لوگوی نایک تنها 35 دلار هزینه داشت ، در حالی که پپسی 1 میلیون دلار برای لوگوی خود پرداخت کرد. هزینه لوگو تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می گیرد که مخصوصاً برای تجار تازه کار اهمیت دارد. مقاله ما را بخوانید تا بدانید که ایجاد لوگو چقدر برای شما هزینه دارد و کدام نوع لوگو برای شرکت شما مناسب است.

عوامل م theثر بر هزینه لوگو
قیمت توسعه لوگو ممکن است از صفر تا چند ده هزار دلار متغیر باشد و به موارد زیر بستگی دارد:

روش ایجاد. ارزان ترین گزینه استفاده از ویرایشگرهای گرافیکی و خدمات آنلاین است و گران ترین آنها سفارش لوگو از آژانس های تجاری است.
سطح طراح هرچه طراح با تجربه تر باشد ، قیمت بالاتری دارد.
منطقه مهم است که خدمات را بصورت آفلاین سفارش دهید: در شهرهای بزرگ ، هزینه بیشتر از مناطق است.
تعداد اصلاحات. اگر نتیجه را دوست ندارید و می خواهید طراح چندین بار طرح را تغییر دهد ، ممکن است بر هزینه نهایی تأثیر بگذارد.
بسته خدمات. فقط می تواند شامل یک فایل با فرمت raster (این گزینه اجازه تغییر اندازه بدون افت کیفیت را نمی دهد) ، مجموعه ای از فایل ها در قالب ها و اندازه های مختلف ، یا مجموعه ای کامل از عناصر هویت شرکت (کارت ویزیت ، سربرگ ، پاکت نامه ، کتابهای تجاری).
چهار راه برای توسعه لوگو
1. آژانس طراحی
در آژانس ها ، تیم های متخصصی کار می کنند که طیف وسیعی از خدمات مارک تجاری از جمله بسته های رسانه های اجتماعی ، طراحی سوغات ، مواد چاپی ، راهنمای هویت شرکت و غیره را ارائه می دهند.

معایب اصلی این روش قیمت آن است. این می تواند از 3000 دلار تا چند ده هزار دلار باشد. به سختی یک تجارت کوچک می تواند از عهده آن برآید. علاوه بر این ، فرآیند چند مرحله ای تجزیه و تحلیل نام تجاری و توسعه هویت معمولاً چند هفته طول می کشد.

قبل از انتخاب ، شهرت و بازخورد مشتریان را با دقت مطالعه کنید و مطمئن شوید که سطح تخصص شما مناسب است. برای پیدا کردن نزدیکترین نمایندگی مارک تجاری ، از Google Maps استفاده کنید:


2. طراح مستقل
هزینه چنین خدماتی بستگی به تجربه یک طراح دارد. مبتدیان می توانند به طور متوسط ​​200 تا 800 دلار قیمت تعیین کنند ، در حالی که کار متخصصان باتجربه می تواند بین 800 تا 2000 دلار هزینه داشته باشد. زمان صرف شده در پروژه مهم است (در مورد نرخ ، یعنی ساعتی یا در هر پروژه) و همچنین تعداد تکرارها مهم است. برای به دست آوردن نتیجه دلخواه ، باید TOR خود را به طور واضح ترسیم کنید.

مهلت ها بستگی به توافق شخصی شما با طراح دارد و از چند روز تا چند هفته متغیر است. آماده باشید تا یک فریلنسر بدون اتمام کار مهلت ها را از دست بدهد یا حتی "ناپدید" شود.

قبل از سفارش خدمات ، نمونه کارهای طراح را بررسی کنید تا ببینید آیا با سبک شما متناسب است یا خیر و نظرات دیگر مشتریان را مطالعه کنید. مجریان را می توانید بصورت آفلاین در شهر خود یا بصورت آنلاین در پلتفرم های اختصاصی پیدا کنید.

دریبل زدن
جامعه آنلاین بین المللی طراحان گرافیک با هزاران نمونه کارها برای انتخاب رایگان. یکی دیگر از گزینه های جستجو ، پرداخت هزینه است. با پرداخت 249 دلار در ماه ، به قسمت بسته جامعه با بهترین متخصصان دسترسی خواهید داشت و قادر خواهید بود با تعیین معیارهای مورد نظر ، تبلیغات ارسال کنید.

دریبل زدن
کار کردن
بزرگترین مبادله مستقل که در آن هزاران طراح با سطوح و نرخ های مختلف تجربه ثبت شده اند. استفاده از منبع رایگان است. شما می توانید یک آگهی منتشر کنید یا به دنبال متخصصان باشید که بر اساس تجربه ، نرخ و زمینه تخصص فیلتر شده اند. رتبه بندی فریلنسرها ، نمونه کارها و نظرات مشتریان به شما در انتخاب بهترین مجری کمک می کند.

کار کردن
99 طراحی
جامعه طراحان حرفه ای دو روش جستجو را ارائه می دهد. کسانی که قبلاً وظیفه ای را تنظیم کرده اند ، می توانند شغلی را با شرایط خاص ارسال کرده و طراح را با بازخورد انتخاب کنند. کسانی که تصور روشنی از مفهوم هویت ندارند می توانند با درج الزامات خود در جامعه مسابقه ای برگزار کنند. قیمت این سرویس از 299 دلار شروع می شود.

99 طراحی
DesignCrowd
این پلت فرم بر اساس جمع آوری اطلاعات است. شما باید یک گزارش مختصر با وظیفه و بودجه خود پر کنید و صدها پیشنهاد از طراحان دریافت کنید. می توانید هر کاری را ارزیابی کرده و درخواست تغییر جزئیات کنید. سپس طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و فایل را بارگیری کنید. هزینه ارسال سفارش تا 109 دلار است.

DesignCrowd
3. خدمات آنلاین
چنین ژنراتورهایی نیازی به آموزش خاصی ندارند زیرا روند ایجاد لوگو کاملاً خودکار است. از الگوهای آماده استفاده کنید یا نماد شرکت را بر اساس نام آن توسعه دهید. فقط چند دقیقه طول خواهد کشید. می توانید طرح را ویرایش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. مزیت دیگر توانایی ایجاد تغییرات در هر زمان که نیاز دارید ، حتی پس از بارگیری فایل است.

اگرچه ژنراتورهای آنلاین طراحی منحصر به فردی ارائه نمی دهند ، اما ابزار آنها به شما امکان می دهد تصویری واقعاً چشمگیر ایجاد کنید. این گزینه برای مشاغل کوچک بسیار مناسب است زیرا زمان زیادی نمی برد و هزینه آن زیاد نخواهد بود (به طور متوسط ​​0 تا 80 دلار).

لوگاستر
سرویس آنلاین ده ها گزینه لوگو را بر اساس نام تجاری و حوزه تجاری ایجاد می کند. با تغییر رنگ ، فونت و گرافیک می توانید هر یک از آنها را ویرایش کنید. بر اساس لوگو ، ژنراتور یک بسته کامل از هویت شرکت ، از جمله کارت ویزیت ، نامه ارائه می دهد

سر و کتاب مارک. لوگو با وضوح پایین را می توان به صورت رایگان بارگیری کرد در حالی که هزینه نسخه های کامل آن از 9.99 دلار است.

آیا نیاز به طراحی لوگو حرفه ای دارید؟

آن را تنها با چند کلیک ایجاد کنید و از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید

نام شرکت را وارد کنید

قیمت طراحی لوگو
 
دیزاین
از ابزار طراحی لوگوی Designhill استفاده کنید تا در عرض چند دقیقه یک آرم حرفه ای ایجاد کنید یا مسابقه ای را راه اندازی کنید و لوگوی دلخواه خود را در بودجه خود دریافت کنید. لوگوهایی که توسط جامعه طراحان حرفه ای Designhill طراحی شده اند اصلی هستند. زیرا طراحان آنها را مطابق مختصر طراحی شما ایجاد می کنند. جامعه طراحان ما از کلیپ آرت یا کپی از گرافیک های دیگر برای ایجاد لوگو استفاده نمی کنند. آنها از فرایند اصلی فکر خود استفاده می کنند.

دیزاین
Canva
از بین چند صد قالب موجود برای هر صنعت ، یک الگو انتخاب کنید و با تغییر متن ، عکس ، رنگ و گرافیک ، آن را سفارشی کنید. یک فایل با وضوح پایین به صورت رایگان در دسترس است. برای استفاده از مجموعه کامل ویژگی ها ، باید مشترک شوید. هزینه اشتراک از کمتر از 9.99 دلار در ماه شروع می شود.

Canva
جرقه. ادوب
یک الگوی مناسب انتخاب کنید و رنگ ها ، تصاویر ، فونت ها و گرافیک ها را تغییر دهید تا سبکی را که "صدای" مارک را منتقل می کند پیدا کنید. نسخه رایگان Spark به شما امکان می دهد سرویس را با مجموعه محدودی از ویژگی ها آزمایش کنید. حداقل هزینه بسته پولی 9.99 دلار است

جرقه. ادوب
4. توسعه لوگوی مستقل
ویرایشگران گرافیکی به شما امکان می دهند یک لوگوی منحصر قیمت طراحی لوگو به فرد بکشید و تمام توانایی های خلاقانه خود را نشان دهید. قیمت توسعه لوگوی مستقل (به استثنای هزینه نرم افزار) زمان شما است ، زیرا باید هویت را از ابتدا بدون هیچ الگویی توسعه دهید. این روش برای کسانی مناسب است که حداقل تجربه کوتاهی در طراحی دارند.

یکی از محبوب ترین ویرایشگران Adobe Illustrator است. با توسعه مفهوم لوگو شروع کنید ، عناصر بصری برای بیان هویت شرکت خود ایجاد کنید و فایل را در هر قالب و اندازه بارگیری کنید. هزینه استفاده از نرم افزار حداقل 20.99 دلار در ماه است.


چگونه می توان راه ایجاد لوگو را انتخاب کرد؟
قبل از هر چیز بر بودجه ، مهلت ها و انتظارات خود تمرکز کنید. معیارهای کلیدی به شرح زیر خواهد بود:

بودجه. اگر کمتر از 100 دلار برای مارک تجاری دارید ، مولدهای آنلاین یا توسعه مستقل را با ویرایشگرهای گرافیکی انتخاب کنید. اگر می توانید بودجه بیشتری را بپردازید ، به فریلنسرها یا نمایندگی های مارک تجاری مراجعه کنید.
زمان. سریعترین راه برای ایجاد لوگو استفاده از خدمات آنلاین است. کار با آژانس ها زمان بر ترین خواهد بود.
اندیشه. برای کسانی که دقیقاً می دانند چه می خواهند بهترین انتخاب Illustrator یا سفارش از طراح است اگر بتوانید TOR دقیق به او ارائه دهید. اگر نمی دانید به چه لوگو نیاز دارید ، بهترین گزینه استفاده از خدمات آنلاین است که به شما امکان می دهد از بین قالب های آماده انتخاب کنید.
استفاده فقط به یک لوگو یا یک بسته کامل هویت شرکتی نیاز دارید؟ اگر به بسته کامل خدمات نیاز ندارید ، با ژنراتورهای آنلاین شروع کنید که در آن می توانید نسخه کوچکی از لوگو را به صورت رایگان بارگیری کنید.
لطفاً برای مقایسه همه روشها به جدول ما مراجعه کنید:

ابزار ایجاد لوگو هزینه مهلتهای ویرایش فرصتها در صورت درخواست
نمایندگی های تجاری از 3000 دلار تا چند ده هزار دلار چندین هفته شماره
طراحان مستقل 200 دلار - 2000 دلار چند روز تا چند هفته شماره
خدمات آنلاین 0 دلار - 80 دلار چند دقیقه بله
شروع توسعه لوگوی مستقل از زیر 20،99 دلار چندین ساعت تا چند روز بله
چگونه استارتاپ ها برای مشاغل خود لوگو ایجاد می کنند: نظرسنجی Logaster
Logaster یک نظرسنجی بین 1200 مشاغل کوچک واقع در کشورهای پس از اتحاد جماهیر شوروی ، ایالات متحده ، برزیل ، کانادا ، آلمان ، اسپانیا ، فرانسه و دیگر نقاط جهان انجام داده است. هدف از این نظرسنجی این بود که دریابند کارآفرینان چگونه وظیفه ایجاد یک لوگو برای کسب و کار خود را بر عهده دارند. از پاسخ دهندگان در مورد روشهای ایجاد لوگو ، بودجه و موارد دیگر ترجیح داده شد. بیایید نگاهی به یافته ها بیندازیم!


بودجه
بیشترین تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی (53.9)) آماده خرید کمتر از 100 دلار برای یک لوگو هستند ، در حالی که 20.5 would تمایل دارند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. تنها 19.2 درصد از کارآفرینان حاضرند با 100 تا 500 دلار مشارکت کنند. بودجه لوگو 6.4 درصد از پاسخ دهندگان بیش از 500 دلار است.

همانطور که مشاهده می کنید ، از هر 4 استارتاپ ، هر 1 می تواند از عهده خدمات یک طراح یا آژانس طراحی مستقل برآید. همه مشاغل دیگر باید خودشان آرم بسازند یا از سازندگان آرم آنلاین استفاده کنند.


نسبت قیمت/کیفیت
2/38 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی کیفیت بالا را عامل تعیین کننده در تصمیم گیری در مورد مارک تجاری عنوان کردند. 33.6٪ نسبت خوب قیمت و کیفیت را انتخاب می کنند. 12.5 درصد بقیه مشاغل قیمت را در اولویت قرار می دهند.


زمان
این نظرسنجی نشان داد که 44.6 درصد از استارتاپ ها آماده هستند تا یک هفته برای دریافت لوگو منتظر بمانند. 25 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی حاضرند تا یک ماه منتظر بمانند. اگر از خدمات طراحان مستقل و آژانس های طراحی استفاده می کنید ، این زمانهای استاندارد هستند.

برای 17.8 of از مشاغل ، زمان مطلوب برای ایجاد لوگو 1-2 روز است. در عین حال ، 7.9 درصد از پاسخ دهندگان انتظار دارند در عرض 24 ساعت یک نشان دریافت کنند. چنین زمانهای کوتاهی تنها در صورتی امکان پذیر است که خودتان یک لوگو طراحی کنید یا از یک تولید کننده لوگوی آنلاین استفاده کنید.

logaster