به عنوان مثال ، رنگ آبی اعتماد ، اطمینان و اقتدار را القا می کند. تصادفی نیست که رنگ آبی برای بانک ها ، کارت های اعتباری و نرم افزار یک انتخاب محبوب است. رنگ سبز احساس آرامش ، رشد و سلامتی را برمی انگیزد. شرکت هایی مانند Whole Foods و BP از رنگ سبز در نام تجاری سفارش طراحی لوگو خود برای برقراری ارتباط استراتژیک با سطح مراقبت از کره زمین استفاده می کنند.

کشف کنید که کدام رنگ احساسات شما را از مخاطب شما ایجاد می کند.

پس از دستیابی به اصول اولیه ، شروع به جمع آوری اینتل کنید. ابتدا به رقبای فوری و سپس به صنعت گسترده خود نگاه کنید. فقط به آرم ها نگاه نکنید. با مشاهده مارک ها در چندین کانال ، کل سیستم بصری را تجربه کنید. وب سایت ، شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی و غیره یادداشت برداری کنید. چه عناصر خوب و بدی برای شما برجسته هستند؟

بعد ، به خارج از صنعت خود نگاه کنید. آنچه در بین جامعه طراحی رواج دارد کاوش کنید. برای کارهای خلاقانه اخیر طراحان برجسته جهان به وب سایت هایی مانند Dribbble ، Behance و Brand New مراجعه کنید. #logodesign یا هشتگ های مرتبط دیگر را در اینستاگرام جستجو کنید. وب سایت 99designs همچنین دارای یک صفحه کشف برای الهام از طراحی است که ممکن است مفید باشد.

قابل تحویل
یک تابلوی خلق و خوی ایجاد کنید تا تمام تصاویر ، طرح ها ، ترکیب رنگ ها ، عکس ها ، تصاویر و بله ، آرم هایی را که شما را به سمت خود جلب کرده است ، جمع آوری کند و نمایانگر ظاهر و احساسی است که برای هویت برند خود می خواهید.

اگر احساس حیله گری می کنید ، می توانید با برش و چسباندن تصاویر چاپ شده ، یک صفحه واقعی ایجاد کنید. اما بیشتر طراحان آن را دیجیتالی نگه می دارند. آسان ترین راه برای جمع آوری Pinterest است ، اما اگر می خواهید به راحتی به اشتراک بگذارید / مرور کنید ، فقط تصاویر خود را کپی و در یک سند جای گذاری کنید.

اگر به چندین جهت طراحی توجه دارید ، برای هر کدام تابلوهای خلق و خوی جداگانه ایجاد کنید. در مورد چگونگی بیان ویژگی های نام تجاری با جزئیات در استراتژی خلاقیت خود ، حتماً توضیحات مختصری وارد کنید. در حالت ایده آل ، این تابلوها را به اعضای دیگر تیم خود یا یک تصمیم گیرنده ارائه می دهید ، و آنها به شما کمک می کنند تا به یک جهت محدود شوید.

فاز سه: طراحی
هدف
سرانجام! هدف در اینجا بسیار ساده است: تمام ملاحظات و ورودی های دو مرحله اول را در نظر بگیرید و شروع به تولید برخی از طرح های آرم کنید.

روند
هنگام نزدیک شدن به نحوه طراحی آرم ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

ابزارها
قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که آنچه برای طراحی نیاز دارید:

مداد و کاغذ
ترسیم برخی ایده های اولیه مکان بسیار خوبی است. این را بیش از حد پیچیده نکنید. طراحی یک فرایند تکراری است. حتی اگر فکر می کنید نمی توانید نقاشی بکشید ، طرح های خشن از ایده ها را در ذهن خود ایجاد کنید. مغز شما مجبور خواهد شد که خلاقانه فکر کند - این دقیقاً همان طرز تفکر شماست.

وکتور نرم افزار طراحی گرافیک
استاندارد صنعت نرم افزار ویرایش گرافیک برداری Adobe Illustrator است - اما ارزان نیست و لزوماً برای تازه کارها مناسب نیست. می توانید ابزارهای رایگان مشابهی مانند Inkscape و Vectr را امتحان کنید.

چرا وکتور؟ همه آرم ها تصاویر برداری هستند ، به این معنی که به جای پیکسل ، از خطوطی که با فرمول های ریاضی تعریف شده اند تشکیل شده است. بردارها راحت تر اصلاح و مقیاس بندی می شوند.

قلم ها
اگر مسیر بالا را طی کنید ، ممکن است بخواهید چند فونت اضافی را بارگیری کنید. منابع فونت رایگان شامل کتابخانه Google Fonts و Font Squirrel است. همچنین می توانید فونت ها را در سایت هایی مانند MyFonts و FontShop خریداری کنید.

ابزار طراحی آرم رایگان
اگر از نظر وقت ، پول و مهارت کافی در طراحی ندارید ، ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که کار را به پایان می رسانند. اکثر این سایت ها الگوهای قابل سفارشی سازی را ارائه می دهند ، که سریعترین راه برای ایجاد آرم حرفه ای به نظر می رسد. فقط به خاطر داشته باشید ، خطر فدا کردن اصالت را دارید.

آخرین مورد این است که اگرچه ابزارهای زیر رایگان هستند ، برای بارگیری باید فایل نهایی و مقیاس پذیر را خریداری کنید.

5 ابزار برتر طراحی آرم آنلاین:
بدجنس
LogoMakr
DesignEvo Free Logo Maker
Canva Logo Maker
MarkMaker
انواع آرم ها
چه تصمیم بگیرید لوگو خود را از ابتدا طراحی کنید و چه از الگویی استفاده کنید ، یک نقطه شروع خوب این است که با هفت نوع آرم آشنا شوید:

علامت کلمه
برخی از مارک ها هیچ نماد گرافیکی ندارند و در عوض تصمیم می گیرند نام شرکت یا سازمان خود را در جلو و مرکز قرار دهند. در این حالت ، تایپوگرافی همه چیز است. انتخاب فونت شما هرچه باشد ، باید خوانا باشد.

نشانه تجاری
مارک های تجاری که به عنوان "علائم تصویری" نیز شناخته می شوند ، نماد گرافیکی یک آرم هستند. این نمادها معمولاً قابل تشخیص هستند و ارتباط فوری را در ذهن مخاطبان شما ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، یک دندان برای دندانپزشک ، کوه برای یک شرکت در فضای باز ، و غیره

در ابتدا باید مارک تجاری را با نام شرکت یا سازمان خود مرتبط کنید. اما پس از گذشت زمان ، این نماد به تنهایی می تواند به عنوان یک خلاصه کوتاه تصویری قدرتمند برای یک مارک شناخته شده باشد.

علامت ترکیبی
این نوع از آرم ها هر دو نماد و یک علامت کلمه را ترکیب می کنند و "قفل کردن" آرم سنتی را ایجاد می کنند که همه ما با آن آشنا هستیم. با قرار دادن هر یک از عناصر بازی کنید تا یک طرح دلخواه پیدا کنید. همچنین می توانید ترکیبات متفاوتی از این دو را در زمینه های خاصی اجازه دهید که در مرحله "تعریف" به آنها خواهیم پرداخت.

علامت آرم انتزاعی
همانطور که t

نام وارث نشان می دهد ، علائم انتزاعی آرم کمتر قابل تشخیص هستند و معمولاً هندسی ترند. آنها عالی هستند وقتی شما می خواهید چیزی کاملاً منحصر به فرد با نام تجاری خود داشته باشید. باز هم ، ما اکیداً به شما توصیه می کنیم این نمادها را با نام شرکت یا سازمان خود مرتبط کنید تا زمانی که به اندازه کافی تشخیص نام تجاری را ایجاد کنید تا نماد شما به صورت انفرادی ادامه یابد.

علامت نامه
یک علامت نامه ، که به آن آرم "monogram" نیز گفته می شود ، اگر نام شما بلند یا چسبناک باشد عالی است. می توانید نام خود را کوتاه کنید یا از حروف اول استفاده کنید. تایپوگرافی در علامت نامه به همان اندازه اهمیت دارد که در علامت کلمه نیز اهمیت دارد. خوشبختانه ، با حروف کمتر و نگرانی کمتر در مورد خوانایی ، می توانید از یک سبک طراحی خلاقانه تر استفاده کنید.

طلسم
بسته به شخصیت برند شما ، یک طلسم می تواند سرگرم کننده باشد. بعلاوه ، آنها از نماد استاندارد شما انعطاف پذیرتر هستند زیرا عبارات و زمینه های آنها می تواند تغییر کند. فقط مطمئن شوید که از سبکی استفاده می کنید که با پیام و احساسی که می خواهید برقرار کنید همسو باشد. اگر می خواهید احساس جدی تری داشته باشید ، طلسم ها گزینه خوبی نیستند.

نمادها
آرم های نشان شامل متن درون یک نماد است. آرم هایی که به "تاج" نیز معروف هستند ، مدت هاست که وجود داشته و می توانند سنت و اعتبار را با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

نمادها
اگر تصمیم گرفتید که نمادی را در آرم خود - چه سنتی و چه انتزاعی - بخواهید ، ممکن است نیاز به ایده پردازی داشته باشید. در اینجا چند نکته از طراحان ما برای ایجاد نمادی مناسب برند شما آورده شده است:

ایجاد ارتباط کنید. نام شرکت یا سازمان خود را در نظر بگیرید و هر تعداد کلمه مرتبط را که فکر می کنید بنویسید. با استفاده از Sprout به عنوان مثال ، کلماتی مانند رشد ، باغ ، درخت ، جنگل ، برگ ، شاخه ، گلخانه و غیره را می نویسیم. این کلمات مجموعه ای از تصاویر خود را به ذهن متبادر می کنند که همه می توانند گزینه های مناسب برای مارک تجاری باشند.
به صورت مجازی فکر کنید. اینجاست که س theالات در مرحله "کشف" وارد عمل می شود. با اشاره به مثال آمازون ما ، لبخند نشان دهنده میزان خوشبختی و رضایت خریداران آمازون است. در نظر بگیرید که می خواهید مخاطبان شما چه احساسی داشته باشند یا می خواهید چه پیامی را منتقل کنید. آیا نمادهایی وجود دارد که به ذهن خطور کند؟
برو واقعی در حالی که طراحان ما نسبت به واضح ترین انتخاب هشدار می دهند ، شما هنوز هم می توانید تفسیر واقعی از پیام برند خود را در نظر بگیرید. فقط از بازی کردن با آن نترسید. یک چرخش بی نظیر روی آن قرار دهید. سعی کنید یک نماد تحت اللفظی را با چیز مجازی ترجیح دهید.
عجیب شوید در این مرحله هیچ قانونی وجود ندارد. هر چقدر می خواهید خارج از جعبه فکر کنید. به قول معروف ، جاهایی که اتفاق می افتد ، اغلب در آنجا رخ می دهد. اگر چیزی منطقی است س questionال نکنید این می تواند کلیدی باشد که ایده برنده را باز می کند.
تولید ، ارزیابی ، تکرار کنید. این کار را هر چند بار که نیاز دارید انجام دهید تا گزینه های خود را محدود کنید. اکثر طراحان قبل از اینکه به چیزهای خوب برسند چندین دور دور می زنند. Iteration نام بازی است. و فراموش نکنید که برای کمک به یک دوست ضربه بزنید. گاهی اوقات فقط به چشمانی تازه نیاز دارید تا از کار بیفتید.