مرکز) فقط چهار روز دوام داشت قبل از اینکه دوباره به طرح فعلی برگردند.

Gap Poor Logo Fail
هنگام خرید یک لوگو ، هدف شما هرگز نباید این باشد که به مقرون به صرفه ترین بسته های طراحی آرم که می توانید دریافت کنید رضایت دهید یا چیزی را انتخاب کنید که به سرعت جایگزین شود.

دانستن دلایلی که باعث می شود برخی از طراحی های لوگو ارزان به نظر برسند ابزاری مهم برای موفقیت در بازاریابی است.

اگر به دنبال طراحی لوگو حرفه ای با بودجه هستید ، حتماً خدمات طراحی لوگوی ارزان قیمت ما را بررسی کنید.

https://inkbotdesign.com/spot-cheap-logo-design/