در این راهنمای اساسی برای ایجاد محتوا ، ما تعریف خواهیم کرد که ایجاد محتوا چیست ، به چگونگی توسعه فرآیند تولید محتوا ، نحوه تخمین هزینه ایجاد محتوا ، پوشش انواع مختلف تولید محتوا ، مشاوره در مورد استراتژی و محتوای ایجاد محتوا نگاه خواهیم کرد برنامه های ایجاد ، و افراد درگیر در ایجاد محتوا را لمس کنید. در آخر ، ما برخی از ملاحظات بهترین عملکرد و نکات و تکنیک های برتر را به اشتراک می گذاریم.

گام به گام از طریق این راهنما کار کنید یا به بیت هایی که می خواهید فوراً بالا بروند بروید. توصیه های این راهنما باید مورد استفاده و سازگاری قرار گیرد تا اساس کتاب ایجاد محتوای خود شما باشد.

معرفی
هر روز چه مقدار محتوا در معرض آن هستید؟ پاسخ یک سوال سخت است زیرا تولید محتوا در اطراف ماست. اطلاعات گاسی وب موجود در وب سایت هایی که مرور می کنیم ، کانال های رسانه های اجتماعی ، روزنامه ها و مجلات ، تلویزیون و فیلم ، تبلیغات ، رادیو ، ایمیل ها ، کانال های Slack ، اطلاعات مکالمات است. این یک لیست طولانی است.

برخی از این مطالب مرتبط نیستند ، برخی از آنها را بدون انتخاب در معرض آن قرار می دهیم (همه آن بیلبوردهای سفر صبح!). اما هنگامی که ما به دنبال اطلاعات ، به ویژه در رابطه با محصولات و خدمات هستیم ، انتظار داریم که این محتوا دقیق ، مفید و به موقع باشد.

این روزها ایجاد محتوا و انتشار آن آسان است ، اما چالش در ایجاد محتوای معنی دار و از راه های کارآمد است.

به همین دلیل ضروری است که سازمان ها محتوایی مناسب و مفید برای مخاطبان خود ایجاد کنند ، ضمن اینکه اطمینان حاصل شود که این یک دارایی برای تجارت آنها است. آنها باید اطلاعات لازم را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهند ، در غیر این صورت ، احتمالاً از طرف یک رقیب ، آنها آنها را در جای دیگری پیدا می کنند. ایجاد محتوای م effectiveثر و معنی دار برای ادامه حیات کسب و کارها ضروری است و کسانی که این کار را به خوبی انجام می دهند رشد خواهند کرد.

تولید محتوا چیست؟
تعریف ما از ایجاد محتوا این است:

یک تعریف مکتوب از ایجاد محتوا: ایجاد محتوا فرآیند برنامه ریزی و ایجاد محتوایی است که برای مخاطبان مفید ، در دسترس و مثر باشد و در قالب های مربوطه برای کانال های خاص ایجاد شود.

برخی از الزامات اساسی برای ایجاد محتوا وجود دارد که تعریف ما آنها را جمع می کند:

شما به برنامه ای نیاز دارید که می خواهید چه محتوایی ایجاد کنید.
بله ، این مربوط به نوشتن واقعی است ، بلکه همچنین به عنوان محتوا شامل ویدیو ، اینفوگرافیک و بسیاری از قالب های دیگر طراحی می شود.
محتوای ایجاد شده باید برای هدفی باشد و قابل دسترسی باشد.
محتوا باید با در نظر گرفتن کانال های خاصی ایجاد شود.
این الزامات اطمینان حاصل می کند که محتوا در کمک به مشتری و تجارت در رسیدن به اهداف خود موثر خواهد بود.

یک راهنمای ضروری برای ایجاد محتوا در 44 صفحه رایگان بارگیری کنید.
چرا محتوا مهم است؟
محتوا برای کسب و کار شما یک دارایی است و به شما امکان می دهد مشتریان ، چشم اندازها ، خوانندگان و کاربران به وظایف خود رسیده و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. در اینجا برخی از دلایل مهم بودن محتوا آورده شده است که ممکن است باعث ایجاد محتوای شخصی شما شود:

برای مخاطبان ارزش قائل شوید
اگر محتوایی مانند منابع آموزشی ، راهنماها و مقالات ایجاد می کنید ، این برای مخاطب ارزش ایجاد می کند و می تواند به آنها در سطح بالا کمک کند. همچنین ارزش از طریق محتوایی که به افراد در دستیابی به وظایف خاص کمک می کند ، ارائه می شود.

برند خود را بسازید (و اعتماد کنید)
آنچه مردم در مورد مارک شما (و محتوای آن) فکر می کنند بسیار مهم است به گونه ای که براساس نظر آنها به شما توصیه می کنند یا خیر. ایجاد محتوای مداوم با کیفیت و مفید همچنین اعتماد مخاطبان شما را جلب خواهد کرد.

چشم اندازهای جذاب و جذاب
اینجاست که ایجاد محتوا به عنوان یک دارایی تجاری مطرح می شود. می توانید از طریق محتوای خود اعتبار خود را نزد مشتریان و کاربران بالقوه ایجاد کنید. به جای فروش به آنها ، از طریق مطالب مفید به آنها آموزش دهید.

مشتریان موجود را خوشحال کنید
تمرکز زیادی بر ایجاد محتوا برای بدست آوردن مشتریان جدید است. اما هنوز هم باید از طریق محتوا به مشتریان و مخاطبان فعلی خود خدمات دهید. فرصت ها را برای افزودن ارزش بیشتر به عنوان بخشی از استراتژی های حفظ و رشد شناسایی کنید.

خود را به عنوان رهبران فکر قرار دهید
به یاد دارید که ما ذکر کردیم که در حال حاضر چه مقدار محتوا وجود دارد؟ یافتن آنچه که نیاز دارند در میان آن سر و صدا برای افراد دشوار است. از طریق محتوای خود خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید و آنها دقیقاً می دانند که اطلاعات مورد نظر و اعتماد را از کجا پیدا کنند.

تجارت خود را رشد دهید
رشد تجارت خود از طریق محتوا یک بازی طولانی است ، اما ایجاد محتوایی که برای برند شما صادق باشد ، برای مخاطبان شما مفید باشد و هدف تجاری قابل اندازه گیری پشت آن داشته باشد ، می تواند بازده سرمایه (ROI) شما را از محتوا بهبود بخشد. محتوای با کیفیت می تواند ترافیک ، هدایت و تبدیل بیشتری را ایجاد کند.

انتظارات مخاطبان را برآورده کنید (و از آنها فراتر بروید)
همیشه به مخاطب برمی گردد. شما باید انتظارات آنها را از طریق محتوایی که ایجاد می کنید برآورده کنید (و در صورت امکان از آنها پیشی بگیرید).

گرافیکی که آماری را نشان می دهد که 84٪ مخاطبان انتظار محتوا را دارند.
انتظار زیادی از مخاطبان برای ایجاد محتوا توسط مارک ها و سازمان ها وجود دارد ، ما در دنیایی پر از اطلاعات زندگی می کنیم

https://gathercontent.com/blog/content-creation-the-essential-guide