5 کسب و کار آنلاین که بدون پول می توانید شروع کنید
شروع بیزینس آنلاین بدون پول
•••
توسط برایان ادموندسون
 به روز شده در تاریخ 29 آوریل 2020
اینترنت اکولایزر عالی است. به طور خاص در تجارت ، زمینه بازی را مساوی کرده است. هر کسی می تواند یک تجارت آنلاین پول ساز راه اندازی کند - کسی که رایانه دارد ، یعنی. اما نکته اینجاست: عملاً هیچ تجربه فنی لازم نیست. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک تجارت آنلاین استفاده کنید که کار فنی را بسیار آسان تر از گذشته می کند.


شما همچنین می توانید در هر جایی که می خواهید زندگی کنید ، برنامه خود را تنظیم کنید و بسته به سرعت یا بزرگ بودن رشد اقتصادی خود ، به کم و یا هر اندازه که می خواهید کار کنید. هیچ تجربه تجاری یا بازاریابی نیز مورد نیاز نیست. این یک رسانه واقعا دموکراتیک برای کارآفرینی است.


از همه بهتر ، برخلاف تجارت آجر و ملات ، شما به سرمایه اولیه زیادی احتیاج ندارید. در واقع ، شما می توانید بسیاری از مشاغل اینترنتی را بدون هیچ گونه هزینه ای فعال و راه اندازی کنید زیرا بسیاری از خدمات رایگان این امکان را تسهیل می کنند. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از وردپرس یک وب سایت یا وبلاگ به صورت رایگان راه اندازی کنید. یا می توانید از یک سایت شخص ثالث مانند آمازون یا eBay استفاده کنید تا کالاهایی را بدون هزینه موجودی بفروشید. شما در ازای کاهش فروش خود از بستر فروش آنها استفاده می کنید.


و این فقط شروع بسیاری از راه حل های موجود برای راه اندازی تجارت الکترونیکی بدون پول است. بیایید پنج راه اصلی برای شروع یک تجارت آنلاین و کسب درآمد آنلاین با هزینه کم یا بدون هیچ هزینه ای را در نظر بگیریم.


تصویرگری اشلی دلون. © تعادل ، 2018
1. حمل و نقل قطره
ایده اصلی یک تجارت حمل و نقل قطره ای آنلاین این است که ، شما به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، مجبور نیستید موجودی زیادی از محصولات (یا موجودی موجود) را نگه دارید یا تحویل مشتری های خود را انجام دهید. این باعث می شود هزینه های مالی و خطر داشتن انباری پر از وسایلی که ممکن است بفروشید و دردسر ترتیب دادن سفارشات برای ارسال به سراسر کشور یا جهان را از بین نبرد. در واقع ، شما مجبور به تولید یا ذخیره کالایی نیستید.

تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید بازاریابی و تبلیغات برای یافتن مشتری و فروش است. هنگامی که فروش انجام شد ، بقیه کارها توسط دیگران انجام می شود. تنها هزینه شما هزینه بازاریابی و تبلیغات برای خرید مشتری جدید است.


پس از اتمام این کار ، با شرکتی متخصص در حمل و نقل قطعی کار خواهید کرد. نحوه کار آن در اینجا است:


شما محصولات برای فروش را در وب سایت یا سیستم عامل خود مانند آمازون ، eBay یا Etsy لیست می کنید.
هنگامی که یکی از مشتریان شما خرید می کند ، شما محصول را از یک شرکت شخص ثالث (حمل و نقل قطره ، معمولاً یک تولید کننده یا عمده فروش) با قیمت پایین تری خریداری می کنید. این فرآیند به سادگی ارسال سفارش از مشتری شماست ، روندی که در واقع می تواند کاملاً خودکار باشد. (به یاد داشته باشید که در اینجا هیچ مشکلی برای خرید موجودی کالا ندارید زیرا فروش قبلاً انجام شده است).
فرستنده قطره ای شما سپس محصول را به مشتری ارسال می کند .1


به اندازه کافی آسان ، درست است؟ با حمل و نقل قطره ای ، می توانید طیف گسترده ای از محصولات را ارائه دهید ، بنابراین هزینه های عملیاتی کسب و کار شما بسیار کم است.

همانطور که می بینید هیچ خطری از جانب شما وجود ندارد زیرا شما تا زمان انجام فروش واقعی حتی محصول را (با هزینه) خریداری نمی کنید!

نقاط ضعف مدل تجاری حمل و نقل قطره ای چیست؟ شما باید یک حمل کننده قطره معتبر پیدا کنید که بتوانید روی آن حساب کنید تا به مشتریان خود تحویل دهد. اگر سفارشی دیر انجام شود یا از بین نرود - یا محصولی بی کیفیت باشد - مقصر شناخته می شوید ، زیرا شرکت شما نمایندگی کالا و تجربه مشتری است.

همچنین ، از آنجا که این بازار بسیار رقابتی است ، حاشیه ها - یعنی تفاوت بین قیمت عمده فروشی و میزان فروش یک محصول - کمتر است ، بنابراین این یک تجارت با حجم بالا برای درآمدزایی جدی خواهد بود. اما هنوز هم ، این یک گزینه راه اندازی کم ارزش یا بدون هزینه است .2

یکی از راه های برجسته ماندن در رقابت با تجارت حمل و نقل ، برچسب گذاری خصوصی محصولات شماست. این به معنای ساده این است که شما برچسب / مارک خود را روی محصولی که تولید کننده ایجاد می کند قرار دهید. به این ترتیب شما یک مارک محصول مشابه نمی فروشید و فقط در قیمت رقابت می کنید. بلکه می توانید از مارک خود استفاده کنید و با رقابت کمتری روبرو شوید .3 به این فکر کنید که وقتی در داروخانه به دنبال دارو هستید. نام های تجاری با قیمت های بالاتر به فروش می رسند و مردم فکر می کنند با مارک های عمومی متفاوت هستند حتی اگر مواد تشکیل دهنده دقیقاً یکسان باشند. هنگام جستجوی کالای حمل و نقل قطره ای ، این عوامل مهم را در نظر بگیرید.

هر کسی که یک تجارت حمل و نقل قطره ای را در نظر داشته باشد ، باید به طور جدی استفاده از Amazon.com را برای رشد تجارت خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک فروشنده سودمند آمازون ، در نظر بگیرد ، زیرا آمازون یک بازار مستقر است که مردم از قبل به آن اعتماد دارند و دارای یک مشتری مشتری موجود است. در نهایت ، شما همچنین باید فروشگاه اینترنتی خود را نیز در نظر داشته باشید.

طرفداران
به سرمایه اولیه بسیار کمی نیاز دارد

نیازی به نگهداری موجودی کالا نیست

می توانید بازارهای مستقر را با پایگاه های مشتری موجود استفاده کنید

منفی ها
شما می توانید بخاطر اشتباهات حمل کننده قطره خود مقصر شناخته شوید

بازار v است

هر رقابتی

برای درآمدزایی قابل توجه باید فروش زیادی داشته باشید

2. بازاریابی وابسته
بازاریابی شرکت های وابسته تا حدودی مشابه حمل و نقل قطره ای است اما با برخی تفاوت های اساسی. با استفاده از این مدل تجارت الکترونیکی ، شما دیگر موجودی محصولات خود را حفظ نمی کنید و دیگر نگران ارسال محصولات به مشتریان نیستید.

در واقع ، شما یک طیف سودآور برای تجارت آنلاین خود انتخاب می کنید و سپس یک شریک وابسته پیدا می کنید که محصولات موجود در آن مکان را داشته باشد. برخی از محبوب ترین سایت های وابسته Clickbank.com ، Amazon.com و CJ Affiliate توسط Conversant (کمیسیون سابق محل اتصال) هستند. در بین آنها ، آنها تقریباً هر محصول اطلاعات دیجیتالی (مانند کتاب های الکترونیکی ، فایل های صوتی ، فایل های ویدیویی) یا محصول فیزیکی که فکرش را بکنید ارائه می دهند. بسیاری از شرکت ها و مارک های معروف مانند Wal-Mart و Home Depot برنامه های وابسته خود را اجرا می کنند. 4 5

با بازاریابی وابسته ، محصولات را برای فروش در وبلاگ یا وب سایت تجارت الکترونیکی خود ارائه می دهید. هر محصول دارای یک پیوند منحصر به فرد است که به حساب شما با شریک وابسته خود باز می گردد. احتمالی که روی پیوند کلیک می کند برای پرداخت به سبد خرید شریک زندگی شما منتقل می شود. هنگامی که آنها خرید می کنند ، آن خرید ثبت می شود و کارمزد دریافت می کنید. 6 مبلغ کمیسیون بسته به شریک وابسته متفاوت است ، اما به طور کلی 5 تا 25 درصد یا 50 درصد یا بیشتر با محصولات اطلاعات دیجیتال است. 7 همانطور که مشاهده می کنید ، خطر کمی از جانب شما وجود دارد و در واقع هیچ سرمایه گذاری لازم نیست. دقیقاً مانند حمل و نقل قطره ای تنها هزینه های شما بازاریابی و تبلیغات برای ایجاد ترافیک و تولید فروش است.

تفاوت اصلی بین این و حمل و نقل قطره ای این است که مدل کسب و کار حتی بیشتر فاصله دارد. همه شما باید انجام دهید این است که یک لینک برای مشتری کلیک کنید تا کلیک کنید و تاجر همه چیز را اداره کند. صورتحساب ، تحقق سفارش ، خدمات مشتری و غیره

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بازاریابی را کنترل کنید تا چشم انداز خود را برای خرید (از طریق رسانه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، وبلاگ نویسی یا هر روشی که انتخاب می کنید) بدست آورید. اما بعد از اینکه آنها روی پیوند وابسته کلیک کردند ، دیگر از دست شما خارج است. شما مجبور نیستید محصولات را حمل کنید یا س serviceالات مربوط به خدمات مشتری را اداره کنید. و مطمئناً مجبور نیستید موجودی خود را حفظ کنید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید تمرکز بر روشهای پرداختی و رایگان برای بازاریابی تجارت آنلاین خود است.

بازاریابی وابسته واقعاً یکی از "دستی" ترین مشاغل آنلاین است که می توانید شروع کنید.

طرفداران
کم خطر: سرمایه گذاری اولیه لازم نیست

مدل کسب و کار دستی

منفی ها
شما مسئول هدایت ترافیک وب به پیوند وابسته هستید (بدون ترافیک به معنای بی پول است)

ممکن است نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات و بازاریابی داشته باشد

3. وبلاگ نویسی
اگر تخصص یا اشتیاق یا علاقه خاصی به موضوعی دارید ، آماده اید که از طریق یک وبلاگ درآمد کسب کنید. با سرویسی مانند Blogger (www.blogger.com) ، می توانید وبلاگ خود را کاملاً رایگان راه اندازی کنید. همچنین می توانید سایت خود را بسازید و میزبانی خود را با هزینه کم ، که معمولاً مسیری است که من پیشنهاد می کنم ، تأمین کنید ، زیرا بسیاری از سایت های وبلاگ نویسی رایگان در مورد آنچه می توانید بگویید یا انجام دهید ، از جمله درآمدزایی یا تبلیغات محدودیت هایی دارند. 8

ممکن است فکر کنید وبلاگ نویسی نوشتن است. و این می تواند باشد اگر این همان کاری باشد که می خواهید انجام دهید. اما پست های وبلاگ نوشته شده فقط شروع کار است. شما می توانید عکس ، فیلم و پیوند به سایت های دیگر ارسال کنید ، حتی می توانید اخبار و سایر مقالات را دوباره ارسال کنید ... هر چیزی که بازی باشد ، واقعاً تا زمانی که به طاقچه شما مربوط باشد.

کلید آنها این است که شما می خواهید محتوای اصلی را که برای مخاطبان هدف شما مفید است ارسال کنید و به طور منظم پست کنید. این بهترین راه برای رتبه بندی در موتورهای جستجو و همچنین جذب مخاطب برای اقدام است.

چه نوع محتوایی باید ارائه دهید؟ هر چیزی که برای مشتری شما جذاب باشد. عناوین راهنما ، لیستهای برتر 10 ، تفسیر روند موجود در سایت ، مقاله های راهنمایی و ترفندها - اساساً شما باید مطالب مفیدی را ارائه دهید. ایده هایی برای وبلاگ شما کم نیست.

شما با یک وبلاگ تجارت آنلاین به روش های مختلفی درآمد کسب می کنید.

Google AdSense.
آیا تا به حال به وب سایتی رفته اید و آگهی در آن دیده اید؟ این احتمال وجود دارد که آگهی تبلیغاتی از طریق شبکه تبلیغاتی Google باشد.

این تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک در وبلاگ شما نمایش داده می شود. هر بار که شخصی روی آگهی کلیک می کند (که قرار است در مورد موضوعی باشد که مربوط به طاقچه شما باشد) ، شما چند سنت یا بیشتر سود می کنید. هر بار مقدار کمی ، اما جمع می شود. این فوق العاده دست است. شما فقط باید یک کد از Google دریافت کنید ، آن را در وب سایت خود قرار دهید - و تبلیغات به طور خودکار در وبلاگ شما ظاهر می شوند. Google فقط تبلیغاتی را نشان می دهد که به وبلاگ شما مرتبط هستند بنابراین تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان شما است و تعداد کلیک های شما را به حداکثر می رساند ، یعنی درآمد بیشتر. 9

شبکه های تبلیغات وبلاگ.
همچنین می توانید با شبکه های تبلیغاتی غیر از Google مانند Blogads کار کنید و تبلیغات بنر را در وبلاگ خود اجرا کنید. همانند تبلیغات Google Adsense ، شما یک بار کد را در وب سایت خود قرار می دهید و هنگامی که بازدید کنندگان شما بر روی تبلیغات کلیک می کنند ، حقوق دریافت می کنید. علاوه بر تبلیغات بنری ، می توانید تبلیغات ویدئویی را نیز در سایت خود اجرا کنید.

در بسیاری از موارد با شبکه های تبلیغاتی وبلاگ می توانید درآمد بیشتری کسب کنید ، اما تمایل آنها به ادامه کار است

من با وبلاگهایی کار می کنم که ماهانه دهها هزار بازدید کننده دارند یا بیشتر. برخلاف Google Ads که بدون در نظر گرفتن میزان ترافیکی که دارید می توانید بلافاصله شروع به کار کنید.

بازاریابی وابسته.
شما این یکی را از قبل می دانید. شما پیوندهایی را به محصولاتی که به عنوان یک شرکت وابسته تبلیغ می کنید شامل می کنید و هر بار که شخصی محصول را خریداری می کند ، کارمزد دریافت می کنید. با داشتن یک وبلاگ ، می توانید تبلیغات را با محتوا ادغام کنید تا احتمال فروش شما را بیشتر کند. به عنوان مثال ، شما می توانید یک بررسی محصول - که محتوای مفیدی است - انجام دهید و سپس پیوندی برای خرید محصول تحت پیوند وابسته قرار دهید.

در اینجا چند نکته موفقیت آمیز در زمینه وبلاگ نویسی آورده شده است تا مطمئن شوید افراد می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند - و باز هم بازخواهند گشت. این مهم برای ایجاد موارد زیر است و وبلاگ خود را به یک سودآوری تبدیل می کنید.

شما باید محتوای مفید را به روشی جذاب تهیه کنید.
اگر وبلاگ شما خسته کننده باشد یا اطلاعات را در هرجای دیگر پیدا کنید ، هیچ کس آن را نخواند. دریغ نکنید که شخصیت شخصی خود را در وبلاگ قرار دهید.

شما باید به طور منظم مطلب ارسال کنید.
مردم عطش جدید را دارند ، بنابراین مطمئن شوید که به طور مداوم مقاله ، فیلم یا هر چیز دیگری قرار می دهید. این می تواند یک پست در روز یا سه بار در هفته داشته باشد. هرچه که هست ، همان برنامه را حفظ کنید. تاریخ پراکنده عکس به معنای از دست دادن خوانندگان است

حداقل سعی کنید هفته ای یک پست ، ویدیو یا سایر اشکال جدید را هدف قرار دهید.

اصیل باشید
بله ، وبلاگ شما قرار است درآمد کسب کند. اما نمی توانید مرتباً زمینه های بازاریابی ایجاد کنید. روی محتوای مفید تمرکز کنید تا خوانندگان شما از شما مطلع شوند ، به شما اعتماد کنند و به شما اعتماد کنند. سپس آنها به طور طبیعی بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند و یا محصولاتی را که شما پیشنهاد می دهید خریداری می کنند. در این دوره از اینترنت و رسانه های اجتماعی ، افراد به دنبال اصالت هستند.

همه این کارها را انجام دهید ، و توجه موتورهای جستجو مانند Google را به خود جلب خواهید کرد ، که همیشه به دنبال قرار دادن سایتهایی با محتوای مفید و مفید در بالای نتایج جستجو هستند.

در کمتر از یک ساعت می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. اما با ایجاد خواننده زمان لازم است تا پول بدست آورید و فقط درصد کمی از این افراد در نهایت محصولات شما را خریداری می کنند.

طرفداران
هزینه های راه اندازی بسیار کم

ممکن است طبق برنامه خودتان کار کنید

منفی ها
ممکن است زمان زیادی برای شروع کسب درآمد لازم باشد

ایجاد و ارسال محتوا می تواند زمانبر باشد

4. فیلم آنلاین
آیا اخیراً ویدیوی YouTube تماشا کرده اید؟ البته شما دارید! این یکی از محبوب ترین وب سایت های جهان است که بیش از 2 میلیارد کاربر روزانه صدها میلیون ساعت فیلم تماشا می کنند. 12 و همه گربه ها به هیچ وجه کارهای خنده دار نمی کنند.

برای کسب درآمد آنلاین می توانید از قابلیت دسترسی YouTube استفاده کنید. نه ، به اصطلاح نمی خواهید یک ویدیوی ویروسی ایجاد کنید ، اگرچه اگر در سراسر جهان پخش شود و میلیون ها نفر آن را مشاهده کنند ، این چیز خوبی است.

در عوض ، شما یک استراتژی اثبات شده را برای به حداکثر رساندن بازدید از چندین فیلم به طور منظم دنبال می کنید. شما محتوای مفیدی ایجاد خواهید کرد - چیزی جذاب که افراد می خواهند آن را تماشا کنند. و در بسیاری از طاقچه های مختلف کار می کند. این می تواند یک فیلم چگونه برای پخش یا یک ویدیوی سر صحبت با موضوعی باشد که مورد علاقه افراد در مکان شماست - آسمان حد آن است.

شما با درآمد آگهی درآمد کسب و کار می کنید. اولین قدم شما ایجاد یک حساب YouTube و شروع به بارگذاری فیلم ها است. سپس شما می توانید در تنظیمات YouTube خود درآمدزایی را فعال کنید. 13 اساساً این امر به Google امکان می دهد تبلیغات کوتاه AdSense را با فیلم های شما درج کند ، که اگر فیلم YouTube را تماشا کرده اید ، این موارد را مشاهده می کنید. وقتی بینندگان بر روی آن تبلیغات کلیک می کنند ، حقوق دریافت می کنید.

فرصت دیگر برای کسب درآمد از طریق کانال YouTube ، حمایت مالی با هزینه است. تعداد کافی زیادی از افراد زیر را ایجاد کنید و شرکت ها از پرداخت هزینه برای تبلیغ یا ذکر محصولات و خدمات آنها در فیلم های شما بسیار خوشحال خواهند شد

چند نکته برای ایجاد فیلم هایی با ظاهری حرفه ای (بدون نیاز به تجهیزات حرفه ای گران قیمت):

می توانید از تلفن هوشمند یا دوربین فیلمبرداری ساده خود استفاده کنید. اما مطمئن شوید که نور مناسب است تا همه چیز در فیلم شما واضح و آسان دیده شود.
از پاک بودن صدا اطمینان حاصل کنید. شما نمی خواهید صدای تهویه مطبوع ، سر و صدای ساخت و ساز ، و یا حواس او را پرت کنید.
از نرم افزار ویرایش ساده مانند iMovie برای قرار دادن عناوین در ابتدای ویدیو و ویرایش هر نوع هک استفاده کنید.
مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که فیلم های شما می توانند ساده باشند و لازم نیست نرم و نرم باشند. فقط محتوای مفید ارائه کنید و جذاب و جالب باشد. خنده دار نیز کمک می کند.

و برای افزایش دامنه دسترسی به فیلم های خود ، حتماً آنها را در صفحه تجارت فیس بوک ، توییتر ، وبلاگ و سایر کانال های خود ارسال کنید. به مردم اطلاع دهید که اکنون در تجارت ویدیو هستید.

علاوه بر درآمد آگهی از فیلم های YouTube ، می توانید از کانال YouTube خود برای بازگشت بازدید به وب سایت خود استفاده کنید ، جایی که بازدید کنندگان می توانند بررسی محصولات شما را بخوانند ، بر روی تبلیغات وب سایت شما کلیک کنند یا حتی به لیست مشترکان ایمیل شما بروند - جایی که شما می توانید با لیست ایمیل خود چندین فروش انجام دهید.

طرفداران
می توانید از تلفن هوشمند یا رایانه موجود خود استفاده کنید

این کار در چندین جای مختلف انجام می شود

منفی ها
ایجاد و ارسال فیلم می تواند زمانبر باشد

ممکن است شروع به ساختن مدتی طول بکشد

گرم درآمد

5. محصولات اطلاعاتی
هنگامی که شما یک تجارت اینترنتی دارید ، لازم نیست در مورد فروش محصولات فیزیکی باشد. در واقع ، محصولات اطلاعات دیجیتال یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های کسب درآمد هستند.

هیچ راهی برای ایجاد محصولات اطلاعاتی کم نیست ، اما محبوب ترین قالب ها عبارتند از:

صوتی: یک کنفرانس تلفنی ضبط شده ، مصاحبه ، دوره یا برخی دیگر از محصولات گفتاری است
ویدئو: یک وبینار ضبط شده ، یک نحوه انجام مصاحبه
متن: کتاب الکترونیکی ، نوعی کتابچه راهنما ، راهنمای سفر
در هر یک از این دسته ها ، به شرط جذاب و مفید بودن ، می توانید واقعاً خلاق باشید و از هر نوع و قالب محتوایی استفاده کنید.

مهم نیست که از چه راهی این کار را انجام دهید ، این درآمد منفعل است - پولی که هنگام خواب به دست می آورید زیرا این محصولات را برای فروش در وب سایت خود قرار می دهید و مشتری می تواند آنها را در هر ساعت از شبانه روز به طور خودکار خریداری و بارگیری کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به صورت دوره ای فروش را بررسی کنید تا ببینید چه موضوعات یا انواع محصولات بهترین فروش را دارند تا بتوانید از این محصولات بیشتر استفاده کنید.

طرفداران
هنگامی که محصول را وارد بازار کردید ، می تواند درآمد منفعل داشته باشد

می تواند راهی سریع برای کسب درآمد باشد

منفی ها
ایجاد یک محصول مقدماتی و زمانبر است

در ابتدا ممکن است لازم باشد مقداری پول سرمایه گذاری کنید

همه اش را بگذار کنار هم
ترفند در هر تجارت آنلاین این است که مطمئن شوید در بازار سودآوری خوبی قرار دارید. بنابراین حتماً روندها را زیر نظر داشته باشید ، لیست های پرفروش را در سایت هایی مانند آمازون بررسی کرده و آنچه را که مردم در شبکه های اجتماعی در مورد آن بحث می کنند بررسی کنید.

نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که لازم نیست فقط به یکی از این فرصت های تجارت الکترونیکی محدود شوید.

با یکی شروع کنید و آن را ادامه دهید. سپس در صورت امکان ، جریان های درآمدی جدیدی اضافه کنید. این درآمد شما را رشد می دهد و اطمینان حاصل می کند که در صورت شروع یک تجارت به سمت جنوب ، چیزی برای پس گرفتن دارید.

thebalancesmb