اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی هستید ، به احتمال زیاد به دنبال دستگاهی با برچسب قیمت پایین اما مشخصات چشمگیر هستید ، زیرا این نوع گوشی است که این شرکت برای بیرون کشیدن به آن شهرت پیدا کرده است. برخی از تلفن های شیائومی مطمئناً عالی هستند ، بنابراین جای تعجب نیست که کمپانی تلفن های هوشمند چینی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک معامله بزرگ در غرب است.

بنابراین اگر به دنبال یک تلفن هوشمند جدید هستید که به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از ویژگی ها و مشخصات برتر را می دهد ، اما باعث شکسته شدن بانک نمی شود ، در جای مناسب هستید. شیائومی با تشکر از مشخصات و قیمت گذاری های خود از خریداران خوش ذوق تلفن خواستار شده و سال 2020 می تواند سالی باشد که مورد پسند سامسونگ ، هواوی و اپل برای رقابت باشد.

تلفن های برتر از برند
تلفن های هواوی

آیفون

تلفن های ال جی

تلفن های موتورولا

تلفن های سامسونگ

تلفنهای سونی

تلفن های نوکیا

تلفنهای Oppo

تلفنهای OnePlus

تلفن های افتخار

شیائومی تلفنهای خود را با سه نام تجاری Mi ، Redmi و Pocophone به بازار عرضه می کند. Mi به عنوان برند اصلی میان رده خود تمایل دارد که Redmi و Pocophone از سری بودجه های آن هستند. خوب ، Pocophone سابقاً یک مارک فرعی بود تا اینکه "استقلال" اعلام کرد ، اما ما یک تلفن را که در حالی که هنوز بخشی از شیائومی بود ، وارد بازار کردیم.

این لیست به زودی تغییر می کند. گوشی های هوشمند Xiaomi Mi 10 در مارس 2020 به بازارهای جهانی عرضه شدند ، بنابراین ما می خواهیم آنها را آزمایش کنیم تا ببینند که در کدام رتبه قرار دارند ، به جز Mi 10 Pro که در حال حاضر راه خود را در لیست پیدا کرده است. از آنجا که Mi 9 برای مدتی طولانی در صدر لیست ما قرار دارد ، به احتمال زیاد جانشین آن قهرمان فعلی سلطنتی را جابجا می کند.

فیلم های تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

پخش ویدیو بهترین تلفن دهه چیست؟ 5 لیست برتر TechRadar
تلفنهای هوشمندی که بیشتر منتظر آن هستیم ...
07/02/20 اسمارت فون هایی که بیشتر منتظر آن هستیم در سال 2020 | گفتگوهای TechRadar
GoPro Max و مصاحبه با توسعه دهنده GoPro Max | ...
28/01 / 20GoPro Max مصاحبه دستی و سازنده | TechRadar در CES 2020
Y برس می تواند ظرف 10 ثانیه دندان های شما را تمیز کند | ...
26/01 / 20Y برس می تواند دندان های شما را در 10 ثانیه تمیز کند | TechRadar در CES 2020
سامسونگ نازکترین جهان را به ما نشان می دهد ...
25/01/20 سامسونگ باریکترین Chromebook جهان را به ما نشان می دهد | TechRadar در CES 2020
GoPro Hero 8 Mod می تواند آن را به بهترین ...
24/01 / 20GoPro Hero 8 Mod می تواند آن را به بهترین دوربین vlogging سال 2020 تبدیل کند | TechRadar در CES 2020
برخی از تلفن های دیگر این شرکت می توانند در هنگام تست آنها مانند سری Redmi Note 9 و دستگاه های بعدی در خط Redmi Note 8 مانند نوت 8T و 8 Pro ، روی این لیست کار کنند.

در زمان نوشتن ، لیست ما عمدتاً دارای تلفنهای هوشمند Mi است ، زیرا این نام تجاری Xiaomi در بازارهای غربی روی آن متمرکز شده است. با این حال ، به نظر می رسد که این شرکت در حال افزایش نسخه های دستگاه های Redmi است ، و گوشی های Pocophone نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند ، بنابراین می توانیم در آینده شاهد ترکیب گسترده تری باشیم.

در اینجا رتبه بندی بهترین گوشی های شیائومی از جمله گوشی های Mi ، Redmi و Pocophone را مشاهده می کنید که هم اکنون می توانید خریداری کنید.

بهترین تلفن | بهترین تلفن اندرویدی | بهترین آیفون | بهترین تلفن بودجه
بهترین تلفن های شیائومی سال 2020 با یک نگاه
Xiaomi Mi Note 10
Xiaomi Mi 10 Pro
شیائومی می 9
شیائومی Mi 9 SE
Xiaomi Mi Mix 3
Xiaomi Mi 9T Pro
Xiaomi Pocophone F1
Xiaomi Mi 8 Pro
شیائومی ردمی نوت 7
شیائومی ردمی 7A
بهترین تلفن های Xiaomi