لباس ورزشی یا "ورزش اوقات فراغت" برای چند سال در صفحات مد حاکم است ، اما اگر لباس های خود را دوست دارید ، خبر خوب است ، این فصل هنوز هم در فصل بعد و بعد از آن قوی خواهد بود. بنابراین ، اگر شما بچه مدرسه ای بودید که هرگز جالبترین لگد ها را ورزش نکردید ، اکنون شانس شما برای تنظیم نوار است.

کفش ورزشی جدید هر هفته افت می کند ، بنابراین هیچ نسبتی در انتشار وجود ندارد تا چرخش شما تازه بماند. اما یک چیز سرانجام مشخص می شود - برخی از ضربات همه چیز اعتیاد به مواد مخدره است ، در حالی که برخی دیگر تا مدت طولانی در ذهن و پاهای ما مانده اند.

این که آیا شما بعد از برخی از کلاسیک های یکپارچهسازی با سیستمعامل یکپارچه هستید که برای چند دهه سرد می شود ، یا مد به نظر می رسد ، ما شیک ترین مربیان را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین پا مد خود را در پیش بگیرید.

چیزی عملی تر می خواهید؟ این بهترین کفشهای در حال اجرا هستند
فروش آدیداس: بهترین معاملات آدیداس
فروش نایک: بهترین معاملات نایک
به طور کلی ، بهترین انتخاب در اینجا پروژه های بی انتها مشترک مشترک آشیل است. آنها یک کفش ورزشی روزمره هستند ، به اندازه کافی راحت و کاربردی برای پوشیدن در اطراف شهر با طرحی که کلید آن به اندازه کافی کم باشد برای جلوگیری از بروز توهم بودن. آنها تقاضا هستند زیرا آنها فقط خاص هستند ، نه گرانقیمت و گران قیمت ، اما از نظر کیفیت و سبک بسیار بالا هستند. جعبه های بسیاری را برای طراحی ، پوشیدگی و موارد دیگر نشان می دهد.

ویدیوهای تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

بازی ویدیویی Tesla Cyber ​​Truck - همه چیز شما باید در 1 دقیقه بدانید
Fitbit Versa 2 - هر آنچه را باید در 1 بدانید ...
28/02 / 20Fitbit Versa 2 - همه چیز شما باید در 1 دقیقه بدانید
Samsung Z Flip - هر آنچه شما نیاز دارید ...
28/02 / 20Samsung Z Flip - همه چیز شما باید در 1 دقیقه بدانید
Huawei Mate XS - هر آنچه شما نیاز دارید ...
28/02 / 20Huawei Mate XS - همه چیز شما باید در 1 دقیقه بدانید
Samsung Galaxy S20 Ultra - همه آنچه شما نیاز دارید ...
28/02 / 20Samsung Galaxy S20 Ultra - هر آنچه را که باید در مدت 1 دقیقه بدانید
Motorola Razr - هر آنچه را باید در 1 بدانید ...
28/02 / 20Motorola Razr - هر آنچه را که باید در مدت 1 دقیقه بدانید
بهترین مکان برای خرید کفش ورزشی
کفش ورزشی را در آقای Porter مرور کنید
کفش ورزشی را در Bombinate جستجو کنید
کفش ورزشی را در Footlocker مرور کنید
کفشهای ورزشی را در End Clothing مرور کنید
کفش ورزشی را در فارفت جستجو کنید
بهترین اسکنرها: STYLES EXPLAINED


(اعتبار تصویر: آقای پورتر)
کفش تنیس


کفش های تنیس به طور معمول بوم سبک یا کفش چرمی هستند که جزء اصلی تابستان ها محسوب می شوند. در حالی که ممکن است بخواهید پاییز امسال خود را بازنشسته کنید (گربه ها ، گل و گل را مخلوط نکنید) زمان بسیار خوبی است که در هنگام فروش ، موارد دلخواه خود را برای بهار آینده تازه کنید. اگر به Converse یا New Balance خود وفا کرده اید ، ممکن است بخواهید در یک سبک چرمی با دوام تر نیز به سبک خود بروید.

خرید کفش تنیس در آقای پورتر
خرید کفش تنیس در Footlocker
خرید کفش تنیس در Schuh


(اعتبار تصویر: آقای پورتر)
مربیان در حال اجرا مش

مطمئناً ضربات گاه به گاه مهم است ، اما همه برای دویدن و سفر به ورزشگاه به یک زوج مربی فنی در زرادخانه ورزشی خود نیاز دارند. این که آیا شما به Nike Flyknits یا Adidas ‘Speed ​​Socks’ انتخاب می کنید ، یک مربی با تکنولوژی پیشرفته وجود دارد که بتواند عملکرد بهتری داشته باشد (یا حداقل احساس تند و تیز کند).


خرید مربیان در آقای پورتر
خرید مربیان در Footlocker
خرید مربیان در Schuh


(اعتبار تصویر: آقای پورتر)
برترین ها

تاپ های بلند به همان اندازه چارلی براون آمریکایی یا مجسمه آزادی با کفش های نمادی از جمله Converse All-Stars ، Nike Air Force 1s و Reebok Freestyles هستند. این که آیا شما بسکتبال بازی می کنید یا نه (ما حدس می زنیم که بیشتر نیست) هنوز فضای کمدی در کمد لباس شما وجود دارد و آنها در یک روز واضح پاییز با جین یا شلوار جفت عالی به نظر می رسند.

برترین فروشگاه ها را در آقای پورتر بخرید
فروشگاه های رده بالا در Footlocker
فروشگاه های رده بالا در Schuh


(اعتبار تصویر: آقای پورتر)
کلاسیک / آیکون های گاه به گاه

شانس این است که شما برای یک مربی خاص به عنوان یک کودک آرزو داشته باشید. برای من ، نایک ‘97 بود. خبر خوب این است که اکنون همه شما بزرگ شده اید و توانایی خرید این نمادها را دارید که به نوعی احساس ویژه تر نیز می کنند. شاید غیبت باعث شود قلب دلسوز شود. این که آیا شما در مورد حداقل استن اسمیت ، یا نئون 95 پوندی همه چیز دارید ، سبکی را خریداری می کنید که باعث خوشبختی شما شود و از خوشحالی که آنها به ارمغان می آورند لذت ببرید.

خرید کلاسیک در آقای پورتر
خرید کلاسیک در Footlocker
خرید کلاسیک در Schuh


(اعتبار تصویر: آقای پورتر)
پلاسمول ها

Plimsolls فقط برای مدرسه نیست. با عنوان داشتن یک لاستیک و بوم بالا ، آنها در اصل به عنوان لباس ساحلی در دهه 1830 توسعه داده شدند ، و هنوز هم برای بسیاری از افراد اصلی تابستان است. دقیقاً مانند کفش های تنیس ، ارزش آن را دارد که در پاییز وقتی که آنها در فروش هستند و در فصل بهار ، یک جفت جدید سرمایه گذاری کنید. اما برای وانت نیز گزینه های چرمی وجود دارد ، به عنوان مثال ، ساختن تکه های پوسته در آب و هوای مرطوب و گزینه مناسب در هنگام استفاده از پانسمان انتقالی.

مربیان trimsolls را در آقای پورتر بخرید
مغازه ها را در Footlocker بخرید
فروشگاه های کوچک در Schuh


(اعتبار تصویر: آقای پورتر)
کفش ورزشی چانی ‘زشت

مربیان زشت مدتی است که با مشکلات زیادی روبرو شده اند و کالوین کلاین و بالنسیگا برخی از سبک های جدی با پوشش (و گران قیمت) را انجام می دهند ، در حالی که امثال نایک و آدیداس به ترتیب با سبک های Tekno و Falcon برخورداری از آن را داشته اند.

 

نگاه کن اگر شک دارید ، از خود بپرسید: "استیو جابز چه می پوشید؟" بودجه شما هرچه باشد ، مانترا مد است ، زشت تر بهتر می شود.

کفش ورزشی 'زشت' را در آقای پورتر بخرید
کفش ورزشی 'زشت' را در Footlocker بخرید
کفش ورزشی 'زشت' را در Schuh بخرید
بهترین مارک های اسکنر
نایک

نایک بزرگترین تأمین کننده کفش ورزشی در جهان است و بر بازار مربیان جدی و بازارهای کلاسیک های گاه به گاه مسلط است. با کمال تعجب ، این تنها در سال 1964 تاسیس شد (به عنوان ورزش آبی روبان) و در سال 1971 با نام Nike Inc شناخته شد. اما از آن زمان تاکنون تعدادی از مربی ترین مربیان روی کره زمین ، از مقدماتی Cortez (که در دهه 1970 محبوب بود) ایجاد شده است. Air Jordanans ، Air Force 1 و Air Max کفش در دهه 80 که صحنه های بیشتری برای نمادهای دهه 1990 مانند 95 و 97 است که در حال حاضر یک لحظه اصلی مد را دارند. طراحی جدید Tekno Mk2 نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است ، به این ترتیب ، عنوان Flyknit را روی کفش های جدی تر دویدن خود ذکر نمی کند.

خرید در نایک
آدیداس

غول ورزشی آلمانی آدیداس از سال 1949 در حال تولید مربیان درجه یک است که سه نوار موازی (یا میله ای) موزون خود را ورزش می کند. در حالی که فالکون ها در حال حاضر بسیار محبوب هستند ، استن اسمیت یکی از نمادین ترین آن است. این اولین بار در سال 1971 شد و چند سال پیش مورد علاقه داغ قرار گرفت. اما آنها در کنار سوپراستارهای همیشه محبوب ، که کلا با اجرای Run DMC مشهور بودند ، یک کلاسیک مینیمالیستی هستند. اما لازم نیست لباس خود را با لباس خود بپوشید.

خرید در آدیداس
پروژه های مشترک

مشترک پروژه های مشترک تازه وارد بازار مربیان ، تنها در سال 2004 توسط یک مدیر هنری و مشاور خلاق تاسیس شد. اما کفش آشیل آن به عنوان یکی از مینیمالیستی ترین طراحی های انتخابی ، تأثیر بزرگی در دنیای مد داشته است. تمام کفش های این برند در ایتالیا با دست دوخته می شوند ، غالباً از چرم ناپا استفاده می کنند و یک سری اعداد را در طول پاشنه دارند و سبک ، اندازه و رنگ را نشان می دهند.

خرید پروژه های مشترک در آقای پورتر
ویا

اگر لبنیات ، گوشت گاو نرفته و سعی کنید زندگی دوستانه تری با محیط زیست داشته باشید ، از مربیان وجا شنیده اید. از سال 2003 ، این شرکت فرانسوی با وجدان کفش تولید می کند. با اطمینان از اینکه تیپ های لاستیکی در آمازون به خوبی مورد بررسی قرار نمی گیرند که زنجیره تأمین مواد مورد استفاده را انتخاب کرده و چرم اکولوژیکی را بر روی مواد معمول برنزه شده شیمیایی انتخاب کند ، اینها لباس مورد علاقه جنگجویان مد روز هستند.

فروشگاه وجا در Office
وانت

این که بتوانید اسکیت بکشید یا نه ، احتمالاً یک جفت وانت را لرزاندید. این برند همیشه خنک بوده و اولین فروشگاه خود را در سال 1966 افتتاح کرده و در دهه 70 لوگوی اسکیت بورد خود را دریافت کرده است (که توسط یک راد 13 ساله و نه کمتر). اکنون سبک های کلاسیک آن بسیار عالی است و به راحتی در پاییز برای چرم در آمده است. و ممکن است شما بتوانید بخشی از همکاریهای محدود را با یک نام تجاری ، حق رای دادن به فیلم یا هنرمند دیگری تهیه کنید. بنابراین ، چه شما به دنبال نوترولهای مشکی ، چه انعطاف پذیر بپوشید و یا یک طراحی چشم نواز از یک هنرمند شهری انتخاب کنید ، چیزی برای همه وجود دارد.

خرید در وانت
تعادل جدید

در حالی که مارک تجاری از مد افتاده بود ، وقتی همه به دنبال مینیمالیسم آجیل رفتند ، بازگرداندن پیروزی بزرگی بود و ضربات نمادین آن هنوز هم محبوبیت دارند ، عمدتاً به این دلیل که همه چیز را در پیش می گیرند و در یک رنگ آمیز و رنگ آمیزی قرار می گیرند. این شرکت کفش های خود را به عنوان "ترکیبی کامل از عملکرد و مد" توصیف می کند و بسیار راحت است - و همچنین مقرون به صرفه است. به علاوه ، برای کسانی که نگران ردپای کربن خود هستند و با انتخاب مد خود آسیب می بینند ، New Balance در کاهش زباله ، استفاده از مواد پایدار تر و مراقبت از کارکنان آن بسیار مهم است.

خرید در New Balance
بهترین مارک های خرید: نکاتی برای خرید
اولین چیز ، اول اینکه ، قبل از اینکه به یک فروشگاه ورزشی مشغول شوید (و مجبور شوید با نوجوانان دلگیر و درگیر شدن با موسیقی پمپاژ شوید) کمی وقت خود را با کمد آرام خود بگذرانید ، بررسی کنید که کدام مربیان نیازهای شما را مطابقت می دهند و به بهترین شکل ممکن را انتخاب می کنند. اگر موارد دلخواه دیگری دارید که کمی خسته به نظر می رسند ، چرا نباید روی یک جفت به روز شده با همان سبک بلکه در یک رنگ متفاوت سرمایه گذاری کنید یا تمام کنید؟ یا اگر همیشه به یک رنگ خاص دسترسی دارید ، آن را با سبکی جدید از برند دیگری امتحان کنید؟

وقتی تصمیم گرفتید که چه چیزی را می خواهید و یا به آن احتیاج دارید ، سعی کنید که به کت وشلوار کفش ورزشی نپردازید. بله ، برخی از طراحان فوق العاده هستند "اکنون" و شما جالبترین بچه در زمین بازی خواهید بود - اما این تنها 10 دقیقه طول خواهد کشید تا آخرین جفت بعدی را بخواهید. درعوض ، به سبک خود و آنچه دوست دارید اعتماد به نفس داشته باشید.

اگر پا مشکلی دارید ، یک جفت کفش را انتخاب کنید تا آنها را مناسب کنید. New Balance برای پاهای باریک بسیار مناسب است و تعداد کمی از مربیان به اندازه یک جفت نایک ایر مکس وجود دارند! برخی از سبک های مختلف را امتحان کنید و مطمئن شوید که آنها کاملاً راحت هستند. هیچ کس قربانی مد را دوست ندارد.

تاریخ و زمان آخرین اما مهم نیست ، لذت ببرید! مربیان از مد خارج می شوند و از آنها خارج می شوند و آنها راهی ساده برای ابراز خود و در آغوش گرفتن فرزند درونی شما هستند. در حالی که ممکن است هرگز یک مژک زرد آفتابی یا کت و شلوار بنفش نپوشید ، اما واقعاً می توانید با لگد های خود به شهر بروید و هیچ کس پلک را خفاش نمی دهد. حتی بیشترین "کفشهای کفش" کاملاً پوشیدنی است.

بنابراین ، اکنون که شما به t مسلح هستید

با مشاوره ، می توانید بهترین کفش ورزشی را که در زیر ذکر شده است بیابید:

بهترین اسکنرها که می توانید همین حالا خریداری کنید

بهترین کفش ورزشی: پروژه های مشترک اصلی آشیل

1. پروژه های مشترک آژیل های اصلی
کفش ورزشی شهری نهایی
دلایل خرید
+ طراحی تمیز
+ آسان برای مطابقت با
+ خوش ساخت و راحت
بهترین معاملات امروز
260 پوند
مشاهده در MR PORTER UK
260 پوند
مشاهده در آقای Porter UK
270 پوند
مشاهده در آقای Porter UK
مشاهده همه قیمت ها (31 یافت شده)
شما نمی توانید با آشیل از پروژه های مشترک اشتباه بگیرید. حداقل چرم سفید فوقانی با شماره سریال های تمبر طلای روی پاشنه ها ، آسترهای چرمی و کف لاستیکی ترکیب شده است.

این ممکن است یک کفش ورزشی تمام عیار مناسب برای بهار / تابستان باشد. پروژه های مشترک از کیفیت بالایی برخوردار است و آشیل نیز از این قاعده مستثنا نیست.

چه به شلوارهای شلوارک زنانه نگاه کنید ، چه بابا چینی یا شلوار جین ، این شلوار ساده به اندازه کافی ساده است که تقریباً در مورد هر لباس دیگری باشد. تفاهم در اینجا مهم است و اگر به این ترتیب شما می چرخید ، این باید خرید بعدی شما باشد.

بهترین کفش ورزشی: Vans OG Old Skool LX Suede

2. VANS OG OLD SKOOL LX SUEDE
یک کفش ورزشی نمادین ، ​​اکنون در جیر
دلایل خرید
+ مقرون به صرفه
+ سبک نگهداری کم
+ همه باید صاحب یک جفت ون باشند
دلایل جلوگیری از جلوگیری
-سوید می تواند کثیف شود
بهترین معاملات امروز
42 پوند
مشاهده در MR PORTER UK
45.50 پوند
مشاهده در آقای Porter UK
45.50 پوند
مشاهده در آقای Porter UK
مشاهده همه قیمت ها (7 یافت شده)
تعداد انگشت شماری از کفش ورزشی وجود دارد که می توانید نماد آنها را برچسب بزنید ، اما تعداد کمی از آنها بسیار محبوب است که به عنوان وانت Old Skool محبوب است. این که آیا آنها شما را به یاد سالهای گذشته می اندازند یا می خواهید یک لباس جدید را به سادگی برای یک لباس جدید در نظر بگیرید ، این جفت گزینه مناسب برای بهار / تابستان در پیش است.

فقط ضرب و شتم های متوسط ​​شما نیستند ، اینها با لباسهای سفید سفیدی به پایان رسیده اند که تقریباً در مورد هر لباس معمولی عالی به نظر می رسند ، به خصوص اگر شلوار جین یا چینی را با یک تی شرت سفید پرتاب کنید. و لازم نیست شما یک پسر اسکیت باز باشید تا از این امر قدردانی کنید ، اما در حفره های ویفر مارک تجاری بسیاری از چنگ زدن به هنگام لغزیدن فراهم می کند.

(اعتبار تصویر: آقای پورتر)
3. کفش ورزشی چرمی VEJA V-10 Rubber-TrimMed
کلاسیک سازگار با محیط زیست
دلایل خرید
+ سازگار با محیط زیست ، ارگانیک و غیره
+ برچسب لحظه
آنها با همه چیز پیش می روند
بهترین معاملات امروز
115 پوند
مشاهده در MR PORTER UK
آمازون را بررسی کنید
مشاهده همه قیمت ها (2 یافت شده)
اگر 4x4 خود را برای یک پریوس و لبنیات فرو رفته تغییر داده اید ، ممکن است بخواهید برخی از مربیان خوب را نیز در نظر بگیرید. کفش ورزشی دوستدار محیط زیست Veja از مواد اولیه ای است که از مزارع ارگانیک و کشاورزی بوم شناسی و بدون هیچگونه مواد شیمیایی و آلودگی تهیه شده است و آنها را برای سیاره و کمد لباس شما مناسب می کند ، زیرا این برند واقعاً لحظه مد دارد.

این جفت محکم 'V-10' دارای لاستیک لاستیکی و کفهای قابل توجهی از درختان جنگلهای بارانی آمازون است و قیمت آن نیز معقول است. پالت تمام رنگ سفید و نمای کوچک و پر جنب و جوش اما نه چندان زیاد نشان دهنده این است که آنها تقریباً با هر چیزی پیش می روند.

بهترین کفش ورزشی: New Balance MS997 Suede ، Nubuck و Mesh

4. تعادل جدید MS997 SUEDE ، NUBUCK و Mesh
لگد بی دردسر
دلایل خرید
+ تن های خنثی
+ بزرگ در راحتی
+ نایک یا آدیداس نیست
دلایل جلوگیری از جلوگیری
"کفش کفش پدر" هم خیلی کم است؟
بهترین معاملات امروز
بررسی AMAZON
New Balance تقریباً در مورد هر جعبه ای که می توانید در مورد مقرون به صرفه بودن ، جزئیات و سبک آن فکر کنید ، به چشم می خورد. 997 یک siluette محبوب از برند است و اگر شما یک جفت را در اختیار ندارید ، یک طراوت تازه برای ارائه محصولات تکنیکی Nike و Adidas است که بعضی اوقات می تواند کمی از دست برود.

این جفت به رنگ خاکستری دیده می شود و با مش انعطاف پذیر ، جیر و تختخواب برای یک پایان راحت تفصیل شده است. در حالی که ممکن است هنگام خیره شدن به این تصاویر ، شباهتهای طراحی را با نمونه اولیه Le Mans در سال 1998 مشاهده کنید ، هر خط و لایه ای هدف دارد. به همین ترتیب ، پوشیدن این 997 ضربه جدیدی به چرخش کفش ورزشی شما خواهد زد.

(اعتبار تصویر: آقای پورتر)
5- کفش ورزشی چرمی GUCCI ACE WATERSNAKE-TRIMMED
گزینه لوکس نگاه به من
دلایل خرید
+ اینستاگرام-دوستانه
+ با کمال تعجب همه کاره
+ یک سرمایه گذاری
دلایل جلوگیری از جلوگیری
-شاید تمایلی به کثیف شدن آنها نداشته باشید
بهترین معاملات امروز
405 پوند
مشاهده در MR PORTER UK
405 پوند
مشاهده در آقای Porter UK
495 پوند
مشاهده در آقای Porter UK
مشاهده همه قیمت ها (4 یافت شده)
هر تأثیرگذار در اینستاگرام که نمک آنها ارزش دارد ، یک جفت این مربی را دارد. اما آخرین به روزرسانی گوچی در مورد مربیان Ace خود هنوز ما را گول زد. لگد های Ace آرزو با نام تجاری Ace در حال حاضر به رنگ قرمز و قرمز وارد می شوند - لباس راحتی رنگی کاملاً راحت است. در حقیقت ، تارهای چوبی راه راه گوچی از دهه 50 میلادی شروع شده است ، بنابراین این کفش ورزشی یک فلاش شیک در قابلمه نیست ، که این یک کار خوب است زیرا ارزان نیستند.

اگرچه ممکن است برای بعضی از افراد خیلی چشمک زن باشد ، مشخصات مینیمالیستی کفش به این معنی است که آنها با شلوارهای هوشمند ، شلوار جین و شلوارک شلوار به همان اندازه عالی به نظر می رسند و کمی زرق و برق را به لباس شما اضافه می کنند. با الهام از تنیس ، شما نمی خواهید آنها را به ورزشگاه بپوشید ، اما آنها در ایتالیا از چرم صاف و دارای زبانه های پاشنه آب و پاشنه لاستیکی انعطاف پذیر ساخته شده اند ، بنابراین برای راحتی و همچنین زیبایی ساخته شده اند.


کفش ورزشی بهترین: کفش ورزشی کفش ورزشی Y-3 Kusari

6. Y-3 KUSARI BOOST Sneakers
دلایل خرید

Y
+ راحتی بالا
+ طراحی منحصر به فرد
دلایل جلوگیری از جلوگیری
-به راحتی کثیف می شود
بهترین معاملات امروز
بررسی AMAZON
این مدل های پایین Y-3 نمونه دیگری از ادغام لباس های ورزشی و مد است که این برند به آن معروف شده است. نئوپرن روکش شده بالایی با مشی برای طرحی که هم نرم و هم بافت باشد ترکیب شده است. توریها با لوله کشی Grosgrain در امتداد فوقانی که با تر و تمیز جیر رنگ سفید تکمیل شده است ، محکم می شوند.

گذشته از بسیاری از جزییات دیگر که باعث می شود شبح و بصری کوثری از هم متمایز شود ، وسط بوست Boost است. این نه تنها یک کوسن راحتی برای پاهای شما خواهد بود بلکه نشانگر سلیقه شما در لباس های خیابانی و ازدواج مباحثی بسیار پائین در مد معاصر خواهد بود.

بهترین کفش ورزشی: CRIME LONDON کفش ورزشی کم ارتفاع را وارد کنید

7. CRIME LONDON FORCE Sneakers TOP کم
یک کفش ورزشی تنیس کلاسیک با پیچ و تاب های ظریف
دلایل خرید
+ می توان لباس بالا یا پایین پوشید
+ چرم کامل دانه ای
+ پاشنه سیاه پیچ و تاب لطیفی می بخشد
فروشگاه در آمازون
Crime London توسط دو خواهر ایتالیایی تأسیس شده است و الهام گرفته از زمانی است که آنها در طول دانشگاه در لندن گذراندند. صحنه های جایگزین در Shoreditch و Camden Town و برخورد فرهنگی Brick Lane همگی در مجموعه های Crime London تأثیر گذاشته است. ما عاشق این کفشهای کتانی کلاسیک با کیفیت بالا ، ساخته شده از چرم پر از غلات و با لهجه سیاه روی پاشنه هستیم.

بهترین کفش ورزشی: Nike Air Vapormax 97

8. NIKE AIR VAPORMAX 97
بهترین چیزهای قدیمی و جدید
دلایل خرید
+ تازه یک کلاسیک را بگیرید
+ دالره سرد
دلایل جلوگیری از جلوگیری
کفش ورزشی روزمره خود را
بهترین معاملات امروز
190 دلار
مشاهده در AMAZON
269.95 دلار
نمایش در آمازون
329 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (13 یافت شده)
هیچ راز نیست که Air Max 97 siluetette محبوب کفشهای کتانی در سراسر جهان است. و چه راه بهتری برای سنگفرش آن نسبت به وسط فنی جدیدتر و فنی تر از Vapormax وجود دارد؟ این سطح پائین در یک بوم و چرمی از جنس چرم طبیعی با رنگهای سفید ، بنفش و نقره ای قرار دارد و ترکیبی کاملی برای یک ظاهر اسپرت و یا فقط یک ظاهر خالص در خیابان است.

این مدل دارای یک پچ آرم و حلقه کشنده grosgrain است که با نکات برجسته نقره در سراسر مطابقت دارد. گذشته از سایه عمق عمیق بنفش پراکنده در مورد ، شما یک لاستیک شفاف Vapormax لاستیکی پیدا خواهید کرد که نه تنها کوسن و راحتی ، بلکه ترکیبی قاتل از نایک 90s طراحی و فن آوری معاصر.

بهترین کفش ورزشی: Adidas Originals NMD CS1 Gore-Tex

9. ADIDAS ORIGINALS NMD CS1 GORE-TEX
این یک جوراب سرعت در بودجه است
دلایل خرید
+ تقویت میانه
+ ضد آب بودن Gore-Tex
+ راحت راحت Primeknit فوقانی
بهترین معاملات امروز
بررسی AMAZON

کفش ورزشی مشکی Adidas به اندازه کافی طولانی بوده است که شما فقط ممکن است یک جفت داشته باشید. این بدان معنا نیست که شما باید در یک یا چند کار متوقف شوید - به ویژه هنگامی که به جوراب NMD City نگاه می کنید.

این نوع خاص CS1 به پوشش های Gore-Tex مجهز شده است ، به این معنی که شما ضد آب بیشتری نسبت به مدل استاندارد (در بهار عالی) خواهید داشت.

اساساً آنچه شما به اینجا می آیید بهترین چیز از Adidas و برخی از فناوری های اضافی است که برای اندازه گیری خوب به کار گرفته شده است. شما می توانید این را با مارک های مورد علاقه خود در لباس های خیابانی سبک کنید و گذشته از دسته کوچک موسیقی جاز راحتی Boost-Primeknit ، این هنوز هم یک مقایسه نسبتاً مقرون به صرفه است.

https://www.t3.com/features/best-sneakers-you-can-actually-buy