در انتخاب نرم افزار یادگیری انگلیسی برای ترکیب ما ، نه تنها نرم افزار فیزیکی را انتخاب کردیم - برنامه هایی که نیاز به دیسک و نصب بر روی رایانه دارند - بلکه شامل برنامه های مبتنی بر وب نیز می شوند. راه حل های یادگیری مبتنی بر وب به دانشجویان این امکان را می دهد تا از هرگونه اتصال اینترنتی و حتی از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی به دروس و فعالیتهای خود دسترسی پیدا کنند.

ما برای تکمیل دوره ، برنامه های نرم افزاری را که رایگان بوده یا نیاز به خریدهای اضافی مانند کتاب کار یا دی وی دی دارند ، حذف کردیم. بسیاری از محصولات کتابهای دی وی دی و دی وی دی را به عنوان منابع یادگیری تکمیلی ارائه می دهند ، اما برای تکمیل دروس لازم نیست. در مقاله های ما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های یادگیری زبان انگلیسی بخوانید.

از این لیست ، ما توانستیم 10 محصول یادگیری انگلیسی standout و برنامه های ESL مبتنی بر وب را برای مبتدیان و همچنین بلندگوهای پیشرفته بیابیم. این همان چیزی است که ما پیدا کردیم.

بهترین برای شروع ها

سنگ روزتا
Rosetta Stone انتخاب برتر ما برای نرم افزار ESL برای مبتدیان است

روزتا سنگ 1 سال
7.49 دلار در ماه
روزتا استون 6 ماه
10.99 دلار در ماه
روزتا سنگ 3 ماه
11.99 دلار در ماه
بازدید از سایت
در سنگ روزتا
بسیاری از افرادی که می خواهند یک زبان جدید را یاد بگیرند ، نسبت به آن زبان اطلاعات کمی دارند. چندین مورد از این برنامه ها برای مبتدیانی که ممکن است فقط تعداد انگشت شماری از واژگان را بشناسند بهترین گزینه است. روزتا استون یکی از بهترین گزینه ها برای مبتدیان زبان انگلیسی است. این کار با آموزش واژگان واژگان دانش آموز به جای گذراندن لیست از کلماتی که زبان آموز باید برای درک آنها شروع کند ، شروع می شود.

روزتا استون زبان آموزان را در این زبان غوطه ور می کند. از ویژگی های اساسی مانند خواندن ، واژگان ، تشخیص گفتار و نوشتن برای کمک به دانش آموزان در یادگیری و درک زبان استفاده می کند. همچنین از زبان های دیگر برای ترجمه کلمات انگلیسی استفاده نمی کند. این مانع از تکیه بر ترجمه ها برای ایجاد آن در دروس می شود. علاوه بر این ، از فیلم ها برای ارسال کاربران به زبان انگلیسی به صورت واقعی استفاده می کند.

روزتا استون انگلیسی به دانشجویان خود در یادگیری زبان انگلیسی از طریق یک سیستم تعاملی پیشرفت افزایشی در زبان کمک می کند. یادگیری زبان انگلیسی در Rosetta Stone از طریق سه مؤلفه اصلی اتفاق می افتد: شما برای تقویت آنچه آموخته اید یاد می گیرید ، تمرین می کنید و بازی می کنید. روش یادگیری روزتا استون در مورد جذب انگلیسی است. این کار با آموزش کلمات به جای لیست واژگان شروع می شود. همچنین فن آوری تشخیص گفتار برای کمک به تلفظ انگلیسی وجود دارد.

اگر به دنبال پیشرفت مهارت های خود هستید ، English Live بهترین گزینه برای شماست

زنده انگلیسی - کلاسیک
69 دلار در ماه
زنده انگلیسی - پریمیوم
99 دلار در ماه
بازدید از سایت
در انگلیسی Live
English Live یک برنامه یادگیری آنلاین انگلیسی است که به کاربران خود کمک می کند تا به سرعت و به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. شما می توانید از این برنامه ESL 24/7 از هر اتصال اینترنتی استفاده کنید. این برنامه کلاسهای خصوصی ، مکالمات گروهی و درسهایی را ارائه می دهد که نه تنها برای بهبود مهارت های گوش دادن بلکه برای مهارت های خواندن ، نوشتن و صحبت کردن طراحی شده است.

هنگامی که زبان آموزان زبان انگلیسی بلندگوهای متوسط ​​یا پیشرفته هستند ، آنها نمی خواهند وقت خود را با کلمات واژگان اساسی و یادگیری دستور زبان اساسی تلف کنند. اگر دانش آموزان از قبل پایه و اساس محکمی در زبان انگلیسی داشته باشند ، English Live گزینه عالی است.

هنگامی که آنها برای اولین بار درخواست را شروع می کنند ، ارزیابی کوچکی را انجام می دهند تا ببینند کجا هستند و برنامه سپس یک برنامه مطالعاتی را برای پاسخگویی به نیازهای خاص خود ارسال می کند. به علاوه ، دانش آموزان می توانند با مربیان زنده کار کنند و در کلاس های گروهی بصورت آنلاین شرکت کنند که به آنها کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را برای مکالمه با هر کسی به زبان انگلیسی ایجاد کنند.


RANNER-UP FOR SPEAKERS ADVANCED
عالی
عالی کننده گزینه عالی دیگری برای کسانی است که به دنبال تسریع مهارت های انگلیسی خود هستند

عالی
$ 0.99
بازدید از سایت
در برترین
Exceller یک برنامه انگلیسی برای یادگیری مبتنی بر وب است که به شما در بهتر کردن زبان انگلیسی کمک می کند و به یک ارتباط بهتر تبدیل می شوید. این برنامه برای افرادی طراحی شده است که در حال حاضر اصول ابتدایی زبان انگلیسی را دارند ، اما هنوز هم می خواهند در این زبان بهبود پیدا کنند و تسلط بیشتری پیدا کنند. این روش از روشهای خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن برای کمک به شما در یادگیری آسان انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده می کند.

Exceller ده ها برنامه را برای خرید و بارگیری روی دستگاه های تلفن همراه فراهم می کند. این برنامه ها روی جنبه های خاصی از زبان انگلیسی مانند ضمایر ، ضربات فعل و واژگان تمرکز دارد. کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه برای کل برنامه ، قسمت هایی از زبان انگلیسی را که می خواهند بر روی آن کار کنند ، انتخاب کنند.

بهترین یادگیری آنلاین

زبان شفاف
اگر دوست دارید یادگیری زبان های جدید آنلاین داشته باشید ، شفاف سازی زبان سخت است

بازدید از سایت
چندین برنامه کاربردی برای یادگیری انگلیسی مبتنی بر وب وجود دارد ، اما یکی از ویژگی های برجسته آن ، Transparent Language است. این برنامه به زبان آموزان این امکان را می دهد تا از یک برنامه درسی ساخت یافته و تفصیلی یا کار با سرعت خود پیروی کنند. فعالیت های بی شماری برای جلوگیری از خسته کننده شدن دروس وجود دارد ، مانند جملات غیرقابل توصیف ، تطبیق و پر کردن جای خالی.

این برنامه همچنین به کاربران کمک می کند خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن به زبان انگلیسی را یاد بگیرند ، که باعث می شود آنها در شرایط روزمره در بین انگلیسی زبان ها راحت تر شوند.

زبان شفاف به گونه ای طراحی شده است که به هر کس کمک می کند انگلیسی را سریع یاد بگیرد. این یک نرم افزار یادگیری آنلاین انگلیسی است ، بنابراین نیازی نیست که نگران بارگیری طولانی یا از دست دادن سی دی باشید. این اجازه می دهد تا دانش آموزان سرعت و روش های یادگیری خود را تنظیم کنند. نیازی نیست که مانند برخی برنامه های کاربردی دیگر ، از یک برنامه محدود و ساخت یافته پیروی کنید.

بهترین یادگیری خودمحور
همه نرم افزارهای یادگیری انگلیسی دارای یک برنامه درسی ساخت یافته نیستند. برخی از برنامه ها ، مانند FluentIQ ، فقط یک سری مباحث و منابع یادگیری را ارائه می دهند که دانش آموزان می توانند در اوقات فراغت خود بخوانند. با این وجود ، آنها باید نسبتاً با این زبان آشنا باشند تا این امر مفید واقع شود.


FluentIQ
اگر می خواهید سرعت یادگیری خود را کنترل کنید ، FluentIQ گزینه بسیار خوبی است

بازدید از سایت
همه نرم افزارهای یادگیری انگلیسی دارای یک برنامه درسی ساخت یافته نیستند. برخی از برنامه ها ، مانند FluentIQ ، فقط یک سری مباحث و منابع یادگیری را ارائه می دهند که دانش آموزان می توانند در اوقات فراغت خود بخوانند. با این وجود ، آنها باید نسبتاً با این زبان آشنا باشند تا این امر مفید واقع شود.

FluentIQ یک برنامه آنلاین یادگیری انگلیسی است که به شما کمک می کند تا به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. این برنامه به صورت آنلاین است ، بنابراین لازم نیست نگران بارگیری های طولانی و یا دیسک های نرم افزاری فیزیکی نباشید. شما می توانید زبان انگلیسی خود را فقط با اتصال به اینترنت تست کنید. با این حال ، این برنامه برای مبتدیان یادگیری زبان انگلیسی طراحی نشده است. این برای زبان آموزانی است که از قبل اصول اولیه زبان انگلیسی را درک کرده و می خواهند مهارت های خود را امتحان و گسترش دهند.

برای یادگیری ساختاری بهترین است
برنامه های کاربردی دیگر ممکن است یک برنامه درسی ساخت یافته را با درسهایی ارائه دهند که یادگیرنده قبل از حرکت به مرحله بعدی باید آن را تکمیل کند. با استفاده از این نوع برنامه ها ، معمولاً در هر سطح چندین سطح با چندین درس وجود دارد. این دروس به تدریج پیچیده و کامل می شوند.

Instant Immersion محصولی است که مورد توجه دانش آموزانی که از این طریق به بهترین وجه می آموزند و مطالعه می کنند ، مورد توجه است. با این حال ، برخی از محصولاتی که دارای یک برنامه درسی ساخت یافته هستند به دانشجویان اجازه می دهند در صورت تمایل از درس خارج شوند. توانایی جستجوی دروس یک مزیت بزرگ است ، به ویژه اگر کاربر از قبل مطالبی را که آموزش داده می شود بداند.


غوطه وری فوری
اگر شما یک برنامه درسی واضح را دوست دارید ، گزینه Instant Immersion انتخاب شماست

بازدید از سایت
برنامه های دیگر ممکن است یک برنامه درسی ساخت یافته را ارائه دهند