فایده فریلنسر این است که شما می توانید مهارتی کسب و کار اینترنتی را که قبلاً داشته اید به کار بگیرید و آن را به یک تجارت تبدیل کنید. شما می دانید که چگونه خدمات را ارائه دهید ، بنابراین تنها چیزی که باید یاد بگیرید نحوه بازاریابی آن است. اگر به مهارت خود مشهور هستید ، یافتن مشتری آسان است. شما می توانید رئیس سابق خود را به مشتری تبدیل کنید ، برای مراجعه به شبکه خود دسترسی پیدا کنید و موارد دیگر. اما اگر مشکلی دارید ، سایت های آزاد می توانند منبع خوبی برای شروع کار شما باشند.

کسب و کار اینترنتی

آیا واقعاً می توان امرار معاش کرد که از طریق اینترنت کار کنیم؟ پاسخ بله است. اینترنت نه تنها انجام برخی از مشاغل را آسان کرده بلکه گزینه های تجاری جدیدی را نیز ایجاد کرده است. در اینجا لیستی از ایده های رایج ، محبوب و بالقوه سودآور کسب و کار اینترنتی وجود دارد.لطفا توجه داشته باشید که گرچه این گزینه ها راه های مناسبی برای تأمین معاش هستند ، اما به صورت خودکار انجام نمی شوند. مانند همه ایده های مشاغل خانگی ، موفقیت آنلاین مستلزم انتخابی است که بتوانید به آن پایبند باشید ، تحقیق ، برنامه ریزی و اجرای برنامه خود را انجام دهید.

طراحی وب تجارت اینترنتی
هر مشاغل ، چه در درجه اول آنلاین یا نه ، به یک وب سایت نیاز دارند. این شامل پاک کننده مفصل و خشکشویی جاوا محلی شما و همچنین کارآفرینانی است که به دنبال پول نقد آنلاین هستند. در نتیجه ، نیاز به طراحان وب بسیار زیاد است.

موارد زیادی در ساخت وب سایت ها وجود دارد ، از دانستن برنامه نویسی یا سیستم عامل های خاص مانند وردپرس ، نحوه ترجمه چشم انداز در سر مشتری به صفحه و غیره. کار به عنوان یک طراح وب به استعدادهای هنری و همچنین دانش فنی و حس خوب تجارت نیاز دارد.

در حالی که کار زیادی وجود دارد ، رقابت بسیار زیاد است. دانستن انواع سیستم عامل ها و کدها و همچنین امکان ارائه به موقع به شما کمک می کند تا از رقابت جدا شوید.

با شروع ، ممکن است بخواهید سایت های آزاد را برای یافتن کار در نظر بگیرید. همانطور که نمونه کارهای طراحی وب خود را ایجاد می کنید ، می توانید نرخ های خود را افزایش دهید و مشتاقانه منتظر دریافت مشتری های اضافی از طریق دهان به دهان باشید.

طراحان وب که می خواهند یک تجارت اینترنتی راه اندازی کنند ، دارای مزیت هایی هستند زیرا می توانند آنچه را که می توانند انجام دهند درست در وب سایت خود به نمایش بگذارند.


بازاریابی وابسته تجارت اینترنتی
بسیاری از افسانه ها و باورهای غلط در مورد امرار معاش با بازاریابی شرکت های وابسته وجود دارد. گرچه این یک گزینه مناسب برای مشاغل خانگی است ، بسیاری از "معلمان" سعی می کنند سیستم های خود را به شما بفروشند ، به نظر می رسد که می توانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید. اما بازاریابی وابسته مانند هر مشاغل خانگی است. این نیاز به یک برنامه و مدیریت مداوم دارد.

بازاریابی وابسته اساساً یک برنامه ارجاع است. مشاغل بر اساس فروش ، کلیک یا هدایتی که شرکت های وابسته به آنها ارسال کرده اند ، کمیسیون بازاریاب های وابسته را پرداخت می کنند.

برنامه همکاران آمازون اولین کسی بود که واقعاً از بازاریابی وابسته برای کمک به فروش کتاب استفاده کرد. نبوغ این نوع سیستم فروش این است که از قبل هزینه ای برای تجارت ندارد. آنها فقط وقتی نتیجه می دهند که شرکت های وابسته نتیجه بدهند.

برای شرکتهای وابسته ایده آل است زیرا آنها می توانند محصولات یا خدمات را بدون نیاز به ایجاد یا تحویل آنها بفروشند. برخی از برنامه های وابسته به اینترنت دو ردیف به برنامه های خود ارائه می دهند ، به این معنی که می توانید از طریق فروش محصولات یا خدمات ، و همچنین از طریق دیگران که به برنامه وابسته مراجعه می کنید ، درآمد کسب کنید.

تقریباً هر مشاغل خانگی با یک وب سایت می تواند با قرار دادن تبلیغات وابسته در سایت های خود سود کسب کند ، اما بسیاری از افراد نیز به تنهایی به عنوان یک تجارت اینترنتی تمام وقت دنبال بازاریابی شرکت های وابسته هستند. موفق ترین بازاریاب های وابسته یا از سیستم قیف یا وبلاگ (یا هر دو) برای تبلیغ محصولات وابسته خود استفاده می کنند. آنها همچنین یک لیست ایمیل دارند.

انتشارات / بازاریاب اطلاعات کتاب
حتی قبل از اینکه آمازون انتشار و فروش کتاب را آسان و مقرون به صرفه کند ، بسیاری از کارآفرینان آنلاین در حال ایجاد و فروش کتابهای الکترونیکی و سایر محصولات اطلاعاتی به صورت آنلاین بودند.

مردم اطلاعات را بصورت آنلاین می بلعند و اگر می توانید آن را بصورت آنلاین یا از طریق تعداد زیادی توزیع کننده بسته بندی و بفروشید ، می توانید به خوبی عمل کنید.

برای فروش کتاب و اطلاعات خود دو روش اساسی وجود دارد. یکی ایجاد کتاب الکترونیکی (یا حتی چاپ) و فروش آن از طریق یک خرده فروش کتاب آنلاین مانند آمازون ، بارنز و نوبل ، iBooks و دیگران. این مقرون به صرفه است و تنظیم آن نسبتاً آسان است.

گزینه دیگر ایجاد کتاب الکترونیکی یا سایر محصولات آموزنده (دوره ها ، فیلم ها و غیره) و فروش آن از طریق وب سایت خودتان است. شما حتی می توانید برای ایجاد یک تیم فروش برای تبلیغ آن در وب سایت های خود ، یک برنامه وابسته ایجاد کنید.

کتابها و محصولات اطلاعاتی می توانند پایه و اساس یک کسب و کار به خودی خود باشند ، اما همچنین می توانند باعث رونق کسب و کار یا ایجاد درآمد اضافی برای مشاغل موجود شوند. رمز موفقیت در انتشار ، مشابه انواع کسب درآمد ، داشتن یک محصول عالی و بازاریابی برای مخاطبان هدف است.


تجارت مدیریت رسانه های اجتماعی
خدمات بازاریابی اینترنتی تقاضای زیادی دارند. با این حال ، با انتقال بازاریابی از یک پیام تبلیغاتی یک جهته به تعامل اجتماعی ، نیاز به متخصصان مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است.

مدیران رسانه های اجتماعی فراتر از فقط هدایت بازدید به وب سایت ، همانطور که کارشناسان بازاریابی اینترنتی انجام می دهند ، به مشاغل کمک می کنند تا جامعه ای پیرامون محصول یا خدمات خود ایجاد کنند ، تصویر برند را مدیریت کنند ، خدمات مشتری ارائه دهند و موارد دیگر.

مدیر رسانه های اجتماعی مستلزم درک درستی از شبکه های اجتماعی است (به عنوان مثال ، انواع پست ها به بهترین وجهی در هر شبکه انجام می شود) ، دانش در مورد چگونگی به اشتراک گذاشتن نام تجاری شرکت با بازار و توانایی تعامل با بازار بدون آزار و اذیت بازار و آسیب رساندن به آن. مارک شرکت

دستیار مجازی اینترنت B

ایده سودمندی
دستیار مجازی (VA) همچنان رشد می کند که بیشتر کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک برای پس انداز پول در حالی که هنوز کارهایشان را انجام می دهند ، به برون سپاری روی می آورند.

در حالی که دستیاران مجازی معمولاً به عنوان منشی مستقر در خانه دیده می شوند ، در حقیقت آنها می توانند کارهای زیادی از جمله دفترداری ، بازاریابی و موارد دیگر را انجام دهند. دستیاران مجازی می توانند وظیفه خاصی مانند حسابداری یا مدیریت وب سایت را متمرکز کنند. دیگران کارهای مختلفی را در صنعت هدف مانند دستیار املاک انجام می دهند.

چالش راه اندازی کسب و کار دستیاران مجازی ، همانند تجارت ، مشتری جویی است. سایت های فریلنسر یا سایت های مایکرو کارک همیشه هزینه بالایی ندارند اما می توانند به شما کمک کنند تجربه و پای خود را به در بیاورید.

ایده آزاد تجاری خدمات آزاد
تقریباً در مورد هر مهارتی که تجارت دیگری به آن نیاز داشته باشد می تواند به صورت آزاد انجام شود. طراحی وب ، مدیریت شبکه های اجتماعی و کمک مجازی را می توان به عنوان یک تجارت آزاد مشاهده کرد. همینطور محتوا و نوشتن مطالب متن ، حسابداری ، طراحی گرافیک ، انتشار رومیزی و موارد دیگر.مربیگری / مشاغل مشاوره ای
به همان روشی که فریلنسرها مهارت های خود را می فروشند ، مربیان و مشاوران می توانند تخصص و دانش خود را بفروشند. هر روز افراد بیشتری مربیان و مشاورانی را استخدام می کنند تا به آنها در دستیابی آسانتر و سریعتر به اهدافشان کمک کند.

مربیگری از طریق تجارت به کسب و کار مزد و فرصت بیشتری را ارائه می دهد ، اما بسیاری از افراد افراد را برای کمک به آنها در یادگیری مهارت های زندگی ، تکنیک های والدین و بهبود روابط خود استخدام می کنند.

شما لزوماً به آموزش یا گواهینامه نیاز ندارید ، اما می تواند در ایجاد اعتبار مفید باشد. بعلاوه ، اگرچه ممکن است در مورد مربیگری یا آموزش آگاهی داشته باشید ، اما ممکن است مهارت و تکنیک لازم برای آموزش آنها را نداشته باشید. مربیگری نیاز به توانایی گوش دادن ، ارزیابی و ایجاد انگیزه در افراد دارد.

با استفاده از کنفرانس ویدیویی و تماس VoIP ، می توانید با مشتریانی در سراسر جهان کار کنید ، همه از راحتی خانه. اگر سابقه یک حرفه کمک یا موفقیت در دستیابی به چیزی (یعنی بازاریابی) را دارید ، آموزش و کمک به دیگران باید آسان باشد. می توانید برای کمک به مشتری خود از شبکه خود استفاده کنید.

https://www.thebalancesmb.com/top-internet-business-ideas-you-can-start-today-1794709