عکسهای برتر ما
بهترین حالت کلی: مقیاس دیجیتال Withings در Bed Bath & Beyond

"با نظارت بر وزن ، چربی بدن ، درصد آب ، حجم عضلات و توده بدن ، فراتر از آن می رود."

بهترین راندمان کلی: مقیاس حمام شیشه ای کلاسیک Escali در آمازون

"مشهور به دلیل دقت و قابلیت های کاربر پسند ، خواندن سریع ، دقیق و بدون حاشیه را فراهم می کند."

بهترین برای دقت: مقیاس حمام دیجیتال کالاهای بزرگ در آمازون

"مقیاس دیجیتال دارای چهار سنسور توزین است که با هم کار می کنند تا از صحت اضافه یا منفی 0.2 پوند اطمینان حاصل کنند."

بهترین مقیاس هوشمند: مقیاس هوشمند Wi-Fi Fitbit Aria 2 در آمازون

"به یک برنامه همگام سازی می کنید ، بنابراین می توانید روند وزن خود را با گذشت زمان مشاهده کنید ، ورزش را ردیابی کنید ، مواد غذایی را وارد کنید و اهداف بهداشتی را تعیین کنید."

بهترین رقیب مقیاس هوشمند: مقیاس هوشمند Garmin Index در آمازون

"مقیاس هوشمند Garmin Index وزن ، BMI ، استخوان و عضله را اندازه گیری می کند و 16 کاربر را تشخیص می دهد."

بهترین بودجه: مقیاس حمام دیجیتال با دقت Ozeri در آمازون

"این مقیاس شامل فناوری کالیبراسیون خودکار ، چندین واحد اندازه گیری ، فعال سازی گام به گام و ویژگی های خاموش کردن خودکار است."

بهترین مکان برای فضاهای کوچک: مقیاس شخصی الکترونیکی گللا در Wayfair

وی گفت: "فقط در اندازه 8.5x12 اینچ ، این مقیاس شیشه ای مستطیل شکل در فضاهای کوچک جای می گیرد و وزن آن را تا 330 پوند ضبط می کند."

بهترین آنالوگ: مقیاس حمام اوز Rev Rev در آمازون

"زنگ داخلی به کاربران یادآوری می کند که هر روز در یک ساعت یکسان باشند و از خواندن دقیق اطمینان حاصل کنند."

بهترین قابل حمل: مقیاس حمام مسافرتی NewlineNY Super Mini در آمازون

"اندازه گیری تنها 1.25 پوند ، به راحتی در یک کیف ورزشی یا کیف پول جای می گیرد ، به همان اندازه یک کیندل فضای شما را اشغال می کند."

بهترین ظرفیت وزن: مقیاس حمام دیجیتال We Weight XL مقیاس حمام آمازون

"دارای یک سکوی بزرگ و پایدار است که حداکثر 550 پوند را در خود جای داده و یک ویژگی گفتگوی منحصر به فرد را شامل می شود."

هیچ کس منتظر قدم گذاشتن در مقیاس نیست. این یک تجربه عصبی و آسیب پذیر است. اما برای همه مهم است که به خاطر داشته باشند که وزن یک معیار متغیر است و همه ما در نوسان هستیم. در حقیقت ، نوسانات وزن روزانه یا هفتگی معمولاً طبیعی است و می تواند از عوامل بسیاری از جمله مصرف مواد غذایی ، ورزش و حرکات روده ناشی شود.

تعداد این مقیاس به صورت مجزا از سلامت کلی فرد حکایت نمی کند ، اگرچه هنوز هم نظارت به صورت دوره ای روی ویتامین های ما و پیگیری هرگونه تغییر عمده مهم است.

مقیاس های حمام در طول سال ها تکامل یافته اند تا چیزی بیش از وزن ما را ارائه دهند. آنها اکنون سلامت گسترده ای از سلامت ما دارند ، از جمله سرنخ های بیشتری در مورد درصد چربی بدن و حجم عضلات. زمان آن رسیده است که با جدیدترین و عالیترین فناوری که کف حمام شما ارائه می دهد ، در آن مقیاس قدیمی قابل اعتماد تجارت کنید. با انتخاب برتر ما برای بهترین مقیاس های حمام ، می توانید از بین ویژگی های مختلفی متناسب با اهداف و نیازهای سلامتی خود انتخاب کنید.

عکسهای برتر ما
1
بهترین حالت کلی: مقیاس دیجیتال ترکیب بدن با پشته

خرید در حمام تختخواب و فراتر از آن
خرید در بهترین خرید
مقیاس هایی که ترکیب کامل بدن را تجزیه و تحلیل می کنند ، تصویری کامل تر از سلامتی شما به شما نشان می دهد. پس از همه ، بیشتر از میزان وزن شما به بهزیستی شما وجود دارد. اگر به عنوان مثال تمرین قدرت داشته اید و بر روی عضلات سالم افزوده اید ، ممکن است وزن بدن شما بالا برود. این مقیاس وینگس با نظارت بر وزن ، چربی بدن ، درصد آب ، حجم عضلات و توده بدن فراتر می رود (حتی به طور جدی شما را در مورد آب و هوا آگاه می کند). سپس اطلاعات شما را از طریق WiFi یا Bluetooth با یک برنامه همراه همگام سازی می کند تا بتوانید فراز و نشیب های خود را با گذشت زمان مشاهده کنید.

آزمایش کننده محصول ما فکر می کرد که این یک خرید عالی برای کسانی است که می خواهند نه تنها وزن خود را زیر نظر بگیرند بلکه پیشرفت تناسب اندام خود را نیز ردیابی می کنند زیرا این امر باعث می شود توده عضلانی در نظر گرفته شود.

Joline Buscemi ، تستر محصولات
"توانایی مقیاس برای اتصال به تلفن شما قدمی بالاتر از مقیاس سال گذشته است."

Withings Body + ترکیب بدن بررسی مقیاس Wi-Fi

2
بهترین راه انداز کلی: مقیاس بدن حمام شیشه ای کلاسیک Escali B180RC

خرید در آمازون
خرید در خانه انبار
این شیشه کلاسیک Escali کلاسیک انتخاب براق برای هر کسی که به دنبال ارتقاء در مقیاس دیجیتال مدرن و بدون حاشیه است. Escali B180RC که به دلیل دقت و قابلیت های کاربر پسند شناخته شده است ، تا 400 پوند وزن دارد و وزن بدن را با افزایش 0.2 پوند اندازه می گیرد.

این مقیاس گرد - با اندازه و اندازه 12.875 12 12.875 x 0.875 اینچ - از شیشه ای شفاف و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است. فناوری Tap-on یک خواندن سریع و دقیق را با یک ویژگی نگهدارنده فراهم می کند که نتایج را پس از پله از مقیاس نمایش می دهد. خاموش شدن خودکار عمر باتری باتری های لیتیوم را حفظ می کند.


3
بهترین برای دقت: مقادیر بزرگ مقیاس دیجیتال وزن بدن مقیاس حمام

خرید در آمازون
خرید در Walmart
اگر این کار را انجام داده اید ، دست خود را بالا بکشید: شما روی مقیاس قدم می گذارید ، خواندن را دوست ندارید ، بنابراین پیاده می شوید و دوباره امتحان می کنید تا یک شماره ظاهر شود که از آن راضی هستید. با این مقیاس Greater Goods ، این روزها به لطف چهار سنسور توزین که با هم کار می کنند برای اطمینان از صحت اضافه یا منهای 0.2 پوند با هم کار می کنند (برای بهتر یا بدتر!) کاربران می گویند که این دستگاه دیجیتالی spot-on — که پشتیبانی از آن است

400 پوند with با خوانش های آن سازگار است.

حتی بهتر ، این محصولی است که پس می دهد. بخشی از درآمد حاصل از خرید به Love146 می رود ، سازمانی که برای پایان دادن به قاچاق کودکان تلاش می کند و برای بازماندگان مراقبت می کند.

کالاهای بزرگ وزن دیجیتال ارزیابی مقیاس حمام بدن

4
بهترین مقیاس هوشمند: مقیاس هوشمند Wi-Fi Fitbit Aria 2

خرید در آمازون
خرید در Walmart
خرید در بهترین خرید
این روزها مقیاس های بیشتر و بیشتر با تلفن شما همگام سازی می شوند و به شما امکان می دهند هنگام دور بودن از خانه ، روند کاهش وزن خود را بررسی کنید. Fitbit Aria 2 یکی از آنهاست که از WiFi برای انتقال داده های وزن شما (شامل وزن ، توده لاغر و درصد چربی بدن) به برنامه Fitbit استفاده می کند. نه تنها می توانید روند وزن خود را با گذشت زمان در برنامه مشاهده کنید ، بلکه می توانید ورزش ، ورود به سیستم غذا و اهداف بهداشتی را نیز پیگیری کنید.

اگر کاهش وزن برای شما یک اولویت است ، سازگاری با وزن خود در این مقیاس می تواند به لاغر شدن کمک کند. طبق گفته Fitbit ، 70٪ از کاربران روزانه آریا در شش ماه اول وزن کم کردند. یکی از ویژگی های مورد علاقه ما: حداکثر هشت کاربر می توانند وزن خود را در مقیاس انجام دهند و دستگاه می داند کی است که وقتی روی آن می روید (اما آمار شما را خصوصی نگه می دارد!) ، که اگر خانواده شما در این مقیاس سهیم باشند ، بسیار مفید است. با تو.

Fitbit Aria 2 بررسی مقیاس هوشمند Wi-Fi
آنچه کارشناسان می گویند
من توصیه می کنم مقیاسی را تهیه کنید که با دستگاه شما همگام شود ، خواه این تلفن هوشمند یا ساعت شما باشد. به عنوان مثال ، اگر از FitBit استفاده می کنید ، مقیاس FitBit یا مقیاسی را تهیه کنید که با این دستگاه همگام سازی شود. این باعث می شود فن آوری نسیم شود! "- نیکول آلمانی مورگان ، RDN ، LD ، CLT

5
بهترین رقیب مقیاس هوشمند: مقیاس هوشمند شاخص گارمین

خرید در آمازون
خرید در بهترین خرید
گارمین که به دلیل ناوبری جیپیاس قابل اعتماد و نوآورانه و محصولات فناوری پوشیدنی شناخته شده است ، انتخاب برتر برای هر کسی است که به دنبال بالا بردن گزارش های بهداشتی در منزل خود است.

مقیاس هوشمند گارمین با ارائه معیارهای عمیق ، وزن ، شاخص توده بدنی (BMI) ، چربی بدن و درصد آب ، توده استخوان و توده عضلانی اسکلتی را اندازه گیری می کند. این مقیاس از طریق Wi-Fi به طور خودکار داده ها را به حساب Garmin Connect کاربر در دسترس آنلاین و دستگاه های تلفن همراه بارگذاری می کند. این مقیاس حداکثر 16 کاربر را تشخیص می دهد و دارای ظرفیت وزن 400 پوند است.

وزن آن به دو رنگ سیاه و سفید است ، وزن آن 6.2 پوند است و اندازه آن 8/12 .2 12.2 x 1.2 اینچ است. این شامل چهار باتری AA است و تا 9 ماه عمر باتری دارد. صفحه نمایش دیجیتالی بسیار بزرگ خواندن دیجیتال ، حتی در تنظیمات کم نور ، قابلیت دید آسان را فراهم می کند.

8 بهترین مقیاس هوشمند سال 2020
6
بهترین بودجه: مقیاس حمام دیجیتال با دقت Ozeri

خرید در آمازون
خرید در خانه انبار
مقیاس حمام دیجیتالی دقیق Ozeri فوراً اندازه گیری وزن دقیق را روی صفحه نمایش LCD پهن می کند. این مدل نسل دوم به تازگی به روز شده در وزن 0.1 پوند وزن دارد و ظرفیت آن 440 پوند است. مقیاس هر دو براق و محکم با یک پلتفرم بزرگ و فاصله کم از فاصله 12 12 12 0. 0.75 اینچ است.

ساخته شده از شیشه ای مقاوم در برابر ضربه ، ساخته شده است که دوام می یابد و در سه رنگ آبی ، سیاه و سفید عرضه می شود. این شامل فناوری کالیبراسیون خودکار ، چندین واحد اندازه گیری ، فعال سازی گام به گام و ویژگی های خاموش کردن خودکار است. یک دکمه Tare به شما امکان می دهد نوزادان ، حیوانات خانگی یا چمدان ها را بدون قدم زدن در مقیاس وزن کنید.

6 مانیتور برتر چربی بدن برای خرید در سال 2020
7
بهترین مکان برای فضاهای کوچک: مقیاس جهانی الکترونیکی گللا

خرید در وایفایر
این مقیاس دیجیتال جمع و جور برای ساکنان استودیو و کسانی که فضای زندگی محدودی دارند ایده آل است. اندازه گیری شیشه ای قرمز و مستطیلی شکل با اندازه 8.5 12 12 اینچ ، حتی در کوچکترین حمام ها جای می گیرد. این صفحه نمایش LCD با قابلیت خواندن آسان است که وزن آن را تا 330 پوند ضبط می کند.

مقیاس Gela Global از باتری لیتیوم سکه 3 ولت 2032 استفاده می کند و دارای نشانگر باتری کم است.

8 بهترین مقیاس غذایی سال 2020
8
بهترین آنالوگ: مقیاس حمام اوزیری Rev 400 پوند (180 کیلوگرم)

خرید در آمازون
این مقیاس ترکیبی از مدرسه قدیمی و مدرسه جدید را با یک شماره گیری همزمان 5.5 اینچی الکترو مکانیکی و صفحه نمایش دیجیتال بازخوانی همزمان می کند. با استفاده از فن آوری سنسور 50 گرم ، مقیاس وزن را تا 400 پوند با افزایش 0.1 پوند اندازه می گیرد.

مقیاس حمام Ozeri Rev دارای یک پاکسازی پایین 1 اینچ است و از شیشه ای مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است. زنگ داخلی به کاربران یادآوری می کند که هر روز در یک ساعت یکسان باشند و از خواندن دقیق که تحت تأثیر احتمالی نگهداری آب بعد از غذا نیست ، اطمینان حاصل کنند. این مقیاس اندازه گیری 13.5 14 14 x 1 اینچ و وزن آن 3.7 پوند است.

9
بهترین قابل حمل: NewlineNY سبکترین مقیاس حمام مسافرتی فوق العاده کوچک

خرید در آمازون
این مقیاس کوچک و قابل حمل مناسب برای علاقه مندان به تناسب اندام در حال حرکت است. با داشتن سکوی 5.5 8 5/8 8 5/5 اینچ و وزن آن تنها 1.25 پوند ، مقیاس به راحتی در هر کیسه یا کیف ورزشی ورزشی قرار می گیرد و به همان اندازه یک کیندل فضای شما را اشغال می کند.

یک صفحه نمایش 3.5 اینچی دارای خوانش فوری با ویژگی نگهداشتنی است که پس از برداشتن مقیاس ، به مدت ده ثانیه نتایج را ارائه می دهد. صفحه نمایش دیجیتال بازخوانی و سپس خاموش می شود. نتایج را می توان در چندین واحد اندازه گیری ، از جمله نشان داد

پوند ، کیلوگرم و سنگ های انگلیس. این می تواند حداکثر 325 پوند را در خود داشته باشد و با افزایش 0.2 پوند اندازه گیری شود.

10
بهترین ظرفیت وزن: مقیاس حمام دیجیتال با وزن من XL-550

خرید در آمازون
خرید در Walmart
این مقیاس دیجیتال دارای یک سکوی بزرگ و پایدار 14.7 12 12.5 x 1 اینچ است که تا 550 پوند وزن دارد. با استفاده از فناوری سنجش فشار ، مقیاس با افزایش 0.2 پوند اندازه گیری می شود.

این ویژگی با ویژگی منحصر به فرد صحبت کردن - که می تواند در هر زمان غیرفعال باشد - ارائه می شود که شما را در طی مراحل راهنمایی می کند و اندازه گیری های خود را برای شما می خواند. این مقیاس دارای صفحه نمایش ال سی دی فوق العاده است که خواندن نتایج را حتی برای افرادی که بینایی ضعیف دارند ، آسان می کند.

11
بهترین سبک براق: QardioBase 2

خرید در آمازون
خرید در بهترین خرید
خرید در ویدئو عکس B&H
این مقیاس هوشمند و آنالایزر بدن Wi-Fi بیش از وزن را اندازه گیری می کند. همچنین BMI و ترکیب بدن را شامل می شود ، از جمله درصد چربی بدن ، حجم عضلات ، آب و استخوان. وزن آن تا 396 پوند با افزایش 0.2 پوند اندازه می گیرد.

مقیاس کواردیو براق و مدرن ، دارای شیشه ای خفیف و صفحه نمایش بزرگ LED است که به طرز دلپذیری در هر اتاق می آمیزد. طراحی جمع و جور و دایره ای آن اندازه گیری 13.4 13 13.4 در 0.9 اینچ است.

این Wi-Fi و بلوتوث را فعال کرده و داده ها را مستقیماً با برنامه Qardio و همچنین Apple Health ، Samsung Health ، MyFitnessPal ، Google Fit ، Alexa Skills و Siri همگام سازی می کند.

مقیاس داده ها را برای حداکثر هشت کاربر ذخیره می کند و همچنین دارای یک حالت بارداری اختصاصی است. با استفاده از کابل شارژ میکرو USB ، باتری داخلی آن پس از شارژ اولیه 12 ماه دوام می آورد. از همه بهتر ، روی هر سطحی کار می کند - حتی فرش!

5 بهترین آنالایزر چربی بدن سال 2020
12
بهترین برای سالمندان: کالاهای دقیق تیلور که در مقیاس دیجیتال حمام صحبت می کنند

خرید در آمازون
خرید در Walmart
این مقیاس برای هر کسی که دارای دید با چالش است ، گزینه ایستادگی است. این وزن خواندن را به زبان های انگلیسی ، اسپانیایی ، یونانی ، آلمانی یا کرواتی اعلام می کند و حجم آن به راحتی قابل تنظیم است.

مقیاس Taylor Precision از یک سکوی مربعی فوق العاده محکم و 12.2 اینچی ساخته شده از شیشه خو با لهجه های استنلس استیل بهره می برد. گنجایش 440 پوند و افزایش 0.2 پوند را دارد. مقیاس در 3 باتری AAA اجرا می شود ، که شامل آن می شوند.