بهترین راهنمای خرید تلفنهای هوشمند: به بهترین جمع آوری تلفنهای خریداری شده در سال 2020 به چه سلامتی خوش آمدید.

آیا بهترین تلفن برای پخش موسیقی و فیلم می خواهید؟ یکی با صفحه لگد و کیفیت صدا الهام بخش؟ البته که انجامش میدی. و شما به مکان مناسبی آمده اید تا به شما در یافتن یکی کمک کنید.

ما می دانیم که امروزه می توانید کل موارد بسیار خوبی را حتی با بهترین تلفن های ارزان قیمت انجام دهید ، اما برای بررسی های ما ابتدا و بیشتر از همه روی کیفیت صدا و عملکرد تصویر تمرکز می کنیم. بنابراین در حالی که مطمئناً باتری ، دوربین ، قابلیت استفاده ، طراحی و ویژگی های گوشی را به طور کامل آزمایش می کنیم ، به گوشی هایی که صدا و تصویر عالی ارائه می دهند وزن اضافی می دهیم.

بنابراین مهم نیست که آیا شما یک اندرویدی یا iOS وفادار هستید ، خواه در جستجوی تلفن پرچمدار مانند iPhone 11 ، Pixel 4 ، Samsung Galaxy S20 یا OnePlus 8 Pro یا گزینه های مقرون به صرفه تر مانند OnePlus 7T ، Moto G6 یا iPhone XR ، ما شما را با بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار پوشانده ایم ...

فیلم های تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

پخش ویدیو چگونه تماشای تلویزیون جذاب ، فیلم در صورت تقاضا و فیلم به صورت آنلاین مشاهده کنید
سخنرانی پذیرش کن ایشیواتا در سلام ...
03/12/19 سخنرانی پذیرش کن Ishiwata در Hi-Fi چیست؟ جوایز 2019
بهترین سیستم سلام فی بیش از 1000 پوند: نعیم یونیتی اتم
31/10/19 بهترین سیستم سلام فی بیش از 1000 پوند: نعیم یونیتی اتم
بهترین سیستم سلامتی زیر 1000 پوند: Marantz PM7000N
29/10/19 بهترین سیستم سلامتی زیر 1000 پوند: Marantz PM7000N
برای What-Fi آماده شوید؟ جوایز!
12/08/19 برای The Hi-Fi آماده شوید؟ جوایز!
Cambridge CXN V2: بهترین پخش کننده موسیقی 500 پوند ...
07/11 / 18Cambridge CXN V2: بهترین پخش کننده موسیقی 50000 £ 1000
آیفون 12: تاریخ انتشار ، نشت و آخرین اخبار
بررسی بررسی دستی سامسونگ Galaxy S20 Ultra
چگونه بهترین تلفن های هوشمند را انتخاب می کنیم
اینجا در چه Hi-Fi؟ ما هر ساله صدها محصول را مرور می کنیم - تعداد معدودی از آنها تلفن های هوشمند از امثال اپل ، سامسونگ ، گوگل ، ال جی ، OnePlus و هواوی هستند. بنابراین چگونه می توانیم به احکام رسیدگی به رسیدگی خود برسیم؟ و چرا می توانید به آنها اعتماد کنید؟

ما در لندن و حمام امکانات جدیدترین آزمایشات را داریم که تیم ما از متخصصین بررسی تمام آزمایش های داخلی ما را انجام می دهد. این به ما امکان کنترل کامل بر روند بررسی را می دهد و از ثبات اطمینان حاصل می کند.

ما وقت خود را با تلفن ها می گذرانیم. ما با آنها زندگی می کنیم ، همه ویژگی ها و مشخصات را آزمایش می کنیم ، از صفحه نمایش گرفته تا دوربین ، کیفیت صدا تا عمر باتری. ما به ویژه روی عملکردهای صوتی و تصویری تمرکز می کنیم ، بنابراین اگر وقت زیادی را صرف گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم می کنید ، قبل از تصمیم گیری مهم در مورد خرید ، باید مطالعه کنید.

همه محصولات در مقایسه با محصولات رقیب در همان دسته آزمایش می شوند و کلیه احکام بازبینی توسط تیم به عنوان یک کل توافق می شود نه یک داور مجرد ، دوباره به تضمین ثبات و جلوگیری از ذهنیت فردی کمک می کند.

سلام چیست؟ این تیم بیش از 100 سال تجربه در زمینه مرور ، آزمایش و نوشتن در مورد لوازم الکترونیکی مصرفی دارد.

از بین تمام بررسی های ما ، ما محصولات را انتخاب می کنیم تا در بهترین خریدهای ما ، مانند این مورد ، ارائه شوند. به همین دلیل اگر شیرجه بزنید و یکی از محصولاتی که در زیر توصیه می شود را بخرید یا در هر صفحه دیگری از بهترین خریدها خریداری کنید ، می توانید مطمئن باشید که محصولی با کیفیت Hi-Fi را تأیید می کنید.

بهترین تلفن (اعتبار تصویر: آینده)
1. آیفون 11 اپل
مدل اصلی 2019 اپل کاملاً همه جانبه است

بهترین تلفن های شیائومی سال 2020: این دستگاه های برتر Mi ، Redmi و Pocophone هستند

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 6.1 اینچ LCD | وضوح تصویر: 1972 x 828 | ویژگی ها: دستیار سیری ، لنزهای 12 مگاپیکسلی و فوق العاده گسترده | باتری: 3969mAh | سیستم عامل: iOS 13 | ابعاد: (hwd) 15.1 x 7.6 x 0.8cm | وزن: 194 گرم

دلایل خرید
قیمت جذاب
صوتی و تصویری عالی
باتری خوب
دوربین بهبود یافته
دلایل اجتناب
طراحی تغییر نکرده است
صفحه OLED وجود ندارد
چه سلام فی
این احساس قدیمی دژواو است. زمان عرضه آیفون 2019 اپل تفاوت زیادی با سرمایه گذاری های قبلی خود دارد - دو مدل پرچمدار ، که با یک مدل رنگی تر با دوربین اندکی پایین اما بهتری باتری همراه است.

درست است که آیفون 11 در برخی مناطق در مقابل دو 11 جوانه از جمله فناوری صفحه نمایش ، وضوح تصویر ، کیفیت دوربین و ماندگاری باتری از دست می دهد ، اما آیفون 11 به نوبه خود ، یک گوشی دارای ویژگی های ممتاز با قیمت قابل توجهی مناسب تر است. . و بعد از همه ، چه کسی یک آیفون قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه را نمی خواهد؟

آیفون 11 یک دوربین عکاسی عالی (که یک بهبود در XR است) را به شما ارائه می دهد ، پردازنده ای مشابه با حق بیمه Pro و Pro Max را خاموش می کند و عمر باتری جامد را ارائه می دهد. این واقعیت را اضافه کنید که تصویری شگفت آور گرد با صدای حیرت انگیز ایجاد می کند و آیفون 11 بسیار عالی و همه جانبه است. اگر می خواهید برای پول همراه با وسعت توانایی ، ارزش داشته باشید ، واقعاً کمی فاقد فکر است.

بررسی کامل آیفون 11 را بخوانید

بهترین تلفن های هوشمند 2020 (اعتبار تصویر: OnePlus)
2. OnePlus 7T
بهترین تلفن آندروید در بازار

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 6.55in AMOLED | وضوح تصویر: 1080 x 2400 | ویژگی ها: جک هدفون USB-C | سیستم عامل: اندروید 10.0 | باتری: 3800mAh | ابعاد: (hwd) 16.1 x 7.4 x 0.8cm | وزن: 190 گرم

دلایل خرید
صفحه نمایش عالی برای تماشای و استفاده
دوربین روشن و بینش
شارژ فوق العاده سریع
اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش
دلایل Avo

 

XR اگرچه به طور قابل توجهی ارزان تر از هر دو خواهر و برادر XS و XS Max است ، XR بخش بزرگی از آنچه مدلهای گران قیمت ارائه می دهد را ارائه می دهد. تجربه کاربر همانند قدرت پردازش ارائه شده ، تقریباً یکسان است. نه ، دوربین به همان اندازه مناسب نیست که خواهران و برادران و کیفیت تصویر بهتر باشند ، اما شما باید مبلغ بیشتری را بپردازید.

XR نه تنها از باتری بهتری برخوردار است ، بلکه شما یک نسخه 128 گیگابایتی نیز دارید که باید برای اکثر افراد تهیه شود ، و اندازه ای است که برای XS یا XS Max در دسترس نیست. این نه تنها در برابر اعضای خانواده خود به خوبی جمع می شود ، بلکه سطح موسیقیایی را به نمایش می گذارد که مارک های رقبا فقط می توانند از آن رؤیا کنند. یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی که می خواهند از قیمت اپل با یک قیمت نسبتاً مناسب استفاده کنند.

بررسی کامل Apple iPhone XR ما را بخوانید

(اعتبار تصویر: اپل)
6. Apple iPhone 11 Pro Max
نه قهرمان عملکرد در هر پوند از برد فعلی ، اما هنوز هم 11 تلفن هوشمند جذاب

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 6.5in OLED | وضوح تصویر: 2688 x 1242 | ویژگی ها: Triple 12MP Ultra Wide، Wide و Toto | باتری: 3969mAh | سیستم عامل: iOS 13 | ابعاد: (hwd) 15.8 x 7.8 x 0.8cm | وزن: 226 گرم

دلایل خرید
دوربین باور نکردنی
صفحه بزرگ ، زیبا
عمر باتری عالی
دلایل اجتناب
بسیار گران قیمت
کمتر کسی از دوربین واقعی استفاده می کند
مدل کوچکتر واضح تر است
بهترین معاملات امروز
920 دلار
مشاهده در AMAZON
949.97 دلار
نمایش در آمازون
949.97 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (65 یافت شده)
تفاوت بزرگ آیفون 11 پرو (در بالا) و آیفون 11 پرو حداکثر در اندازه است: حداکثر 14 میلی متر بلندتر و 6 میلی متر پهن تر از خواهر و برادر خود است ، اما اندازه گیری عمق آن در ضخامت 8.1 میلی متر باقی می ماند. کارهای اضافی صفحه نمایش بزرگتر را تسهیل می کند: 11 Pro Max دارای صفحه نمایش OLED 6.5 اینچی است ، در حالی که 11 نرم افزار کوچکتر 5.8 اینچی (و کمی حاشیه) دارند.

اگر قبلاً به اندازه تلفنهای اپل به اندازه اپل عادت دارید ، این درست در خیابان شما خواهد بود.

بیشتر قسمتهایی که برای هر یک از مدل های Pro پرداخت می کنید مربوط به دوربین است و به همین دلیل ، ما فکر می کنیم که استاندارد آیفون 11 انتخاب فعلی دامنه است. اما اگر شما یک عکاس عکاسی هستید یا جیب های عمیقی دارید و می خواهید سینمایی ترین تجربه تلفن هوشمند را در دسترس داشته باشید ، جوانب مثبت برای شماست. سپس انتخابی بین صفحه نمایش بسیار بزرگتر یا صفحه نمایش با صفحه نمایش کمی بهتر انتخاب می شود.

بررسی کامل Apple iPhone 11 Pro Max ما را بخوانید

بهترین تلفن های هوشمند 2020
7. سامسونگ گلکسی S10 +
سامسونگ با این تلفن هوشمند بزرگ صفحه نمایش برنده است

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 6.4in OLED | وضوح تصویر: 3040 x 1440 | ویژگی ها: دستیار Bixby ، پشتیبانی HDR10 + ، Dolby Atmos | باتری: 4100mAh | سیستم عامل: اندروید 9 | ابعاد: (hwd) 15.8 x 7.4 x 0.8cm | وزن: 175 گرم

دلایل خرید
نگاه و احساس حق بیمه
صفحه نمایش عالی و رنگی
خوب ، صدای دقیق
دلایل اجتناب
حسگر بیومتریک نیاز به تنظیم دقیق دارد
طراحی لبه کامل نیست
بیکسبی
بهترین معاملات امروز
529 دلار
مشاهده در AMAZON
$ 599.99
نمایش در آمازون

849.99 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (53 یافت شده)
دهمین سالگرد محدوده سامسونگ گلکسی سامسونگ با عرضه نه یک بلکه سه گوشی جدید سامسونگ Galaxy S10 مشخص شد.

گلکسی S10 + بزرگترین ، قدرتمندترین و گرانترین است. این گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچی ، نمایشگر OLED جدید "Infinity-O" ، پشتیبانی از ویدیو HDR10 + ، صدای صوتی Dolby Atmos ، یک سنسور اولتراسونیک اثر انگشت در زیر جلوی صفحه نمایش ، یک لنز دوربین سه گانه در عقب ، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی ، گزینه حافظه 1 ترابایت ، اسلات کارت حافظه microSD - و حتی جک هدفون 3.5 میلیمتری قابل اعتماد.

بی نقص نیست - سنسور بیومتریک ، طراحی لبه و دکمه Bixby همگی نیاز به تنظیم دقیق دارند - اما اگر در جستجوی تلفن پرچمدار اندرویدی با طراحی باریک اما صفحه نمایش بزرگ و کیفیت صدا و فیلم هستید ، این واقعاً باید در صدر لیست دلخواه شما باشد. مگر اینکه ، یعنی شما بتوانید جانشین تازه اعلام شده سری S10 ، تلفن های سامسونگ S20 را داشته باشید.

بررسی کامل Samsung Galaxy S10 + ما را بخوانید

 

https://www.whathifi.com/best-buys/best-phones-2020-the-best-smartphones-for-music-and-movies