اگر فکر می کنید که چگونه می توانید از طریق Instagram بدون داشتن فالوور درآمد کسب کنید ، در جای مناسب قرار دارید.

من پنج یا شش سال پیش در جای شما بودم ، می خواستم از اینستاگرام درآمد کسب کنم اما به سختی فالوور داشتم ، فقط چند نفر از دوستان و خانواده ، معمول - چیزی که می توانم از آن درآمد کسب کنم.

اما بعد چیز متفاوتی را امتحان کردم که هیچ کس واقعاً آن را انجام نمی داد و به معنای واقعی کلمه باعث درآمد من هزاران دلار شد. و روند هنوز هم کار می کند!

در اینجا روند 5 مرحله ای من برای این است که چگونه می توانید در Instagram بدون داشتن فالوور درآمد کسب کنید.

حساب های غیرفعال اینستاگرام را با فالو های بزرگ پیدا کنید
به این حساب ها پیام دهید و ببینید آیا مالکان آن را می فروشند یا خیر.
اکانت اینستاگرام را بخرید.

کسب درآمد از اینستاگرام
برای درگیر کردن مجدد پیروان ، شروع به ارسال پیام در حساب کنید.
حساب اینستاگرام را برای سود بفروشید.
بنابراین این نسخه کوتاه است که چگونه می توانید در Instagram بدون داشتن دنبال کننده شخصی خود درآمد کسب کنید. اما حالا بگذارید کمی بیشتر در هر مرحله گام برداریم.

1. حساب های غیرفعال اینستاگرام را با پیروان زیاد پیدا کنید
اولین قدم برای کسب درآمد در اینستاگرام بدون داشتن فالوور یافتن حساب هایی است که این کار را انجام می دهند.

اکنون این روند ممکن است بین 45-60 دقیقه طول بکشد.

یکی از حفره های کلاسیک خرگوش اینستاگرام را که قبلاً پایین رفته ایم ، پایین بیاورید ، به حساب های مرتبط و پیشنهادی نگاه کنید و به حساب هایی که دوستانتان دنبال می کنند نگاه کنید.


با این وجود اگر این کار را انجام دهید ، هدف در اینجا یافتن حساب هایی با حداقل 10،000 دنبال کننده یا بیشتر است.

پس از یافتن حساب هایی از این دست ، بررسی کنید که آخرین پست های آنها از چه زمانی بوده است. سپس بررسی کنید که آنها مرتباً قبلاً پست ارسال کرده اند.

این باید به شما نشان دهد که آنها چقدر متعهد به اجرای صفحه خود هستند.

اگر طی دو سال گذشته هر روز پست می کردند ، اما اکنون در طی دو ماه گذشته فقط سه پست ارسال کرده اند ، یکنوع بازی شبیه لوتو ، شما یک فروشنده بالقوه پیدا کرده اید.

این نوع موقعیت ها به وضوح نشان می دهد که صاحب حساب از اجرای صفحه خسته شده و دیگر علاقه ای به آن ندارد. و این همان جایی است که شما وارد می شوید!

ابتدا 10-20 حساب را که به این صورت پیدا کرده اید لیست کنید و سپس به مرحله 2 بروید.

2. به این حساب ها پیام دهید و ببینید آیا مالکان آن را می فروشند
در حال حاضر شما ممکن است درک کنید که کسب درآمد در اینستاگرام بدون داشتن هیچ فالوئر ممکن است ، اما به خواندن ادامه دهید ، نکاتی که در چند بخش بعدی ارائه می دهم باید به شما کمک زیادی کند.


اکنون که لیستی از حساب ها متناسب با معیارهای مشخص شده در مرحله 1 دارید ، اکنون زمان آن است که به هریک از این حساب ها پیام دهید.

من در حال حاضر فرض می کنم که شما می دانید چگونه یک پیام مستقیم ارسال کنید ، یا همانطور که بچه های جالب می گویند "ارسال DM" ، اما بگذارید یک نکته سریع به شما بگویم.

یک زمین خرید 2-3 جمله ای ایجاد کنید و آن را به هر حسابی که می خواهید ارسال کنید ، باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

به عبارت دیگر ، یک پیام جداگانه برای هر حساب تایپ نکنید ، پنج دقیقه را صرف ساخت یک پیام زیبا ، آسان برای خواندن و دسترسی کنید و سپس آن را به صورت جداگانه برای هر حساب ارسال کنید.

مثلا. "سلام! حساب بزرگی که در اینجا دارید ، علاقه ای به فروش آن دارید؟ مدتی است که به دنبال خرید حسابی مانند این هستید ، به من اطلاع دهید! "

 

پس از این ، اکنون منتظر پاسخ ها هستید.

در این حالت معمول ترین پاسخ ها "نه" خواهد بود ، یا در این مورد "چه پیشنهادی" دارید ، کسب درآمد از اینستاگرام من پیشنهاد می کنم 6 دلار 6 دلار به ازای هر 1000 دنبال کننده داشته باشید.

بنابراین اگر حسابی با 20،000 دنبال کننده است ، 140 دلار پیشنهاد دهید.

[140 دلار = (20،000 / 1،000) x 7]
نرخ معمول رفتن 10 دلار به ازای هر 1000 دنبال کننده است ، اما از تمایل آنها برای فروش حساب خود (و عدم علاقه) استفاده کنید و یک معامله را به دست آورید.

با هرکسی که به او پیام می دهید یا حتی با هر کسی که پاسخ می دهد به توافق نخواهید رسید ، اما اگر حساب کافی DM داشته باشید ، می توانید حداقل یک فروشنده پیدا کنید که مایل به پذیرفتن پیشنهاد شما باشد.

پس از این اتفاق ، به مرحله 3 بروید!

3. اکانت اینستاگرام را بخرید
مرحله 3 ، شما تقریبا آنجا هستید!

هنگامی که با فروشنده به توافق رسیدید ، اینستاگرام وقت آن است که پول خود را با دهان بگذارید و تسویه حساب کنید.

متأسفانه خریدار همیشه اول پرداخت می کند. این فقط راهی است که می رود.

من توصیه می کنم قبل از انجام معامله ، ابتدا نوعی ارتباط شخصی را از طریق تلفن ، از طریق ایمیل یا از طریق حساب شخصی اینستاگرام وی برقرار کنید.

به این ترتیب ، اگر آنها شما را کلاهبرداری کنند - شما می دانید چه کسی را گزارش می دهید.


به نظر من ساده ترین راه برای ایجاد انتقال از طریق PayPal است ، این همان چیزی است که من استفاده کردم و عالی کار کرد.

هنگامی که فروشنده پیوند درخواست پول پی پال خود را برای شما ارسال کرد ، مبلغ توافق شده را پرداخت کنید و سپس مطمئن شوید که اعتبار حساب جدید اینستاگرام خود را دریافت کرده اید.

معمولاً تنها چیزی که به آن نیاز دارید نام کاربری و گذرواژه است ، پس از ورود به حساب می توانید سایر تنظیمات و جزئیات حساب را خود تغییر دهید.

من همچنین توصیه می کنم پس از ورود رمز ورود به سیستم را تغییر دهید. من احتمالاً ابتدا این کار را انجام می دهم.

پس از ورود به حساب جدید خود ، نفس راحتی بکشید ، شاید آه راحتی بکشید ، و شاید Bud Bud را ساختگی کنید - و سپس به مرحله 4 بروید.

شما تقریباً آنجا هستید! و به من اعتماد کن ، کار سخت تمام شده است.

4- برای درگیر کردن مجدد پیروان ، شروع به ارسال پیام در حساب کنید
در این مرحله ، اکنون شما یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید که حداقل 10 هزار فالوور دارد. اما اگر حسابی را بخرید که مدتی است پست نکرده است ، طبق توصیه ، پیروان شما به طور بالقوه این حساب را حتی فراموش کرده اند.

بنابراین شما باید با ارسال پست به طور منظم در حساب جدید خود ، این مخاطبان را مجدداً درگیر خود کنید.


من 4 پست در هفته برای یک دوره 4 هفته ای توصیه می کنم. در کل 16 پست.

این مرحله را مانند به روزرسانی یک خانه در نظر بگیرید. شما یکی را در مورد سلب مالکیت خریداری کرده اید ، اکنون باید قبل از فروش آن را برای سود خود ، برخی از به روزرسانی های جزئی را انجام دهید.

پس از این دوره 4 هفته ، پیروان باید دوباره با صفحه شما درگیر شوند - پست های شما را پسندیده ، ذخیره کنند ، به اشتراک بگذارند و نظر دهند.

هنگامی که به این مرحله رسیدید ، وقت آن است که حساب را برای سود بدست آورید. که ما را به مرحله 5 می رساند.

5. حساب سود اینستاگرام را بفروشید
کسب درآمد از اینستاگرام بدون داشتن هیچ دنبال کننده شخصی می تواند یک ایده دشوار برای پیچاندن سر خود باشد ، اما از تمام مراحل ذکر شده در این فرآیند ، مرحله 5 پاداش آورترین است.

اکنون که حساب کاربری شما کاملاً آماده است و آماده فروش است ، یک داستان اینستاگرام برای دنبال کنندگان خود بگویید که به دنبال فروش حساب خود هستید.

لازم نیست که فانتزی باشد ، فقط می تواند یک صفحه سیاه باشد که در آن می گوید: "حساب فروش ، در صورت تمایل DM!"


باز هم مستقیم و به اصل مطلب.

پس از آن ، فقط چند دقیقه صبر کنید تا خریداران احتمالی وارد DM های شما شوند و درخواست قیمت کنند.

من توصیه می کنم قیمت را در پست داستان خود قرار ندهید ، منتظر می مانم تا DM برای من ارسال کنند ، هرچه بیشتر منجر شود ، بهتر است! اما این فقط یک اولویت شخصی است.

از نظر قیمت ، اگر نه بیشتر از حساب خود ، ارزش بازار کامل را شارژ کنید. من شروع به جستجوی 13 تا 15 دلار در هر 1000 دنبال کننده می کنم و زیر 10 دلار نمی روم.

بنابراین برای مثال ذکر شده در بالا ، اگر شما می توانستید برای هر حساب 1000،000 فالوور 15 دلار به ازای هر 1000 فالور بدست آورید ، این مساوی است با قیمت فروش 300 دلار.

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-96/3755012-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B9-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C