اپل واچ سری 5 بهترین ساعت هوشمندی است که هم اکنون می توانید خریداری کنید. از نظر ویژگی های کاربرپسنج ، کاربر پسند ، بسیار زیبا و بسیار قابل اطمینان است. به عبارت ساده ، بهترین ساعت هوشمند موجود در آنجا ، در همین لحظه است.

با این حال ، این توصیه همراه با موارد احتیاطی است - و بزرگترین مورد این است که برای استفاده از Apple Watch به یک آیفون نیاز دارید. این بدان معناست که اگر بخواهید از این گزینه معقول و منطقی باشید ، اما اگر از یک تلفن هوشمند اندرویدی استفاده می کنید ، اپل واچ به سادگی گزینه ای نیست. اما نگران نباشید ، در حالی که سری 5 ممکن است سگ برتر باشد ، گزینه های بسیار زیادی وجود دارد که شایسته مکانی برای مچ دست شما هستند. از همه بهتر ، تعداد معدودی به پوشیدنی اپل نزدیک هستند ، و ما تعدادی از ساعت هوشمند غیر قابل مقاومت در تعدادی از آنها پیدا کرده ایم.

Digital Trends بیش از 100 ساعت هوشمند مختلف ، ردیاب تناسب اندام و پوشیدنی را بررسی کرده است ، بنابراین ما همه بینش لازم برای یافتن ساعت هوشمند ایده آل خود را داریم. ما ساعتهای هوشمند را به عمق آزمایش می کنیم ، هر دستگاه را برای چند هفته می پوشیم و تمام ویژگی های آن را قبل از صدور داوری امتحان می کنیم.

هم اکنون بهترین ساعت های هوشمند
بهترین موارد کلی: اپل واچ سری 5 (بررسی)
بهترین برای Android: Samsung Galaxy Watch 2 (بررسی)
بهترین WearOS: Skagen Falster 3 (نقد و بررسی)
بهترین سیستم عامل لباس برای زنان: Kate Spade Scallop 2 (نقد و بررسی)
بهترین ارزش: Mobvoi Ticwatch E2 (بررسی)
بهترین حالت برای اجرا: Garmin Forerunner 945 (بررسی)
بهترین برای شناگران: Coros Apex (نقد و بررسی)
بهترین ساعت هوشمند که شبیه ساعت است: Withings Steel HR Sport (نقد و بررسی)
بهترین ساعت هوشمند: اپل واچ سری 5

اندی Boxall / DigitalTrends
چرا باید این را بخرید: بهترین ساعت هوشمند است. این همه
افرادی که در آن هستند: هر کسی که دارای یک آیفون است که می خواهد یک ساعت هوشمند بخواهد.

چرا ما اپل واچ سری 5 را انتخاب کردیم

اپل واچ برای مدتی بهترین لیست ساعتهای هوشمند ما را در صدر قرار داده است ، بنابراین جای تعجب ندارد که آخرین مدل سری 5 را که منجر به بسته بندی شده است ، تعجب آور باشد. با این حال ، این فقط با یک ویسکر و یا با احتیاط های بیشمار نیست - بلکه بهترین ساعت هوشمند تا کنون است ، همان طراحی فوق العاده ای را که مانند سریال Apple Watch Series 4 طراحی شده است ، ورزشی می کند ، اما با اضافه شدن تعداد کمی از ویژگی های جدید.

دقیقاً مانند مدل قبلی خود ، اپل واچ سری 5 در سایزهای 40 میلی متر و 44 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد. ما 100٪ بدنه بازیافت شده آلومینیوم را توصیه می کنیم ، اما اگر می خواهید اسپل بزنید ، انواع استیل ، تیتانیوم و سرامیک وجود دارد.

ویژگی بزرگ جدید سری 5 نمایشگر همیشه روشن است. دیگر لازم نیست مچ دست خود را بالا ببرید تا صفحه زنده شود. اپل واچ سری 5 WatchOS 6 را اجرا می کند ، که برنامه های متنوعی جدید ، فروشگاه ویژه برنامه را برای شما در یافتن آنها و برخی از چهره های جدید و کاملا قابل تنظیم ساعت به شما می دهد تا از نمایشگر همیشه روشن استفاده کنند.

ویژگی های تناسب اندام نیز بهبود یافته است ، بنابراین علاوه بر GPS ، سنسور ضربان قلب و ویژگی الکتروکاردیوگرام ، روند فعالیت هایی وجود دارد که پیشرفت شما را نشان می دهد و هشدار می دهید اگر کمتر فعال شوید ، گزینه پیگیری چرخه دوره برای زنان ، و جدیدی است. برنامه سر و صدا که می تواند هنگام خطر آسیب شنوایی به شما هشدار دهد. پرونده ضد شنا است و برنامه های تمرین از پیش ساخته شامل دوچرخه سواری ، شنا ، یوگا ، پیاده روی و موارد دیگر می شوند. همه اینها باعث می شود تا اپل واچ یک ردیاب تناسب اندام جامع ، آسان برای استفاده و در دسترس باشد و دارای هشدارهای فراوانی برای ادامه کار شما باشد.

پردازنده جدید S5 از عملکرد سری 5 برای عملکرد فوق العاده روان و راندمان بیشتر نسبت به S4 سری 4 برخوردار است. انتخاب نسخه سلولی را انتخاب کنید و می توانید آیفون خود را در خانه رها کنید و تماس های مچ دست برقرار کنید ، ایمیل را بررسی کنید یا با سیری گپ بزنید. شما باید از طریق شرکت مخابراتی خود مبلغی اضافی بپردازید تا 4G LTE برای تماس و داده داشته باشید ، اما یک مجموعه معقول از برنامه ها بدان معنی است که اپل واچ واقعاً می تواند به عنوان یک جایگزین آیفون کار کند ، حتی اگر برای مدت کوتاهی.

اگر نزولی وجود داشته باشد ، عمر باتری است ، چیزی که منحصر به فرد اپل واچ نیست. 18 ساعت استفاده نقل قول شده تقریباً مناسب است ، اگرچه می توان چند ساعت دیگر با استفاده محدود از آن کشید ، به علاوه یک حالت صرفه جویی در مصرف برق وجود دارد که همه چیز را به جز زمان خاموش می کند. همچنین بسیار گران است ، به خصوص اگر شما از مواد موردی با دوام تر و پشتیبانی از سلول استفاده می کنید.

توصیه ای که برای سری 3 دادیم هنوز هم پابرجاست. مطمئن شوید که ویژگی اتصال سلولی را واقعا می خواهید ، زیرا اگر این کار را نکنید ، در خرید خود 100 دلار پس انداز خواهید کرد. ما یکی از باند های Sport Loop را پیشنهاد می کنیم و فکر می کنید مدل خاکستری فضایی به نظر می رسد بهتر است. تعداد زیادی باند شخص ثالث عالی نیز موجود است.

فرقی نمی کند که چقدر خرج کنید ، عملکرد یکسان است و همه آنها با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه هستند ، از 16 گیگابایتی که در سری 4. وجود دارد ، هر کدام را انتخاب کنید ، از دانشی که بهترین ساعت هوشمند را می پوشید خوشحال باشید. در حال حاضر در دسترس است ، و یکی از بهترین محصولات اپل است. اگر در حال حاضر مشغول گردیدن سری Apple Watch Series 4 هستید ، مطمئناً ارزش ارتقاء آن را ندارد - اما اگر از ساعت هوشمند قدیمی استفاده می کنید ، یا می خواهید بهترین ساعت هوشمند را برای آیفون خود تجربه کنید ، سریال Apple Watch Series 5 قطعی است.

بررسی کامل Apple Watch Series 5 ما را بخوانید

بهترین ساعت هوشمند برای آندرو

id: Samsung Galaxy Watch Active 2

چرا باید این را بخرید: اگر تلفن Android دارید بهترین ساعت هوشمند است.
چه کسی در نظر دارد: هرکسی که یک رابط کاربری عالی را در یک ساعت هوشمند نرم و صاف و ارزشمند ارزیابی کند.

چرا Samsung Galaxy Watch Active 2 را انتخاب کردیم

Samsung Galaxy Watch Active 2 بهترین ساعت هوشمندی است که می توانید در صورت داشتن تلفن اندرویدی خریداری کنید ، صرف نظر از اینکه توسط سامسونگ ، ال جی ، HTC ، هواوی یا هر مارک دیگری ساخته شده باشد. این ممکن است کمی گیج کننده باشد ، به دلیل ترکیبی از سیستم عامل برای ساعتهای هوشمند که هم اکنون در دسترس هستند. می بینید ، بهترین ساعت هوشمند Wear OS نیست ، زیرا Wear OS را اجرا نمی کند. Galaxy Watch Active 2 از نرم افزار Tizen سامسونگ استفاده می کند و در اینجا اطلاعات کمی به اشتراک گذاشته شده وجود دارد - در حال حاضر ، Tizen از سیستم عامل Wear Google بهتر است.

سامسونگ Galaxy Watch Active 2 در دو اندازه ارائه می شود ، دارای یک کیس 40 میلی متر یا 44 میلی متر و صفحه نمایش 1.2 اینچی یا 1.4 اینچی Super AMOLED است که بسیار سخت ، روشن ، پر جنب و جوش و تیز است. صفحه‌ی چرخشی که ما آن را خیلی دوست داشتیم در Samsung Galaxy Watch بازگردد ، و این به شما کمک می کند تا سریعاً و به سادگی از طریق منوها پستی کنید ، نه اینکه بخواهید روی هر صفحه لمسی ریز و درشت برای هر تعامل لمس کنید. این در Watch Active 2 به جای مکانیکی بسیار دیجیتالی است ، به این معنی که ممکن است شما نیاز به تغییر حساسیت به دلخواه خود داشته باشید.

با طراحی کوچک و براق ، Watch Active 2 قادر به ترکیب شدن با ظاهر شما و حتی ویژگی "My Style" است که از سلفی تلفن شما برای تولید چهره های ساعت مچی استفاده می کند که با رنگ لباس شما برای آن روز مطابقت دارد.

ویژگی های تناسب اندام یکی از مناطق قوی Watch Active 2 است و شامل یک سنسور ضربان قلب ، تشخیص خودکار تمرین ، ردیابی تناسب اندام ، GPS پردازنده و طیف وسیعی از برنامه های تناسب اندام است که از طریق فروشگاه برنامه سامسونگ در دسترس است. اگر خیلی طولانی بی تحرک باشید ، یک مربی در حال اجرا وجود دارد و به شما هشدار می دهد ، و سامسونگ از ویژگی های ECG در آثار برخوردار است ، که ممکن است شما را از هرگونه بی نظمی در ضربان قلب شما آگاه کند.

اگر مایل به پرداخت کمی بیشتر هستید می توانید از LTE پشتیبانی دریافت کنید و می توانید YouTube و Twitter را مرور کنید یا از Google Translate مستقیماً از مچ دست خود استفاده کنید. دارای 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برای موسیقی ، از لیست های پخش موسیقی Spotify پشتیبانی می کند و می تواند به هدفون بلوتوث متصل شود ، بنابراین اگر می خواهید در حین کار ، گوش دادن به آهنگ ها را بخوانید ، لازم نیست تلفن خود را جمع کنید. همچنین دارای IP68 است و می تواند تا 5 متر عمق داشته باشد.

در روند نزولی ، Galaxy Watch Active 2 به اندازه Apple Watch Series 5 متمرکز یا کاربر پسند نیست ، اما بسیار ارزان تر است ، که باعث می شود این نقاط منفی بلعیده شود.

می توانید از Galaxy Watch Active 2 با هر تلفن Android با برنامه Samsung Gear استفاده کنید. اگرچه می توانید از آن با یک آیفون استفاده کنید ، چندین ویژگی را در iOS از دست نمی دهد ، و ما هنوز Apple Watch را به صاحبان آیفون توصیه می کنیم. Galaxy Watch Active 2 با قیمت 280 دلار برای نسخه 40 میلی متر و 300 دلار برای نسخه 44mm شروع می شود.

بررسی کامل Samsung Galaxy Watch Active 2 ما را بخوانید

بهترین ساعت هوشمند OS Wear: Skagen Falster 3

اندی بوکسال / روندهای دیجیتال
چرا باید این را بخرید: جدیدترین فناوری را به یک ساعت هوشمند صاف و زیبا تبدیل می کند.

چه کسی برای این افراد مناسب است: هرکسی که می خواهد یک ساعت هوشمند ناخوشایند و با عملکرد بالا داشته باشد که در iOS یا Android کار کند.

چرا ما Skagen Falster 3 را انتخاب کردیم

Skagen Falster 3 همه آنرا دارد و ساعت هوشمند مورد علاقه ما با WearOS در حال حاضر است. طراحی مینیمالیستی و خنک است و طیف وسیعی از تسمه های راحت ، رنگی و متنوع را برای سفارشی کردن ظاهری در اختیار شما قرار می دهد. ما نسخه ویژه Skagen Falster 3 X Kygo را بررسی کرده ایم ، همکاری بین برند ساعت دانمارکی و دی جی نروژی ، که از سبک خاصی برخوردار است. هر کدام را انتخاب کنید ، طرح یکی از بهترین های موجود در آنجا است.

راهنمای خرید گوشی هوشمند

اندازه و طراحی کلی درست است. بدنه استیل ضد زنگ در 42 میلی متر بر مچ دست غلبه نمی کند و ظاهر ساده بدون سر و صدا به معنای آن است که باید برای بسیاری از افراد جذاب باشد. تسمه سیلیکونی موجود در مدل X Kygo بسیار راحت است ، اما ما واقعاً نسخه های مش سیلیکونی موجود در استاندارد Falster 3 را نیز دوست داریم ، به دلیل بافت زیبا و تطبیق پذیری عاری از عرق. اگر مدل X Kygo سیاه را نمی خواهید ، استاندارد Falster 3 به رنگ خاکستری رنگی در می آید.

این فن آوری شما می توانید از یک ساعت هوشمند WearOS بخواهید. پلتفرم Snapdragon Wear 3100 Qualcomm دارای 1 گیگابایت حافظه رم ، ساعت را به همراه دارد ، به علاوه یک مانیتور ضربان قلب در پشت ، NFC برای Google Pay ، GPS و بلندگو و میکروفون برای برقراری و دریافت تماس وجود دارد. این ویژگی به اتصال جداگانه یا قرارداد حامل نیاز ندارد و با استفاده از بلوتوث از تلفن شما انجام می شود.

WearOS به روز در مدل بررسی ما قرار دارد و با کمال تعجب مایع و سریع است ، چیزی که مدل های قدیمی WearOS همیشه نمی توانست ادعا کند. هنوز هم ناامیدی وجود دارد ، اما عملکرد بهبود یافته است ، با چرخش تاج می توان به راحتی در فهرست ها و صفحات حرکت کرد. ردیابی تناسب اندام از طریق Google Fit انجام می شود ، استفاده از آن آسان و مملو از ویژگی های ردیابی ورزش است ، اگرچه این ورزشکارانی که به دنبال اطلاعات عمیق هستند را راضی نمی کند.

عمر باتری بسیار مناسب و معقول است

در حدود یک روز ، و می توانید با خاموش کردن ویژگی های مورد نیاز خود ، آن را تمدید کنید ، بعلاوه در حدود یک ساعت دوباره شارژ می شود. ساعت برای مقاومت در برابر آب 30 متر است ، این بدان معناست که آب و هوا و باران مشکلی ایجاد نمی کند و هنگام شنا نیز می تواند پوشید.

سخت افزار یکسان است ، اما شایان ذکر است که دو سبک در دسترس وجود دارد - مردانه Carlyle و زنانه جولیانا ، که هر دو مورد دارای 44mm هستند. مطمئناً اگر سبک Falster 3 جذابیت نداشته باشد ، توجه شما را جلب می کند.

بررسی کامل Skagen Falster 3 X ما را با بررسی کیگو بخوانید.

بهترین ساعت هوشمند OS برای خانمها: Kate Spade Scallop 2
بررسی ساعت هوشمند Kate Spade Scallop 2

چرا باید این را بخرید: اگر مچ دستان کوچک تری دارید ، بهترین ساعت هوشمند است.

چه کسی در این مورد است: هرکسی که یک ساعت هوشمند هوشمند کوچکتر بخواهد.

چرا Kate Spade Scallop 2 را انتخاب کردیم

مدتی طول کشید ، اما دنیای فناوری در حال درک است که زنان همیشه نمی خواهند یک ساعت هوشمند بزرگ و مردانه بپوشند ، و ما دستگاه های بیشتری را می بینیم که برای مچ های کوچکتر مناسب هستند. همچنین از ساده تر ساخت ساعت هوشمند ساعت نتیجه و امید به بهترین چیز دور نیست ، زیرا طراحانی که واقعاً مد را درک می کنند بیشتر درگیر می شوند. انتخاب فعلی ما از این محدوده در حال رشد از Kate Spade ، یک برند است که واقعاً می داند چه چیزی یک محصول مطلوب با تکنولوژی را برای خانم ها درک می کند.

ما Kate Spade Scallop 2 را نه تنها به این دلیل بلکه به دلیل قیمت واقعی آن 295 دلار انتخاب کرده ایم. ساعت هوشمند با استفاده از جدیدترین فناوری ها طراحی شده است ، بنابراین مشخصات آن شسته و رفته و باریک است و به همین دلیل کمتر از ساعت های هوشمند قدیمی مزاحم تر است. صفحه نمایش 1.2 اینچ را اندازه گیری می کند و در بدنه ای با عرض 42 میلی متر محاسبه می شود. چندین گزینه مختلف باند وجود دارد که بر طراحی گل صدفی و تغییرات در رنگ بدنه طلایی موجود تأکید دارد.

Scallop 2 به لطف چندین ویژگی نرم افزاری هوشمندانه متمایز شده است ، و مورد علاقه خود راهی برای سفارشی کردن چهره ساعت با توجه به رنگ لباس شما است که با استفاده از دکمه زیر تاج ، وارد عمل می شوید. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، چهره های متحرک همه عناصر طراحی Kate Spade آشنا را به خود اختصاص می دهند و استفاده از آنها جالب است.

این ساعت دارای سیستم عامل Wear OS گوگل است ، بنابراین به دستگاه های Android و iOS متصل می شود و برخلاف اولین ساعت هوشمند Kate Spade Scallop ، دارای سنسور ضربان قلب ، GPS و NFC برای Google Pay است. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند اسپرت تر هستید ، کیت اسپید مدل KSNY Sport را نیز در خود جای داده است ، که نه تنها از وزن بسیار کمی برخوردار است بلکه با جدیدترین فناوری نیز بسته بندی شده است. این بسته به سبک زندگی شما یک جایگزین عالی برای Scallop 2 است.

بررسی کامل Kate Spade Scallop 2 را در ادامه بخوانید.

بهترین ساعت هوشمند بودجه: Mobvoi Ticwatch E2
Mobvoi Ticwatch E2
جولیان چوکاتو / روندهای دیجیتال
چرا باید این را بخرید: بهترین قیمت هوشمند ساعت هوشمند OS را که پیدا خواهید کرد ، با تمام ویژگی های مناسب و با قیمت پایین است.

چه کسی در نظر دارد: این ساعت بزرگ مچ دست بزرگتر ، و کسانی که بودجه سخت دارند ، مناسب است.

چرا Mobvoi Ticwatch E2 را انتخاب کردیم

با 160 دلار توصیه می کنیم Mobvoi Ticwatch E2 را خریداری کنید. با وجود ارزان بودن ، این یک صفحه نمایش بزرگ و درخشان 1.4 اینچی است که آخرین نسخه سیستم عامل Wear Google ، سنسور ضربان قلب در پشت و GPS را برای ردیابی عملکرد شما نشان می دهد. تنها ویژگی قابل توجه از دست رفته NFC برای Google Pay است.

خبرهای خوبی از طرف باتری وجود دارد ، حداقل در یک روز ماندگاری کامل در تست های ما. نه ، این دو روز کامل نخواهد شد ، اما قبل از اینکه فرصتی برای شارژر در شب بگذارید ، متوقف نمی شوید. Ticwatch E2 شیک ترین ساعت نیست ، اما زشت نیست. ما آن را کاربردی با تیزبینی و جذابیت بالای فناوری می نامیم. همچنین ضد آب است و می تواند شنا و سایر جلسات تمرین شما را نیز ردیابی کند.

چرا Ticwatch E2 را به جای ساعت هیبریدی انتخاب کردیم؟ این ساده است - مقرون به صرفه ترین ساعت استفاده از سیستم عامل Wear OS است ، با تمام ویژگی های مشابه در ساعتهایی که پیدا می کنید دو برابر بیشتر است. این امر معامله ای را ایجاد می کند ، و یافتن مواردی که امروزه در فناوری موبایل وجود دارد نادر است.

اگر ترجیح می دهید ساعت هوشمند ترکیبی داشته باشید ، ساعتهای Fossil Grant، Commuter، Nate، Neely، Carlie و Jacqueline از 155 دلار به طور مستقیم از Fossil هزینه می کنند و هیبریدهای با صفحه نمایش کاملاً زیبا و طراحی نشده هستند. قیمت بسته به نوع باندی که انتخاب می کنید تغییر می کند ، اما ویژگی ها یکسان هستند.

بررسی کامل Mobvoi TicWatch E2 ما را بخوانید

بهترین ساعت هوشمند برای اجرا: Garmin Forerunner 945
بررسی Garmin Forerunner 945
کلی هوچکینز / روندهای دیجیتال
چرا باید این را بخرید: برای دوندگان جدی بسته بندی شده است.

چه کسی برای این امر مناسب است: هرکسی که می خواهد ساعت هوشمند بخواهد با ویژگی های خاص تناسب اندام به نظر می رسد.

چرا ما Garmin Forerunner 945 را انتخاب کردیم

باندهای تناسب اندام جلسات ورزشی شما و خیلی موارد دیگر را پیگیری می کنند ، اما طرح ها اغلب برای سالن ورزشی مناسب نیستند و نه لباس روزمره. اگر می خواهید ساعت هوشمند بدون آسیب به ویژگی های ردیابی تناسب اندام مناسب به نظر برسد ،

Garmin Forerunner 945 ممکن است ساعت شما باشد. به نظر می رسد به عنوان یک ساعت ، به جای یک گروه تناسب اندام ، اما هنوز هم تمام سنسورها و سخت افزارهای لازم را برای ادامه زندگی خود دارد.

در 47 میلی متر ، بسیار بزرگ است اما وزن آن 50 گرم قابل کنترل است. با توجه به سخت افزاری که در اینجا بسته بندی شده است بد نیست: یک مانیتور ضربان قلب نوری ، ارتفاع سنج فشارسنج ، پالس اکسی متر ، قطب نما ، ژیروسکوپ ، شتاب سنج و حتی دماسنج وجود دارد. اطلاعات در نمایشگر 1.2 اینچی همیشه روشن نمایش داده می شود که روشن و نسبتاً تیز است. شما می توانید چهره را متناسب با خود انتخاب کنید ، اما جذابیت واقعی یک ساعت مانند این قابلیت های ردیابی است. این می تواند بیش از 30 ورزش مختلف داخلی و خارجی را انجام دهد ، اگرچه برای دویدن بسیار مناسب است ، می توانید اصول اولیه ای مانند مسافت و سرعت را میخکوب کنید ، اما همچنین ویژگی های مفیدی را برای ورزشکاران جدی مانند ارتفاع و سازگاری با گرما ارائه می دهد.

Garmin Forerunner 945 همچنین خواب شما را ردیابی می کند ، بر استرس شما نظارت می کند ، و دقیقاً از طریق GPS ردیابی می کند. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه اطلاعیه های تلفنی را می خواهید در مچ دست خود دریافت کنید ، اگرچه مالک iPhone هستید گزینه های کمتری وجود دارد. عمر باتری ستاره ای است - بین شارژ می تواند تا دو هفته افزایش یابد. یکی از آخرین ویژگی هایی که آموزش را سرگرم کننده تر می کند ، فضای مورد نیاز برای 1000 آهنگ موسیقی و پشتیبانی بلوتوث برای هدفون است.

در اینجا باید صید کند ، درست است؟ قیمت Garmin Forerunner 945 600 دلار بسیار جدی است. ما فکر می کنیم برای دوندگان جدی ارزش آن را دارد ، اما می توانید برای گزینه های بیشتر با قیمت های مختلف راهنمای ما را به بهترین ردیاب های بدنسازی مراجعه کنید. یک جایگزین دیگر Suunto 7 است که اولین ساعت هوشمند این برند برای استفاده از نرم افزار WearOS گوگل است ، اما هنوز هم در کلیه ردیابی های مربوط به تناسب اندام و سلامتی سوونتو آشنا و مطلوب است.

بررسی کامل Garmin Forerunner 945 ما را بخوانید

بهترین ساعت هوشمند برای شناگران: Coros Apex

کلی هوچکینز / روندهای دیجیتال
چرا باید این را بخرید: راحت ، با دوام است و برای سه گانه در آموزش طراحی شده است ، بنابراین برای ردیابی شنا مناسب است.

چه کسی برای این افراد مناسب است: شناگران یا کسانی که به ساعت هوشمندی ضد آب نیاز دارند.

چرا ما Coros Apex را برداشتیم

زمانی بود که ساعت های هوشمند فاقد مقاومت در برابر آب بودند ، اما آن زمان به خوبی و به درستی از بین رفته است ، زیرا ساعت های هوشمند بیشتر و بیشتری می توانند با مواد مرطوب کنار بیایند. Coros Apex را برای شناگران توصیه می کنیم. در ابعاد 42 میلی متر با صفحه نمایش 1.1 اینچی و صفحه سرامیکی یا بدنه 46 میلی متر با صفحه نمایش 1.2 اینچی و صفحه تیتانیوم ارائه می شود. صفحه نمایش ها به اندازه کافی روشن و تیز هستند که آخرین اطلاعات مربوط به جلسه آموزشی خود را به شما ارائه می دهند. Apex همچنین باند سیلیکونی را ورزش می کند که حتی در هنگام خیس بودن راحت است.

طراحی تمیز و مدرن و دارای یک دکمه و یک تاج دیجیتال است. Coros Apex برای یک ساعت تناسب اندام ناهموار کاملاً تصفیه شده به نظر می رسد ، و در حالی که به خانه روی پیست یا استخر نگاه می کند ، به نظر نمی رسد بیش از حد اطراف میز شام باشد.

با رابط کاربری بسیار کاربر پسند ، Coros Apex سعی نمی کند کارهای زیادی انجام دهد - این برنامه برای سه گانه در آموزش طراحی شده است و بنابراین در درجه اول ، دویدن ، دوچرخه سواری و شنا را دنبال می کند. همچنین می تواند پیاده روی ، کاردیو جی پی اس و کاردیو ورزشی را انجام دهد ، اما باید جلسات را به صورت دستی شروع کنید. در حالی که فعالیت ها ممکن است محدود باشد ، تعداد معیارهای زیادی در نمایش وجود دارد ، شما را قادر می سازد با جابجایی بین پنج صفحه داده ، سرعت ، فاصله ، ضربان قلب ، ارتفاع و موارد دیگر را در زمان واقعی بررسی کنید.

با استعداد 10ATM برای استخر یا شنا در فضای باز کاملاً ضد آب است. در هنگام شنا می توانید اندازه استخر را انتخاب کنید و از طریق هشدار از راه دور استفاده کنید و دکمه فیزیکی استفاده از آن را در استخر آسان می کند. بعد از شنا تعداد زیادی آمار وجود دارد ، از جمله مسافت ، زمان ، سبک سکته مغزی ، سرعت متوسط ​​، و شنا گلف (SWOLF) برای هر دور.

Coros Apex همچنین می تواند خواب را ردیابی کرده و از طریق بلوتوث LE به تلفن هوشمند شما متصل شود ، جایی که می توانید کمی عمیق تر به داده های خود بیفزایید. شاید جلال تاجگذاری Coros Apex عمر باتری نزدیک به یک ماهه باشد.

از نظر منفی ، دارای یک مجموعه ویژگی نسبتاً محدود است و هیچ تجزیه و تحلیل مبتنی بر وب را ارائه نمی دهد. همچنین برای مدل 42 میلی متر از 300 دلار شروع می شود و برای نوع بزرگتر آن 350 دلار هزینه دارد. اما ، در نهایت ، شما برای یافتن یک ساعت ردیابی بهتر شنا تلاش خواهید کرد.

بررسی کامل Coros Apex ما را بخوانید

بهترین ساعت هوشمند که شبیه ساعت است: Withings Steel HR Sport
Withins Steel HR Sport نزدیک است
چرا باید این را بخرید: این یک آنالوگ هیبریدی و ساعت هوشمند خوب به نظر می رسد که مملو از ویژگی های ردیابی تناسب اندام است.

چه کسی برای این افراد مناسب است: مرد یا زنانی که ساعتهای سنتی را دوست دارند ، اما می خواهند یک ساعت هوشمند را امتحان کنند.

چرا ما Withings Steel HR Sport را انتخاب کردیم

ساعت های هوشمند تمایل دارند که بیشتر به دلیل صفحه لمسی به نظر برسند مانند فناوری های لمسی ، اما اگر می خواهید یک ساعت هوشمند بخواهید که بیشتر شبیه به یک ساعت سنتی باشد؟ خوب ، شما می خواهید یک ساعت هوشمند ترکیبی ، که با صفحه لمسی از بین می رود اما هنوز هم شامل اتصال گوشی های هوشمند برای اعلان ها و ردیابی تناسب اندام است. انتخاب در این گروه رو به رشد و تحول است ، و بسته به ترجیحات خود می توانید هزینه بسیار کمی یا خیلی بدی را خرج کنید.

d اندازه کیف پول شما.

فکر می کنیم Withings Steel HR Sport تعادل خوبی بین استایل و ماده با چهره کلاسیک ساعت آنالوگ و یک پوشش سیاه و سفید 40 میلی متر مات ، فولاد ضد زنگ با یک دکمه جانبی دارد. با انتخاب نوارهای سیلیکونی یا چرمی همراه است یا می توانید با هر باند 20 میلی متری شخص دیگری که دوست دارید ، جفت شوید.

در بالای صورت تماشای آنالوگ ، یک LCD کوچک وجود دارد که معیارهای سلامتی و اعلان های دریافتی از تلفن هوشمند جفت شده شما را نشان می دهد. این میزان ضربان قلب ، شمارش مرحله ، کالری سوخته و موارد دیگر را اندازه گیری می کند همچنین ردیابی GPS متصل (به معنی استفاده از تلفن شما) و پشتیبانی از VO2 Max وجود دارد ، که میزان اکسیژن مورد استفاده در حین ورزش را تخمین می زند. این امر شما را در مورد اهداف تناسب اندام شما تقویت می کند و همچنین خواب شما را ردیابی می کند و گزارشی از کیفیت ارائه می دهد.

حداکثر 25 روز عمر باتری بسته بندی ارزشمندی را ارائه می دهد. تنها شک در مورد تجزیه و تحلیل عملکرد و صفحه نمایش کوچک است. اگر صدای این را می پسندید اما کمتر می خواهید هزینه کنید ، پس از آن ECG با Inings Move ارزش دیدن دارد ، اگرچه ویژگی ECG هنوز FDA را پاک می کند. Withings ScanWatch نیز به زودی به بازار عرضه می شود و دارای نمایشگر بزرگتر و توانایی نظارت بر ضربان قلب نامنظم و فیبریلاسیون دهلیزی است. اگر تمایل دارید مبلغ بیشتری را برای یک ساعت کاری سوئیس و واردات خرج کنید ، پس از آن Alpina AlpinerX سزاوار توجه شماست. اگر چیزی را می خواهید که تماشای اسپرت تماشای آن باشد ، اما با نمایشگر E Ink در پشت آنها قرار دارد ، HR Fossil Hybrid HR می تواند برای شما باشد.

اما به طور کلی ، Withings Steel HR ترکیبی خوب از ویژگی های ردیابی را برای کاربر معمولی ارائه می دهد و دقیقاً مانند یک ساعت معمولی و سنتی به نظر می رسد و احساس می کنید.

بررسی کامل Withings Steel HR Sport ما را بخوانید

نکات تحقیق و خرید
چگونه می توانم بین Apple ، Tizen یا Wear OS تصمیم بگیرم؟
ساعت هوشمند چقدر دوام دارد؟
آیا به ساعت هوشمند با GPS نیاز دارم؟
آیا ساعت هوشمند من می تواند از برنامه داده من استفاده کند؟
آیا ساعت هوشمند جدید با تلفن قدیمی من کار خواهد کرد؟
کدام سیستم عامل ساعت هوشمند بهترین است؟
آیا باید یک ساعت هوشمند بخرم؟
چگونه می توانم بین ساعت هوشمند اپل ، Tizen یا Wear OS تصمیم بگیرم؟

اگرچه به نظر می رسد یک سوال پیچیده است ، اما این به طرز شگفت آور ساده است. اگر تلفن Android دارید ، می توانید از Tizen - که همان سیستم عامل مورد استفاده در ساعت های هوشمند سامسونگ است - یا یک ساعت Google OS Wear استفاده کنید. Apple Watch فقط با نرم افزار iOS اپل کار می کند.

اگر صاحب یک iPhone هستید ، تمام ساعتهای هوشمند با تلفن شما کار می کنند به شرط استفاده از برنامه ویژه سامسونگ یا Google برای همگام سازی این دو نسخه. با این حال ، توجه داشته باشید که هیچ یک از ساعتهای Wear OS یا Tizen همانند عملکرد آنها در هنگام اتصال به تلفن Android ، عملکرد مشابهی را ارائه نمی دهند. این به دلیل محدودیت های خاصی است که اپل در مورد دستگاه های شخص ثالث اعمال می کند و دسترسی به آنها در نرم افزار IOS امکان پذیر است. به همین دلیل و بسیاری دیگر ، ما به صاحبان آیفون توصیه نمی کنیم ساعت هوشمند دیگری به جز Apple Watch بخرند.

برای صاحبان تلفن های اندرویدی که به دنبال ساعت هوشمند هستند ، ممکن است این انتخاب را انتخاب کند که کدام مدل از ساعت را خریداری می کنید ، اما ما نحوه عملکرد Tizen را بر روی Samsung Galaxy Watch ، بیش از بسیاری از ساعت های هوشمند سیستم عامل ترجیح می دهیم.

ساعت هوشمند چقدر دوام دارد؟

از آنجا که روی مچ دست شماست ، ساعتهای هوشمند در معرض خطر هستند. آنها به راحتی می توانند در برابر چیزها بزنند و اغلب مرطوب می شوند. آیا این بدان معنی است که باید مراقب ساعت خود باشید. برخی از ساعت های هوشمند ، مانند Casio Pro Trek WSD-F30 و Mobvoi Ticwatch S2 ، استانداردهای نظامی برای سختی را رعایت می کنند و نسبت به سایرین در برابر برخورد سخت تر مقاومت می کنند.

در حالی که امروزه بسیاری از ساعت های هوشمند ضد آب هستند ، از سری Apple Watch Series 5 گرفته تا Kate Spade Scallop 2 ، همه بلورهای یاقوت کبود را بر روی صفحه نمایش ندارند. این باعث می شود سطح اضافی از مقاومت در برابر خراش به صفحه نمایش داده شود و همچنین یک براق انعکاس زیبا را ایجاد می کند ، اما برای لذت شما باید کمی بیشتر بپردازید. Tag Heuer Connected Modular 41 ، Montblanc Summit 2 و ساعتهای ترکیبی Kronaby همه دارای کریستال یاقوت کبود بر روی صفحه نمایش هستند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که می توانید دستگاه انتخابی خود را در دوش بگیرید یا به شنا بروید ، باید در مورد مقاومت در برابر آب ساعت هوشمند فکر کنید و به دنبال رتبه IP یا ATM باشید.

معقول است که با ساعت هوشمند خود رفتار کنید ، حتی با این سطح محافظت اضافی ، اما چیزی بیشتر از آنچه که با یک ساعت سنتی انجام می دهید ، نیست.

آیا به ساعت هوشمند با GPS نیاز دارم؟

اگر دونده هستید و قصد دارید از ساعت هوشمند خود برای ردیابی مسیرها استفاده کنید ، و نمی خواهید با تلفن خود اجرا کنید ، پس بله ، به GPS احتیاج دارید. به هر حال اکثر ساعتهای هوشمند مدرن با GPS به صورت استاندارد به بازار عرضه می شوند ، بنابراین ممکن است در صورت نیاز آن را آماده و منتظر باشید. اگر ساعت هوشمند شما GPS ندارد ، برخی می توانند هنگام اتصال به GPS از تلفن شما استفاده کنند ، اما عملکرد آن کندتر خواهد بود. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید اینست که با استفاده از GPS باتری سریعتر از حد معمول در ساعت تخلیه می شود.

آیا ساعت هوشمند من می تواند از برنامه داده من استفاده کند؟

اگر ساعت هوشمند شما با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می شود ، تمام داده های مورد نیاز از طریق تلفن شما وارد می شود ، بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای شما. در صورت خرید ساعت هوشمند با 4G LTE ، لایک ، این تغییر می کند

نسخه LTE اپل واچ. هنگامی که یک ساعت هوشمند اتصال داده خاص خود را دارد ، می تواند به تنهایی بدون وصل شدن به تلفن هوشمند ، آماده برقراری تماس ، دریافت پیام و موارد دیگر از آن استفاده شود.

با این حال ، برای این امتیاز باید هزینه بیشتری بپردازید. بسته به نوع حامل و برنامه فعلی شما ، این مقدار متفاوت است ، اما انتظار دارید که در حدود 10 دلار در ماه پرداخت کنید تا بتوانید اتصال 4G LTE را در ساعت هوشمند خود فعال کنید.

آیا ساعت هوشمند جدید با تلفن قدیمی من کار خواهد کرد؟

اگر تلفن یا آیفون اندرویدی شما در سه یا چهار سال گذشته خریداری شد ، پاسخ تقریباً بله است. برای اطمینان ، در اینجا الزامات هر نسخه آورده شده است. سیستم عامل Wear Google نیاز به یک تلفن Android دارد که نسخه 4.4 یا بالاتر آن را اجرا کند ، یا یک آیفون در iOS 9.3 یا بالاتر. تا زمانی که در دو یا سه سال گذشته تلفنی خریداری کرده باشید باید همیشه خوب باشید.

ساعت اپل کمی متفاوت است. سری 3 و بعد با اتصال سلولی به آیفون 6 یا بالاتر برای کار نیاز دارند. اگر یک Apple Watch Series 3 ، 4 یا 5 Apple بدون اتصال تلفن همراه خریداری کنید ، آنها با آیفون 5S یا بعد از آن کار می کنند.

سیستم عامل Tizen سامسونگ ، که در Galaxy Watch و سایرین یافت می شود ، به اندروید نسخه 5.0 یا بالاتر نیاز دارد و در آیفون به iOS 9.0 نیاز دارد یا بعداً حداقل در یک آیفون 5 نصب شده است. نسخه 4G LTE Galaxy Watch فقط با تلفن های سامسونگ و همچنین ممکن است فقط در برخی از حامل ها کار کند.

کدام سیستم عامل ساعت هوشمند بهترین است؟

هر سیستم عامل ساعت هوشمند متفاوت است. WatchOS و ویژه برنامه Tizen OS اپل سامسونگ برای خط ساعتهای Galaxy Watch ، دو سیستم عامل ساعت هوشمند هوشمند از نظر طراحی ، ویژگی ها و سهولت استفاده هستند. گوگل Android Wear را به عنوان Wear OS دوباره معرفی کرد و شروع به پرداختن به موضوعاتی که با این نرم افزار کردیم ، کرده است. قابل استفاده تر است ، اما هنوز به همان اندازه WatchOS یا Tizen کاربر پسند نیست.

WatchOS اپل بسیار ساده و Tizen سامسونگ است. هر دو ردیابی تناسب اندام کاملاً مشخص را ارائه می دهند که دسترسی آسان به همراه رابط های بصری امکان پذیر است. در Galaxy Watch ، فقط صفحاتی را در یک حلقه پیچ کرده تا از طریق برنامه های پرتاب سریع ، کتابخانه کامل برنامه ها و تنظیمات حرکت کنید. هر برنامه متناسب با سیستم دایره ای ساخته شده است ، بنابراین می توان به راحتی ناوبری را تشخیص داد. همچنین اگر گم شوید یک دکمه عقب نیز دارید. علاوه بر این ، پرداخت های تلفن همراه سامسونگ Pay نیز ساعتهای سامسونگ را به سطح جدیدی می برد.

همین مورد را می توان در مورد WatchOS اپل نیز گفت. جذاب است ، برنامه ها با فشار دادن تاج دیجیتال به راحتی پیدا می شوند و با فشار دادن یک دکمه به برنامه های راه اندازی سریع در داک دسترسی دارید. Apple Pay نیز در WatchOS کار می کند. اکنون WatchOS 6 حتی ساده تر از رابط کاربری سامسونگ است که اپل چند منوی بی معنی را کاهش داده و برنامه همراه را تقویت کرده است. سیستم عامل Wear Google در حال تکامل است و با دستگاه های Android و iOS کار می کند ، از Google Pay پشتیبانی می کند و با نوار و شیر آب کنترل می شود ، اما اغلب منوها کند هستند و لیست ها طولانی است ، که می تواند منجر به ناامیدی شود.

از نظر پشتیبانی برنامه ، سیستم عامل اپل بهترین و پر کاربردترین برنامه هایی را دارد که ما به طور مرتب از آنها استفاده می کنیم. Wear OS از فروشگاه Google Play تعداد مناسبی دارد و فروشگاه برنامه سامسونگ یک سوم دور است. برنامه های مفید زیادی در Tizen وجود ندارد.

آیا باید یک ساعت مچی هوشمند بخرید؟

بنابراین ، شما فکر می کنید یک ساعت مچی هوشمند می خواهید؟ مطمئنی؟

از این گذشته ، بر خلاف یک تلفن هوشمند ، هیچ کس واقعاً به ساعت هوشمند نیاز ندارد. با این حال ، از آنجا که تولید کنندگان بالاخره متوجه می شوند که اگر ما بخواهیم یکی را بخریم ، باید ساعت هوشمندی به نظر خوب برسد ، آنها بسیار وسوسه انگیز تر از گذشته هستند. ماندگاری باتری یک روزه و صفحه نمایش لمسی در ساعت هنوز برای برخی از افراد بلعیدن سخت است ، اما به همین دلیل ساعت های هوشمند ترکیبی اختراع شدند - و عمر باتری و مکانیسم های کنترل به طور مداوم بهتر می شوند.

پیشرفت های بسیار ضعیف و سریع اتفاق می افتد. اپل واچ سری 5 تقریباً یک جایگزین کامل تلفن است و گوگل Wear OS را به یک سیستم عامل پوشیدنی به مراتب بهتر ارتقا داده است. انتخاب سبک ها ، هم برای آقایان و هم به مراتب بیشتر از سال گذشته است. بسیاری از مارک های معروف مد بزرگ در حال اضافه کردن ساعت های هوشمند تمام صفحه لمسی به محدوده خود هستند و kudos قابل توجهی را با خود به ارمغان می آورند. ما همچنین به عنوان نسل بعدی ساعتهای Wear OS با استفاده از تراشه Snapdragon 3100 Qualcomm به روز شده ، شاهد پیشرفت هایی هستیم. راستش ، اکنون زمان بسیار خوبی برای ورود به ساعت های هوشمند است.

با این حال ، اگر شما حاضر به تعهد به ساعت هوشمند صفحه لمسی نیستید ، اما هنوز هم می خواهید برخی از ویژگی های هوشمند را امتحان کنید ، انتخاب عظیم ساعتهای ترکیبی شما را تحت پوشش قرار داده است. آنها اغلب نیمی از هزینه شما را برای ارزانترین Apple Watch پرداخت می کنند ، با هر تلفن هوشمند پیوند می خورند و ظاهراً ساعت سنتی را با یک تجربه هوشمند متصل مطابقت می دهند.

اگر شما با یک ساعت مچی وسوسه شده اید ، می گوییم این کار را انجام دهید.

digitaltrends