امروزه بیش از 6500 زبان گفتاری فراری در جهان وجود دارد ، اما با جهانی شدن فعلی ، انگلیسی به نظر می رسد رایج ترین ابزار برای برقراری ارتباطات جهانی است و به سادگی زبان جهانی جهان است. به عنوان سریعترین زبان در تاریخ بشریت ، 1.750.000.000 نفر در سرتاسر جهان به زبان انگلیسی صحبت می کنند ، این تعداد در هر 4 شهروند جهان است. نزدیک به 385.000.000 سیصد و هشتاد و پنج میلیون زبان مادری در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا ، استرالیا و کانادا وجود دارد و 1.000.000 میلیون نفر در سراسر جهان انگلیسی را به عنوان زبان دوم مطالعه کرده اند. در نتیجه ، یادگیری زبان انگلیسی برای هر کسی که در هر بخشی از جهان زندگی می کند ، ضروری است. از این رو در مقاله زیر 5 نرم افزار برتر برای یادگیری زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم معرفی می کنم. می توانید بسیاری از این نرم افزار ها را در هر زمان و هر زمان بطور آزادانه استفاده کنید ، بنابراین بیایید شروع کنیم

5 بهترین نرم افزار برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
1. دوولینگو


Duolingo بهترین برنامه یادگیری زبان برای رقابت با برنامه های پولی است. Duolingo 20 برنامه زبانی را به صورت کامل به پایان رسانده و بالغ ارائه می دهد که برای یک سرویس کاملاً رایگان چشمگیر است.

Duolingo دارای 20 دوره کاملاً پیشرفته: انگلیسی ، دانمارکی ، هلندی ، اسپرانتو ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، عبری ، ایرلندی ، ایتالیایی ، نروژی ، لهستانی ، پرتغالی ، رومانیایی ، روسی ، اسپانیایی ، سوئدی ، ترکی ، اوکراینی ، ویتنامی و ولزی. این برنامه ها بسیار مفید تلقی می شوند.

من این نرم افزار را برای افرادی که می خواهند سطح انگلیسی خود را قلم بزنند توصیه می کنم. شما می توانید انگلیسی خود را با این نرم افزار به راحتی بهبود دهید. علاوه بر این ، دارای تست انگلیسی و تست انگلیسی برای تجارت می باشد. می توانید یک نمره معتبر ، مصاحبه ویدئویی و نمونه نوشتن دریافت کنید.

2. روزتا استون

 
Rosetta Stone یکی از بهترین نرم افزارها برای یادگیری ESL (انگلیسی به عنوان زبان دوم) است. این شامل دروس زبان با کیفیت بالا است که از ابتدا به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند.

در Rosetta Stone ، شما می توانید از زبان خود استفاده کنید و به طور خاص طراحی شده است تا سرعت و سرعت بیشتری را تجربه کنید زیرا از یک یادگیری سریع و همهجانبه یاد می گیرید.

شما می توانید وارد استودیوی آن شوید و یک جلسه با یک مربی زنده برنامه ریزی کنید تا مهارت صحبت کردن خود را تمرین کند و با سایر زبان آموزان و گویندگان بومی صحبت کند.

برخی از ویژگی های سنگ روزتا

دسترسی فوری به تمام سطوح بهترین برنامه یادگیری زبان در جهان.
دسترسی به هر دستگاهی ، از جمله یک برنامه تلفن همراه برنده جوایز.
پیشرفته ترین فناوری گفتار با تنها محصولی که به عنوان ویژگی های جدید بروزرسانی می شود.
برای ادامه یادگیری آفلاین ، دروس موبایل خود را بارگیری کنید.
3. EF English Live


انگلیسی live یکی دیگر از برنامه های عالی است که به شما کمک می کند ESL را به سرعت و به راحتی از هرجایی و هر زمان یاد بگیرید. انگلیسی زنده شامل یک درس خصوصی مفید ، مکالمات گروهی و درسهایی است که به شما در بهبود مهارتهای گوش دادن ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن کمک می کند.


 
EF English live دارای یک آزمون کارآزمایی است و برای هر سطح که می گذرد ، به شما یک مدرک انگلیسی معتبر اعطا می کند ، و نشان دادن سطح انگلیسی خود را به راحتی به دانشگاه ها و کارفرمایان در سراسر جهان آسان می کند.

آنها خدمات معلم زنده ای را در اختیارتان قرار می دهند که بتوانید با یک معلم خصوصی کار کنید و درباره نقاط ضعف خود در زبان انگلیسی صحبت کنید.

علاوه بر این ، این نرم افزار کلاس های مکالمه مفید ، مقالات و سایر دروس مفید را ارائه می دهد که در مورد چهار ماژول آموزش می دهد: گوش دادن ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن.

شما می توانید تحصیلات خود را با دوره های تخصصی برای تجارت ، مسافرت یا آزمون آمادگی هدف گذاری کنید و مهارت های زبانی مورد نظر خود را تسلط دهید.

4- عالی


عالی کننده از رویکرد مهارت های یکپارچه (گوش دادن ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن) به همراه تمرین گرامر استفاده می کند. ثابت شده است این بهترین روش برای یادگیری ، زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم توسط افرادی است که زبان خودشان انگلیسی نیست.


 
Exceller برای افرادی طراحی شده است که از قبل اصول اولیه زبان انگلیسی را می شناسند و می خواهند به زبان انگلیسی بهبود یافته و تسلط بیشتری پیدا کنند.

آنها تمرین دستور زبان را برای ESL شامل 92 درس ، با بیش از 3400 مورد ورزش انجام می دهند. انواع تمرین ها شامل انتخاب چندگانه ، پر کردن شکاف ها ، گوش دادن و صحبت کردن ، خواندن و نوشتن ، کسب واژگان و درک مطلب است.

Excell 13 برنامه برای دانش آموزان دارای آیفون یا IPad ارائه می دهد. هر برنامه برای قسمت دیگری از زبان انگلیسی مانند خواندن ، واژگان ، مدتها یا گرامرهای دیگر طراحی شده است. اما متأسفانه برنامه ها برنامه های پرداخت شده هستند ، شما باید برای کمک به هر منطقه خاص ، هر برنامه را جداگانه خریداری کنید.

5. FluentU


 

FluentU یک سکوی خوب دیگر است که شامل انواع مختلفی از فیلم هایی است که گویندگان بومی آن را مشاهده می کنند ، و به گونه ای طراحی شده است که به شما در تقویت روزمره انگلیسی کمک می کند. می توانید کلیپ هایی از فیلم ، کارتون و تبلیغات گرفته تا مذاکرات الهام بخش را که در سطوح مختلف برگزار می شود ، از مقدماتی تا پیشرفته ، پیدا کنید.