همه ما دوست داریم یک بیزینس داشته باشیم و خودمان رییس خودمان باشیم. حالا اگر به شما بگویند جایی هست که بدون هیچ سرمایه‌ای می‌توانید کسب درآمد کنید و همزمان به یک بازار بزرگ هم دسترسی دارید، چه می‌گویید؟ بعید می‌دانم جواب شما برای چنین فرصتی منفی باشد.


حتما می‌دانید که درباره کسب درآمد از اینستاگرام صحبت می‌کنم. جایی که کسب و کارهای زیادی پا گرفته‌اند و حالا به درآمدهای بالایی رسیده‌اند. شما هم دوست دارید جزو آن دسته باشید؟

افرادی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، هر کدام درآمدشان از راه‌های متفاوتی است. چند تا از این روش‌های کسب درآمد را این‌جا معرفی می‌کنیم:

1. فروش محصول یا خدمات
خیلی از افراد محصولاتشان را هنوز هم با روش‌های سنتی می‌فروشند!! ولی وقتی فروش را در فضای آنلاین و مخصوصا اینستاگرام شروع می‌کنند، تازه می‌فهمند که چه فرصتی را تاالان از دست داده‌اند. اگر یک کسب و کار سنتی دارید، فرصت حضور در اینستاگرام را از دست ندهید. اگر برای اولین بار قصد فروش محصولی را دارید، شک نکنید که اینستاگرام یک فرصت طلایی است.

ولی اولین اصل فروش، بازاریابی است! بدون یاد گرفتن اصول بازاریابی(از صفر تا 100) نمی‌توانید کاری از پیش ببرید.

2-ارائه محتواهای ارزشمند
خیلی از افراد، از جمله خودِ من، شغل اصلی‌مان تولید محتواست. پایه و اساس اینستاگرام هم که محتواست. خیلی از پیج‌ها، محتواهایی منتشر می‌کنند که تعداد فالوورهایشان را به چند میلیون نفر می‌رساند. این محتواها شامل سرگرمی، آموزش و… است. ولی تولید محتوا هم اصول و قلق‌های خودش را دارد.

3- تبلیغ برای سایر پیج‌ها
تلاش تعداد زیادی از افراد بالا بردن فالوور پیجشان است. چرا؟ چون با بالا بردن فالوورها، می‌توانید با تبلیغ کردن، درآمد کسب کنید. ولی خب بالا بردن تعداد فالوور هم خودش اصولی دارد که برای یاد گرفتنش باید از تجربه افراد کمک بگیرید. یعنی هم تخصص هم تجربه!

 

نقشه راه گنج در اینستاگرام چیست؟

برای موفق شدن توی هر بیزینسی، چه آنلاین، چه آفلاین، باید یک مدل کسب و کار داشته باشید. یعنی قبل از شروع باید از صفر تا 100 مسیرتان را بچینید. حالا چطور؟ با یاد گرفتن اصول زیر:

1-بازاریابی
بدون یادگرفتن اصول بازاریابی، هیچ کاری از پیش نمی‌برید. شما باید برندینگ، قیمت گذاری، پرسونا و دسته بندی مشتریان، تحلیل رقبا و… را خوب یاد بگیرید. یعنی هر چیزی که مربوط به بازاریابی باشد.

2- الگوریتم اینستاگرام
بهرحال قرار است در اینستاگرام کار کنیم. حداقل چیزی که باید بلد باشید این هست که الگوریتم‌های اینستاگرام چطور کار می‌کنند و چطور می‌توانید دل اینستاگرام را بدست بیاورید! مثلا این‌که چطور با هشتگ دیده شوید و کاری کنید که اکسپلور را تسخیر کنید!

3- تولید محتوا
به هر شکلی که بخواهید کسب درآمد کنید باید تولید محتوا را قورت بدهید. چون تنها چیزی که مشتری‌ها را ترغیب به خرید یا فالو می‌کند، همین محتوایی است که در اینستاگرام تولید می‌کنید.

4- تبلیغات
چطور می‌توانید به رشد خودتان سرعت بدهید؟ با تبلیغات! اما نه هر تبلیغی. تبلیغات تولید محتوا در اینستاگرام باید اصولی و هدفمند باشد. شما باید یاد بگیرید که چطور ذهن مشتریان را بخوانید. بدانید که مشتری‌ها کجا بیشتر حضور دارند.

دوره جامع راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام
دیدوگرام بعد از چندین و چند سال کار در اینستاگرام، دوره‌ای برای شما آماده کرده‌. دوره‌ای که در آن تخصص و تجربه چندسال زحمت و کار توی اینستاگرام را به شما هم یاد بدهد. در این آموزش، درباره اصولِ راه اندازی یک کسب و کار، از سیر تا پیاز صحبت شده. از ایده برای کسب درآمد تا برندینگ، بازاریابی، تحلیل رقبا و هر چیزی که بیزینس شما را رشد می‌دهد.
همچنین روش‌های تولید محتوا و تبلیغات را هم به شما آموزش داده می‌شود. می‌توانید دوره جامع راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام را در سایت دیدوگرام ببینید تا جزییاتش را بفهمید.
اگر شما در مرحله ایده هستید و هنوز هیچ حرکتی برای شروع بیزینس اینستاگرامی نزدید دیدوگرام اینجاست تا به شما در رشد و یادگیری کمک کند. اگر هم یک پیج دارید ولی از رشدتان راضی نیستید، این دوره دقیقا برای شما ساخته شده.

 

بی گدار به آب زدن یعنی شکست حتمی!
اگر در اینستاگرام دنبال سرگرمی و وقت گذراندن هستید که هیچ! اما اگر واقعا دوست دارید با ایده‌هایتان درآمد کسب کنید، پس حتما روی دیدوگرام حساب باز کنید.
با این‌که اینستاگرام فضای جذابی برای شروع بیزینس است، ولی خیلی هم کار ساده‌ای نیست. دوره جامع راه اندازی کسب و کار، دقیقا با هدفی طراحی شده که شما همه برنامه‌ها را حساب شده پیش ببرید. نه با شانس و ریسک!
دیدوگرام از صفر تا 100 مسیر، تا رسیدن به یک درآمد بالا، کنار شماست
اگر برای یک شروع جدید آماده‌اید، هیچ زمانی بهتر از الان نیست. سری به صفحه آکادمی دیدوگرام بزنید و فرصت ورود به محبوب‌ترین اپلیکیشن دنیا را از خودتان نگیرید.

چطور