خوشبختانه ، استادان عطر کشف کمی از عطر ایده آل را کمی ساده تر از مطابقت با تاریخ مناسب کرده اند. پس از شستشوی بایگانی عطر برای برخی از محبوب ترین و جالب ترین توالت های عطر موجود در بازار ، عطرهایی با سابقه اثبات شده برای فتنه پیدا کردیم. چند نمونه را برای مقایسه و تضاد موارد دلخواه خود سفارش دهید ، یا بطری را که به عنوان دکوراسیون است ، به همه بکشید. این داستان عشق عطر شماست. هرگز تسویه نشود.

هشت و باب شانزه د پرووانس
هشت و باب
amazon.com
24.95 دلار
خرید کن
تصور کنید که در حال گذر از حومه فرانسوی هستید ، یک روستای کوچک درست از بالای تپه رو به جلو ، لباس های شسته شده در یک خط در نزدیکی آن آویزان است. هوا با گلهای مزارع و میوه های تازه تر شیرین است. این هشت و باب خامس د پرووانس است که در یک بطری و فقط مشک کافی در پایه آن قرار دارد تا رایحه ای کاملاً بی جنب و جوش ایجاد کند.

Idôle Eau de Parfum
لانکوم
sephora.com
29.00 دلار
خرید کن
با حضور سفیر زنداایا به عنوان بانوی پیشرو ، Idole Lancome در حال حاضر خیلی پیش می رود. اما به ویژه با ترکیدن گل های تازه گل رز و گل یاس ، رایحه ای کاملاً زنانه اما هرگز پرقدرت و رویایی ایجاد نمی کند.

MEMO Paris E Le de Parfum Leather Eau de Parfum
یادداشت پاریس
neimanmarcus.com
300.00 دلار
خرید کن
مانند Game of Thrones اگر در ایرلند تنظیم شود ، این عطرهای غنی دارای نت های پاییزی از برف و چوب با عنبر ، مریم گلی ، درخت عرعر و چرم است. این کشور با الهام از میهن بنیانگذار MEMO جان مولو در ایرلند ، این رایحه بی نظیر و یکنواخت با لبه ای پیچیده اما راحت است.

elle