امروز خرید ساعت می تواند تجربه گیج کننده ای باشد. نه تنها ساعت های زمانی زیادی برای انتخاب وجود دارد ، بلکه انواع مختلفی از ساعت ها با هزینه های مختلف از یک دلار تا قیمت یک هایپرکار وجود دارد. بنابراین کدام یک را بخریم؟ بشقاب شام پر از شکوه و غرق شدن؟ ساعت دیجیتال کروم "پدربزرگ"؟ جشنواره اسباب حیرت انگیز؟ نیو اطلس برای کمک به مشتری ساعتهای نئوفیتی و نه چندان سنگین ، با راهنمای خریدار مقدماتی ما در مورد ساعتهای مدرن ، زیر برس را برش می دهد.

هر کاتالوگ را باز کنید ، به هر وب سایت خریدی بروید ، وارد هر جواهر فروشی شوید و ساعت های متنوع حیرت انگیزی به شما ارائه می شود. ساعت های بزرگ ، کوچک ، مشکی مات ، استیل براق ، نارنجی روشن - هرگز ساعت های زیادی برای انتخاب وجود نداشته است. و این فقط مارک ها یا مدل های مختلف نیست. به نظر می رسد سالانه کسی نوع جدیدی از ساعت را ارائه می دهد. آیا شما گلف باز هستید؟ یک ساعت برای شما وجود دارد. دوچرخه سوار؟ بفرمایید. مثل دویدن؟ شما پوشیده اید جای تعجب نیست که جستجوی ساعت جدید می تواند بسیار دلهره آور باشد.

داستان های بیشتر
OB-4 ترکیبی از رادیو FM ، بلندگوی بلوتوث و آزمایشگاه صدای آزمایشگاهی است
تفریحات خانگی
مهندسی نوجوان از تولید رادیو ، ساز و بلندگو جلوگیری می کند
RoomShift یک سیستم VR است که از ربات ها برای جابجایی مبلمان در اطراف کاربر استفاده می کند تا با تغییر فضای مجازی مطابقت داشته باشد
واقعیت مجازی
سیستم VR مبلمان را با روبات ها جابجا می کند تا اشیای مجازی را واقعی کند
همیشه اینطور نبود. چندی پیش زمانی وجود داشت که یک مرد و آن هم معمولاً یک مرد ، صاحب ساعت بود. مفرد داشتن بیش از یک ماشین به اندازه عجیب و غریب بودن تمایل به داشتن دوازده اتومبیل موتوری با یک سگ منطبق برای هرکدام بود. ساعت یک دارایی کاملاً شخصی است که بیشتر از گفتن زمان کار می کند - این نمایش ثروت ، موقعیت ، آرزو و حتی خانواده است. اینکه یک ساعت از پدر به پسر تحویل داده شود و ساعت طلایی که برای بازنشستگی اعطا می شود یک نمایش احترام و رفاقت بود ، غیر معمول نبوده و نیست.

فوق العاده پیچیده توسط پاتک فیپی
فوق العاده پیچیده توسط Patek PhiippeSoutheby
این بدان دلیل است که ساعت ها فقط فناوری نیستند و فقط جواهرات نیستند. آنها برای ظاهر خود فرسوده شده اند ، اما عملکرد عملی نیز دارند - شاید بیش از یک مورد. آنها اغلب مواردی با ارزش واقعی هستند که از فلزات گرانبها ساخته شده اند ، اما بیشتر از کارهای پیچیده ای هستند که با طلا یا پلاتین به پایان رسیده اند. آنها موقعیت شما را در جهان منتقل می کنند. آنها به عنوان بیانیه شخصی عمل می کنند. از برخی جهات ، آنها شخصی ترین نوع فناوری موجود هستند ، زیرا صاحبان آنها اغلب برای چند دهه یک ساعت را می پوشند و با آنها به عنوان میراث شخصی رفتار می کنند.

همانطور که ایان فلمینگ ، خالق جیمز باند ، گفت: "انتخاب یک ساعت از آقای نجیب زاده ، همان اندازه راجع به او صحبت می کند که متناسب با لباس Savile Row".


زمانی بود که داشتن یک ساعت ساده مانند داشتن سفینه شخصی خود بود ، اما حتی امروز که قیمت ساعت ها کمتر از یک روزنامه است ، هنوز هم جایگاه ویژه ای دارند. و از آنجا که ما در یک عصر کاملاً رقابتی و فردگرایانه زندگی می کنیم ، ساعت در یک محیط مناسب برای جهش و تکامل به یک باغ گیج کننده از انواع مختلف موجود است.

مزیت: تلفن
در حال حاضر 2018 ، یک سوال که اولین بار به وجود می آید این است که ، چرا اصلا باید ساعت خریداری کنید؟ ما در جهانی زندگی می کنیم که مملو از ساعتهایی است که در هر ابزار دوم ظاهر می شوند. علاوه بر این ، تقریباً همه اکنون تلفن همراه دارند و همه آنها زمان را می گویند ، پس چرا باید ساعت را به مچ دست خود ببندید؟

درست است که تلفن دارای مزایای زیادی نسبت به ساعت است. اگر یکی از این ویژگی ها را دارید ، در حال حاضر راهی برای تشخیص دقیق زمان دارید زیرا عملکردهای ساعت در تلفن ها استاندارد است. همچنین ، تلفن ها می توانند بسیاری از عملکردهای ساعتهای پیچیده تری مانند فازهای ماه ، جزر و مد ، زمان جهانی ، دزدگیرها و کرنومتر را انجام دهند و این کار را بدون نیاز به کمانچه زدن با فشار دهنده ها ، حالت ها و حاشیه ها می توانند انجام دهند. صفحه های تلفن بسیار خواناتر از صفحه شماره گیری 25 میلی متر با شماره ها و حروف است که با بزرگتر شدن من کوچکتر می شود.

مزیت: تماشا کنید
از طرف دیگر ، یک ساعت مچی نقاط قوت خود را از طریق تلفن دارد. برای یک چیز ، یک ساعت احتیاط است. در رویدادهای تجاری یا اجتماعی که بیرون آوردن تلفن برای بررسی زمان نامناسب است ، نگاه سریع به ساعت حتی متوجه نمی شود. علاوه بر این ، لازم نیست برای تماشای ساعت گشت و گذار کنید. در جیب یا کیف دستی محو نخواهد شد ، و نمی توانید چیزی را که به مچ شما بسته می شود به راحتی گمراه کنید.

ثانیه های Blancpain Villeret Retrograde
The Blancpain Villeret Retrograde SecondsBlancpain

هنگامی که در حال حرکت هستید ، ساعت مچی مزایای دیگری نیز دارد. در هوای بد ، آن را در داخل لباس های لایه لایه دفن نمی کنند. برای رانندگی ، اسکی یا سایر فعالیت ها می توانید از ساعت نیز استفاده کنید و هر دو عقربه را آزاد بگذارید. و صحبت از فعالیت ها ، ساعت نمونه ای عالی از یک دستگاه تخصصی است. چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد که یک کار را انجام می دهد و آن را به خوبی انجام می دهد ، به همین دلیل ما کیت های ابزار و همچنین چاقوهای ارتش سوئیس داریم. با یک قدم جلوتر رفتن ، ساعت هایی متناسب با طیف قابل توجهی از فعالیت ها با یک یا دو عملکرد متداول استفاده می شود که بلافاصله در دسترس هستند.

کدام ساعت؟
اوکا

y ، اما کدام ساعت را بخریم؟ چقدر سخت است که یکی را انتخاب کرد؟ هر ساله فقط 1.2 میلیارد از آنها ساخته می شوند ، بنابراین انتخاب باید ساده باشد. با این حال ، این هر چیزی است اما. اگر دنیای ساعت ها یک اکوسیستم بود ، با نرخ جهش دیوانه وار تعریف می شد. هر ساله انواع تولیدها ، مدل ها ، مارک ها و انواع مختلف منتشر می شود که هدف آنها ایجاد تعداد گیج کننده ای از بازارها و بازارهای فرعی است. بدتر اینکه ، دسته ها به دلیل اینکه مد در طراحی ساعت نقش زیادی دارد و بسیاری از مدل ها ایده های خود را از دیگران قرض می گیرند ، تار می شوند.

کاسیو G-SHOCK GW-A1000-1ADF
کاسیو G-SHOCK GW-A1000-1ADF کاسیو
حتی مقوله های کاملاً فنی نیز می توانند در یکدیگر ادغام شوند. به عنوان مثال ، حرکات دیجیتال وجود دارد و حرکات مکانیکی وجود دارد ، اما پس از آن حرکات مکانیکی دیجیتال ترکیبی وجود دارد. نمایشگرهای دیجیتال ، نمایشگرهای آنالوگ و نمایشگرهای دیجیتال / آنالوگ نیز وجود دارد. پس از آن وجود دارد ... شما ایده می گیرید.

این ترکیب با معرفی ساعتهای خنثی از نظر جنسیتی که فاصله بین ساعتهای زنانه و مردانه سنتی را به دلیل سبکهای مردانه تر ، از بین می برد ، بیشتر مشهود شده است. در واقع ، دنیای ساعت ها به قدری شگفت آور بزرگ است که اگر بخواهید قبل از تصمیم گیری با مطالعه تمام ساعت های موجود تصمیم خود را بگیرید ، برای چندین سال یک ساعت نخرید.


راه بسیار بهتر این است که از خود بپرسید چه چیزی از آن می خواهید. آیا این فقط چیزی است که زمان را می گوید؟ آیا لوازم جانبی مد است؟ نماد وضعیت؟ آیا قرار است چیزی در مورد شما به جهانیان بگوید؟ آیا آن را برای کار می خواهید؟ ورزش؟ بازی؟ آیا دقت مهم است؟ در مورد توابع چطور؟ ماندگاری؟ و البته قیمت.

مسیر Muhle-Glashutte Terranaut I
مسیر Muhle-Glashutte Terranaut I TrailMuhle-Glashutte
به یک معنا ، بهترین راه برای جستجوی ساعت ، نگاه کردن به خودتان است. آیا شما فردی هستید که با یک امگای 10،000 دلاری خوشحال شوید؟ آیا با ساعت مچی عظیم ورزشی که برای زنده ماندن در برابر ضربه چکش طراحی شده باشد ، راحت خواهید بود؟ یا چیزی زیبا و ظریف را ترجیح می دهید؟ یا می خواهید یکی نشان دهد که در دنیا بالا رفته اید؟

البته ، برخی از قوانین بسیار اساسی برای کمک به آنها وجود دارد. شما یک ساعت میکی موس با کت و شلوار حرفه ای ، ساعت ورزشی نارنجی فریبنده با ژاکت شام یا یک ساعت لباس آویز برلیان با شلوار یوگا نمی پوشید. فراتر از آن ، بیایید برخی از گزینه ها را به صورت کلی بررسی کنیم ، با انواع اساسی ساعت مچی شروع می کنیم

ساعت مچی
ساعت میدانی برای شروع ساعت خوبی است زیرا از نسل اولین ساعت های مچی است. تا اوایل قرن بیستم ، گاهی اوقات ساعت ها به عنوان زیورآلات خانمها در دستبندها نصب می شدند ، اما اینها بسیار نادرست و مستعد شکستن بودند ، زیرا مکانیزم ها چندان محکم نبودند. آنها برای نمایش و چیزهای دیگر بودند. در همین حال ، چند ساعت مچی جدید برای شکارچیان یا هواپیمابر وجود داشت ، اما این محبوبیت چندانی نداشت.


زمان سفر خلبانان پاتک فیلیپ Calatrava
پاتک فیلیپ Calatrava Pilot Travel TimeChris Wood / New Atlas
سپس جنگ جهانی اول در سال 1914 آغاز شد و دنیای تماشا برای همیشه تغییر کرد. سربازان و به ویژه افسران از زمانی که تولید انبوه در طول جنگ داخلی آمریکا به شدت عادت داشت ، ساعت جیبی حمل می کردند ، اما جنگ سنگر و توپخانه در جبهه غربی استفاده از ساعت جیبی را با مشکل مواجه می کرد.

شرایط سرد و گل آلود بود و سربازان غالباً با کتهای بزرگ در برابر هوا پیچیده می شدند. بدتر از آن ، تاکتیک های روز بدان معنا بود که اگر ارتش با توپخانه خود بمباران نمی شود ، ساعت ها بسیار حیاتی هستند. بنابراین ، افسران و سربازان پیاده باید دقیقاً به زمان دوم توجه داشته باشند - اغلب در شرایطی که قبلاً هر دو دستشان را پر کرده بودند.

در نتیجه ، سربازان شروع به لحیم کردن شاخه ها روی ساعت های جیبی و تسمه های اتصالی کردند تا بتوانند آنها را به مچ ببندند. به این ترتیب ، آنها می توانستند با یک نگاه صرف زمان را بیان کنند. وقتی سربازان در مرخصی به خانه می رفتند ، ساعت های مچی خود را نگه می داشتند و سازندگان ساعت ها شروع به ساخت ساعت های سخت تر با بندهای داخلی برای ارتش می کردند.

چشم طلایی مبارزه ای گلیسین
Glycine Combat Golden Eye گلیسین

دو چیز از این اتفاق افتاد. اول ، ساعت مچی پس از جنگ به عنوان یک لباس غیر نظامی برای مردان به حالت عمومی درآمد و ساعت مچی به دنیا آمد.

با شروع جنگ جهانی دوم ، ساعتهای میدانی در تعدادی از ارتشها با ساعتهایی که توسط شرکتهای خصوصی ساخته می شدند ، برای تولید دقیق مشخصات دولتی مسئله استاندارد بودند. حتی راهنماهای میدانی در مورد نحوه سرویس دهی به آنها وجود داشت و تعمیرکاران ساعت نظامی به صفوف نیروهای مسلح پیوستند. و هنگامی که میلیون ها نفر از نیروهای نظامی پس از جنگ به خانه بازگشتند و کالاهای مازاد ارتش به بازار آمد ، ساعت های رسمی میدانی از دهه 1950 به یک منظره عادی تبدیل شد.

ساعتهای میدانی دارای تعدادی ویژگی هستند. آنها دارای نمایشگرهای آنالوگ و عملکردهای فراتر از زمان سنجی اولیه هستند. اندازه آنها کوچک تا متوسط ​​است ، بنابراین به دکمه سر دست و تجهیزات نمی رسند ، بسیار با دوام هستند و از نظر طراحی بسیار ساده هستند

با شماره گیری که خواندن آن آسان است. آنها همچنین تمایل دارند بندهای نایلونی پارچه ای یا نایلونی داشته باشند ، مانند بند مدرن ناتو که برای جلوگیری از افتادن ساعت از مچ دست حتی در صورت شکستگی لگن طراحی شده است.

Victorinox digital watches Inox
Victorinox InoxVictorinox

ساعتهای میدانی امروزی در برابر آب مقاوم هستند و همچنان DNA نظامی خود را با ویژگیهایی مانند صفحات درخشان و ثانیه های هک کننده حفظ می کنند ، جایی که می توان عقربه ثانیه را بدون متوقف کردن ساعت متوقف کرد - فقط در صورتی که بخواهید مانند فیلم ها ساعت ها را "همزمان" کنید.

یکی از مزایای ساعتهای میدانی مدرن این است که از یک قرن پیشرفت فنی بهره مند می شوند. موارد را می توان از تیتانیوم ، سرامیک یا پلی کربنات تهیه کرد. بلورهای یاقوت کبود؛ و حرکت ممکن است کوارتز مجهز به باتری یا مکانیکی با مکانیزم پیچ اتوماتیک باشد.

مثال ها:
سفر Timex

Bertucci Unisex DX3

سیکو SNZG09K1

همیلتون H70575733


ساعت غواصی
ساعت غواصی یا غواص نیز نامیده می شود ، این دسته اصلی ساعت است و احتمالاً قابل تشخیص ترین "ابزار" یا ساعت ورزشی است. یعنی ساعتی که برای یک شغل یا فعالیت خاص طراحی شده است. همانند ساعت صحرایی ، ساعت غواصی نیز برای پاسخگویی به نیاز تولید شده است. به طور خاص ، ساعتی که می تواند توسط اعماق دریا و غواصان در عمق فزاینده بیشتری پوشیده شود و همچنان کار کند.

رولکس ساب مارینر
رولکس SubmarinerRolex
اولین ساعت غواصی رولکس صدف بود. این کیف در سال 1926 معرفی شد ، دارای یک جعبه با یک پیچ پیچ دار و یک تاج پیچ دار بود که حرکت از گرد و غبار و آب را مهر و موم می کند - حتی زمانی که ساعت غوطه ور است. این شهرت در سال 1927 به دست آمد که مرسدس گلیتزه اولین زنی شد که کانال مانش را شنا کرد. وقتی اتهاماتی مبنی بر جعل شنا در او شنیده شد ، وی این کار را تکرار کرد در حالی که صدف رولکس را به عنوان آویز بر تن داشت.

ساعت های غواصی توسط شرکت های مختلف به زودی شهرت عاشقانه ای پیدا کرد - به ویژه هنگامی که کاپیتان ژاک کوستو یکی از آنها را در مستند بلند خود Le Monde du Silence پوشید. شهرت این ساعت ها در دهه 1960 وقتی جیمز باند ابر جاسوس خیالی نه تنها در رمان ها ، بلکه در 10 تریلر اول باند روی صفحه از رولکس استفاده می کرد ، معروف شد. این یک نوار جعبه ای تشکیل شده است که چنان تأثیر عمیقی در مردم ایجاد کرده است که ساعت غواصی احتمالاً تنها ساعت مچی است که می توان با تاکسیدو از آن استفاده کرد.

چیزی که ساعت غواصی را از هم متمایز می کند این است که نه تنها با هندلینگ خشن مقابله می کند بلکه می تواند به عنوان یک ساعت عملی صدها فوت در زیر آب نیز عمل کند. در واقع ، ساعت غواصی فراتر از روشی برای گفتن زمان است ، بلکه یک قطعه از تجهیزات ایمنی است. غواصی در اعماق دریا و غواصی بستگی زیادی به غواص دارد که از زمان صرف شده در زیر آب پیگیری می کند. اگر بیش از 33 فوت (10 متر) پایین تر از زمان بگذرد ، نیتروژن در بافت های بدن حل می شود و بازگشت به سطح باعث خم شدن بالقوه کشنده می شود مگر اینکه در مسیر بالا توقف های دوره ای ایجاد شود تا نیتروژن نشت کند. برگرد


Hublot دارای Big Bang Oceanographic 400 Carbon است که تا عمق 4000 متر (13123 فوت) در برابر آب مقاوم است
Hublot دارای Big Bang Oceanographic 400 Carbon بوده و تا عمق 4000 متر (13123 فوت) Chris Wood / New Atlas مقاوم در برابر آب است
یک ساعت غواصی به دلیل داشتن یک جعبه سنگین ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا برخی از مواد سخت دیگر قابل توجه است که طبق استانداردهای امروزی می تواند فشارهای حداقل 330 فوت (100 متر) را تحمل کند بدون اینکه مکانیسم نشت کند و به خطر بیاندازد. برخی از ساعتهای مدرن بیش از 3000 فوت (1000 متر) درجه بندی می شوند و مجهز به دریچه های مخصوص هستند تا در حین غواصی گازهای مخلوط با استفاده از محفظه های فشار فشرده ، بتوانند از هلیوم خارج شوند. در غیر این صورت ، ممکن است ساعت هنگام بازگشت به سطح از فشار داخلی منفجر شود.

صفحه نمایش غواصی با عقربه هایی بسیار ساده است که به گونه ای طراحی شده است که نمی توان ساعت ها ، دقیقه ها و ثانیه ها را برای یکدیگر اشتباه گرفت و علامت ها یا اعداد بزرگ ، مجزا و به راحتی قابل خواندن با فصل های نورانی هستند.

سپس حاشیه وجود دارد که به گونه ای ساخته شده است که یا در جای خود قفل می شود یا فقط در جهت خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخد. این به غواص اجازه می دهد تا با تنظیم علامت صفر در دقیقه عقب هنگام پایین آمدن یا تنظیم زمان توقف فشار ، زمان شیرجه را پیگیری کند. با چرخش فقط در جهت خلاف جهت عقربه ساعت ، چرخش ناگهانی لبه می تواند باعث شود که غواص بیش از آنکه دست کم بگیرد ، زمان را بیش از حد ارزیابی کند - این یک اشتباه بالقوه مهلک است.

Victorinox Dive Master 500 Titanium
Victorinox Dive Master 500 TitaniumVictorinox

موارد دیگری که ساعت غواصی را نشان می دهد این است که لبه و سایر اجزای ساخته شده به راحتی توسط یک غواص با دستکش های ضخیم نئوپرن یا با انگشتان نیمه خوابیده و غرق در آب کار می کنند. همچنین ، یک دستبند قابل تنظیم از فولاد ضد زنگ یا یک پارچه یا بند لاستیکی وجود دارد که به شما اجازه می دهد ساعت به سرعت در خارج از لباس سفید قرار گیرد.

مثال ها
رولکس ساب مارینر

امگا Seamaster

Citizen Promaster Diver

Invicta Pro Diver


هوانورد
یکی دیگر از ساعت های مرتبط با خط تیره و عاشقانه ، ساعت هواپیمایی یا هواپیمایی است. این در واقع قبل از تولد ساعت مچی است ، همانطور که تقریباً 10 ساعت آن را می شناسیم

سال ها. در سال 1906 ، هواپیمایی برزیلی آلبرتو سانتوس دومونت از دوست خود ، ساعت ساز اصلی لوئیس کارتیه شکایت کرد که نمی تواند کنترل هواپیمای خود را کنترل کند و همزمان ساعت جیبی خود را چک کند. کارتیه ساعت مچی با بند چرمی تهیه کرد که ساعت مچی آن را Santos-Dumont نامید و اولین بار در سال 1911 به عموم مردم فروخته شد.

Breitling Chronomat 44 GMT
Breitling Chronomat 44 GMTBreitling
اما هواپیمای دیده بان هواپیمایی در اواخر جنگ جهانی دوم به دلیل پیچیدگی هواپیما و توانایی پرواز در مسافت های طولانی تر و ارتفاع بیشتر ، واقعاً بلند شد. برخلاف هواپیماهای مدرن با کابین خلبان تحت فشار و سایر امکانات رفاهی ، خدمه هواپیما در آن روزها برای محافظت در برابر کمبود اکسیژن مجبور بودند در حالی که از عینک های سنگین و ماسک های اکسیژن استفاده می کنند ، با لباس چرمی ضخیم بسته شوند.

همانند دیده بان میدانی ، قدرت های بزرگ نظامی با تولید شرکت هایی برای تولید ساعت های مچی مناسب هواپیماها قرارداد بستند. نتیجه این ساعت پرواز است که امروز می شناسیم. همانند ساعت میدانی ، طراحی ناهموار و مشخصی از طرف دولت دارد. اما در مواردی که ساعت مچی نسبتاً کوچک است تا مانع از برخورد آن با کاف شود ، ساعت مچی هواپیمایی دارای صفحه شماره گیری بسیار بزرگی با قطر حدود 55 میلی متر است. به عبارت دیگر ، آنها نیاکان ساعتهای بشقاب شام امروز بودند.

بند دیگری که بیشتر به کمربندهای کوچک شباهت داشت ، ساعت های هواپیمابر مشخص شده بود. این بدان دلیل است که ساعت ها باید روی کت های پروازی سنگین که در آن لحظه قابل مشاهده هستند ، پوشیده می شدند. این سنتی است که به برنامه آپولو در دهه 1960 ادامه یافت ، زمانی که اولین فضانوردانی که به ماه رفتند ، ساعتهای امگا اسپیدمستر خود را با بندهای بیش از حد خارج از لباسهای فشار خود استفاده می کردند.

newatlas